Satysfakcja konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Biesok Grzegorz
(1)
Nowacki Marek (żeglarstwo)
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Satysfakcja konsumentów
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-203.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu i jakości oraz dla naukowców, badaczy i studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta. Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach. Choć publikacja opisuje czy dotyka metod statystycznych, to nie jest podręcznikiem statystyki, nie pokazuje metod i algorytmów estymacji współczynników, wzorów na obliczenie konkretnych wielkości i wskaźników, procedur testów itd. W założeniu autorów te zagadnienia wykraczają poza ramy celu, jaki sobie przyjęli. Współczesne metody modelowania to skomplikowane, niejednokrotnie iteracyjne czy optymalizacyjne obliczenia, które są w domenie programów komputerowych. Większości badaczy nie jest potrzebne pojęcie o dokładnych matematycznych mechanizmach konstruowanych modeli. Stąd też wzory i aparat matematyczny został w publikacji ograniczony do niezbędnego minimum, a dociekliwych Czytelników zachęcamy do studiowania literatury. Publikacja za to zwraca uwagę na metodologię i interpretację, pokazuje zastosowania oraz wybrane przykłady, spośród nieograniczonego ich zasobu występującego w literaturze światowej.Adresatem publikacji są przede wszystkim naukowcy i badacze zgłębiający zagadnienia satysfakcji klienta, ale także kadra zarządzająca, specjaliści marketingu i jakości poszukujący metodologicznego wsparcia w procesach badania i analizy satysfakcji swoich nabywców. Publikacja może być także polecana jako literatura podstawowa dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
Rozdział 1. Satysfakcja klienta i jej znaczenie * 1.1. Potrzeby, wartość i oczekiwania klienta * 1.2. Pojęcie satysfakcji klienta * 1.3. Kształtowanie się satysfakcji * 1.4. Lojalność klienta jako efekt satysfakcji * Rozdział 2. Modele satysfakcji * 2.1. Modelowanie w naukach społecznych * 2.2. Postać ogólna modelu ścieżkowego * 2.3. Postać formalna modelu ścieżkowego * 2.4. Modele satysfakcji i cele modelowania * 2.5. Typy modeli satysfakcji * 2.6. Miejsce satysfakcji w modelach * Rozdział 3. Konstruowanie modeli satysfakcji * 3.1. Podejście do modelowania satysfakcji * 3.2. Tworzenie modelu na podstawie teorii * 3.3. Tworzenie modelu na podstawie wcześniejszych badań * 3.4. Konstrukcja modelu pomiarowego * 3.5. Zmienne moderacyjne i zmienne wyższych rzędów * 3.6. Ustalenie modelu * 3.7. Weryfikacja modelu pomiarowego * 3.8. Weryfikacja modelu wewnętrznego * 3.9. Prezentacja wyników modelowania * Rozdział 4. Metodologiczne aspekty badań wykorzystywanych w modelowaniu satysfakcji * 4.1. Jakościowe, ilościowe oraz mieszane metody badawcze * 4.2. Przykładowe podejścia do badań służących tworzeniu modeli satysfakcji * 4.3. Przykłady doboru zmiennych jawnych * 4.4. Skale wykorzystywane w badaniach zmiennych jawnych * 4.5. Pozostałe aspekty metodologiczne * Rozdział 5. Przegląd modeli satysfakcji * 5.1. Standardowe modele satysfakcji * 5.2. Modele oparte na modelach standardowych * 5.3. Modele oparte na jakości * 5.4. Modele oparte na wartości * 5.5. Modele oparte na luce * 5.6. Przykłady innych modeli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55771 (1 egz.)
Kaucja: 33,75 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia Naukowa / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0239-7161 ; nr 389)
Bibliogr. s. 333-361.
Streszcz. ang.
Problem badawczy * Cele i procedury badawcze * Studium pierwsze: charakterystyka atrakcji turystycznych w Polsce * Studium drugie: analiza deteminant aktywności osób zwiedzających atrakcje turystyczne * 1. Atrakcje turystyczne w świetle koncepcji teoretycznych i wyników badań * 2. Zwiedzanie atrakcji jako forma aktywności turystyczno-rekreacyjnej * 3. Zadowolenie ze zwiedzania i jego determinanty * 4. Charakterystyka stanu atrakcji turystycznych w Polsce * 5. Analiza deteminant zadowolenia osób zwiedzjących atrakcje * 6. Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53364 (1 egz.)
Kaucja: 31,11 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49093 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej