578215
Audiobook
CD
In basket
165 min.
Bestsellerowy poradnik o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Jon Gordon snuje pasjonującą opowieść z mnóstwem nowatorskich pomysłów i praktycznych strategii, które kształtują pozytywnie nastawienie u liderów i efektywne działanie zespołów i organizacji. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera "Autobus energii", Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania wielkie nakłady finansowe, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: No complaining rule : positive ways to deal with negativity at work
General note
Tytuł oryginału: The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work.
Creation/production credits note
Muzyka: Grzegorz Dondziłło.
Participant or performer note
Czyta: Robert Michalak.
Additional physical form available note
Publikacja dostępna również w wersji drukowanej.
System details note
Nagranie w formacie mp3.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again