Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(15)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W72 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(13)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Batko Andrzej
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Blount Jeb
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boćkowski Lesław E
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Fink Klaus J
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Futrell Charles
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leduchowska Małgorzata (1982- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Mattson David
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Pawłowska Bratumiła
(1)
Pink Daniel H
(1)
Rackham Neil (1942- )
(1)
Romański Jacek (tłumacz)
(1)
Rosell Lennart (1960- )
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sandler David H
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skwara Marian
(1)
Soames Nicole
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stutz Elinor
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szaran Adam
(1)
Tracy Michael (1932- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Turopolski Witold
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Wasilewska Joanna
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zelek Mariusz
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menadżerowie sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Studenci
(1)
Telemarketerzy
(1)
Temat
Kobieta
(5201)
Rodzina
(4008)
Przyjaźń
(3826)
Miłość
(3252)
Tajemnica
(2947)
Techniki sprzedaży
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2933)
Relacje międzyludzkie
(2512)
Zabójstwo
(2168)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1728)
Zwierzęta
(1601)
Dzieci
(1587)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1396)
Nastolatki
(1375)
II wojna światowa (1939-1945)
(1362)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1013)
Chłopcy
(996)
Trudne sytuacje życiowe
(992)
Sekrety rodzinne
(929)
Wybory życiowe
(928)
Policjanci
(907)
Żydzi
(891)
Relacja romantyczna
(878)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(819)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(649)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(606)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(562)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(472)
Seryjni zabójcy
(468)
Przyroda
(460)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Ludzie bogaci
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(417)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(20)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Onepress ; Helion, copyright 2011. - 244 strony ; 22 cm.
(Power)
Słowa mogą być BRONIĄ,przynieść BOGACTWO,zapewnić WŁADZĘi działać jak AFRODYZJAKSłowa. są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie.Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygrania tej batalii nie wystarczą zwykłe sztuczki.Tutaj konieczna jest prawdziwa sztuka! Sztuka perswazji!Zdajesz sobie sprawę z tego, że słowa mają dostęp do ludzkiej podświadomości? I że codziennie bywasz. hipnotyzowany? Właśnie tak — hipnotyzowany! Najskuteczniejsze techniki wpływania na Twój umysł ukryte są między z pozoru niewinnymi słowami.Czy jesteś gotów poznać nowe narzędzia, które dadzą Ci ogromną władzę nad umysłami, uczuciami i zachowaniami innych ludzi? Czy jesteś na to wystarczająco dojrzały? Wyobraź sobie, że już posiadasz umiejętność porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem. Masz dar napełniania ich serc pozytywną energią. Zdobywasz ich sympatię i akceptację dla Twoich propozycji. Teraz masz jeszcze większe szanse to osiągnąć. Czyż ta perspektywa nie jest kusząca?Z kolejnej odsłony tej bestsellerowej książki dowiesz się:w jaki sposób szybko opanować techniki perswazji i z powodzeniem je stosować;czy każdy jest tak samo podatny na hipnozę;jak kotwiczyć stany emocjonalne;kiedy manipulacja staje się nieetyczna;czy techniki perswazji sprawdzają się także w zarządzaniu samym sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21894 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: * sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, * zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, * efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, * różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, * pięć C sprzedaży społecznościowej, * łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości. Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią również możliwości rozwojowe reprezentowanej przez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa. Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić, ale dzięki temu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko wygrana. W książce między innymi: siedem praw negocjacji handlowych ; dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win ; strategia MPS i zasady efektywnej komunikacji podczas negocjacji ; techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów ; jak nie oddać kupcowi inicjatywy. Strategia MPS: wszystko, aby wygrać! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139.
Książka adresowana jest do wszystkich, lecz szczególnie do tych, którzy chcą coś zmienić w swoim życiu. Do tych, którzy chcą się dowiedzieć, jak stać się sprzedawcą osiągającym sukcesy w sposób planowy, a nie tylko intuicyjny. Do tych, którzy chcą uczynić swoje życie szczęśliwszym i nie żyć...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
SKUTECZNA SPRZEDAŻ czyli techniki najlepszych handlowcówKsiążka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie.Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasieW książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski.Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?- udziela odpowiedzi na najbardziej nurtujące sprzedawców pytanie: jak zarobić więcej mniejszym kosztem?- doradza, jak wykorzystując podstawowe techniki skutecznej perswazji, oddziaływać na potencjalnych nabywców i klientów tak, by wciąż korzystali z twoich usług- prezentuje sprawdzone metody stosowane przez najlepszych handlowców- przejrzyście podsumowuje wiedzę i pozwala ją lepiej przyswoić- zawiera ćwiczenia i przykłady z życia wzięte, które pokazują jak zastosować teorię w praktyceSkorzystaj z opinii i wskazówek ponad 200 świetnych handlowców. Poznaj sprawdzone sposoby na efektywną sprzedaż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46629 (1 egz.)
Kaucja: 30,11 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 222-[223].
Rata kredytu, rachunki, jedzenie - i pensja z głowy? I kolejny raz nici z wypadu w góry. Znowu nic nie odłożysz. Ech, gdyby tak wygrać w totka. Stop! A co, jeśli tak naprawdę ty już masz pieniądze? Rozejrzyj się po swoim mieszkaniu: w szafach nieużywane ubrania, które mogliby nosić inni, na półkach wazony z PRL-u, na które polują kolekcjonerzy, i mnóstwo gotówki zamrożonej w szufladach, pawlaczu i piwnicy! Oto pierwszy poradnik, który: odblokuje Twoje myślenie o pieniądzach, pokaże Ci, jak skutecznie zrobić porządek w mieszkaniu i dostrzec wartość rzeczy, które posiadasz, nauczy Cię, jak prawidłowo konstruować ogłoszenia, pakować przesyłki oraz zamieniać stare graty w przydatne i użyteczne przedmioty. Marie Kondo pomogła nam posprzątać mieszkanie. Joanna Dymmel powie nie tylko, jak pozbyć się nadmiaru rzeczy, ale i jak jeszcze nieźle na tym zarobić! Pamiętaj: Pieniądze nie leżą na ulicy. Nie rosną na drzewach. One rosną w Twoim domu!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47483 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Książka
W koszyku
Subiektywna psychologia biznesu / Paweł Fortuna. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2018. - 227, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-[365].
SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Ľ Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki? Ľ Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy? Ľ Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości? Ľ Jak powstało hasło "Polak potrafi"? Ľ Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury? Ľ Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek? Ľ Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami? Ľ Czy umiemy doceniać siebie? A innych? Ľ Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany? Ľ Perfekcjonizm - błogosławieństwo czy przekleństwo? Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna - jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza - Janusza Kapusty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie I, 7 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-[365].
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Tyt. oryg.: "ABC`s of relationship selling" 2003.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży / Robert Grzybek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 638, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach [617]-622. Indeks.
Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera.Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy - wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne - tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka.Żargon zawodowych sprzedawców jest przesycony zwrotami anglojęzycznymi. Ten żargon trzeba znać, aby móc się odnaleźć w środowisku biznesowym. Autor tej książki bardzo to ułatwia: podaje definicje, pojęcia i elementy żargonu sprzedażowego.Jeśli chcesz się dowiedzieć: Ľjak działa perswazja, Ľna ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,Ľczym jest strategia sprzedaży, Ľw jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji, Ľco warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych, Ľkim jest i co robi KAM, Ľna czym polega coaching sprzedawców, Ľjaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży, Ľdlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy, ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55392 (1 egz.)
Kaucja: 79,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poprzednie wydanie pod tytulem: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dostępna również jako ebook.
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie ; że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) ; jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy ; jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da sie? sprzedawac?? zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos??c??. "A juz˙ pozyskac?? nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac?? sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas??cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w ksia?z˙ce "Techniki sprzedaży zdalnej". Czego moz˙na sie? spodziewac?? po ich książce? Zdobycia umieje?tnos??ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes??li do tej pory byłes?? handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis??cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac?? w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc?? swoje kompetencje i poznac?? wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. Tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58524 (1 egz.)
Kaucja: 37,42 zł
Książka
W koszyku
(Vadenecum Menedżera)
Bibliogr. s. 175-[178] oraz w przypisach. - Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telesprzedaż : nie wciskaj - sprzedawaj / Małgorzata Leduchowska. - Uaktualnione i poprawione wydanie 2. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 181 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Sprzedaż przez telefon : poradnik dobrych praktyk.
Dla początkujących i doświadczonych telesprzedawców.
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center.Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Sandler Rules : forty-nine timeless selling principles... and how to apply them.
Indeks.
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58681 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej