Kończak Jarosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Kończak Jarosław
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku / Jarosław Kończak. - Wyd. I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2020. - 342, [2] strony : fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; t. 194)
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronach 319-340.
Spis treści także w języku angielskim.
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje.
Wstęp * 1. Sponsoring - geneza, rodzaje, formy i przyczyny rozwoju * 1.1. Geneza sponsoringu * 1.2. Sponsoring a mecenat * 1.3. Definicje sponsoringu * 1.4. Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu * 1.5. Rodzaje i formy sponsoringu * 1.6. Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego * 2. Społeczny i ekonomiczny potencjał sportu * 2.1. Społeczna rola sportu * 2.2. Gospodarcza rola eventów sportowych * 2.3. Aktywność sportowa w Unii Europejskiej * 3. Sponsoring sportowy na świecie i w Polsce * 3.1. Wydatki sponsoringowe na świecie * 3.1.1. Globalne wydatki sponsoringowe * 3.1.2. Najcenniejsze marki w świecie sportu * 3.1.3. Piłka nożna - dominująca dyscyplina sportu * 3.2. Rynek sponsoringu sportowego w Polsce * 3.2.1 Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce * 3.2.2. Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa * 3.2.3. Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu * 4. Cele, interesariusze i organizacja sponsoringu sportowego * 4.1. Cele sponsoringu sportowego * 4.2. Interesariusze * 4.3. Struktura sponsoringu w organizacji * 5. Sponsoring w ujęciu strategicznym * 5.1.Kryteria wyboru sponsoringu * 5.2. Procesy w sponsoringu * 5.3. Decyzje strategiczne w sponsoringu * 5.4. Kanały komunikacyjne w sponsoringu * 5.5. Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi * 6. Prawa w sponsoringu * 6.1. Prawa do tytułów i znaku * 6.2. Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności * 6.3. Prawa do wizerunków * 6.4. Prawa reklamowe * 6.5. Prawa hospitality i biletowe * 6.6. Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations * 6.7. Prawa do kontentu * 6.8. Naming rights * 7. Sponsoringowa komunikacja 360 stopni * 7.1. Budowa świadomości marki * 7.2. Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki * 7.3. Budowa relacji w sponsoringu * 7.4. Wsparcie sprzedaży produktów i usług * 7.5. Aktywacje social media w sponsoringu * 7.6. Sportowi celebryci * 7.7. Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym * 7.8. Komunikacja wewnętrzna * 8. Storytelling w sponsoringu sportowym * 8.1. Emocjonalna komunikacja - storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę * 8.2. Podstawowe elementy narracji * 8.3. Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie * 9. Sponsoring - zagrożenia, trendy i perspektywy * 9.1. Zagrożenia w sponsoringu sportowym * 9.2. Ambush marketing * 9.3. Trendy na rynku światowym i polskim * Zakończenie * Bibliografia * Źródła zwarte * Źródła ciągłe * Netografia * Badania i raporty * Akty prawne * Spis tabel * Spis wykresów * Spis rysunków * Spis case studies
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57916 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej