Rae Leslie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Rae Leslie
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Temat
Kadry
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Zawód
(2)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48540 (1 egz.)
Kaucja: 55,20 zł
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
(HR)
Indeks.
Rola i zadania trenera bardzo się zmieniły w ciągu ostatnich kilku lat: zmieniły się metody szkoleniowe i podejście do rozwoju zawodowego, powstały zupełnie nowe sposoby doskonalenia - e-learning, coaching i mentoring. Celem tej książki jest ukazanie, jakie cechy musi mieć szkoleniowiec pracujący w obecnych warunkach rynkowych, oraz pomoc w ich wykształceniu. Autor uczy: jak wzbudzić i utrzymać zainteresowanie uczestników szkolenia, jak efektywnie wykorzystywać pomoce szkoleniowe i aktywne metody prowadzenia zajęć. Przedstawia przy tym różne podejścia do prowadzenia szkoleń oraz udziela ważnych wskazówek, jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami. Omawiając te zagadnienia, nawiązuje do wszystkich ról, jakie może odgrywać szkoleniowiec - m.in. instruktora, nauczyciela, mentora, trenera w szkoleniach prowadzonych metodami aktywizującymi, w e-learningu czy coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
(Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Trainer assessment : a guide to measuring the performance of trainers and facilitators" 2002.
Bibliogr. s. 261. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia - Oficyna Ekonomiczna)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. s. 261. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
(Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Planning and designing training programmes" 1997.
Bibliogr. s. [259]-261. Indeks.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych. Oferuje wiele technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy szkolenia począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, określenia celów szkolenia i zaprojektowania odpowiedniego programu, aż do przygotowania poszczególnych sesji szkoleniowych i szacowania efektów szkolenia. Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.Adresaci: trenerzy, pracownicy działów szkoleń, menedżerowie ds. personalnych, studenci zarządzania zasobami ludzkimi i kadra naukowa.
Wstęp * Część I * Rozpoznanie i analiza potrzeb * Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) * Co to jest RAPS? * Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych * Po co przeprowadza się RAPS? * Zalety i wady RAPS * Kto jest odpowiedzialny za RAPS? * "Kwintet szkoleniowy" * Klienci zamawiający RAPS * Etapy RAPS * Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych * Zastosowanie RAPS w praktyce * Sposób określania potrzeb szkoleniowych * Kto powinien przeprowadzać RAPS? * Metody przeprowadzania analizy * Etap 1 - określanie wymagań * Etap 2 - planowanie RAPS * Etap 3 - ocena istniejących potrzeb * Normy kwalifikacji zawodowych * Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych * Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników * i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych * Planowanie RAPS * Analiza wyników * Dalsze działania * Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia * Część II * Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych * Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego * Indywidualne cechy uczącego się * Style uczenia się * Preferencje dotyczące sposobu uczenia się * Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się * Model komunikacji * Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych * Cel szkolenia * Przeszkody w procesie uczenia się * Rozdział 5. Cele szkolenia * Określanie celów szkolenia na piśmie * Plan osiągania celów * Sprawdzanie listy celów * Praktyczne zastosowanie listy celów * Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy * Planowanie czynności * Lista ustalonych celów * Grupa uczących się * Ustalenie treści programu szkolenia * Uwzględnienie norm kompetencji w programie * Rodzaje metod szkoleniowych * Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy * Planowanie czynności * Cele a grupa uczących się * Miejsce zorganizowania szkolenia * Ograniczenia czasowe * Termin rozpoczęcia i zakończenia * Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy * Ustalenie treści programu szkolenia * Formy szkolenia * Strategie szkolenia grupowego * Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze * Metody szkolenia grupowego * Kolejność materiału szkoleniowego * Szablon programu szkolenia * Część III * Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych * Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. I * Cele sesji * Metody szkoleniowe * Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II * Metody szkoleniowe * Opracowanie sesji * Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych * Ćwiczenia * Obserwacja i podsumowanie * Część IV * Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych * Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych * Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? * Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? * Skutki nieprzeprowadzenia oceny * Kto przeprowadza ocenę? * Proces oceny * Projektowanie procesu oceny * Zaangażowanie menedżerów liniowych * Rozdział 12. Ocena przed, na początku i w trakcie programu * Ocena przed lub na początku programu * Testy sprawdzające poziom wiedzy * Ocena wiedzy lub umiejętności * Samoocena wiedzy lub umiejętności * Ocena w trakcie szkolenia * Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia * Podsumowania w kilku słowach * Metoda "znaczków" * Podsumowanie sesji * Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych * Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego * Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu * Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia * Efektywna ocena * Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym * Średnio- i długoterminowe metody oceny * Ocena długoterminowa * Czy warto przeprowadzać szkolenie? * Oszacowanie wartości szkolenia * Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem * Podsumowanie * Lektura uzupełniająca * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53794 (1 egz.)
Kaucja: 46,40 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego przedsięwzięcia. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy procesu szkolenia, do których należą:- rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych firmy,- planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych,- projektowanie i przeprowadzanie treningów i sesji szkoleniowych,- ocena efektów programów szkoleniowo-rozwojowych.Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia - Oficyna Ekonomiczna)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej