Szkolenie wewnątrzzakładowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Hędrzak Anna
(2)
Kowalczuk Halina
(2)
Rae Leslie
(2)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Wardyńska Marta (1983- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: miejsce
Tatry (góry)
(2)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Romans
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-194. Indeks.
Kompendium zarządzania szkoleniami to pozycja adresowana przede wszystkim do praktyków odpowiedzialnych w organizacjach za realizację polityki szkoleniowej. Może stanowić użyteczne wsparcie w bieżącej pracy specjalistów lub menedżerów ds. szkoleń czy menedżerów personalnych, w których zakresie odpowiedzialności leży też zarządzanie szkoleniami. Jest także wartościową pozycją bibliograficzną dla studentów na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi lub pokrewnych. Jedną z ambicji tej publikacji jest wszechstronność użycia. Z jednej strony ma ona stanowić całościowe omówienie najważniejszych zagadnień z obszaru zarządzania szkoleniami tak, aby każdy czytelnik miał w jednym miejscu wszystko, co stanowi bazową wiedzę w jego profesji, z drugiej ma być praktycznym przewodnikiem po projektowaniu procesów szkoleniowych, bogatym w narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Jeszcze innym celem książki jest dostarczenie całościowej i bardzo użytecznej "instrukcji z narzędziami" dla tych praktyków, którzy stoją przed ważnymi zmianami lub problemami w swoich organizacjach. Zebrana tu wiedza i praktyka pozwoli zarówno na stworzenie od podstaw profesjonalnego systemu szkoleniowego spełniającego wymogi dzisiejszego rynku, jak również na kompleksowy audyt i usprawnianie tych systemów, które już funkcjonują, ale wciąż pełne są ułomności i błędów lub nie spełniają oczekiwań organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53761 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Książka
W koszyku
Wężowy ołtarz / Halina Kowalczuk. - Wydanie I. - Radom : Lucky, 2022. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Joanna od prawie dwudziestu lat pracuje w korporacji, jest doświadczonym, ale niedocenianym pracownikiem. Kiedy już zaczyna myśleć, że to się nigdy nie zmieni, firma wysyła ją na szkolenie dla wypalonych zawodowo, które odbywa się w malowniczej Białej Kamiennej u podnóża Tatr. Joanna poznaje tam niezwykłych ludzi i tajemnicze miejscowe legendy. Dostaje propozycję pracy nie do odrzucenia i… szansę na miłość. Będzie jednak musiała odpowiedzieć sobie na pytanie, czego naprawdę chce w życiu, a także stawić czoła całkiem realnemu niebezpieczeństwu. Kto sprawi, że serce Joanny zacznie być szybciej? Czy będzie gotowa otworzyć się na uczucie? I czy można rozmawiać z wężami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wężowy ołtarz [Książka mówiona] / Halina Kowalczuk. - [Piaseczno] : Storybox.pl, [2023]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) (7 godz. 41 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Data wydania wg strony: www.empik.com.
Czyta: Marta Wardyńska.
Nagranie w formacie mp3.
Joanna od prawie dwudziestu lat pracuje w korporacji, jest doświadczonym, ale niedocenianym pracownikiem. Kiedy już zaczyna myśleć, że to się nigdy nie zmieni, firma wysyła ją na szkolenie dla wypalonych zawodowo, które odbywa się w malowniczej Białej Kamiennej u podnóża Tatr. Joanna poznaje tam niezwykłych ludzi i tajemnicze miejscowe legendy. Dostaje propozycję pracy nie do odrzucenia i… szansę na miłość. Będzie jednak musiała odpowiedzieć sobie na pytanie, czego naprawdę chce w życiu, a także stawić czoła całkiem realnemu niebezpieczeństwu. Kto sprawi, że serce Joanny zacznie być szybciej? Czy będzie gotowa otworzyć się na uczucie? I czy można rozmawiać z wężami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
(Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Planning and designing training programmes" 1997.
Bibliogr. s. [259]-261. Indeks.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych. Oferuje wiele technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy szkolenia począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, określenia celów szkolenia i zaprojektowania odpowiedniego programu, aż do przygotowania poszczególnych sesji szkoleniowych i szacowania efektów szkolenia. Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.Adresaci: trenerzy, pracownicy działów szkoleń, menedżerowie ds. personalnych, studenci zarządzania zasobami ludzkimi i kadra naukowa.
Wstęp * Część I * Rozpoznanie i analiza potrzeb * Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) * Co to jest RAPS? * Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych * Po co przeprowadza się RAPS? * Zalety i wady RAPS * Kto jest odpowiedzialny za RAPS? * "Kwintet szkoleniowy" * Klienci zamawiający RAPS * Etapy RAPS * Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych * Zastosowanie RAPS w praktyce * Sposób określania potrzeb szkoleniowych * Kto powinien przeprowadzać RAPS? * Metody przeprowadzania analizy * Etap 1 - określanie wymagań * Etap 2 - planowanie RAPS * Etap 3 - ocena istniejących potrzeb * Normy kwalifikacji zawodowych * Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych * Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników * i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych * Planowanie RAPS * Analiza wyników * Dalsze działania * Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia * Część II * Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych * Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego * Indywidualne cechy uczącego się * Style uczenia się * Preferencje dotyczące sposobu uczenia się * Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się * Model komunikacji * Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych * Cel szkolenia * Przeszkody w procesie uczenia się * Rozdział 5. Cele szkolenia * Określanie celów szkolenia na piśmie * Plan osiągania celów * Sprawdzanie listy celów * Praktyczne zastosowanie listy celów * Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy * Planowanie czynności * Lista ustalonych celów * Grupa uczących się * Ustalenie treści programu szkolenia * Uwzględnienie norm kompetencji w programie * Rodzaje metod szkoleniowych * Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy * Planowanie czynności * Cele a grupa uczących się * Miejsce zorganizowania szkolenia * Ograniczenia czasowe * Termin rozpoczęcia i zakończenia * Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy * Ustalenie treści programu szkolenia * Formy szkolenia * Strategie szkolenia grupowego * Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze * Metody szkolenia grupowego * Kolejność materiału szkoleniowego * Szablon programu szkolenia * Część III * Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych * Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. I * Cele sesji * Metody szkoleniowe * Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II * Metody szkoleniowe * Opracowanie sesji * Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych * Ćwiczenia * Obserwacja i podsumowanie * Część IV * Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych * Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych * Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? * Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? * Skutki nieprzeprowadzenia oceny * Kto przeprowadza ocenę? * Proces oceny * Projektowanie procesu oceny * Zaangażowanie menedżerów liniowych * Rozdział 12. Ocena przed, na początku i w trakcie programu * Ocena przed lub na początku programu * Testy sprawdzające poziom wiedzy * Ocena wiedzy lub umiejętności * Samoocena wiedzy lub umiejętności * Ocena w trakcie szkolenia * Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia * Podsumowania w kilku słowach * Metoda "znaczków" * Podsumowanie sesji * Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych * Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego * Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu * Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia * Efektywna ocena * Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym * Średnio- i długoterminowe metody oceny * Ocena długoterminowa * Czy warto przeprowadzać szkolenie? * Oszacowanie wartości szkolenia * Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem * Podsumowanie * Lektura uzupełniająca * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53794 (1 egz.)
Kaucja: 46,40 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego przedsięwzięcia. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy procesu szkolenia, do których należą:- rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych firmy,- planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych,- projektowanie i przeprowadzanie treningów i sesji szkoleniowych,- ocena efektów programów szkoleniowo-rozwojowych.Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej