Gracze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Filmy i seriale
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Cline Ernest (1972- )
(1)
Cook Olivia (1993- )
(1)
Hycnar Jędrzej
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Kamiński Janusz (1959- )
(1)
Kuśmider Szymon (1967- )
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Mendelsohn Ben (1969- )
(1)
Milde Ewa (1944- )
(1)
Miller T.J
(1)
Pawlak Grzegorz (1961- )
(1)
Pegg Simon
(1)
Penn Zak (1968- )
(1)
Polak Piotr
(1)
Rylance Mark (1960- )
(1)
Sheridan Tye (1996- )
(1)
Silvestri Alan (1950- )
(1)
Spielberg Steven (1946- )
(1)
Szymańczyk Anna (1987- )
(1)
Waithe Lena
(1)
Wągrocka Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Film amerykański
(1)
Temat
Kobieta
(5200)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3824)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Gracze
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2933)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2168)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1728)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1587)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1374)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1345)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(996)
Trudne sytuacje życiowe
(990)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(925)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Osoby zaginione
(876)
Relacja romantyczna
(876)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(606)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(562)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(472)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: dzieło
Player one
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Adaptacja filmowa
(1)
Film akcji
(1)
Film fabularny
(1)
Film przygodowy
(1)
Opracowanie
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Internet i gry internetowe : osobisty rozwój czy ryzyko patologii zachowania? / Paweł Izdebski. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 318 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [279]-312.
"Książka () jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora." Prof. zw. dr hab. Lidia Cierpiałkowska - Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu "Dzisiaj korzystanie z Internetu i gier z wykorzystaniem połączenia internetowego stało się znaczącym zjawiskiem kulturowym i ważną częścią codziennego życia ludzi. Dla wielu korzystanie z Internetu może być środkiem do innych nałogów. Z kolei pojawienie się sieci społecznościowych i powszechny dostęp do telefonów komórkowych ujawnił zachowania, którym w znacznym stopniu można przypisać charakter nałogowy. () Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych współczesnymi technologiami i własnymi zachowaniami związanymi z korzystaniem z Internetu, gier wideo czy online, smartfona czy portali społecznościowych. Autor pokazuje zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje korzystania z nowych technologii." Prof. zw. dr hab. Zygfryd Juczyński - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Wstęp * Rozdział 1. Dylematy człowieka w ponowoczesnej cywilizacji * Rozdział 2. Nowe media * 2.1. Zmiany w korzystaniu z nowych technologii - "nowi cyfrowi tubylcy" * 2.2. Internet i sieć * 2.3. Gry komputerowe * 2.3.1. Cechy gier komputerowych * 2.3.2. Subiektywna historia gier komputerowych * 2.3.3. Teraźniejszość i przyszłość gier * Rozdział 3. Gracze i ich motywacja do grania * 3.1. Gracze * 3.2. Motywacje * 3.2.1. Teorie ogólne wyjaśniające motywacje do korzystania z gier i Internetu * 3.2.2. Teorie specyficzne dotyczące motywacji do korzystania z gier * Rozdział 4. Problemy wynikające z korzystania z Internetu * 4.1. "Uzależnienie od Internetu" * 4.1.1. Pierwsze koncepcje "uzależnienia od Internetu" * 4.1.2. Prawdopodobny obraz kliniczny uzależnienia od Internetu * 4.1.3. Teorie wyjaśniające powstawanie uzależnienia od Internetu * 4.1.4. Problemy z oceną występowania i pomiarem * 4.1.5. Podsumowanie - status koncepcji uzależnienia od Internetu * 4.2. Inne zachowania problemowe związane z nowymi mediami * 4.2.1. Problemowe korzystanie z portali spolecznościowych * 4.2.2. Problemowe korzystanie z telefonów komórkowych * - nomofobia * 4.2.3. Cyberseks i sexting * 4.2.4. Stare w nowej szacie zjawiska związane z korzystaniem z nowych technologii: hazard online, cyberchondria, problemowe korzystanie z serwisów randkowych w Internecie, internetowy zakupoholizm * Rozdział 5. Zaburzenie korzystania z gier internetowych (ZKGI). * 5.1. Niejednoznaczność terminologii * 5.2. Zaburzenie grania (Gaming Disorder) w ICD-11 * 5.3. Zaburzenie korzystania z gier internetowych w DSM-5 * 5.4. Inne spojrzenia na nałóg grania * 5.5. Czynniki ryzyka nałogu grania * 5.6. Rozpowszechnienie nałogu grania * 5.7. Problem pomiaru * 5.8. Leczenie i profilaktyka * 5.9. Podsumowanie - problemy metodologiczne w badaniu ZKGI * Rozdział 6. Granice patologii * 6.1. Nałogi i uzależnienia * 6.2. Ryzyko patologii zachowania - status koncepcji zaburzenia * korzystania z gier internetowych * Rozdział 7. Zakończenie * Bibliografia * Załączniki * Załącznik 1. SONKSS-14 * Załącznik 2. IGD9-SF (PL) * Załącznik 3. IGDT-10 PL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57778 (1 egz.)
Kaucja: 43,07 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20710 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Player one [Film] = Ready player one / reżyseria Steven Spielberg ; scenariusz Zak Penn, Ernest Cline. - Warszawa : Galapagos, copyright 2018. - 1 dysk optyczny (DVD) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
134 min.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Based on the novel by Ernest Cline.
*Lata 80.: największa inspiracja (w wersji oryginalnej z polskimi napisami).
Zdjęcia Janusz Kaminski ; muzyka Alan Silvestri.
Obsada: Tye Sheridan, Olivia Cooke, Ben Mendelsohn, Lena Waithe, T.J. Miller, Simon Pegg, Mark Rylance.
W wersji polskiej głosu użyczyli: Jędrzej Hycnar, Marta Wągrocka, Anna Szymańczyk, Piotr Polak, Szymon Kuśmider, Grzegorz Pawlak, Marek Lewandowski, Ewa Prus.
DVD-Video ; dźwięk: Dolby Digital 5.1 ; obraz: 16:9.
Ścieżka dźwiękowa w języku angielskim, polskim (dubbing), lektor polski, węgierski, turecki. Napisy w języku polskim oraz w wielu innych językach. Wersja dla niesłyszących w języku angielskim.
Steven Spielberg prezentuje wizję pogrążonego w chaosie świata w roku 2045. Rzeczywistość 2045 roku nie nastraja optymistycznie. Świat znajduje się na skraju upadku i postępującego chaosu. Wade Watts (Tye Sheridan) czuje, że żyje, tylko gdy ucieka do OASIS, wirtualnego uniwersum, w którym większość ludzi spędza całe dnie. W OASIS można podróżować, przeżywać przygody i być kimkolwiek się zapragnie. Jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Ekscentryczny geniusz James Halliday (Mark Rylance), który stworzył OASIS, szuka godnego następcy. Organizuje trzyetapowy konkurs, w którym nagrodą jest olbrzymia fortuna i całkowita kontrola nad uniwersum. Wade i jego przyjaciele znani jako ?Wielka Piątka? podejmują wyzwanie polegające na szukaniu "skarbów" w zakrzywionej rzeczywistości. W fantastycznym świecie, pełnym niespodzianek, ale i niebezpieczeństw, czeka ich zadanie ważniejsze niż sam konkurs. Muszą ocalić OASIS i cały świat. (Opis pochodzi ze strony www.filmydvd.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5248 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej