Web 2.0
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Bachnik Katarzyna
(1)
Guzek Elżbieta
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Wójcik Magdalena
(1)
Ślązak Emil
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Web 2.0
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-172.
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w "chmurze". To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki - logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55121 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-216. Indeks.
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej. Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0. "Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków". Prof. dr hab. Andrzej GospodarowiczUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju * 1. 1. Koncepcja bankowości internetowej * 1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych * 1. 3. Proces ewolucji bankowości internetowej * 1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej * 2. Determinanty popytowe bankowości internetowej * 2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie * 2. 2. Determinanty socjologiczne * 2. 3. Determinanty behawioralne * 2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych * 3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0 * 3. 1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu * 3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu * 3. 3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0 * 3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0 * 3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0 * 3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0 * 3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna * 3. 6. 2. Profil prosumenta * 3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej * 4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej * 4. 1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking) * 4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej * 4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych * 4. 2. 2. Blog banking (bloggig) * 4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging) * 4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum) * 4. 2. 5. Strony internetowe wiki * 4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing) * 4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication) * 4. 2. 8. Podkasty (podcasting) * 4. 2. 9. Widżety (Web widgets) * 4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds) * 4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking) * 4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking) * 4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0 * 4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu * 5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne * 5. 1. Istota "architektury uczestnictwa" * 5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up) * 5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application) * 5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego * 5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi * 5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation) * 5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application) * 5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype * 5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące * 5. 4. 6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management) * 5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z * 5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [189]- 208. Indeks.
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie swojej publikacji. W badaniach posłużyła się dobrze dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, prawidłowo wykorzystała stosowane w nim metody i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki oraz wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane oraz często umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie.Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK Dr Magdalena Wójcik jest asystentem w Instytucie Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania badawcze obejmują problematykę nowych form komunikacji w Internecie, w tym szczególnie mediów społecznościowych i ich związków z działalnością instytucji książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54790 (1 egz.)
Kaucja: 38,70 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej