Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Jabłoński Marek Marian
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie angielskie przy rozdziałach.
Problematyka zarządzania wartością przedsiębiorstw stanowi ciągle interesujący zakres eksploracji naukowej. Szczególnego znaczenia nabiera budowanie strategii wzrostu wartości w sytuacji obecnej niepewności, nieprzewidywalności, zmienności i złożoności otoczenia biznesowego przedsiębiorstw. Standardowe rozwiązania wypracowane w ostatnich latach wymagają redefinicji i nowego ujęcia. Szerokie, holistyczne spojrzenie na zagadnienie zarządzania wartością przedsiębiorstw przyświeca dotychczasowym pracom naukowym stanowiących efekty cyklicznej konferencji naukowej organizowanej w Katedrze Zarządzania Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Niniejsza publikacja jest efektem prac badawczych naukowców z rożnych ośrodków naukowych w Polsce i za granicą. Łącznie praca obejmuje dwadzieścia jeden rozdziałów zgrupowanych w obszarze trzech wskazanych obszarów a mianowicie problematyki budowania strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw, zarządzania finansami ukierunkowanego na zarządzanie wartością przedsiębiorstw oraz na budowanie kompetencji wzmacniających wartość przedsiębiorstw. Monografię w zakresie tematyki strategii rozpoczyna rozdział stanowiący punkt wyjścia tematu przewodniego pracy dotyczący budowania strategii wzrostu wartości w sytuacji niepewności a, odnoszący się do zastosowania podejścia scenariuszowego do projektowania i modyfikacji modeli biznesu. Kolejne rozdziały tego obszaru tematycznego poruszają zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą, strategią zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, narzędzi kształtowania przewag konkurencyjnych, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz orientacji na klienta. Obszar kończy rozdział dotyczący zastosowanie wskaźnika OEE jako jednego z narzędzi nowych metod zarządzania wzrostem wartości przedsiębiorstwa. W obszarze finansów autorzy skoncentrowali się na definiowaniu kreatorów wartości przedsiębiorstw, wartościach niematerialnych i prawnych w świetle ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego, problematyki wyceny znaku towarowego, zarządzania ryzykiem oraz strategii finansowania wzrostu wartości przedsiębiorstw. [...] Wstęp
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Kaucja: 58,22 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-240.
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; wartość na rynku produktów kosmetycznych; wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54831 (1 egz.)
Kaucja: 48,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej