Komunikacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(2)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(6)
Autor
Ochab Janusz
(2)
Addario Susanna
(1)
Bajka Zbigniew
(1)
Bogdanov Stanislav Valentinovič (1968- )
(1)
Citlak Amadeusz
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Forsey Chris
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górak Artur
(1)
Haman Wojciech
(1)
Ihnatowicz Ireneusz
(1)
Kasprzycki Jerzy (1930-2001)
(1)
Korycińska Agnieszka (1976- )
(1)
Kot Radosław
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Krause Amadeusz
(1)
Kuliński Michał
(1)
Latawiec Krzysztof
(1)
Legieć Jacek
(1)
Linden Sander van der
(1)
Liwo Helena
(1)
Majewski Józef (1960- )
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Markiewicz Katarzyna (1956- )
(1)
Maynard Christopher
(1)
Mead Richard
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Muller Jerzy
(1)
Osika Grażyna
(1)
Paprocka Barbara (1951- )
(1)
Rothenbuhler Eric W
(1)
Sladkevič Žanna
(1)
Syroka Justyna
(1)
Wądołowska-Lesner Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
1980 - 1989
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5207)
Rodzina
(4011)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2953)
Komunikacja
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2516)
Zabójstwo
(2173)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Wybory życiowe
(934)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(861)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Jordania
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Historia mediów / Zbiegniew Bajka. - Wyd. 1. - Kraków : ABCmedia Zbigniew Bajka, 2008. - 270, [2] s. : il. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na wschód od Jordanu : w kraju braci Semitów / Amadeusz Citlak. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Dialog, 2015. - 158, [1] strona, [6] stron tablic : fotografie, mapy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach [155]-158.
Dostępna również jako e-book.
Autor książki "Na wschód od Jordanu - w kraju braci Semitów" podejmuje się niezwykle ciekawego, a nade wszystko ważnego zadania - przybliżenia kraju o bardzo bogatej i, co ciekawe, wielokulturowej historii. Tym krajem jest Jordania - Haszymidzkie Królestwo Jordanii, na tronie którego zasiada w 43. pokoleniu potomek proroka Mahometa, Król Abd Allah II Ibn Husajn; muzułmańskie państwo na Bliskim Wschodzie, które od wielu lat stara się być łącznikiem między konserwatywnym Bliskim Wschodem a nowoczesnym światem łacińskim, zwłaszcza Europą i Stanami Zjednoczonymi. Wreszcie, last but not least państwo, na terenach którego kształtowała się tradycja i religijność judeochrześcijańska, zaliczane do krajów biblijnych z bogactwem bezpośrednich świadków wydarzeń sprzed dwóch tysięcy lat.W czterech rozdziałach autor omawia położenie geograficzne kraju, demografię, komunikację; cztery główne grupy zamieszkujące Jordanię w przeszłości: Ammonitów, Moabitów, Edomitów, Nabatejczyków; historię biblijną; zmianę, jaka nastąpiła na terenie dzisiejszej Jordanii. Publikację uzupełnia tablica najważniejszych wydarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(5) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Forma i typ
Tytuł serii: Oblicza Mediów
Bibliogr. s. [195]-205.
Wprowadzenie * 1. Miejsce przekazu reklamowego w komunikacji społecznej * 2. Motywy podjęcia tematu * 3. Cel badań * 4. Obszar badań. Metafora reklamowa w przestrzeni multimedialnej * 5. Materiał badawczy * 6. Struktura pracy * Rozdział I. Metafora wizualna w aspekcie komunikacji reklamowej * 1. Tworzywo metafory * 2. Spór o metaforę wizualną na gruncie humanistyki * 3. Metafora wizualna w badaniach psychologii sztuki i reklamy * 4. Wizualna retoryka * 5. Ukryte techniki nakłaniania * Rozdział II. Funkcje metafory w przekazie reklamowym. Wposzukiwaniu metody badań * 1. Kategoria funkcji w ujęciu komunikacyjnym. Problem technologii * 2. Komunikacja w epoce wizualizacji * 3. Badanie odbioru przekazu reklamowego. Aspekt psychologiczny * 4. Uniwersalne aspekty poznania. W stronę kognitywizmu * 5. Założenia teorii stapiania Marka Turnera i Gillesa Fauconniera * Rozdział III. * Cz. I. Analiza reklamowych metafor w ujęciu kognitywnym * 1. Rodzaje reklamowych metafor * 2. Hierarchia potrzeb * 3. Wnioski * Cz. II. Mechanizmy metaforyzacji w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza * 1. Fotografia reklamowa jako przekaz z kodem * 2. Metaforyka w reklamowej twórczości Ryszarda Horowitza * Metaforyczne fotoreportaże Horowitza jako połączenie niemożliwości * 4. Metafora jako reklamowe "punctum" * Zakończenie * 1. Podsumowanie i wnioski końcowe * 2. Reklama jako część paradygmatu współczesności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53643 (1 egz.)
Kaucja: 27,41 zł
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na 4 stronie okładki informacja: 3 część cyklu "Psychologia szefa. Cz. 1 - "Szef to zawód", cz. 2 - "Coaching narzędziowy".
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji.Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji."Proces grupowy. Fenomen małej grupy" stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii "Psychologia szefa", której poprzednie części noszą tytuły: "Szef to zawód" oraz "Coaching narzędziowy". Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych. Wojciech Haman i Jerzy Gut po raz kolejny przedstawiają ważne motto pracy każdego lidera zespołu: "Szef jest od definiowania problemów, a nie od ich rozwiązywania!"Wojciech Haman (rocznik 1954) jest właścicielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w szkoleniach dla szefów z zakresu psychologii zarządzania i psychologii sprzedaży, wdrażania procedur coachingowych i rekrutacyjnych, indywidualnym coachingu dla Wyższej Kadry Kierowniczej, pomocy w rozwiązywaniu realnych konfliktów wewnątrz firm.Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt oraz Ośrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.Jerzy Gut (rocznik 1955) jest współwłaścicielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w pracy dla wyższej i najwyższej kadry kierowniczej, pomocy przy rozwiązywaniu konfliktów i problemów wewnątrz firm, coachingu handlowego i szefowskiego oraz coachingu indywidualnego dla menedżerów.Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt oraz Ośrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek, informacja, społeczeństwo / Ireneusz Ihnatowicz. - Warszawa : "Czytelnik", 1989 - 209, [3] s. : il., faks., mapa ; 22 cm.
(Wielkie Problemy Dziejów Człowieka)
Bibliogr. s. 207-[210].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 39436 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 94(438) Warszawa C (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 94(438) Warszawa (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku / Jarosław Kończak. - Wyd. I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2020. - 342, [2] strony : fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; t. 194)
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronach 319-340.
Spis treści także w języku angielskim.
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje.
Wstęp * 1. Sponsoring - geneza, rodzaje, formy i przyczyny rozwoju * 1.1. Geneza sponsoringu * 1.2. Sponsoring a mecenat * 1.3. Definicje sponsoringu * 1.4. Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu * 1.5. Rodzaje i formy sponsoringu * 1.6. Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego * 2. Społeczny i ekonomiczny potencjał sportu * 2.1. Społeczna rola sportu * 2.2. Gospodarcza rola eventów sportowych * 2.3. Aktywność sportowa w Unii Europejskiej * 3. Sponsoring sportowy na świecie i w Polsce * 3.1. Wydatki sponsoringowe na świecie * 3.1.1. Globalne wydatki sponsoringowe * 3.1.2. Najcenniejsze marki w świecie sportu * 3.1.3. Piłka nożna - dominująca dyscyplina sportu * 3.2. Rynek sponsoringu sportowego w Polsce * 3.2.1 Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce * 3.2.2. Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa * 3.2.3. Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu * 4. Cele, interesariusze i organizacja sponsoringu sportowego * 4.1. Cele sponsoringu sportowego * 4.2. Interesariusze * 4.3. Struktura sponsoringu w organizacji * 5. Sponsoring w ujęciu strategicznym * 5.1.Kryteria wyboru sponsoringu * 5.2. Procesy w sponsoringu * 5.3. Decyzje strategiczne w sponsoringu * 5.4. Kanały komunikacyjne w sponsoringu * 5.5. Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi * 6. Prawa w sponsoringu * 6.1. Prawa do tytułów i znaku * 6.2. Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności * 6.3. Prawa do wizerunków * 6.4. Prawa reklamowe * 6.5. Prawa hospitality i biletowe * 6.6. Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations * 6.7. Prawa do kontentu * 6.8. Naming rights * 7. Sponsoringowa komunikacja 360 stopni * 7.1. Budowa świadomości marki * 7.2. Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki * 7.3. Budowa relacji w sponsoringu * 7.4. Wsparcie sprzedaży produktów i usług * 7.5. Aktywacje social media w sponsoringu * 7.6. Sportowi celebryci * 7.7. Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym * 7.8. Komunikacja wewnętrzna * 8. Storytelling w sponsoringu sportowym * 8.1. Emocjonalna komunikacja - storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę * 8.2. Podstawowe elementy narracji * 8.3. Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie * 9. Sponsoring - zagrożenia, trendy i perspektywy * 9.1. Zagrożenia w sponsoringu sportowym * 9.2. Ambush marketing * 9.3. Trendy na rynku światowym i polskim * Zakończenie * Bibliografia * Źródła zwarte * Źródła ciągłe * Netografia * Badania i raporty * Akty prawne * Spis tabel * Spis wykresów * Spis rysunków * Spis case studies
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57916 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, ISSN 1230-7025 ; z. 13)
W serii gł.: 1282
Bibliogr. s. 137-144. Indeks.
Streszcz. i spis treści ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52782 (1 egz.)
Kaucja: 51,33 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [389]-438. Indeks.
"Czwarty tom słownika podobnie jak wcześniejsze wydatnie powiększa naszą wiedzę o aparacie państwowym Rosji carskiej i jego funkcjonowaniu. Należy wyraźnie podkreślić, że zawarte w nim informacje odnoszą się nie tylko do losów ziem polskich, lecz także rosyjskich, ukraińskich, białoruskich, a nawet łotewskich, estońskich i fińskich. Taki bowiem był zakres rekrutacji do służby na rzecz carskiego imperium. Ponadto dla wielu funkcjonariuszy służba w Królestwie Polskim i na Ziemiach Zabranych była jedynie epizodem w ich karierach, a przedtem lub potem przez długie lata piastowali stanowiska w Petersburgu, Moskwie lub w odległych zakątkach Cesarstwa Rosyjskiego. W biogramach bardzo często odnajdujemy informacje tego typu. Można zatem stwierdzić, że dzięki staraniom Autorów wzbogacona została nie tylko biografistyka polska, lecz także rosyjska, nie wspominając już o innych wymienionych powyżej krajach. Szerszy, niż mogłoby się wydawać, jest także chronologiczny zasięg słownika. Poprzez dość szczegółowe informacje o rodzicach i potomstwie osób, którym poświęcono poszczególne hasła, sięga się z jednej strony do pierwszej połowy XVIII stulecia, z drugiej zaś do schyłku XX wieku. Jest zatem rzeczą oczywistą, że mamy do czynienia z przedsięwzięciem naukowym bardzo wysokiej próby." - prof. dr hab. Andrzej Szwarc
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 392-[438]. Indeks.
Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wybory polityczne, kształtują opinie na ważne, globalne zjawiska. Niczym wirusy zakażają umysły i namnażają się w zastraszającym tempie. Niby o tym wiemy, lecz i tak ulegamy ich zgubnemu wpływowi. Dlaczego tak się dzieje? I czy możemy temu zaradzić? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 251-269.
Streszczenie w języku angielskim.
Monografia dr Heleny Liwo będzie przydatna zarówno dla pedagogów specjalnych, jak i rodziców dzieci niesłyszących. Praca odnosi się do warstwy suprasegmentalnej mowy, to jest do elementów prozodycznych komunikacji, takich jak: melodia, akcent i iloczas mowy. Autorka stawia zasadnicze pytania o tę stronę komunikacji w przypadku małych dzieci zaimplantowanych ślimakowo. W dużej mierze chodzi tu o pytania na temat możliwości współpracy interdycyplinarnej pomiędzy medycyną a pedagogiką. U wielu odbiorców mamy ciągle jedynie powierzchowną wiedzę na temat implantów ślimakowych, a u części wręcz brak wiedzy czy utrwalone przekonania stereotypowe. Autorka w sposób bardzo kompetentny przybliża czytelnikowi najnowsze osiągnięcia w zakresie implantowania małego dziecka i prezentuje różnice między implantem ślimakowym a aparatem słuchowym. Te argumenty mają szczególną wagę w środowisku samych niesłyszących, gdzie jeszcze często sceptycznie podchodzi się do zasadności implantowania w przypadku posiadania resztek słuchowych.Pracę wyróżnia nowatorski projekt badawczy. Dotychczasowe badania w zakresie suprasegmentalnego obszaru mowy dotyczyły dzieci powyżej trzech lat. Autorka, badając dzieci do drugiego roku życia, uwidacznia konieczność i korzyści z wczesnego implantowania dziecka niesłyszącego. Niezwykle ważnym elementem monografii jest ukazanie pedagogicznej roli rehabilitacji słuchu.Prof. zw. dr hab. Amadeusz Krause
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8140 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Z Dziejów Techniki)
Autor
Forma i typ
Bibliogr. s. 211.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17515 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [197]-203. Indeks.
Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania podstawowych pojęć, które wydają się istotne w opisach procesu komunikowania. (...) W części tej pojawiają się definicje takich pojęć , jak: komunikacja i komunikowanie interpersonalne. Dalsze fragmenty rozdziału drugiego poświęcone są analizie sytuacji stanowiącej przykład użycia znaków. Sytuacje takie określa się mianem aktów komunikacyjnych. (...) kolejny fragment rozdziału drugiego został poświęcony tzw. komunikacji niewerbalnej. (...) Na zakończenie została zaprezentowana koncepcja aktu komunikacyjnego. Wykorzystano w niej wcześniej poczynione założenia teorii aktów mowy, ogólne tezy socjologicznej koncepcji symbolicznego interakcjonizmu oraz teorię struktury ludzkiego działania w ujęciu Johna R. Searle`a.ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 53967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8057 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej