Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(6)
Gry komputerowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Programy komputerowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(3)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
MW123 (św. Wincentego 64)
(7)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Barker James
(1)
Bolder Joe
(1)
Brown Box
(1)
Cordner Theo
(1)
Goldberg Danny (1950- )
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Jelley Craig
(1)
Kaniowska Ewa
(1)
Larsson Linus (1979- )
(1)
Marsh Ryan
(1)
McGonigal Jane
(1)
Milton Stephanie
(1)
Needier Matthew
(1)
Ross Jacek
(1)
Southam Phil
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Zaborowicz Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
14-17 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Minecraft
(3)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(2)
Budownictwo
(1)
Język niemiecki
(1)
Klocki Lego
(1)
Motywacja
(1)
Persson, Markus (1979- )
(1)
Programiści
(1)
Przedszkolaki
(1)
Samorealizacja
(1)
Unity (informatyka)
(1)
Gatunek
Powieść
(36892)
Opowiadania i nowele
(13392)
Powieść obyczajowa
(7742)
Poradnik
(5549)
Podręcznik
(4821)
Gry komputerowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(4764)
Film fabularny
(4634)
Kryminał
(4216)
Biografia
(3942)
Wiersze
(3438)
Thriller
(3348)
Opracowanie
(2984)
Powieść przygodowa
(2721)
Publikacja bogato ilustrowana
(2546)
Romans
(2397)
Fantastyka
(2391)
Pamiętniki i wspomnienia
(2384)
Materiały pomocnicze
(2372)
Publikacje dydaktyczne
(2338)
Fantasy
(2211)
Antologia
(2188)
Powieść historyczna
(1989)
Książka obrazkowa
(1647)
Sensacja
(1374)
Powieść psychologiczna
(1303)
Przewodnik turystyczny
(1257)
Encyklopedia
(1112)
Reportaż
(1043)
Adaptacja filmowa
(943)
Science fiction
(937)
Ćwiczenia i zadania
(914)
Adaptacja literacka
(907)
Saga rodzinna
(899)
Wydawnictwa dla dzieci
(897)
Monografia
(858)
Szkic literacki
(815)
Film animowany
(782)
Dramat filmowy
(766)
Podręczniki
(748)
Bajki i baśnie
(723)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(647)
Lektura z opracowaniem
(646)
Książka-zabawka
(630)
Komiks
(614)
Książki dla małych dzieci
(586)
Powieść erotyczna
(581)
Pamiętniki polskie
(568)
Literatura dziecięca polska
(548)
Dokumenty dźwiękowe
(547)
Publicystyka
(537)
Praca zbiorowa
(533)
Powieść biograficzna
(516)
Serial filmowy
(492)
Przepisy kulinarne
(487)
Esej
(470)
Publikacje dla dzieci
(463)
Romans historyczny
(448)
Opowiadania i nowele przygodowe
(446)
Horror
(437)
Literatura polska
(436)
Film przygodowy
(432)
Film amerykański
(424)
Publicystyka polska
(409)
Wywiad dziennikarski
(409)
Materiały konferencyjne
(367)
Komedia
(365)
Komiks przygodowy
(365)
Film familijny
(342)
Relacja z podróży
(333)
Gry i zabawy umysłowe
(327)
Poezja polska
(324)
Film dla dzieci i młodzieży
(311)
Encyklopedie
(305)
Materiały pomocnicze dla szkół
(293)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(283)
Film dokumentalny
(256)
Film akcji
(254)
Książka kucharska
(251)
Legendy i podania
(242)
Muzyka rozrywkowa
(237)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(232)
Film biograficzny
(227)
Album
(221)
Dramat (gatunek literacki)
(218)
Przewodniki turystyczne
(209)
Poradniki dla nauczycieli
(194)
Satyra
(194)
Atlas
(189)
Literatura podróżnicza polska
(185)
Wywiad-rzeka
(183)
Film edukacyjny
(182)
Film obyczajowy
(178)
Felieton
(177)
Dramat polski
(175)
Tragedia
(175)
Albumy
(171)
Komiksy
(169)
Literatura
(162)
Komedia kryminalna
(161)
Autobiografia
(160)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tetris : ludzie i gry / Box Brown ; przekład Marcin Wróbel. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2019. - 253, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Tetris: the Games People Play.
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a w telefonie. Wystarczy spędzić z Tetrisem trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić.Aleksiej Pażytnow stworzył Tetrisa w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra szybko podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. Tetris szybko wyciekł za Żelazną Kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega - najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier.Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry - pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży - ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kilka lat temu trzydziestodwuletni, pochodzący ze Sztokholmu Markus "Notch" Persson był nieznanym i znudzonym życiem programistą. Dzisiaj jest podziwianą na całym świecie osobistością i multimilionerem. Minecraft, gra którą Markus stworzył po godzinach, stał się jednym z najpopularniejszych rodzajów rozrywki od czasów Tetrisa. O Minecrafcie z pasją dyskutują miliony ludzi, niezależnie od wieku.Niniejsza książka opowiada historię niezwykłego sukcesu, szybkich pieniędzy oraz potęgi technologii cyfrowej, która potrafi wstrząsnąć w posadach niejednym imperium. Mówi również o kreatywności, wykluczeniu oraz poczuciu wyobcowania.Markus po raz pierwszy otwarcie opowiada o swoim życiu: o biurku w szkole, zapełnionym klockami Lego, czy pierwszym komputerze przyniesionym pewnego dnia do domu przez ojca. Opowiada również o dorastaniu w rodzinie napiętnowanej przez uzależnienie od narkotyków i wewnętrzny konflikt. Jest to jednak przede wszystkim książka o cienkiej linii oddzielającej pozornego odludka od geniusza kreatywności. Fascynująca opowieść o narodzinach komputerowego wizjonera. Minecraft: Niezwykła historia Markusa "Notch" Perssona i gry, która wszystko zmieniła to historia kopciuszka doby Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Indeks.
Życie to gra!SUPERBETTERNie stracić siły, motywacji i optymizmu w obliczu trudnych doświadczeń i coraz to nowych wyzwań - czy to w ogóle możliwe? Ciesząca się światowym uznaniem projektantka gier Jane McGonigal udowadnia, że tak. Gdy w 2009 roku doznała poważnego wstrząśnienia mózgu, wydawało się, że to koniec. Dręczyły ją lęki, depresja i myśli samobójcze, nie mogła pracować, a nawet wstać z łóżka. Na szczęście wieloletnie doświadczenia zawodowe nie poszły na marne - McGonigal zmieniła proces dochodzenia do zdrowia w grę budującą psychiczną odporność. Proste ćwiczenia motywacyjne stały się częścią większego projektu, prowadzonego we współpracy z amerykańskim Narodowym Instytutem Zdrowia.Do tej pory wydawało ci się, że granie w gry to strata czasu? Nic bardziej mylnego! Autorka "Superbetter" przekonuje nas, że taka aktywność zmienia nasze reakcje na stres, wyzwania i ból. Obudzenie w sobie gracza w realnym życiu oznacza uruchomienie zasobów optymizmu, kreatywności, odwagi i determinacji. Gra warta świeczki!Ćwicz umiejętności gracza ­- zdolność do kontrolowania własnej uwagi, pozyskiwania nowych sojuszników i motywowania samego siebie i zacznij spełniać swoje marzenia.Spróbuj, przecież to tylko gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Na okładce: Mojang, wydanie oficjalne.
Tłumaczenie z angielskiego.
Możliwości, jakich dostarczają minecraftowe minigry typu PvP, są nieskończone - jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia gracza. Podręcznik minigier PvP przedstawia kilka propozycji rozgrywek, które dostarczą graczowi i jego przyjaciołom wspaniałej rozrywki. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w pełni cieszyć się grą oraz będą cennym źródłem informacji dla budowniczych minecraftowych minigier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Książka
W koszyku
W stopce redakcyjnej wydanie pierwsze, na okładce wydanie uaktualnione.
Wiek: 9+.
Oficjalny poradnik dla budowniczych to źródło cennych wskazówek w dziedzinie konstrukcji, pochodzących od prawdziwych znawców tematu, zespołu FyreUK. Dowiesz się z niego, jak budować domy, mosty, statki, latające wyspy i kolejki górskie. Przyjrzysz się najbardziej niesamowitym budowlom innych graczy, aby podsycić własną wyobraźnię. Nawet się nie spostrzeżesz, jak staniesz się wybitnym budowniczym w świecie Minecrafta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Książka
W koszyku
Lego microgame : podstawy programowania gier w Unity / Jacek Ross. - Gliwice : Helion SA, copyright 2021. - 94 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Helion Edukacja)
Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21751 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Karaoke for fun [Dokument elektroniczny] : Pop. - Ostrów Wielkopolski : Techland, 2009. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw. , kolor. ; 12 cm.
OS:Windows XP/VistaCPU:Pentium IV 1,5 GHzramRAM:512 MBNapęd:2x lub lepszyHDD:800 MB
Specjalna edycja najlepszego i najpopularniejszego karaoke na rynku - Karaoke For Fun - dedykowana muzyce nurtu pop. Znajdziemy tutaj nie tylko utwory polskich wykonawców, takich jak Feel, Doda, czy Reni Jusis, ale też największych gwiazd światowego formatu - Timbaland, Rihanna, Lady Gaga, Shaun Baker czy Madonna.Zestaw zawiera zarówno słynne, "wiecznie żywe" przeboje, jak i najnowsze hity okupujące listy przebojów. Dzięki nowej opcji wyświetlania zapisu fonetycznego utworów, programem tym mogą z powodzeniem bawić się nawet osoby, które nie znają języka angielskiego. * Największe przeboje nurtu POP - artystów polskich oraz zagranicznych: Feel, Doda, Reni Jusis, Gosia Andrzejewicz, Timbaland, Rihanna, Lady Gaga, Shaun Baker, Madonna i wiele innych * Profesjonalnie nagrane podkłady muzyczne - z możliwością włączenia samej linii melodyjnej * Zapis fonetyczny tekstów - możliwość włączenia wyświetlania fonetycznego zapisu utworów, dzięki czemu nawet osoby, które nie znają języka angielskiego mogą zaśpiewać znane przeboje * Możliwość zabawy w wiele osób - dzięki licznym opcjom "for Fun" * Działa w odtwarzaczach DVD * Możliwość nagrywania swoich wykonań na CD * Wygodny interfejs - bardzo przyjazny odbiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mądre dziecko [Dokument elektroniczny] : mam 6-7 lat. - Gdańsk : Aidem Media, 2008. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Tytuł z etykiety na dysku.
Wiek: 6-7 lat.
Procesor Pentium 1 GHz; 128 MB RAM; Windows 98/2000/ME/XP/Vista/7; karta graficzna 1 MB; karta dźwiękowa; czytnik CD-ROM 4x lub szybszy.
Zbiór 3 multimedialnych gier edukacyjnych dla dzieci w wieku 6-7 lat, które kształtują i rozwijają zdolności matematyczne, językowe, spostrzegawczość, logiczne myślenie a także koordynację wzrokowo-ruchową. W skład pakietu wchodzą: Bolek i Lolek - moje pierwsze literki, Matematyka-dodawanie i odejmowanie, Idę do szkoły. Dzięki zachowaniu formy zabawy, bogatej w animacje i ciekawą grafikę, program ten w pełni dostosowany jest do rozwoju intelektualnego dziecka w wieku wczesnoszkolnym i aktualnych umiejętności. Tłumaczy zagadnienia i uczy zastosować w praktyce zdobytą wiedzę. Program zapewnia doskonałą zabawę, rozwijając jednocześnie wiedzę i umiejętności potrzebne w edukacji wczesnoszkolnej. Całość materiału zawiera ponad 300 gier i zabaw (opis pochodzi ze strony https://www.gildia.pl/produkty/111839-madre-dziecko-mam-6-7-lat).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.176 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Mądry przedszkolak [Dokument elektroniczny]. - Gdańsk : Aidem Media, copyright 2011. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Na opakowaniu: 2 pełne wersje gier.
Zawiera: Wesołe przedszkole Bolka i Lolka ; Łamigłówki Reksia - wielki odkrywca.
Dla dzieci 3-6 lat.
Windows 98/2000/XP/Vista ; procesor 1 GHz ; pamięć 128 MB ; karta grafiki 1 MB ; napęd CD-Rom/DVD 4x lub szybszy ; karta dźwiękowa wymagana.
"Mądry Przedszkolak" jest zbiorem wciągających gier i łamigłówek dostosowanych do umiejętności dzieci w wieku 3-6 lat. Przemyślane zadania i znani bohaterowie wprowadzają gracza krok po kroku w świat edukacji przedszkolnej zgodnie z wytycznymi podstawy programowej MENiS. Zastosowana metoda pozytywnej motywacji sprawia, że dziecko chętnie podejmuje kolejne wyzwanie co podnosi efektywność nauki. (opis pochodzi ze strony https://www.empik.com/madry-przedszkolak-pc-aidem-media,prod59210642,multimedia-p).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.174 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Niemiecki dla dzieci [Dokument elektroniczny] : 7 diamentów : gra edukacyjna od lat 7. - Warszawa : Edgard, cop. 2009. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm
Na okł. : Nauka przez zabawę! ; nauka słówek, interaktywne gry, zabawne animacje, nauka wymowy.
Wymagania syst.: komputer z procesorem Pentium III ; system operacyjny Windows 98, Me, NT 4.0 PL, 2000 PL, XP PL ; ok. 100 MB wolnego miejsca na dysku twardym ; CD-ROMx8 ; pamięć operacyjna 128 Mb ; karta graficzna TrueColor 800x600 ; karta dźwiękowa.
Niemiecki dla dzieci - 7 Diamentów, to wciągająca gra edukacyjna dla dzieci od lat 7. Najmłodsi uczą się języka niemieckiego przy okazji wędrówki po tajemniczym Mieście i w trakcie rozwiązywania różnorodnych ćwiczeń. Za poprawnie rozwiązane ćwiczenia lub gry otrzymują punkty. W nagrodę uzyskują też rozmaite skarby - przedmioty, dzięki którym zwiedzają niedostępne części Miasta. Celem gry jest zdobycie wszystkich 7 diamentów ukrytych w programie.NAUKA SŁÓWEK - ĆWICZENIAWędrując po zagadkowym Mieście Dziecko odwiedza ciekawe miejsca (zoo, wieżę widokową, bibliotekę, centrum handlowe...), a w nich uczy się aż 400 słówek - poznaje ich wymowę, pisownię i znaczenie. Wszystkie słówka i wyrażenia zostały w zabawny sposób zilustrowane oraz udźwiękowione wyłącznie przez profesjonalnych lektorów.SŁOWNIK 1000 SŁÓWEKDodatkowo, w programie znajduje się niemiecko-polski słownik, zawierający aż 1000 słówek!GRY I ANIMACJE7 Diamentów to przede wszystkim świetna rozrywka. Rozmaite gry językowe oraz zaskakujące animacje i efekty dźwiękowe sprawiają, że gra wciąga i długo się nie nudzi.Najważniejszą zaletą programu jest umiejętne połączenie gry przygodowej - odnajdywanie ukrytych przedmiotów, szukanie diamentów, wędrówka po tajemniczym Mieście - z nauką języka niemieckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.84 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Symulator transportu kolejowego [Dokument elektroniczny] / Techland. - Ostrów Wielkopolski : Techland, copyright 2011. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
(Klasyka Symulatorów)
Tytuł z etykiety na dysku.
CPU Intel lub AMD Athlon 1.6 GHz; HDD 750 MB; 256 MB RAM; system Windows XP/Vista/Windows 7; karta graficzna GeForce 6800/ATI X1650 (min. 128 MB VRAM) lub lepsza, Shader Model 3.0 lub wyższy, DirectX 9.0; karta dźwiękowa zgodna z DirectX; napęd CD-ROM.
"Symulator transportu kolejowego" - zarządzaj składami pociągów towarowych jako szef własnej stacji przeładunkowej! Uważaj na niespodziewane zdarzenia, które mają wpływa na Twoją pracę, jak na przykład: awaria składów towarowych, wybuch pożarów, uszkodzenia torów czy niesprzyjające warunki pogodowe (opis pochodzi z opakowania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.172 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Tajemnicza wyspa wujka Alberta [Dokument elektroniczny]. - Ostrów Wielkopolski : Techland, cop. 2003. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital , stereo ; 12 cm.
5-10 lat.
Wymagania systemowe: Pentium 120 MHz; 32 MB RAM; Windows 95/98/ME; monitor (640x480) High Color (16 bit) ; napęd CD-ROM 8x; karta muzyczna Sound Blaster lub kompatybilna.
Polska wersja językowa.
Wujek Albert wykorzystuje charakterystyczna dla dzieci ciekawość świata i skłonność do zabawy, niepostrzeżenie wpajając im nowe umiejętności i rozwijając pożądane cechy intelektualne.Znaleziony na strychu Album Wujka Alberta odkrywa przed dziećmi swoje tajemnice. Tym razem dzieci trafiana Tajemniczą wyspę, o której tyle zawsze pisał wujek. Wyruszą w poszukiwaniu skarbu piratów, odszukają starożytną figurkę ukryta przez Indian, poznają zwyczaje mieszkańców wyspy i zmierzą się z machiami strzegącymi jej największych tajemnic. Dziecko rozwinie: wyobraźnię i pamięć umiejętność logicznego myślenia koncentrację i spostrzegawczość samodzielność pasję do wiedzy Dziecko dowie się :jak zbudować samolotw jaki sposób przegonić wężejak dostać się do wnętrza wulkanu jak działa kompas, termometr i inne przyrządy i opanuje podstawy geografii, biologii i fizyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.96 (1 egz.)
Gra komputerowa
CD
W koszyku
Wesołe przedszkole Bolka i Lolka [Dokument elektroniczny]. - Gdańsk : Aidem Media, 2000. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Wiek: 3-6 lat.
Procesor: Pentium 100 MHz ; pamięć: 32 MB ; system operacyjny: Windows 95/98/2000/ME/XP/VISTA ; karta graficzna SVGA High Color (800x600) 1 MB; karta dźwiękowa ; napęd: czytnik CD-ROM/DVD 4x lub szybszy.
"Wesołe przedszkole Bolka i Lolka" - jest to interesujący program edukacyjny dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat). Znaleźć w nim można to, co dzieci lubią najbardziej, czyli: ciekawe, bogato animowane gry i zabawy; kolorową, bajkową grafikę; zabawne komentarze lektora oraz wspaniałą muzykę. Dziecko poznaje kształty i kolory, literki i cyferki, a także rozwiązuje proste zadania matematyczne. Ćwiczy spostrzegawczość, pamięć i logiczne myślenie. Program składa się z 24 mówiących kolorowanek i bogato animowanych portretów przyjaciół Bolka i Lolka. Znajdują się w nim animowane puzzle, które można ułożyć na trzy sposoby: jako puzzle tradycyjne, przesuwane i przekładane. W zabawie "kropka w kropkę" dzieci poznają cyferki i literki, a w nagrodę oglądają zabawne animacje. Pamięć zaś ćwiczą pomagając Yeti uzupełnić brakującą zawartość lodówki. Jest także gra "znajdź szczegóły", ćwicząca spostrzegawczość i gra "memo" trenująca pamięć. Program zapewnia doskonałą zabawę najmłodszym użytkownikom komputera, a przy okazji dostarcza wiedzę z zakresu przedszkola i zerówki (opis pochodzi ze strony .https://www.empik.com/wesole-przedszkole-bolka-i-lolka-pc-aidem-media,84309,multimedia-p).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.177 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej