Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(180)
Forma i typ
Książki
(176)
Poradniki i przewodniki
(97)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(13)
Audiobooki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(174)
wypożyczone
(31)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(24)
MW123 (św. Wincentego 64)
(4)
W2 (Bazyliańska 6)
(14)
W29 (Rembielińska 6a)
(10)
W37 (Smoleńska 94)
(6)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(15)
W64 (Radzymińska 121)
(11)
W72 (Suwalska 11)
(2)
W98 (Kondratowicza 23)
(7)
WP130 (św. Wincentego 85)
(79)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(32)
Autor
Sugiero Joanna
(15)
Tracy Brian (1944- )
(11)
Hill Napoleon (1883-1970)
(6)
Grzesiak Mateusz
(5)
Usarzewicz Wojciech
(5)
Witkowska Magda
(5)
Frankel Lois P. (1953- )
(4)
Machnik Marcin
(4)
Sielicki Leszek
(4)
Allen David (1945- )
(3)
Bakalarz Dariusz
(3)
Batko Andrzej
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Haman Wojciech
(3)
Hollins Peter
(3)
Sinek Simon
(3)
Vanderkam Laura
(3)
Vitale Joe (1953- )
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Bennewicz Maciej (1961- )
(2)
Blount Jeb (1966- )
(2)
Gibas Jarosław (1967- )
(2)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Holiday Ryan
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kotow Sebastian
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz). Tł
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Mechło Paulina
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Najman Marta
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Oczko Bartosz
(2)
Roguski Artur
(2)
Romanek Arkadiusz
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stone W. Clement (1902- )
(2)
Szczepanik Rafał
(2)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(2)
Tatar Katarzyna
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Anastasi Mark
(1)
Anderson Erin
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Barczak Michał
(1)
Bavister Steve
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Białas Wojciech
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Blount Jeb
(1)
Borek Paweł (biznes)
(1)
Bradberry Travis
(1)
Bradbury Andrew
(1)
Buhler Patricia M
(1)
Buszta Robert
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Carcho Jacek Tł
(1)
Case John (1944- )
(1)
Chopra Deepak (1946- )
(1)
Chrapko Mariusz (inżynieria oprogramowania)
(1)
Chu Chin-Ning
(1)
Churches Richard
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cohen Herb
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- ) Tł
(1)
Czub Marta
(1)
DeMotte Kim
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fried Jason
(1)
Friedman Caitlin
(1)
Frohlinger Carol (1953- )
(1)
Gancarczyk Przemysław
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Geppert Olga
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gorman Tom
(1)
Greaves Jean
(1)
Grzesiak Jan (aktor)
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gutowski Maksymilian Tłumaczenie
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hall Brandon (1951- )
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hill J. B
(1)
Hoffman Reid (1967- )
(1)
Hogan Kevin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(91)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(112)
1901-2000
(2)
101-200
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(179)
Język
polski
(179)
Odbiorca
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(4)
Coachowie
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura chińska
(1)
Temat
Sukces
(37)
Samorealizacja
(34)
Bogactwo
(13)
Zarządzanie
(11)
Relacje międzyludzkie
(9)
Kariera
(8)
Kobieta
(8)
Mentoring
(8)
Szczęście
(8)
Techniki sprzedaży
(7)
Perswazja
(6)
Produktywność pracy
(6)
Samokontrola
(6)
Samowychowanie
(6)
Techniki samopomocy
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Praca
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Samopoznanie
(5)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Osobowość
(4)
Psychologia
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Sztuka wojenna
(4)
Trening umysłu
(4)
Zarządzanie czasem
(4)
Coaching
(3)
Czas pracy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Mnemotechnika
(3)
Organizacja pracy
(3)
Pewność siebie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przywództwo
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjotechnika
(3)
Stoicyzm
(3)
Stres
(3)
Uczenie się
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Asertywność
(2)
Autentyczność (postawa)
(2)
Autorytet
(2)
Czytanie szybkie
(2)
Empatia
(2)
Facebook
(2)
Finanse osobiste
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Organizacja
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Praca w domu
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prakseologia
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Retoryka
(2)
Rozmowa telefoniczna
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuka pisania
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Work-life balance (WLB)
(2)
Administracja publiczna
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Awans zawodowy
(1)
BPMN
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Blogi
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Charakter
(1)
Chciwość
(1)
Controlling
(1)
Czakry
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochód
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
400-301 p.n.e
(1)
500-401 p.n.e
(1)
600-501 p.n.e
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(95)
Wydawnictwa popularne
(8)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(5)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Dokument dźwiękowy
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Traktat
(1)
Wydawwnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(54)
Psychologia
(33)
Zarządzanie i marketing
(23)
Praca, kariera, pieniądze
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Historia
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
180 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
Książka dostępna także jako e-book.
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mentoring : zestaw narzędzi / Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Podejrzyj warsztat współczesnego mentoraRelacja mistrz - uczeń, a następie mistrz - czeladnik była jednym z podstawowych elementów kształcenia zawodowego aż do początków zainicjowanej w Anglii rewolucji przemysłowej. Zadaniem ucznia, czyli przyszłego czeladnika, było precyzyjne odwzorowywanie wiedzy i doświadczenia mentora - mistrza rzemieślniczego. Przez stulecia ludzkość uczyła się więc od mistrzów. Ich praktyczna wiedza była skarbem, a doświadczenie narzędziem umożliwiającym jej odpowiednie wykorzystanie. Współczesny pracownik wcale nie wymaga mniej wsparcia i wiedzy niż jego pradziad czeladnik. Ponieważ jednak zmieniły się technologia, rynek pracy i wymogi stawiane przez pracodawców, aktualnie potrzebujemy wiedzy i narzędzi o innym charakterze.Większość dzisiejszych mistrzów i ich podopiecznych pracuje głową, nie rękami. Przydaje nam się rozumienie świata, jaki nas otacza, umiejętność analizy zjawisk, zdolność pojmowania ich skutków, przyczyn i mechanizmów. Pytamy o wartość życia, sens pracy, znaczenie etyki. Niestety, powszechna edukacja, skupiona na testowaniu i egzaminowaniu, pomija te wielkie filozoficzne pytania. I tu wkracza mentoring, bazujący na prastarej relacji mistrz - uczeń. Korzystając z określonych, dobrze zdefiniowanych narzędzi, mentoring oducza starych, złych nawyków, których nabraliśmy w dzieciństwie i młodości, i czyni mentora źródłem wiedzy, nauczania i wsparcia. W efekcie podopieczny rozwija swoje kompetencje i wypracowuje nową, satysfakcjonującą postawę wobec realizowanych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tęsknię za tobą, Przewodniku! Duchowy przywódca, mędrzec, doradca, ktoś, kto zawsze jest o jeden krok za nami, czasem zaś nad nami — i cicho, cierpliwie, lecz nie nachalnie szepce nam do ucha. Ktoś, kto zna odpowiedzi na podstawowe pytania i chce się nimi dzielić. Ciut lepszy, nieco mądrzejszy, a może tylko trochę bardziej wrażliwy, uważniejszy na świat, który nas otacza. Autorytet. Ofiara dzisiejszych czasów. Kiedyś nieomylny, dziś codziennie po tysiąckroć zabijany tekstami radykalnych dziennikarzy reprezentujących przeciwną stronę. Atakowany w jedynie słusznych mediach. Dobijany mocnymi słowami internetowych hejterów. Obśmiewany przez ludzi, którzy "wiedzą lepiej", choć w rzeczywistości nie wiedzą nic. Bo kto wie, ten słucha. Słucha i uczy się — od prawdziwych autorytetów. Instytucjonalny i zarazem profesjonalny autorytet to również coach, zazwyczaj specjalnie w tym celu kształcony. Kto to taki? Trener, czyli osoba ustalająca i prowadząca trening, w wyniku którego zawodnik, pracownik lub po prostu człowiek podejmujący się jakiegoś zadania ma odnieść sukces. Mentor, tutor, counselor, sponsor, coach, hr business partner odgrywają podobne role, lecz zmierzają do celu nieco innymi metodami. Niestety, zanim coaching w Polsce na dobre rozwinął skrzydła i przeszedł rozliczne choroby wieku dziecięcego, dorobiono mu gębę. Z jakiego powodu? O zróżnicowanych przyczynach takiego stanu rzeczy na kartach tej książki pisze Maciej Bennewicz. Autor skupia się także na wnioskach, które warto wyciągnąć z tej sytuacji. Proponuje skuteczne sposoby przeciwdziałania czarnemu PR-owi oraz sprawdzone metody pracy coachingowej. Efektywne — mimo oporu, jaki mogą początkowo budzić.
Część I. Początki, czyli tło * 1. Pytania * 2. Obwinianie * 3. Góra lodowa * Część II. Mgła, czyli zagubienie * 4. Nieświadomość * 5. Fundament kultury * 6. Nieświadomość zbiorowa * 7. Świat * 8. Podróż bohatera * 9. Ewolucja bohatera * Część III. Zabić coacha, czyli wrogie przejęcie * 10. Pragnienie autorytetu * 11. Mistrz, idol, wzór * 12. Coach i mentor * Część IV. Kryzys zaufania, czyli manipulacja * 13. Rodzina * 14. Media * 15. Edukacja * Część V. Anomia, czyli samotność w tłumie * 16. Szok społeczny * 17. Złudzenie akceptacji * 18. Atrybucje * 19. cień * Część VI. Przebudzenie, czyli samoświadomość * 20. Samotność mistrza * 21. Droga
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17814 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: poznaj podstawowe zasady zarządzania i motywowania, opanuj praktyczną umiejętność zarządzania, osiągnij sukces w zarządzaniu własnym zespołem. U dołu s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Alpha.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Dostatek : klucz do spełnienia, bogactwa i poczucia szczęścia / Deepak Chopra ; przekład: Krzysztof Krzyżanowski. - Gliwice : Sensus, copyright 2023. - XV, [1], 247, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Onepress)
Bogactwo jest niespełnionym marzeniem wielu ludzi. O sposobach osiągania celu, jakim są wielkie pieniądze i życie w obfitości, napisano sporo książek. Ich autorzy przekonują, że trzeba "tylko" pracować dłużej, ciężej i starać się za wszelką cenę pokonać konkurencję. Upragnione bogactwo jednak zdobywają nieliczni. Tymczasem dostatek jest stanem świadomości, a świadomość ludzka jest nieograniczona. Ta starożytna prawda stała się podstawą jogi - systemu praktyk, dzięki którym ludzie w naturalny i łatwy sposób zaczynają żyć pełnią życia i cieszą się każdym dniem. Ta książka pokaże Ci proste sposoby przebudowania swojej świadomości i przepracowania samoograniczeń. Najpierw zapoznasz się ze sposobem, w jaki joga odnosi się do kwestii pieniędzy i bogactwa, a następnie przestudiujesz wszystkie aspekty dostatku. Dzięki opisanym tu praktykom uświadomisz sobie, co cenisz najbardziej - być może jest to miłość, współczucie, piękno, prawda, kreatywność lub rozwój osobisty. Świadomość, którą w ten sposób uzyskasz, sprawi, że zapewnianie sobie dostatku w zakresie najważniejszych dla Ciebie wartości będzie coraz prostsze. W końcu zapoznasz się z najgłębszym poziomem jogi, na którym poczucie spełnienia ma swoje źródło w sferze nieskończonych możliwości, a przy tym dowiesz się, czym jest system czakr i w jaki sposób nad nim pracować. [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scrum : o zwinnym zarządzaniu projektami / Mariusz Chrapko. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Indeks.
Zwinny jak łasica i szybki jak wiatr — od dziś bądź taki dzięki metodzie Scrum!Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów rzeczywistości nie będzie właściwie działał, a to może być przyczyną małych kłopotów lub wielkich zagrożeń. Jednak stworzenie takiego oprogramowania nie jest rzeczą prostą, tym bardziej, że w trakcie pracy nad nim zawsze trzeba liczyć się z modyfikacją pierwotnych założeń. Odpowiedzią na to wyzwanie jest właśnie Scrum.Scrum to metoda pozwalająca tak zorganizować pracę nad projektem, by możliwe było szybkie i bezbolesne wprowadzanie do niego zmian. Z tej książki, napisanej przez praktyka i wybitnego specjalistę, dowiesz się, jak to działa. Na konkretnych przykładach, okraszonych odwołaniami do popularnych filmów czy książek, prześledzisz cały proces tworzenia oprogramowania i zrozumiesz, do czego powinieneś dążyć w swoich własnych projektach z użyciem metody Scrum. Zobaczysz, jak tworzyć zespół i przydzielać role, zarządzać wymaganiami, planować i szacować projekty oraz przeprowadzać sprinty. Jeśli chcesz dogłębnie poznać Scruma i korzystać z niego na co dzień, nie możesz przegapić tej książki!Lekcje pływania — o zwinnym zarządzaniu projektamiKontrabasista — nowe role i obowiązkiŁawa przysięgłych — o hodowaniu zwinnych zespołów projektowychPlaton, idee i ryby — jak zwinnie zarządzać wymaganiami?Lizanie znaczków i chirurgia mózgu — szacowanie projektów w ScrumieO żeglowaniu i obieraniu cebuli — planowanie projektów w ScrumieBiegnij, Forrest, biegnij — sprintW pokoju sztabowym — codzienne scrumyMyślodsiewnia — retrospektywa na koniec sprintuWspólny rejs — historia z morza wziętaScrum — sprawdź sam, jak to działa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21547 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.07.2024)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia!
Wstęp * Rozdział 1. Wybór celu, modelu i strategii * 1.1. Specyfika biznesu w internecie (Jakub Jasiński) * Geneza, czyli dlaczego e-commerce wygląda tak, jak wygląda, i skąd pomysł na dokonywanie zakupów przez elektroniczne kanały sprzedaży * Charakterystyka polskiego e-commerce * Najwięksi gracze w Polsce * E-sklepy.pl * Co przyniesie przyszłość? * 1.2. Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne (Krzysztof Rdzeń) * 1.3. Analiza SWOT i biznesplan - wybór modelu, branży, produktu (Krzysztof Rdzeń) * 1.4. Strategie cenowe (Krzysztof Rdzeń) * 1.5. Częste błędy początkujących e-sprzedawców (Piotr Motyl) * Właściciel firmy jako zagrożenie * 1.6. Finansowanie e-biznesu (Piotr Dywański) * 1.7. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie (Paweł Królak) * Kiedy zatrudnić pierwszych pracowników? * Dlaczego ludzie mieliby pracować dla Ciebie? * Czego pracownicy oczekują od idealnej pracy? * Podstawowy błąd początkujących pracodawców * Jak zatrudniać nowych pracowników? * Kij i marchewka, czyli największy błąd w motywowaniu ludzi * Współpraca zamiast rywalizacji * Dobra praca to lekka praca * Co zrobić, aby Twoi pracownicy uwielbiali swoją pracę? * 1.8. Zarządzanie kryzysem w e-biznesie (Piotr Motyl) * Osobowość przedsiębiorcy źródłem kryzysu * 12 najczęściej pojawiających się błędów w e-biznesach * W jaki sposób zmniejszyć ryzyko sytuacji kryzysowych? * Rozdział 2. Sklep internetowy * 2.1. Kiedy otworzyć własny sklep w sieci (Mirosław Smużniak) * Rozpoczynam e-commerce * Sklep internetowy a platformy ofertowe * Centralizuj, kiedy to tylko możliwe * 2.2. Typy platform e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * SaaS * Open source * Sklepy licencyjne * Wdrożenia dedykowane * Podsumowanie * 2.3. Wzorcowa struktura serwisu sprzedażowego (Mirosław Smużniak) * Jak powinien wyglądać e-sklep, by sprzedawać? * Podstawowe elementy sklepów internetowych * Staraj się być postrzeganym jako ekspert * Struktura Twojego serwisu sprzedażowego * 2.4. Użyteczność sklepu internetowego (Paweł Krzyworączka) * Ideał usability * Rzeczy warte uwagi w e-sklepie * Strona główna sklepu * Strona kategorii * Strona produktu * Koszyk i składanie zamówienia * Podstrony statyczne * Zautomatyzowany kontakt e-mailowy i SMS-owy * Recenzje produktów, blog przysklepowy * Wersja mobilna sklepu * Testowanie skuteczności - test A/B, testy na użytkownikach * Zwiększanie użyteczności * 2.5. Przegląd aplikacji e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * osCommerce * Sote Shop * Presta Shop * Shoper.pl * Podsumowanie * 2.6. iStore.pl - case study (Mariusz Wesołowski) * 2.7. WellCommerce.pl - case study (Mirosław Smużniak) * Krótka historia * Funkcjonalność sklepu * Cennik sklepu * Czym WellCommerce wyróżnia się na tle konkurencji? * Rozdział 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych * 3.1. Uwarunkowania handlu na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Od "Licytuj" do "Kup teraz" * Allegro - rys historyczny * Od domowego zaplecza po Standard Allegro * Palf - filmy * Puszysta_pani - odzież, obuwie, dodatki * 3.2. Zasady sprzedaży w serwisie aukcyjnym - case study: Allegro (Mariusz Wesołowski) * I tu, i tu * Dajcie mi rząd dusz! * Używaj kluczy, a nie wytrychów! * Można czy nie? * Panta rhei * 3.3. Strategie sprzedaży na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Trzy strategiczne grosze na początek * Strategicznie, czyli na lata * Ulubione błędy w oparach złej strategii * Marketing przede wszystkim * Empiria * Powrót do korzeni * Cudów nie ma * Ekspozycja, tak! * Z armatą na muchę * 3.4. Przegląd platform sprzedażowych w Polsce (Mirosław Smużniak) * Platformy aukcyjno-ofertowe * Platformy zakupów lokalnych * Platformy ogłoszeniowe * Jeżeli nie Allegro, to co? * 3.5. Platformy zakupów lokalnych (Mirosław Smużniak) * Czym są serwisy zakupów lokalnych? * Polski rynek zakupów lokalnych * Jak budować profesjonalny e-commerce na serwisach zakupów lokalnych? * Rozdział 4. Usługi online * 4.1. Usługi eksperckie (Maciej Dutko) * 4.2. E-learning - sprzedaż wiedzy (Marcin Godlewski) * Czym jest e-learning? * Nie musisz być od razu specjalistą! * W jakim formacie sprzedawać swoją wiedzę? * Gdzie sprzedawać swoje produkty? * Gdzie reklamować swoje produkty? * Podsumowanie * 4.3. Programy afiliacyjne (Marcin Godlewski) * Własny program partnerski czy przystąpienie do sieci afiliacyjnej? * Forma rozliczeń prowizyjnych * Jaka wysokość prowizji będzie najlepsza? * Największe błędy w programach partnerskich * Co dodatkowo daje program partnerski? * Ja, partner w programach partnerskich! * Popularne programy partnerskie * 4.4. Marketing wielopoziomowy (Jacek Dudzic) * Rozdział 5. E-marketing * 5.1. Główne założenia marketingu internetowego (Agnieszka Dejnaka) * Strategia e-marketingu * Odmiany marketingu internetowego * Zasada 3A: informacja, interakcja, wizualizacja * Informacja i interakcja w e-marketingu a prosument * Blogi jako narzędzie e-marketingu * Facebook marketing * YouTube i działania reklamowe * E-marketing a technologia. Wizualizacja idei i produktów * Awatary handlowe jako narzędzie e-marketingu * Rzeczywistość rozszerzona * 5.2. Budowanie marki online (Maciej Dutko) * 5.3. Tworzenie skutecznej oferty (Maciej Dutko) * Targetowanie czy dywersyfikacja - dwa modele tworzenia ofert * Dobra oferta - co to znaczy? * Częste błędy * 5.4. Komunikacja wizerunkowa w internecie (Agnieszka Dejnaka) * Wizerunek marki w internecie - celowość * Strategia komunikacji wizualnej * Budowanie wizerunku marki przy użyciu wirtualnych postaci * System identyfikacji wizualnej a spójność wizerunkowa * Strategia budowania marki w internecie * 5.5. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych (Sławomir Panek) * Dlaczego zdjęcie? * Aspekty techniczne i merytoryczne * Podstawy obróbki zdjęć * Zakończenie * 5.6. Tagline (Paweł Krzyworączka) * Tagline a USP * Tagline w e-biznesie * Dwa aspekty związane ze sloganami w e-sklepach * Slogany reklamowe w wybranych polskich e-sklepach * Optimum: dwa hasła * 5.7. Marketing wirusowy (Maciej Dutko) * Czym jest marketing wirusowy? * Sposoby realizacji * Dobry viral - zalety i cechy * 5.8. Social media i marketing społecznościowy (Marcin Kosiński) * Zalety marketingu opartego na społecznościach * Budowanie przekazu * Narzędzia * 5.9. Performance marketing (Jakub Jasiński) * Określ, co jest dla Ciebie istotne * Modele współpracy * Narzędzia e-marketingu * Programy afiliacyjne * Retargeting * Agencja i dom mediowy * 5.10. Social gifting (Jakub Jasiński) * Jak to działa? * Czy to się opłaca? * 5.11. E-mail marketing (Paweł Krzyworączka) * Dlaczego warto to robić? * Jakie dane zbierać? * Opt-out, single opt-in czy double opt-in? * E-mail marketing a ochrona danych osobowych * Budowa własnej listy adresowej * Sposoby dystrybucji e-mailingu * Jak stworzyć dobry e-mailing/newsletter * Podsumowanie * 5.12. Marketing automation (Mirosław Szmajda, Lech Nowak) * Co jest potrzebne do automatyzacji marketingu? * Na podstawie jakich danych działa marketing automation? * W jaki sposób automatycznie doprowadzić do sprzedaży? * Kiedy warto wdrażać marketing automation? * 5.13. Pozycjonowanie (Paweł Krzyworączka) * Pozycjonowanie jako jeden z elementów strategii e-marketingowej * Zasada działania wyszukiwarki Google * Etyka w pozycjonowaniu * Pozycja w wynikach wyszukiwania a liczba wejść na stronę * Długi ogon versus trudne frazy * Analiza konkurencji i dobór słów kluczowych * Optymalizacja, czyli SEO * Zdobywanie linków * Google Webmaster Tools - koniecznie dodaj serwis * Śledzenie ruchu na stronie i postępów w pozycjonowaniu * Narzędzia przydatne dla pozycjonera * Częste błędy w pozycjonowaniu * Kary od Google??a (ban i filtr) * Jak wybrać i nadzorować firmę pozycjonerską? * Tendencje ewolucji algorytmu Google??a, czyli jak pozycjonować przyszłościowo * 5.14. Reklama płatna w wyszukiwarce - AdWords (Maciej Lewiński, Przemysław Modrzewski) * Początki reklamy w Google??u * Linki sponsorowane w Google??u * Planowanie kampanii AdWords * Cel kampanii * Analiza klientów * Analiza konkurencji * Tworzenie kampanii AdWords * Tworzenie kampanii Google AdWords * Narzędzia przydatne podczas prowadzenia kampanii linków sponsorowanych * Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej * 5.15. Blogi i mikroblogi firmowe (Paweł Lipiec) * Blog do zadań specjalnych * Dla kogo blog firmowy? * Blogi Earned, czyli współpraca z blogerami * Targetowane dotarcie * To nie display * Korzyści z prowadzenia bloga * Mikroblogi * Case study * 5.16. Serwisy zakupów grupowych (Paweł Lipiec) * Po pierwsze - czy powinienem korzystać z serwisów zakupów grupowych? * Po drugie - jak sprzedawać? * Po trzecie - jak przetrwać? * Po czwarte - jak to wykorzystać? * 5.17. Badanie efektów (Paweł Królak) * Kluczowe pojęcie: ROI * Dodatnie ROI kluczem do sukcesu - kilka własnych doświadczeń * Lifetime value, czyli optymalizacja w wersji hard * Niezbędne narzędzia * Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem * 6.1. Profil konsumenta w sieci (Jakub Jasiński) * 6.2. Zasady komunikacji e-biznesowej (Natalia Szwarc) * Optymalizacja kanałów komunikacji * Zasady komunikacji z klientem: od oferty po reklamacje * Pacyfikacja "trudnego" klienta * Częste błędy w komunikacji z e-klientem * 6.3. Budowanie zaufania klienta (Maciej Dutko) * 6.4. Budowanie relacji z klientem (Agnieszka Dejnaka) * Koncepcja marketingu relacji * Relacje reaktywne, proaktywne i odpowiedzialne * Zasady budowania relacji z klientem w internecie * Customizacja w przykładach * eCRM * 6.5. Programy rekomendacyjne i lojalnościowe (Agnieszka Dejnaka) * Systemy rekomendacyjne w internecie * Koszyk zakupowy, segment rynkowy, opinie innych osób - czyli sposoby rekomendacji * Systemy lojalnościowe w internecie * Podziały e-lojalności * Czynniki budujące e-lojalność * Programy lojalnościowe * Podsumowanie * 6.6. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizowania (Maciej Dutko) * Rozdział 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży * 7.1. Płatności w internecie (Mirosław Smużniak) * Metody płatności w internecie * Operatorzy płatności elektronicznych * Integracja e-sklepu z systemami płatności * Dlaczego klienci chcą korzystać z płatności internetowych? * 7.2. Magazynowanie, pakowanie, wysyłka (Mirosław Smużniak) * Magazynowanie * Przygotowywanie przesyłek * Logistyka sklepu internetowego * 7.3. Firmy kurierskie (Mirosław Smużniak) * Polski rynek przesyłek * Narzędzia wspomagające obsługę przesyłek * Reklamacje * 7.4. Dropshipping (Mirosław Smużniak) * Czym jest dropshipping? * Jak to wygląda w praktyce? * Gdzie ta metoda może znaleźć zastosowanie? * Zestawienie wad i zalet dropshippingu * Jak wprowadzić dropshipping? * Podsumowanie * 7.5. Automatyzacja sprzedaży (Mirosław Smużniak) * Transakcje internetowe, czyli radość ze sprzedaży i koszmar obsługi * Co możesz automatyzować, czyli dane przepływające w tle * Jak dobrać narzędzia? * Jaka jest najprostsza droga do osiągnięcia celu? * 7.6. Automatyzacja obsługi klienta (Mirosław Smużniak) * Co to jest CRM * Praktyka * CRM i zastosowania w e-commerce * Jak podtrzymywać relacje z klientem internetowym? * Podsumowanie * Rozdział 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży * 8.1. Analiza konkurencji (Marcin Cisek) * Analiza SWOT * Narzędzia analizy konkurencji * Korzyści z analizy konkurencji * 8.2. Cross-selling, up-selling, down-selling (Marcin Cichoń) * Czym właściwie jest cross-, up- i down-selling? * Jak i gdzie stosować? * Techniczna strona cross- i up-sellingu * 8.3. Cross-channelling (Jakub Jasiński) * Dlaczego warto krzyżować kanały? * Jak to robić? * Polityka asortymentowa * Polityka cenowa * Kanibalizm * Co możesz wdrożyć? * 8.4. Co-surfing (Rafał Sadłowski) * Surfowanie z przewodnikiem * Mariaż sztucznej i prawdziwej inteligencji * Jak działa co-surfing? * Narzędzia do co-surfingu * Dlaczego klienci potrzebują co-surfingu? * Kiedy sięgnąć po co-surfing? * 8.5. Porównywarki cen (Marcin Cichoń) * Być albo nie być w porównywarce * Koszty współpracy * Techniczna strona integracji * Same plusy i zero zagrożeń? * 8.6. Problem: długi ogon (Krzysztof Rdzeń) * 8.7. Testowanie a optymalizacja sprzedaży (Paweł Królak) * Co jest złego w kopiowaniu innych? * Jak testowanie wygląda w praktyce? * Warunki wiarygodnego testu * Optymalizacja to proces stały * Narzędzia, które warto poznać * Problem z SaaS i gotowymi sklepami * Od czego zacząć testowanie? * Testy dla odważnych * 8.8. Outsourcing w e-biznesie (Mirosław Smużniak) * Co w e-biznesie zlecać firmom zewnętrznym? * Możliwości i zagrożenia outsourcingu * 8.9. M-biznes (Kamil Czopek) * Dlaczego warto zastanowić się nad wdrożeniem technologii mobilnych w biznesie? * Czy nowe jest wrogiem starego? * M-biznes - od czego zacząć? * Narzędzia * SMS * Mobilne strony WWW * Aplikacje mobilne * Kody QR * Reklama mobilna * Inne technologie * Kiedy teoria zderza się z praktyką * Działanie * Prognozy na przyszłość * 8.10. Optymalizacja kosztów (Marcin Cisek) * Optymalizacja kosztów sprzedaży * Optymalizacja kosztów logistyki - lean managment * Optymalizacja kosztów podatkowych * Optymalizacja kosztów - kaizen * 8.11. Zarządzanie finansami e-przedsiębiorstwa (Paweł Królak) * Pierwsza skrajność - tylko zysk * Druga skrajność - tylko wzrost, zysk się nie liczy * Podstawowe zagadnienia zarządzania finansami * Koszty - o czym wielu przedsiębiorców zapomina? * Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami * Co z wynagrodzeniem właściciela? * 8.12. ATL jako wsparcie działań online (Jakub Jasiński) * Zasięg, świadomość, budowa marki * Wpływ użycia ATL na e-biznes * Komunikacja * 8.13. Mity psujące e-sprzedaż (Mariusz Wesołowski) * Paczka za pobraniem * Długi ogon po polsku * W internecie zawsze taniej * W internecie zawsze szybciej * Internet ? supermarket * Efekt kuli śnieżnej, czyli urobek żuka gnojowego * Social must be * 8.14. Zagrożenia dla e-przedsiębiorcy (Piotr Dywański) * Wypalenie e-zawodowe * Usterki e-komunikacji * Telepraca ma też wady * Rozdział 9. E-biznes a prawo * 9.1. Rejestracja działalności gospodarczej (Piotr Szulczewski) * Gdybym był bogaty, to założyłbym firmę i płaciłbym podatki... * Wyprzedaże kolekcji, sprzedaż hobbystyczna * Młody przedsiębiorca jak urzędnik - o dokumentach słów kilka * Data zgłoszenia działalności gospodarczej, czyli od kiedy prowadzisz firmę * Co to jest kod PKD? * Forma opodatkowania i zasady księgowości * Zgłoszenie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych * Istnieją wyjątki, których zwolnienie podmiotowe z podatku VAT nie obejmuje * 9.2. Forma podatkowo-prawna e-biznesu (Piotr Szulczewski) * Bezpieczniej to znaczy drożej, czyli kilka słów o sp. z o.o. * Optymalizacja poprzez strukturę sp. z o.o. & Co. * E-biznes w formie samodzielnej działalności gospodarczej * 9.3. Dokumentacja e-sprzedaży (Marcin Cisek) * Ustalenie daty przychodu dla celów podatkowych * Przedpłata a zaliczka * Ustalenie daty obowiązku podatkowego dla celów podatku VAT * Faktura elektroniczna * Koszty przesyłek - opodatkowanie łączne z produktem * Koszty przesyłek - pełnomocnictwo * Kasa fiskalna - obowiązek podatnika * Zwolnienie z obowiązku kasy fiskalnej przy sprzedaży wysyłkowej * Odliczenie ulgi na zakup kasy fiskalnej * Obowiązki podatnika przy rejestracji sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej * Kasa fiskalna - ewidencja zwrotów * 9.4. Kontrola skarbowa - jak się przygotować. Case study (Piotr Motyl) * Sprzedaż w internecie bez działalności gospodarczej - co mi grozi? * A co zrobić, jeżeli już prowadziłeś sprzedaż bez zakładania firmy? * W internecie mnie nie widać * Kasa fiskalna zainstalowana za późno * Czy potrzebny mi program księgowo-magazynowy? * Konto prywatne a firmowe * Sprzedawanie na wielu kontach - niekoniecznie swoich * Sprzedaż na Allegro: kontrola UKS, dane z Allegro * Co mi grozi, jeśli popełniłem wiele z tych błędów? * Moja firma została "wylosowana" * Profilaktyka, czyli jak takim kontrolom zapobiegać? * Profilaktyczne przeszkolenie pracowników * Uwaga na kontrahentów * Dobry plan działania pomoże nie wpadać w panikę * Upomnieć się o swoje prawo? * Dekalog podatnika przy kontroli * Odpowiedzialność firmy a podatki * 9.5. Prawa konsumenta a obowiązki sprzedawcy (Marcin Cisek) * Podstawy prawne regulacji konsumenckich * Definicja konsumenta * Obowiązki e-sprzedawcy * Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość * Reklamacje - gwarancja * Reklamacje - niezgodność towaru z umową * 9.6. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów (Marcin Cisek) * Klauzule niedozwolone * 9.7. Podatki w e-handlu (Piotr Szulczewski) * Kiedy sprzedajesz prywatnie * Jak się opodatkować, prowadząc działalność gospodarczą w internecie? * Karta podatkowa, czyli stała kwota podatku, niezależnie od tego, ile zarobisz * Ryczałt ewidencjonowany - płacisz od tego, co faktycznie zarobisz * Podatek liniowy - czyli stała stawka, nawet gdy dużo zarabiasz * Kilka słów o kasie fiskalnej w handlu internetowym * Prawdy i mity podatkowe, czyli sześć grzechów głównych przedsiębiorcy * 9.8. Ochrona danych osobowych (Marcin Cisek) * Definicja * Przetwarzanie danych * Zgoda na przetwarzanie danych * Rejestracja zbioru danych * Konsekwencje prawne * 9.9. Nieuczciwa konkurencja (Marcin Cisek) * Nieuczciwe praktyki rynkowe * Czyny nieuczciwej konkurencji * Sankcje prawne * 9.10. Transfer własności intelektualnej (Piotr Szulczewski) * Handel domenami * Sprzedaż logo, grafik i treści strony internetowej * Udostępnianie miejsca reklamowego * 9.11. Ochrona znaków towarowych (Marcin Cisek) * Znak towarowy i jego ochrona * Wzór przemysłowy i jego ochrona * 9.12. Mailing a spam (Marcin Cisek) * Definicja spamu * Poprawna zgoda na przesyłanie informacji handlowych * 9.13. Direct mailing (Marcin Cisek) * Co wybrać: e-mail czy direct mailing? * Uwarunkowania prawne * 9.14. Prawo autorskie w e-handlu (Maciej Dutko) * Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? * Uświadamianie i prewencja * Zabezpieczenie dowodów i reagowanie * Zabezpieczenie techniczne * Zastosowanie fałszywej treści * 9.15. Bezpieczny import z Chin (Joanna Wajdzik) * Poszukiwanie dostawców * Weryfikacja chińskiego partnera * Bezpieczna płatność * Jak zadbać o prawidłową realizację zamówienia * Podsumowanie * O autorach * Skorowidz *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 84,15 zł
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: Niezbędnik każdego rekrutera; Sama praktyka, zero teorii; Stwarzasz model - wybierasz narzędzie - zdobywasz pracownika!.
Książka dostępna także jako e-book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 301-[304].
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.06.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych?Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką skutecznością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, by z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań?Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji.Dr Mateusz Grzesiak bada mechanizmy relacji międzyludzkich. Przygląda się zależnościom, które się pojawiają między szefem a jego podwładnymi. Analizuje subtelną grę toczoną przez sprzedawców z klientami. Pasjonują go małżeńskie rozgrywki, w których wygrywa ten, kto lepiej przekonuje. Każdy z tych światów rządzi się tymi samymi zasadami. Zasadami perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19424 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01.A (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wiedza to za mało!Trzeba jeszcze umieć ją przekazać... Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w swojej karierze pracował w 7 językach, zarówno z małymi, jak i wielotysięcznymi grupami. To efekt nieustannego samodoskonalenia się, uczenia od najlepszych, wypadkowa wspólnych doświadczeń, jakie stały się udziałem Mateusza Grzesiaka i jego uczniów — dziś samodzielnych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. To skarbnica otwarta na każdego, kto rozumie nauczanie jako pracę i misję, której celem jest pomaganie innym w zdobywaniu nowych kompetencji.Czytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami - jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa-trener i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zainspiruj się, zaciekaw i otwórz na nowe możliwości - ucz się samodzielnie! Tradycyjne metody nauki, które niemal każdy z nas miał możliwość wypróbować w praktyce, mają wady. Lekcjom w szkole często towarzyszą przymus i poczucie uciążliwości. Do tego uczeń czy nawet student może wybierać treści kształcenia w ograniczonym stopniu: udział młodego człowieka w opracowaniu własnego programu nauczania dopiero całkiem niedawno stał się nieco większy. Rozwój technologii sprawił, że informacje są wyjątkowo łatwo dostępne. Źródła wiedzy mamy na wyciągnięcie ręki. Jednak łatwo się przekonać, że samodzielna nauka wymaga wielkiej motywacji i zaangażowania. Co więcej, samouk musi sam kierowaćprocesem własnej nauki. Ta książka jest zwięzłym, praktycznym przewodnikiem dla każdego, kto chce zpowodzeniem samodzielnie uczyć się różnych rzeczy. Dzięki niej szybko zrozumiesz, jakie są warunki powodzenia takiego typu uczenia się oraz jak się do tego dobrze przygotować. Przyswoisz sobie zasady tzw. piramidy sukcesu w nauce dotyczące pewności siebie, zarządzania sobą i nauki. Nauczysz się skutecznych technik automotywacji. Zaczniesz w odpowiedni sposób podchodzić do koncentracji i uwagipodczas czytania. Poznasz techniki tworzenia realistycznych planów i harmonogramów związanych z uczeniem się nowych rzeczy i z pracą. Zrozumiesz, jak ważne dla skutecznej i efektywnej nauki jest nastawienie na rozwój - wszystkozaczyna być możliwe dopiero w momencie, gdy stwierdzisz, że dasz sobie radę! Dzięki tej książce dowiesz się: - czym się różni nauka zinstytucjonalizowana od samodzielnej, - które zasady samodzielnej nauki są najważniejsze, - jak stosować najlepsze techniki interakcji z informacjami, - jaką metodę szybkiego czytania zastosować, aby zapamiętać więcej, -jak wykształcić umiejętności i nawyki pomocne w samodzielnej nauce.
Zasady samodzielnej nauki * Interakcja z informacjami * Czytaj szybciej i zapamiętuj więcej * Umiejętności i nawyki, dzięki którym nauczysz się wszystkiego, czego tylko zechcesz * Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dostępna również jako ebook.
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie ; że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) ; jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy ; jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54059 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach 267-269.
Książka dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10.F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dostępna również jako e-book i audiobook.
Dołącz do 13 procent szczęśliwców. Czy masz świadomość, że przeciętny człowiek dwie trzecie swojego życia spędza w pracy? Czy wiesz, że 90 procent ludzi pracuje dla kogoś, realizując zadania wyznaczane im przez innych - właścicieli firm, menedżerów, kierowników? I teraz najciekawsze: 87 procent osób jest średnio zaangażowanych lub w ogóle niezaangażowanych w swoją pracę. Czujesz, że należysz do tej smutnej w gruncie rzeczy większości? Może zatem najwyższy czas coś zmienić! Rzucić etat i rozkręcić coś własnego... Tyle że nie każdy chce i jest w stanie być przedsiębiorcą. A może prościej? Może warto zwrócić się w stronę pozostałych pracowników - tych 13 procent lubiących swoją pracę i wykonujących ją z najwyższym zaangażowaniem i ogromną satysfakcją? Tak, 13 procent ludzi nauczyło się czerpać szczęście ze źródła, któremu na imię praca. Zastanawiasz się, jak im się to udało? Odpowiedź jest prosta: nauczyli się zarządzać swoim talentem. Znają samych siebie, wiedzą, w czym są dobrzy, i potrafią z tego korzystać. Realizują zadania, w których wypełnianiu przydają się ich mocne strony, pracując, szlifują swoje umiejętności i - przy okazji - wydajnie działają na rzecz sukcesu swojego pracodawcy. Żyją w świecie win-win. "Ja mam talent, a ty mi płacisz za jego rozwijanie", mówią do szefów. I spotykają się z pozytywnym odzewem, bo każdy chce mieć w zespole entuzjastów. Dowiedz się, jak do nich dołączyć. Dowiedz się, jak odkryć swój talent i powiększyć grono ludzi, którzy lubią swoją pracę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: Zwalcz pokusy. Pokonaj wymówki. Raz na zawsze skończ ze stresem.
Dostępna również jako e-book i audiobook.
Znacie ten wewnętrzny głos, który mówi: "Hej, zostaw to. Zajmiemy się tym jutro. Albo pojutrze"? Na pewno wiecie, o co chodzi. Potrafi być przekonujący, zwłaszcza wtedy, gdy zadanie do wykonania jest pracochłonne, a wokół nie brakuje pokus, które tylko czekają, by nas rozproszyć. Jeśli słuchamy go zbyt często, a potem - zestresowani kurczącym się czasem - gnamy na łeb, na szyję, żeby skończyć pracę w terminie, to znak, że dopadła nas prokrastynacja. Prokrastynacja, czyli skłonność do odkładania na potem. Przy czym dobra wiadomość jest taka, że od czasu do czasu ulegamy jej wszyscy. Nieco gorsza: jeśli zdarza się to zbyt często, może nas wpędzić we frustrację, wywołać stres i dyskomfort. A to po pierwsze jest nieprzyjemne, po drugie niezdrowe, wreszcie - może się negatywnie odbić na efektach naszych działań. Czy jest na to rada? Oczywiście. Autorka tej książki przekonuje, że nawet niejedna. Podaje sposoby radzenia sobie z wymówkami, uczy, jak pozbyć się obaw i zacząć działać. Wszystko jest podparte przykładami, a do tego oprócz wiedzy otrzymujemy zestaw praktycznych ćwiczeń pomagających rozprawić się z prokrastynacją szybko, sprawnie i... bez odkładania na potem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58136 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.06.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych.Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji.Ewa Mażul — pracuje jako doradca i trener komunikacji. Od ponad 10 lat propaguje i wdraża w firmach programy oparte na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), zrównoważonej komunikacji i metodzie Nonviolent Communication (NVC). Uczyła się jej między innymi bezpośrednio od Marshalla Rosenberga — twórcy NVC. Jest doradcą do spraw CSR wpisanym na listę doradców Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Napisała ponad 100 artykułów na temat komunikacji, które zostały opublikowane między innymi w miesięcznikach: Charaktery, Sens, Personel i Zarządzanie, "Personel Plus".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 330 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia na stronach 323-330.
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy — potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?Mimo wszystko — warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych — także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19047 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej