Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(22)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Zdunek Ewa
(2)
Zdunek Ewa. Historia Weroniki P
(2)
Biesok Grzegorz
(1)
Brown Stanley A. (1946- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Duda Joanna
(1)
Durand Barbara
(1)
Egan Gerard
(1)
Frei Frances
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gallo Carmine (1965- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Janasik Aldona
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Krzywda Sebastian
(1)
Leduchowska Małgorzata (1982- )
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Lipska Elżbieta
(1)
Meyer Beata
(1)
Mirecka Halina
(1)
Morriss Anne
(1)
Moulinier René
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Pink Daniel H
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Storbacka Kaj
(1)
Stutz Elinor
(1)
Turnau Paweł
(1)
Turopolski Witold
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zarczuk Dorota
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Animatorzy rekreacji
(1)
Kelnerzy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Studenci
(1)
Telemarketerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Obsługa klienta
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik
(7)
Powieść obyczajowa
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-203.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu i jakości oraz dla naukowców, badaczy i studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta. Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach. Choć publikacja opisuje czy dotyka metod statystycznych, to nie jest podręcznikiem statystyki, nie pokazuje metod i algorytmów estymacji współczynników, wzorów na obliczenie konkretnych wielkości i wskaźników, procedur testów itd. W założeniu autorów te zagadnienia wykraczają poza ramy celu, jaki sobie przyjęli. Współczesne metody modelowania to skomplikowane, niejednokrotnie iteracyjne czy optymalizacyjne obliczenia, które są w domenie programów komputerowych. Większości badaczy nie jest potrzebne pojęcie o dokładnych matematycznych mechanizmach konstruowanych modeli. Stąd też wzory i aparat matematyczny został w publikacji ograniczony do niezbędnego minimum, a dociekliwych Czytelników zachęcamy do studiowania literatury. Publikacja za to zwraca uwagę na metodologię i interpretację, pokazuje zastosowania oraz wybrane przykłady, spośród nieograniczonego ich zasobu występującego w literaturze światowej.Adresatem publikacji są przede wszystkim naukowcy i badacze zgłębiający zagadnienia satysfakcji klienta, ale także kadra zarządzająca, specjaliści marketingu i jakości poszukujący metodologicznego wsparcia w procesach badania i analizy satysfakcji swoich nabywców. Publikacja może być także polecana jako literatura podstawowa dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
Rozdział 1. Satysfakcja klienta i jej znaczenie * 1.1. Potrzeby, wartość i oczekiwania klienta * 1.2. Pojęcie satysfakcji klienta * 1.3. Kształtowanie się satysfakcji * 1.4. Lojalność klienta jako efekt satysfakcji * Rozdział 2. Modele satysfakcji * 2.1. Modelowanie w naukach społecznych * 2.2. Postać ogólna modelu ścieżkowego * 2.3. Postać formalna modelu ścieżkowego * 2.4. Modele satysfakcji i cele modelowania * 2.5. Typy modeli satysfakcji * 2.6. Miejsce satysfakcji w modelach * Rozdział 3. Konstruowanie modeli satysfakcji * 3.1. Podejście do modelowania satysfakcji * 3.2. Tworzenie modelu na podstawie teorii * 3.3. Tworzenie modelu na podstawie wcześniejszych badań * 3.4. Konstrukcja modelu pomiarowego * 3.5. Zmienne moderacyjne i zmienne wyższych rzędów * 3.6. Ustalenie modelu * 3.7. Weryfikacja modelu pomiarowego * 3.8. Weryfikacja modelu wewnętrznego * 3.9. Prezentacja wyników modelowania * Rozdział 4. Metodologiczne aspekty badań wykorzystywanych w modelowaniu satysfakcji * 4.1. Jakościowe, ilościowe oraz mieszane metody badawcze * 4.2. Przykładowe podejścia do badań służących tworzeniu modeli satysfakcji * 4.3. Przykłady doboru zmiennych jawnych * 4.4. Skale wykorzystywane w badaniach zmiennych jawnych * 4.5. Pozostałe aspekty metodologiczne * Rozdział 5. Przegląd modeli satysfakcji * 5.1. Standardowe modele satysfakcji * 5.2. Modele oparte na modelach standardowych * 5.3. Modele oparte na jakości * 5.4. Modele oparte na wartości * 5.5. Modele oparte na luce * 5.6. Przykłady innych modeli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55771 (1 egz.)
Kaucja: 33,75 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Strategic customer care : an evolutionary approach to increasing customer value and profitability" 1999.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45917 (1 egz.)
Kaucja: 42,92 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46629 (1 egz.)
Kaucja: 30,11 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 52,50 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50161 (1 egz.)
Kaucja: 10,06 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School, Frances Frei, wspólnie z Anne Morriss przedstawiają światu dość prowokującą nową myśl: że firmy muszą odważyć się na słabość w imię wielkości - że muszą podjąć strategiczną decyzję o zaniżeniu wyników w pewnych obszarach po to, by zyskać energię niezbędną do uzyskania przewagi w dziedzinie usług. Zdaniem autorek "nadzwyczajną usługę" tworzy się poprzez dokonanie pewnych określonych wyborów dotyczących podstawowych założeń modelu biznesowego. Nie chodzi w nim o to, aby klient był zadowolony. Chodzi o to, aby wszyscy - a nie tylko najwybitniejsi - pracownicy organizacji rutynowo świadczyli usługi na doskonałym poziomie. Wyróżniająca się organizacja usługowa tak kształtuje swoją ofertę, strategię finansowania, systemy oraz kulturę, aby jej ludzie osiągali doskonałość bez nadzwyczajnego wysiłku. Autorki przedstawiają kwestię świadczenia usługw zupełnie nowym świetle, prezentując model organizacji uwzględniający trudne wybory, jakich firmy muszą dokonywać w czterech obszarach działalności biznesowej: Oferta. Jak klienci definiują "doskonałość" w odniesieniu do twojej oferty? Mechanizm finansowania usług. Jak sfinansować doskonałość? System zarządzania pracownikami. Jak przygotować pracowników do świadczenia doskonałej usługi na co dzień? System zarządzania klientami. Jak przekonać klientów do podejmowania zachowań, które będą w pozytywny sposób wpływać na ich doświadczenie korzystania z usługi - by nikt na tym nie ucierpiał? Tworząc kulturę organizacyjną, która ułatwia podejmowanie trafnych decyzji w tych czterech obszarach, firma może osiągnąć niekwestionowaną przewagę usługową nad konkurentami. Na potwierdzenie swoich tez Frei i Morriss przytaczają przykłady firm odnoszących sukcesyw bardzo różnych sektorach gospodarki, w tym w branży usług finansowych, lotnictwa komercyjnego, ochrony zdrowia czy handlu detalicznego. Nadzwyczajna usługa to książka praktyczna i jednocześnie wciągająca. Promuje nowe, systematyczne podejście do kwestii obsługi klienta, przedstawiając je jako sposób na bezprecedensową kreatywność i rentowność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Tyt. oryg.: "ABC`s of relationship selling" 2003.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 48594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Odmień oblicze swojej firmy!Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania "pętli sprzężenia zwrotnego", dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, miejsce akcji - należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego. To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.Tony Hsieh, autor bestsellera "New York Timesa" Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydanie pod tytulem: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48821 (1 egz.)
Kaucja: 38,88 zł
Książka
W koszyku
Sztuka usługiwania : jak być dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Zarczuk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 232, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 231-232.
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzeđdażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania "na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
PRZEDMOWA jak i po co powstała ta książka * TYTUŁEM WSTĘPU kelnerowanie to trudna i odpowiedzialna praca * Zadowolenie klienta popłaca * Jaki z powyższego płynie wniosek? * Kelnerowanie to poważna praca * Kelner - jedna nazwa, wiele zawodów * TRZY ROLE KELNERA kim tak naprawdę jest kelner * Nie pracujesz w biznesie gastronomicznym * Relacja klient-kelner = usługiwanie, nie służalczość * Kelner jako aktor * Pojęcie roli * Ogólna postawa i mowa ciała * ROLA NR 1 kelner jako "troskliwy gospodarz" * Kelnerski savoir-vivre w małym palcu! * Dla kogo golonka, dla kogo kaczka? * To nie mój stolik * Wyprzedzać myśli * Ćwiczenie - Wejdź w buty klienta * ROLA NR 2 kelner jako "przewodnik-doradca ds. potraw" * Sugestywne opisywanie potraw * Jak sugestywnie opisywać dania? * Smak, zapach, konsystencja, barwa * Ćwiczenie czyni mistrza * I jeszcze... * Ćwiczenie - Sugestywne opisywanie potraw * Wiedza o winach * ROLA NR 3 kelner jako aktywny sprzedawca * Składanie propozycji * Założenie "na tak" * Ćwiczenie - Zadawanie pytań z wykorzystaniem techniki założenia "na tak" * W ROLI GŁÓWNEJ - KELNER scenariusz profesjonalnej obsługi klienta w jedenastu etapach * Etap 1 - Przygotowanie * Etap 2 - Powitanie * Etap 3 - Zaproponowanie napojów * Etap 4 - Przyniesienie kart i złożenie propozycji (przystawki i dania główne) * Etap 5 - Przyjęcie głównego zamówienia (z wykorzystaniem techniki założenia "na tak") * Etap 6 - Przyniesienie przystawek * Etap 7 - "Kontrola jakości" * Etap 8 - Drugie dania * Etap 9 - Propozycja deserów * Etap 10 - Zamykanie rachunku * Etap 11 - Podziękowanie i pożegnanie * Czego kelner nigdy robić nie powinien * Nieprofesjonalne i niedopuszczalne zachowania kelnera * TYPOLOGIE KLIENTÓW klienci są różni i różnie powinni być obsługiwani * Klienci, którzy wiedzą, czego chcą i klienci, którzy wiedzą, czego nie chcą * Klienci ogólnikowcy i klienci szczególarze * Podział ze względu na porę dnia i rodzaj posiłku * Wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy * Cholerycy, sangwinicy, melancholicy, flegmatycy * Klienci mają różne oczekiwania i różny poziom wiedzy * "Nieśmiali" klienci * "Głupie pytania" klientów * Ważność klientów * Stali klienci * NIEZADOWOLENI KLIENCI jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach * Czy klient ma zawsze rację? * Siła spokoju * Jak radzić sobie z krytycznymi uwagami klientów - sześć złotych zasad * Prewencja i wczesna reakcja * "Zawodowi" naciągacze * Klienci a alkohol * Test kelnerski, czyli dlaczego niemili restauracyjni goście stoją na przegranej pozycji * Dekalog wzorowego gościa * NIKT NIE JEST SAMOTNĄ WYSPĄ o wadze współpracy w zespole * Wskazówki dla menedżera * Spotkania zespołu * Szersze spojrzenie * Podróże kształcą * HISTORIE Z ŻYCIA WZIĘTE oceń sam(a) jak zachował się kelner * JEDENAŚCIE ROZMÓW O USŁUGIWANIU oddajmy głos restauratorom, menedżerom, szefom kuchni i krytykom gastronomicznym * Wojciech Modest Amaro * Adam Chrząstowski * Philippe de Givenchy * Monika Kucia * Ola Lazar * Krzysztof Łabiniec * Michel Moran * Dawid Nestoruk * Maciej Nowak * Daniel Pawełek * Wiesława Szczep * BIBLIOGRAFIA * O AUTORKACH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57824 (1 egz.)
Kaucja: 34,90 zł
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 215-222. Indeks.
Dla pracowników naukowych, przedsiębiorców, studentów.
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług.
Wstęp * Rozdział 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta * Rozdział 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta * Rozdział 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu osbługi logistycznej * Rozdział 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta * Rozdział 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta * Rozdział 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta * Rozdział 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej * Rozdział 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta * Słownik pojęć * Spis rysunków * Spis tabel * Bibliografia * Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 53,10 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telesprzedaż : nie wciskaj - sprzedawaj / Małgorzata Leduchowska. - Uaktualnione i poprawione wydanie 2. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 181 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Sprzedaż przez telefon : poradnik dobrych praktyk.
Dla początkujących i doświadczonych telesprzedawców.
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center.Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44321 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Książka
W koszyku
Obsługa ruchu turystycznego / redaktor naukowy Beata Meyer. - Wydanie I - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2006. - 246 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogafia na stronach [234]-236. Indeks.
Podręcznik akademicki do obsługi ruchu turystycznego - przedmiotu wykładanego na turystyce i rekreacji oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością związaną z turystyką. Prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów oraz wszelkie formy obsługi konieczne podczas ich trwania, aż po jakość i logistykę, niezbędne w każdej fazie podróży turystycznej. Głównymi zaletami podręcznika są: zgodność z porgramami studiów ; kompleksowość ; uniwersalność ; liczne przykłady odnoszące przedstawiane treści teoretyczne do praktyki gospodarczej. Książka zawiera również słowniczek pojęć z angielskimi odpowiednikami, literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48976 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej