574364
Book
In basket
Układ książki został tak pomyślany, by treści w niej prezentowane powiązane były ze sobą tematycznie. Stąd część pierwsza poświęcona została wybranym problemom funkcjonowania dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością w świetle najnowszych teorii pedagogiki specjalnej. W częsci drugiej można zapoznać się z diagnostyką i symptomatyką zaburzeń rozwojowych. Część trzecia dotyczy możliwości zastosowania i efektywności różnych form terapii służących wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży.
Wprowadzenie * I. Wybrane problemy funkcjonowania dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością w świetle najnowszych teorii pedagogiki specjalnej. * II. Diagnostyka i symptomatyka zaburzeń rozwojowych * III. Możliwości zastosowania i efektywność różnych form terapii służących wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 5719, 5720 (2 egz.)
Notes:
General note
Nazwy aut. 4 s. okł.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again