Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Proza
(6)
Poezja
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
Autor
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(2)
Collodi Carlo (1826-1890)
(1)
Jachimecka Zofia (1886-1973)
(1)
Kledzik Zuzanna
(1)
Kołodziej Monika (1992- )
(1)
Novak Karo de
(1)
Orlean Dawid
(1)
Piasecka Ewa
(1)
Rajczak Natalia
(1)
Tuwim Julian (1894-1953)
(1)
Tuwim Julian (1894-1953) Ptasie radio
(1)
Tuwim Julian (1894-1953) Rzepka
(1)
Ucińska Anna
(1)
Waliczek Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(4)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura włoska
(1)
Temat
Przyjaźń
(2)
Chorzy ze stwardnieniem rozsianym
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Ewelina Giemczyk (postać fikcyjna)
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Marketing
(1)
Miłosierdzie
(1)
Mężczyzna
(1)
Narcyzm
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pluszowy miś
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psy
(1)
Relacje mężczyźni-kobiety
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Szacunek
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zabawki
(1)
Zabójstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kryminał
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Niechciejkowo / Monika Kołodziej ; ilustrowała Zuzanna Kledzik. - Wydanie 1. - Gdańsk : Pan Wydawca, 2023. - 30, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co się dzieje z rzeczami, których nikt już nie chce? Może mają swój świat i są w nim szczęśliwe? A może w tym drugim świecie są smutne i stęsknione za właścicielem? „Niechciejkowo” to historia odrzuconego misia, który trafił do krainy rzeczy porzuconych i chciał wrócić do swojego poprzedniego domu. Ta książeczka to również opowieść o przyjaźni i przygodzie, w delikatny sposób poruszająca problematykę szybkiego zastępowania starych przedmiotów nowymi. [Opis pochodzi ze strony taniaksiazka.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
W sieci narcyza / Karo de Novak. - Wydanie I. - Gdańsk : Pan Wydawca, 2024. - 150, [1] strona ; 21 cm
Narcyz… Kimże jest narcyz? Czy to przeglądający się w lustrze piękny i zakochany w sobie młodzieniec? Czy to ktoś, kto ciągle potrzebuje zachwytu, jest nieustannie głodny uwagi innych i stale się chwali, jaki to jest świetny, wyjątkowy, utalentowany i zdolny? A może to ktoś znacznie gorszy niż można by przypuszczać w najśmielszych snach? W sieci narcyza to swego rodzaju spowiedź Ani, historia kobiety, która (nie) poddała się urokowi Pawła i przez przypadek uwikłała się w niebezpieczną relację z narcyzem. Anka to błyskotliwa kobieta z pokolenia X, a Paweł to inteligentny narcyz generacji Y. Spotkali się wczesną jesienią. Los sprawił, że tych dwoje tak różnych ludzi stanęło naprzeciw siebie, by jedno mogło brać, a drugie dawać. To spotkanie było grą, ich wspólnym tańcem, do którego on ją „zaprosił”, a ona, jak wiele empatycznych kobiet mierzących ludzi swoją miarą, przyjęła jego zaproszenie, ignorując głos intuicji, która podpowiadała „nie wchodź w to!”. Ze szczerej rozmowy Ani z przyjaciółką dowiadujemy się, co tak naprawdę znaczy być narcyzem, jak go rozpoznać, jak się zachowuje i postępuje narcyz oraz w jaki sposób wyplątać się z tej toksycznej relacji. Ania w swojej opowieści dotyka istoty narcyzmu, obala mity i demaskuje narcyza ukrytego. Dzięki niej poznasz narcystyczne zaburzenie osobowości i nie ulegniesz narcystycznemu zawłaszczeniu. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się, czy kiedykolwiek na Twojej drodze stanął prawdziwy narcyz. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 23.06.2025)
Książka
W koszyku
Na oparach adrenaliny / Dawid Orlean. - Wydanie I. - Gdańsk : Pan Wydawca, 2023. - 152, [1] strona ; 21cm.
„Na oparach adrenaliny” to historia prawdziwa. Autor wiedzie nas przez swoje życie naznaczone emigracją, pracą w obcym kraju, ciężką chorobą, codziennym zmaganiem się z nią, upadkami i wzlotami, pozytywnymi, ale i toksycznymi relacjami międzyludzkimi. Jest rok 2013, kiedy Dawid wyjeżdża do Niemiec w poszukiwaniu lepszej perspektywy finansowej. I kiedy wszystko powoli zaczyna się układać – praca, mieszkanie, znajomi – pojawiają się niepokojące dolegliwości zdrowotne, stan Dawida tak szybko się pogarsza, że błyskawicznie ląduje on w szpitalu. Po kilku dniach, po szczegółowych badaniach lekarze stawiają diagnozę: stwardnienie rozsiane. I tu zaczyna się walka – walka z samym sobą, ze swoimi słabościami, myślami, z fizycznością, codziennością, z otoczeniem, z barierą językową i z systemem opieki zdrowotnej. To opowieść, która całkowicie pochłania czytelnika. Burzliwe losy Dawida, jego życiowa postawa w codziennych zmaganiach z chorobą to autentyczny przykład, że można wygrać, być szczęśliwym i żyć normalnie, pomimo tak wielu przeciwności oraz ograniczeń wynikających z choroby. Wszystko bowiem zależy od nas samych. Dawid Orlean – od 10 lat mieszka w Niemczech. Nie lubi monotonii, ale też bardzo ceni sobie ciszę i spokój. Fascynuje go trudność w nauce języków obcych. Sport uprawiany w dzieciństwie ukształtował jego silny charakter. Lubi czytać książki o różnej tematyce, najbardziej ceni publikacje wnoszące mądre przesłanie do życia. Od kiedy choroba wykluczyła go z życia zawodowego, bardzo dużo czasu poświęcił na naukę języka niemieckiego oraz na napisanie tej właśnie książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Orlean D. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dyżur / Ewa Piasecka. - Wydanie I. - Gdańsk : Pan Wydawca, 2024. - 196, [4] strony ; 21 cm
W trakcie długiego majowego weekendu w podkrakowskiej wsi Liptowo zostaje popełnione morderstwo. Czy była to przypadkowa zbrodnia? Czy też zbrodnia w afekcie, czy może zaplanowana i kto miał powód, aby zabić? Zagadkę tę w ciągu kilkudniowego świątecznego dyżuru wraz z miejscową policją stara się skutecznie rozwiązać prokurator Ewelina Giemczyk. Musi ona działać wyjątkowo szybko ze względu na presję czasu oraz nieprzyjazne, a zaistniałe w trakcie postępowania okoliczności.
Powieść ta nawiązuje do klasyki gatunku: kryminału w stylu „zamkniętego pokoju”, w którym bohaterami zwykle nie są psychopaci, lecz tak zwani normalni ludzie mający swoje codzienne problemy i osobiste motywy. Stanowi zwięzły zapis jednego świątecznego dyżuru i dokonywanych w nim czynności wykrywczych, co przedstawione jest z perspektywy kobiety prokuratora. Wartka akcja pełna jest nieoczekiwanych zwrotów, zaś nierozwleczona fabuła niepozbawiona elementów humorystycznych. A wszystko to okraszone niepublikowanymi dotąd wierszami oraz informacjami z polskiego imiennika, co stanowi dodatkowy atut tej powieści. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 09.06.2025)
Książka
W koszyku
Pan Kejk i Frytka ze Wschodu / Natalia Rajczak ; ilustrowała Anna Ucińsla. - Wydanie 1. - Gdańsk : Pan Wydawca, 2023. - 93, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Są takie spotkania i takie historie, które zmieniają nas na zawsze, pomagają zrozumieć, co naprawdę jest w życiu ważne i odnaleźć sens, który być może straciliśmy z pola widzenia. W trudnych czasach bardziej niż zwykle potrzebujemy obecności innych, bliskości i wsparcia. Przyjaźń, miłość i współczucie pozwalają patrzeć z nadzieją w przyszłość.
Czy Pan Kejk i ukraińska Frytka znajdą wspólny język, czy zdołają przebić się przez mur wzajemnych uprzedzeń? Czy wystarczy im odwagi, aby przełamać własne lęki i powiedzieć prawdę o swoich uczuciach? Okazywanie słabości wymaga wielkiej siły. Można ją odnaleźć w przyjaźni – trudnej i dlatego pięknej.
„Pan Kejk zrozumiał, że nie da się zbudować przyjaźni na litości. Niechętnie przyznał sam przed sobą, że przez chwilę faktycznie czuł się od Frytki lepszy, ale teraz to uczucie całkowicie zniknęło – podobnie jak żal, który towarzyszył mu podczas pierwszego spotkania. Wiedział, że i on, i Frytka potrzebują czasu – tylko tak może narodzić się przyjaźń. Na razie fascynowała go jej tajemniczość. Coś mu jednak mówiło, że wkrótce historia ułoży się w zamkniętą całość”. [Opis pochodzi z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą / Ewa Waliczek. - Wydanie 1. - Gdańsk : Pan Wydawca, 2025. - 338, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 320-[339].
Jak stworzyć skuteczną strategię sprzedaży w dynamicznym środowisku biznesowym? Zarządzanie sprzedażą to kompendium wiedzy, w którym tradycyjne funkcje zarządzania spotykają się z nowatorskimi narzędziami marketingowymi. Autorka prezentuje, jak planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrola mogą być integrowane z dynamicznymi strategiami promocji i komunikacji. To pozwala stworzyć skuteczny dialog między przedsiębiorstwem a jego klientami. Idealna lektura dla studentów zarządzania, marketingu i ekonomii, a także dla przedsiębiorców, którzy pragną zrozumieć mechanizmy budowania trwałych relacji rynkowych. dr Ewa Waliczek łączy teorię z praktyką, tworząc spójną wizję nowoczesnego zarządzania sprzedażą i marketingiem. Po obronie doktoratu na AGH w Krakowie w 2020 roku rozpoczęła karierę wykładowcy na kierunku zarządzanie, gdzie z pasją dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy jako specjalistka ds. sprzedaży. Jej liczne certyfikaty oraz uczestnictwo w konferencjach marketingowych potwierdzają zaangażowanie w rozwój etycznych i skutecznych strategii promocji. Doktor Waliczek wierzy, że każdy człowiek jest inny, co pozwala jej inspirować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu do poszukiwania indywidualnych rozwiązań. [opis wydawcy].
Od autorki Wstęp 1. Charakterystyka produktu 1.1. Czym jest produkt 1.2. Strategia produktu 1.3. Produkty żywnościowe (spożywcze) 1.4. Zachowanie nabywcy na rynku produktów żywnościowych 1.4.1. Konsumpcjonizm jako tło dla inicjowania nawyków żywnościowych przez przedsiębiorstwa 1.4.2. Hedonizm współczesnych konsumentów 2. Charakterystyka sprzedaży i zachowań nabywców 2.1. Strategia sprzedaży 2.2. Handel detaliczny 2.3. Handel i jego istota. Uwarunkowania sytuacji przemysłu spożywczego na przykładzie pandemii COVID-19 2.4. Internet nowym centrum zakupów spożywczych 2.5. Style podejmowania decyzji zakupowych 2.6. Etapy procesu decyzyjnego 2.7. Proces decyzyjny konsumenta 2.8. Ryzyko w podejmowaniu decyzji nabywczych 2.9. Fazy procesu zakupowego 3. Zarządzanie marketingowe 3.1. Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3.2. Badanie efektywności marketingowej 3.3. Analiza i wybór finalnych rynków działania 3.4. Tworzenie perspektyw marketingowych w cyklu życia produktu 3.5. Opracowywanie planów marketingowych 3.6. Przygotowywanie i nadzorowanie działalności marketingowej 3.7. Struktura organizacyjna przedsiębiorstw 3.8. Zarządzanie komunikacją marketingową 3.9. Zachowania konsumentów perspektywa behawioralna 3.10. Emocje w procesie decyzyjnym nabywcy 3.11. Współczesne formy promocyjne 4. Zarządzanie sprzedażą 4.1. Nowoczesne nurty zarządzania 4.2. Funkcje zarządzania 4.2.1. Funkcja planowanie 4.2.2. Funkcja organizowanie 4.2.3. Funkcja przewodzenie (motywowanie, kierowanie) 4.2.4. Funkcja kontrolowanie 4.2.5. Funkcja doskonalenie 4.3. Rozpoczęcie działalności przedsiębiorstwa 5. Funkcjonowanie kultur w organizacjach 5.1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie 5.2. Kultura organizacyjna a struktura i strategia firmy 5.3. Zarządzanie oparte na kulturze organizacyjnej 5.4. Wpływ kultury organizacyjnej na efekty pracy 5.5. Konflikty a kultura współpracy 5.6. Rodzaje i przyczyny konfliktów 6. Klient w centrum uwagi 6.1. Czym jest obsługa klienta? 6.2. Na czym polega efektywna obsługa klientów? 6.3. Co składa się na profesjonalną obsługę klienta? 6.4. Jakie są potrzeby konsumentów? 6.5. Kim jest konsument lojalny? 6.6. Jak badać satysfakcję klienta? Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pinokio / Carlo Collodi ; il. Jan Marcin Szancer ; [przeł. z wł. Zofia Jachimecka]. - [Warszawa] : "G&P" ; Porozumienie Wydawców, [2003]. - 165, [4] s., [6] k. tab. kolor. : il. ; 30 cm.
(Lubię Książki : kanon książek dla dzieci i młodzieży)
Tyt. oryg.: Le avventure di Pinocchio. Na książce pseud. autora, nazwa: Carlo Lorenzini.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokomotywa ; Rzepka ; Ptasie radio / Julian Tuwim ; ilustrował Jan Marcin Szancer. - Poznań : "G&P" ; [Warszawa] : Porozumienie Wydawców, [2005]. - [48] stron : ilustracje kolorowe ; 21 x 28 cm.
(Lubię Książki : kanon książek dla dzieci i młodzieży)
Tyt. okł.: Lokomotywa i inne wesołe wierszyki dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej