Sprawiedliwy handel
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3840)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2964)
Sprawiedliwy handel
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2940)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2175)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(895)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(776)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [156]-160.
Książka przeznaczona dla konsumentów oraz wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu. Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
Spis treści * * * Przedmowa * * * 1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa * 1.1. Globalizacja i problem ubóstwa * 1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu * 1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele * 1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu * * * 2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu * 2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu * 2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu * 2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce * 2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu * 2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu * 2.2.1. Rozwój procesów wymiany * 2.2.2. Struktura sprzedaży * * * 3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce * 3.1. Metodyka badania * 3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu * 3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu * 3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu * 3.3. Zachowania konsumentów * 3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu * 3.3.2. Motywy dokonywania zakupów * 3.3.3. Marka Fairtrade * * * 4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu * 4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu * 4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu * 4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce * * * 5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu * 5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji * 5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju * 5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich 6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu * 6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu * 6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel * 6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja * 6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej * 6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce * * * Zakończenie * * * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55290 (1 egz.)
Kaucja: 40,01 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej