Dąbrowska Anna (ekonomika)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Spożycie
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Rynek
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Ekorozwój
(1)
Handel
(1)
Marketing
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45474 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [156]-160.
Książka przeznaczona dla konsumentów oraz wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu. Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.
Spis treści * * * Przedmowa * * * 1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa * 1.1. Globalizacja i problem ubóstwa * 1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu * 1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele * 1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu * * * 2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu * 2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu * 2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu * 2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce * 2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu * 2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu * 2.2.1. Rozwój procesów wymiany * 2.2.2. Struktura sprzedaży * * * 3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce * 3.1. Metodyka badania * 3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu * 3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu * 3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu * 3.3. Zachowania konsumentów * 3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu * 3.3.2. Motywy dokonywania zakupów * 3.3.3. Marka Fairtrade * * * 4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu * 4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu * 4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu * 4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce * * * 5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu * 5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji * 5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju * 5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich 6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu * 6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu * 6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel * 6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja * 6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej * 6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce * * * Zakończenie * * * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55290 (1 egz.)
Kaucja: 40,01 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [205]-208.
Dla studentów i pracowników naukowych kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz specjalistów zajmujących się konsumpcją i marketingiem, działaczy sfery społeczno-gospodarczej i menedżerów.
1. Konsumpcja we współczesnej gospodarce * 1.1. Rozwój gospodarczy a konsumpcja * 1.2. Funkcje konsumpcji * 1.3. Konsumpcja jako inwestycja w kapitał ludzki i rozwój gospodarczy * 1.4. Urynkowienie gospodarki a konsumpcja * 2. Ekonomiczne i demograficzne uwarunkowania konsumpcji w regionach * 2.1. Uwagi wstępne * 2.2. Charakterystyka demograficzna regionów * 2.3. Społeczno-gospodarcze uwarunkowania konsumpcji * 2.3.1. Regionalne zróżnicowanie potencjału gospodarczego * 2.3.2. Uwarunkowania związane z kapitałem ludzkim i rynkiem pracy * 2.4. Dochody gospodarstw domowych jako czynnik warunkujący konsumpcję * 2.4.1. Dochody do dyspozycji brutto w sektorze gospodarstw domowych * 2.4.2. Dochód rozporządzalny gospodarstw domowych (w skali mikroekonomicznej) * 2.4.3. Oszczędności i kredyty jako źródła finansowania konsumpcji * 2.4.4. Subiektywna ocena sytuacji finansowej przez gospodarstwa domowe * 3. Poziom i struktura konsumpcji gospodarstw domowych w regionach * 3.1. Wydatki gospodarstw domowych * 3.2. Struktura wydatków gospodarstw domowych * 3.3. Regiony o podobnej strukturze wydatków konsumpcyjnych gospodarstw domowych * 3.4. Zmiany zachodzące w strukturze wydatków konsumpcyjnych gospodarstw domowych * 3.5. Wyposażenie gospodarstw domowych w dobra trwałego użytku * 3.5.1. Posiadane przez gospodarstwa domowe dobra trwałego użytku * 3.5.2. Zmiany wyposażenia gospodarstw domowych w dobra trwałego użytku * 3.6. Poziom zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych w gospodarstwach domowych * 4. Pozaekonomiczne uwarunkowania konsumpcji w regionach, Alicja Kusińska * 4.1. Uznawane wartości i aspiracje jako czynnik rozwoju konsumpcji i gospodarki * 4.2. Subiektywne oceny możliwości realizacji celów i aspiracji konsumentów w miejscu zamieszkania * 4.3. Typy konsumentów a uznawane wartości i aspiracje oraz ocena zewnętrznych uwarunkowań aktywności społeczno-gospodarczej * 5. Zachowania rynkowe konsumentów w regionach * 5.1. Zróżnicowanie zachowań konsumpcyjnych badanej populacji * 5.2. Zróżnicowanie zachowań konsumpcyjnych w wybranych grupach województw * 5.3. Reakcje konsumentów na nowe produkty na rynku * 5.3.1. Stosunek konsumentów do nowych produktów na rynku * 5.3.2. Zróżnicowanie reakcji konsumentów na nowe produkty na rynku w˙wybranych grupach województw * 5.4. Sposoby dokonywania zakupów * 5.4.1. Sposoby dokonywania zakupów artykułów codziennego użytku * 5.4.2. Sposoby płatności za zakupione towary * 5.5. Miejsca dokonywania zakupów * 5.5.1. Preferowane formy handlu detalicznego * 5.5.2. Zakupy przez Internet * 5.6. Reakcje konsumentów na środki promocji sprzedaży stosowane przez sklepy * 6. Trendy konsumpcji i zachowań polskich konsumentów, * 6.1. Zmiany trendów konsumpcji i zachowań konsumentów * 6.2. Proces serwicyzacji konsumpcji * 6.3. Zachowania konsumentów w różnych sferach ich funkcjonowania na rynku produktów konsumpcyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54258 (1 egz.)
Kaucja: 37,06 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej