Fundraising
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Grygrowski Dariusz (1962- )
(1)
Osiej Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3840)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2964)
Fundraising
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2940)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2175)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(895)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(776)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 336-371.
Spis treści także w jęz. ang.
W skomercjalizowanym otoczeniu biblioteka uchodzi za jeden z bastionów egalitarnego, bo bezpłatnego dostępu do informacji i rozrywki. W praktyce jednak zakres usług oferowanych przez biblioteki, za które pobierane są opłaty, coraz bardziej się poszerza. Książkę Biblioteki i pieniądze otwiera rozdział, w którym omówiona została dyskusja na temat opłat bibliotecznych - celowości ich pobierania i nieprzekraczalnych w tym zakresie granicach.Poza opłatami nakładanymi na użytkowników, biblioteki próbują też innymi sposobami zdobywać tzw. środki pozabudżetowe. Zagadnienia te omawia rozdział dotyczący metod i zasad pozyskiwania środków na działalność biblioteki, opisywanych w literaturze anglojęzycznej pod hasłem "library fundraising". Źródłem dodatkowego finansowania działalności bibliotecznej są fundusze unijne, rządowe programy wspierania bibliotek i fundacje powoływane głównie przez podmioty ze świata biznesu. Kolejny rozdział jest przeglądem i omówieniem tego typu źródeł wraz z przykładami inwestycji bibliotecznych wykorzystujących owe źródła. Książkę uzupełniają rozważania o celowości i zasadach prowadzenia analiz zwrotu nakładu z inwestowania w bibliotekę, których efektem jest dyskusyjne przeliczanie wartości usług bibliotecznych na jednostki monetarne oraz rozdział, w którym omówiony został problem wynagradzania autorów książek wypożyczanych w bibliotekach, znany w świecie pod hasłem "public lending right".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Co robi człowiek, który pragnie w sensowny sposób pomagać innym? Zakłada fundację bądź stowarzyszenie. Na początku określa cele i sposoby ich realizacji. Gdy już zorientuje się, komu i jak chce pomóc, rozpoczyna starania o niezbędne środki. To trudny moment w działaniu organizacji pozarządowej. Sponsoring, darczyńcy indywidualni, dotacja publiczna, 1 - mało kto korzysta ze wszystkich źródeł naraz. Jakie mogą być tego skutki? Porażka. Nie wystarczą dobre chęci i szczytne cele. Pieniądze są stale potrzebne. Skutecznie zarządzana organizacja nie może dopuścić do sytuacji, w której odcięcie jednego źródła dochodu przekreśli sens jej istnienia! To już trzecia z serii praktycznych książek na temat polskiego fundraisingu. To anglojęzyczne słowo tłumaczy się jako "pozyskiwanie środków ze wszelkich dostępnych źródeł". Innymi słowy, fundraising to sposób na to, by Twoja fundacja czy stowarzyszenie pewnie oparły się na kilku filarach. Ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Jak dotrzeć do darczyńców? Z jakich narzędzi korzystać? W jaki sposób budować relacje z ofiarodawcami indywidualnymi i biznesem? Jak informować społeczność o tym, co robi nasz NGO, by w przyszłości zebrać jeszcze więcej środków? O tym wszystkim opowie Ci doświadczony fundraiser, specjalista z agencji Gnyszka Fundraising Advisors. Każdego z problemów, o których przeczytasz w niniejszej książce, autor doświadczył osobiście. Wszystkie rozwiązania, które Ci proponuje, przetestował na sobie. To idealna pozycja zarówno dla osób działających w trzecim sektorze, które nie słyszały o fundraisingu, jak i dla tych, które czują, że powinny się jeszcze dokształcić w tym obszarze.
* Przedmowa (9) * O czym jest ta książka (11) * 1. Zbuduj swoje NGO na skale (15) * Krok 1. Od czego zacząć? (15) * Złoty krąg Sinka (16) * Why? (18) * How & What? (19) * Krok 2. Gdy już wiesz dlaczego (23) * Krok 3. Dlaczego Darczyńcy przekazują darowizny? (26) * Krok 4. Historia dwojga staruszków (30) * Krok 5. Postaw się w sytuacji Darczyńcy (31) * Krok 6. Jak dotrzeć do Darczyńców? (32) * Spotkanie osobiste (33) * Telefon (34) * E-mail, newsletter (36) * List - direct mailing (38) * Krok 7. Pięć rodzajów Darczyńców według rodzaju wpłat (40) * Wpłaty tradycyjne (40) * Wpłaty online z Polski (40) * Wpłaty online ze świata (41) * Wpłaty zbiórkowe (41) * Wpłaty SMS (42) * Krok 8. Jak zachować się wobec poszczególnych Darczyńców? (42) * Darczyńcy, do których mamy wyłącznie adres (42) * Darczyńcy, do których mamy adres e-mail (44) * Materiały papierowe (45) * Ile zostaje z Twojej opowieści? (46) * Krok 9. Przebieg spotkania (47) * Krok 10. Relacja z Darczyńcą (51) * To nie my, tylko Wy (51) * Nie prosimy dla siebie (52) * Banał, który daje do myślenia (52) * Prosty język (53) * Konkretna prośba (53) * Jak prosić o darowiznę? (54) * Strategia szerokiego lejka (54) * Jak poradzić sobie z zastrzeżeniami? (55) * Fundraising to nie sprint (56) * Personalizacja (57) * Maksymalne ułatwienie przekazania darowizny (58) * Skuteczny przekaz (59) * System zarządzania kontaktami (60) * Krok 11. O czym nie może zapomnieć fundraiser (61) * Pasja i naturalność (61) * Akcja generuje koszty (63) * Pokaż, że NGO to ludzie (63) * Wykorzystuj okazje do fundraisingu (64) * Krok 12. Cztery złote zasady fundraisingu (65) * 1. Związek emocjonalny - emocje (65) * 2. Co się zmieniło - efekt (68) * 3. Pokaż, że inni też pomagają (68) * 4. Ile potrzeba - cel (70) * Ćwiczenie (70) * 2. Narzędzia fundraisera (71) * Darowizny (71) * Składki członkowskie (73) * Kwesty (73) * Skarbonka (76) * Payroll (77) * Loterie (78) * Testamenty (80) * SMS-y (81) * Click & donate (81) * 1 podatku (82) * Wpłaty WWW (86) * Direct mailing (88) * Bale charytatywne (97) * Wolontariat (99) * Sprzedaż produktów lub usług (102) * Wydarzenia specjalne (103) * Direct debit (105) * Cegiełki (106) * Crowdfunding (107) * Aukcje w internecie (114) * Stałe zlecenie przelewu (116) * Nawiązki (118) * Sprzedaż wiązana (119) * Terminal (122) * 3. Wzmocnienie działań fundraisingowych (125) * Cykl Gnyszki (125) * Trójkątna teoria miłości w służbie fundraisingu (128) * Ciotka Dobra Rada (130) * Mentalność (132) * Unikaj pokusy drwala (133) * Dwa podejścia w działaniu (134) * D & D (134) * Kontakt z mediami (135) * Kampanie społeczne (138) * Jak angażować wolontariuszy? (141) * Jak do działań NGO pozyskać znaną osobę? (141) * 4. Fundraising wobec biznesu (145) * Jak pozyskać Sponsora? (145) * Networking w fundraisingu (145) * Prośba do przekonanych (146) * CSR zbieżny z naszą działalnością (146) * Firmy sąsiedzi (148) * Przegląd biografii prezesów (149) * Reżim komunikacyjny (149) * Silna marka jak magnes (150) * MiŚ jak Darczyńca indywidualny (151) * Dopasuj się do potrzeb Sponsora (152) * Reżim komunikacyjny (155) * Jak stworzyć skuteczną ofertę? (158) * Jak powinno przebiegać spotkanie? (163) * Podtrzymywanie relacji (167) * Gdzie szukać Sponsora? (168) * Jak rozmawiać z biznesem? (169) * 5. Siedem zasad fundraisingu w social media (173) * Zasada 1. Fenkju wery macz (173) * Zasada 2. Ile jeszcze brakuje? (174) * Zasada 3. Te pieniądze poszły na... (175) * Zasada 4. Pokaż, co się zmieniło (176) * Zasada 5. Trzy razy korzyść, raz prośba (176) * Zasada 6. Pokaż, że inni też pomagają (176) * Zasada 7. Nie zapomnij o CTA (177) * 6. Jak zebrać 100 000 zł w dwa tygodnie? (179) * Lista 104 pytań (185) * Propozycja podziału na zespoły nieformalne + zadania (187) *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55786 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej