Praca, kariera, pieniądze
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(167)
Forma i typ
Książki
(160)
Poradniki i przewodniki
(127)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(180)
wypożyczone
(36)
nieokreślona
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(5)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(4)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(39)
MW123 (św. Wincentego 64)
(7)
W2 (Bazyliańska 6)
(11)
W29 (Rembielińska 6a)
(9)
W37 (Smoleńska 94)
(8)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(4)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(11)
W64 (Radzymińska 121)
(18)
W72 (Suwalska 11)
(7)
W85 (Jórskiego 41)
(3)
W98 (Kondratowicza 23)
(7)
WP130 (św. Wincentego 85)
(80)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(9)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
Johnson Spencer
(5)
Murphy Joseph (1898-1981)
(4)
Samson-Banasik Aleksandra
(4)
Witkowska Magda
(4)
Gordon Jon (1971- )
(3)
Grzesiak Mateusz
(3)
Pell Arthur R
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Vanderkam Laura
(3)
Buckingham Marcus
(2)
Chybicka Anna
(2)
Czajkowska Anna (1970- )
(2)
Czaplewska Joanna (1993- )
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Frej Marta (1973- )
(2)
Gallo Carmine
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Jeżewski Władysław
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(2)
Kosecka Kinga
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kurpiewski Artur
(2)
Kurpiewski Artur (tłumacz)
(2)
Newport Cal
(2)
Pałasz Elżbieta
(2)
Rzepka Beata (1978- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sobień-Górska Monika (1985- )
(2)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(2)
Turski Piotr
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Winnicka Ewa
(2)
Łaciok Karol
(2)
Acuff Jonathan
(1)
Anastasi Mark
(1)
Ariely Dan (1968- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakalarz Malwina
(1)
Barczak Michał
(1)
Bennett Jessica (1981- )
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bird Jenny
(1)
Blake Jenny
(1)
Bociąg Witosław
(1)
Bolles Richard Nelson (1927- )
(1)
Boniszewska Anna
(1)
Brett Regina (1956- )
(1)
Broadwell Renee
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Brown C. Brené
(1)
Brzoska Maciej (1979- )
(1)
Brzozowska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Buksak Lidia
(1)
Burg Bob
(1)
Burnett William
(1)
Campbell Hilary Fitzgerald
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chajdas Olga (1983- )
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Chang Jill
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Christensen John (1959- )
(1)
Chutnik Sylwia (1979- )
(1)
Ciborski Piotr
(1)
Ciećwierz Agnieszka (specjalista HR)
(1)
Ciołkiewicz Natalia Pola
(1)
Coffman Curt
(1)
Corley Tom
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Crabbe Tony
(1)
Cwyk Wojciech
(1)
Cymerman Natalia
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Danko William D
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Derengowska Anna
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dolot Anna
(1)
Dopierała Klaudia
(1)
Doroba Anita
(1)
Duffy Mollie West
(1)
Duhigg Charles
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dymna Anna (1951- )
(1)
Dziedzic Monika
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Elrod Hal (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(65)
2010 - 2019
(94)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(15)
1989-2000
(10)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(167)
Szwecja
(1)
Język
polski
(167)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(3)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
Menedżerowie
(2)
Pracodawcy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
Bezrobotni
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Radcy prawni
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(12)
Literatura amerykańska
(7)
Film polski
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Sukces
(48)
Samorealizacja
(33)
Praca
(25)
Kariera
(18)
Relacje międzyludzkie
(16)
Kobieta
(11)
Produktywność pracy
(11)
Zarządzanie
(11)
Bogactwo
(10)
Motywacja pracy
(9)
Przywództwo
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Organizacja pracy
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Psychologia biznesu
(7)
Satysfakcja zawodowa
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Rozwój osobisty
(6)
Zarządzanie czasem
(6)
Decyzje
(5)
Finanse osobiste
(5)
Menedżerowie
(5)
Mentoring
(5)
Osobowość
(5)
Poszukiwanie pracy
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Psychologia
(5)
Psychologia pracy
(5)
Samowychowanie
(5)
Biznesplan
(4)
Media społecznościowe
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Samopoznanie
(4)
Work-life balance (WLB)
(4)
Życie codzienne
(4)
Aspiracje zawodowe
(3)
Coaching
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Emigracja zarobkowa
(3)
Jakość życia
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Motywacja
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Perfekcjonizm (psychologia)
(3)
Polacy za granicą
(3)
Praca w domu
(3)
Praca zdalna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Samokontrola
(3)
Sens życia
(3)
Szczęście
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Uczucia
(3)
Współdziałanie
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zawód
(3)
Czas pracy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Czynności
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kreatywność
(2)
Lewandowska, Anna (1988- )
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Marketing
(2)
Milionerzy
(2)
Motywacja osiągnięć
(2)
Nawyki
(2)
Perswazja
(2)
Podświadomość
(2)
Polacy
(2)
Prakseologia
(2)
Prawo pracy
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja (psychologia)
(2)
Start-up
(2)
Stres zawodowy
(2)
Telepraca
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Wiara
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zdolności
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Ambicja
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Anglicy
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Artyści polscy
(1)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1945-1989
(5)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(2)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Poradnik
(121)
Wydawnictwa popularne
(8)
Wywiad dziennikarski
(8)
Opracowanie
(4)
Reportaż
(4)
Biografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Autobiografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Publicystyka
(2)
Wywiad-rzeka
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Audiobooki
(1)
Dokument dźwiękowy
(1)
Dokumenty audiowizulane
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Film edukacyjny
(1)
Kazusy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Modlitwa
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Regulamin pracy
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5634)
Edukacja i pedagogika
(3936)
Psychologia
(2366)
Socjologia i społeczeństwo
(1826)
Podróże i turystyka
(1639)
Praca, kariera, pieniądze
(167)
Medycyna i zdrowie
(1635)
Literaturoznawstwo
(1607)
Kultura i sztuka
(1243)
Rozwój osobisty
(913)
Biologia
(790)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(778)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(766)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(719)
Religia i duchowość
(668)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(524)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(499)
Etnologia i antropologia kulturowa
(459)
Kulinaria
(418)
Filozofia i etyka
(391)
Zarządzanie i marketing
(375)
Geografia i nauki o Ziemi
(358)
Kultura fizyczna i sport
(351)
Hobby i czas wolny
(345)
Architektura i budownictwo
(308)
Językoznawstwo
(305)
Styl życia, moda i uroda
(290)
Informatyka i technologie informacyjne
(254)
Fizyka i astronomia
(226)
Inżynieria i technika
(195)
Nauka i badania
(181)
Media i komunikacja społeczna
(179)
Ochrona środowiska
(126)
Transport i logistyka
(115)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(113)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(96)
Archeologia
(73)
Matematyka
(71)
Dom i ogród
(61)
Chemia
(57)
Rolnictwo i leśnictwo
(45)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawodowo od nowa / Jon Acuff ; przełożyły Paulina Wojnakowska, Joanna Mandrosz. - Wydanie I. - Warszawa : Edgard, 2016. - 279 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Na okładce: Zmień nastawienie do poniedziałków i zdefiniuj na nowo swoją karierę, by nigdy nie utknąć w miejscu.
Ta książka nie jest o rzucaniu pracy. To poradnik o tym, jak zacząć świadomie budować swoją karierę - niezależnie od tego, czy marzysz o awansie, pracy na własny rachunek, czy chcesz pozostać w obecnym miejscu i poprawić swoją sytuację. Praca nie musi być więzieniem, w którym odsiadujesz wyrok aż do przejścia na emeryturę! Jon Acuff sam zatrudniał się i zwalniał kilkanaście razy. Znalazł pracę marzeń, a potem ją rzucił. Wreszcie odkrył, że o sukcesie zawodowym decyduje osobiste Konto Kariery budowane dzięki czterem inwestycjom: w Umiejętności, Relacje, Osobowość i Zapał. To właśnie dzięki nim przygotujesz się zarówno na pozytywne, jak i negatywne sytuacje w życiu zawodowym. Po przeczytaniu tej książki ruszysz z miejsca i przebijesz się przez Sufit. Uporasz się ze Wstrząsem, takim jak nagła zmiana czy utrata pracy. Wykorzystasz Skok w karierze i Szansę na zmianę. A przede wszystkim zyskasz motywację i energię, by ZACZĄĆ OD NOWA!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19595 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.06.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Dostępna również jako e-book.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić.W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś! E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr Podwykonawcy Marketing dla lokalnych biznesów Strony członkowskie i webinaria Reklamy w internecieKlikaj za miliony!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TED Books : małe książki o wielkich ideach)
Tytuł oryginału: Payoff : the hidden logic that shapes our motivations.
Czy premia przyznana pracownikowi może zaszkodzić jego produktywności? Co ma wspólnego zaufanie z motywacją? Jakie pokutują błędne przekonania o wartości pracy? Bestsellerowy autor Dan Ariely ujawnia fascynujące spojrzenie na motywację i pokazuje, jak bardzo złożony jest to temat. Zajmujemy się nim i we własnym domu, i w sali konferencyjnej, a im bardziej staramy się motywować partnerów i dzieci, przyjaciół i współpracowników, tym wyraźniej widać, że historia motywacji jest o wiele bardziej skomplikowana i fascynująca, niż zakładaliśmy. Ariely sprawdza, jak można wykorzystać wiedzę o motywacji do podejmowania ważnych decyzji w życiu i spróbować odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: dlaczego w ogóle cokolwiek robimy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To historia o kobiecie z małego miasteczka, która goni, pędzi i chce coś osiągnąć w życiu - i osiąga. Jej podejście do życia zmieni dopiero rodzina. Zawsze chciała ją założyć, ale nie spodziewała się, że odciśnie takie piętno na jej światopoglądzie. Malwina rozkochuje się w życiu rodzinnym i macierzyństwie, nadal jednak funkcjonując w rytm korporacyjnych obowiązków. Szybko, byle do celu, a po celu cel kolejny. Kolejne sukcesy przychodzą jej z łatwością. Nic dziwnego, w końcu to tytan pracy i wulkan energii. Razem z mężem starają się o rodzeństwo dla synka, w międzyczasie decydując o przeprowadzce do nowego domu, gdzie mają wieść piękne rodzinne życie z dwójką dzieci. Wszystko idzie zgodnie z planem oprócz jednego. ciąży. Mija rok, później kolejny i nic. To dla Malwiny kompletna nowość. Nie tak wyglądał jej plan na życie! I wtedy gaśnie ostatnia iskierka nadziei. "Miałam tego wszystkiego dosyć. Podjęłam ostateczną decyzję. Dosyć pędu. Na pierwszym miejscu - zdrowie. O ciąży postanowiłam zapomnieć, puścić to wolno. Widocznie tak musi być. Małymi kroczkami, z potknięciami, ale ciągle do przodu, dopracowywałam kolejne fuszerki mojego funkcjonowania. Nigdy bym nie pomyślała, że na końcu mojej drogi czeka mnie największy cud - upragniona ciąża. Bez wsparcia farmakologicznego, bez wsparcia medycznego." - pisze Malwina Bakalarz, autorka słynnego bloga bakusiowo.pl - w swojej debiutanckiej książce "Jak zmieniłam życie w rok?". Organizacja życia, zdrowa dieta, nieco filozofii, mnóstwo poczucia humoru i rady, jakich oczekujemy od przyjaciółki, której zwierzamy się, że mamy już wszystkiego dosyć - to książka autorki bloga Bakusiowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaleźć czas : twój sprawdzony system produktywności / Michał Barczak. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 180, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Ebook dostępny na: ebookpoint.pl.
Podobno o ile Włosi pracują po to, by żyć, o tyle Polacy żyją po to, by pracować. Tak to w każdym razie wygląda - kogo nie zagadniesz, jeden z drugim zajęty, każdy dokądś biegnie, wszyscy się spieszą, bo robota... A gdzie rodzina, gdzie hobby, gdzie przyjemności, gdzie czas na leżenie i kiwanie palcem w bucie? Tak, kiwanie palcem w bucie, ponieważ kto chce sięgać szczytów życiowego powodzenia, ten powinien czasami zwyczajnie zmarnować nieco godzin, spędzić je całkowicie bezproduktywnie. Pracowitość doprawiona odrobinką słodkiego lenistwa - oto przepis na sukces. Tylko jak znaleźć czas na nicnierobienie, skoro świat wciąż krzyczy: Szybciej! Dalej! Lepiej!Odpowiedź kryje się w magicznym słowie produktywność, za którym stoi drugie, nie mniej magiczne - organizacja. Z kolei nad nimi górują: zdrowy rozsądek i właściwe podejście do życia. Wie o tym dobrze autor tej książki. Sam przebył bardzo długą drogę. Od niezorganizowanego chłopaka, któremu wiecznie brakowało czasu, przez superzdyscyplinowanego przedsiębiorcę, do szczęśliwego człowieka, jakim jest dziś. Poszukując Świętego Graala sukcesu, nauczył się, że więcej pracy i więcej zleceń wcale nie jest tym, do czego należy uparcie dążyć. Zrozumiał, że prawdziwe wartości to rodzina, duchowość i - szeroko pojęte - zdrowie. Wszystkie one wymagają czasu.Z tej książki dowiesz się, jak go znaleźć. Jak zarządzać sobą w czasie na tyle skutecznie, by wygospodarować szczęśliwe chwile dla rodziny, na hobby, na przyjemności i na tę odrobinę słodkiego lenistwa, która należy się każdemu. Także najbardziej produktywnemu człowiekowi na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co zrobić kiedy kolega na każdym spotkaniu prosi cię o podanie mu kawy? Jak odpowiedzieć szefowi, który mówi do twojego dekoltu? Jaka jest granica między głupim żartem a molestowaniem? Autorka bierze na warsztat temat, o którym nasza "wyzwolona" kultura woli milczeć. W swoim poradniku nie tylko wymienia konkretne typy seksistowskich zachowań, ale udziela też porad, jak z nimi walczyć. W błyskotliwy i zabawny sposób rozprawia się ze stereotypami dotyczącymi kobiet i uczy, jak przetrwać w męskim środowisku pracy. Ważne, potrzebne i bardzo na czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 331, 57643 (2 egz.)
Kaucja: 23,59 zł
Książka
W koszyku
(Sensus)
Dostępne także w wersji elektronicznej.
Narzędzia stosowane podczas typowego treningu coachingowego są nieco podobne do tych, które zawiera skrzynka domowego majsterkowicza - na ogół pożyteczne, mogą służyć szczytnym celom, jak na przykład budowa karmnika czy naprawa krzesła. Zdarza się jednak, że źli ludzie (albo nawet dobrzy, lecz zdenerwowani i zdesperowani) wykorzystują je w złych celach - by coś popsuć albo kogoś skrzywdzić. W coachingu jest podobnie - pozytywny z założenia trening, prowadzony z negatywnym założeniem albo przez mało wprawnego coacha, może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Do tego zmęczy nas, unieszczęśliwi i odbierze radość z dążenia do samorozwoju…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Emocjonalne wampiry w pracy / Albert J. Bernstein ; przełożyła Jolanta Kubiak. - Wydanie I (dodruk). - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, 2019. - 351, [1] strona ; 23 cm.
Na okładce podtytuł: jak radzić sobie w pracy z ludźmi, którzy pozbawiają cię energii.
Indeks.
Pracujesz z wampirami? Naucz się przed nimi bronić!Pracujesz z emocjonalnymi wampirami? Naucz się przed nimi bronić! Współpracownicy, szefowie, podwładni - emocjonalne wampiry można spotkać w każdej firmie na wszystkich szczeblach hierarchii. Wysysają z ciebie energię i wprowadzają niezdrową atmosferę, co utrudnia pracę. Autor dowcipnie i przystępnie opisuje odmiany wampirów występujące w miejscu pracy. Dowiesz się m.in., jak sobie radzić z: typami aspołecznymi, które w poszukiwaniu mocnych wrażeń nie cofną się przed niczym, nawet przed agresją; menedżerami, dla których pozory są ważniejsze niż rzeczywistość, a problemy rozwiązuje się za pomocą wystąpień motywacyjnych; obsesyjno-kompulsywnymi maniakami kontrolowania; narcystycznymi szefami, którzy są przekonani, że świat kręci się wokół nich.Emocjonalny wampir jako kolega czy podwładny może być męczący i irytujący, lecz jako człowiek u władzy staje się naprawdę niebezpieczny - może złamać ci karierę lub upodobnić cię do siebie. Nie bądź bezbronny, naucz się rozpoznawać sygnały ostrzegawcze i eliminować zagrożenie dzięki Emocjonalnym wampirom w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trening kreatywności : jak pobudzić twórcze myślenie / Agnieszka Biela. - Wydanie I. - Warszawa : Edgard, 2015. - 256 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia, netografia na stronach 242-246.
Jak stać się bardziej twórczym?- Obudź w sobie ciekawość świata- Stawiaj sobie ciekawe pytania, np. Jak pogłaskać po głowie żyrafę?- Myśl nieszablonowo ? przestań kurczowo trzymać się norm i zasad- Eksploruj, kojarz, przekształcaj, zmieniaj- Odpuść sobie krytykę własnych pomysłów- Twórz z radości samego tworzenia ? nie oczekuj nagrodyNie wiesz, jak przełożyć te wskazówki na działanie?Przeczytaj ten poradnik i zacznij od prostych ćwiczeń w codziennych sytuacjach! Nie czekaj, aż genialny pomysł sam wpadnie ci do głowy! Kreatywność nie jest wrodzonym talentem, który samoistnie się przebudzi. Twórcze myślenie to ciężka praca, otwarty umysł, ciekawość i uważność. Zacznij widzieć świat w innym wymiarze, a wymyślenie bajki dla dziecka, kreatywne rozwiązanie problemu w pracy, a nawet pomysł na życie przyjdą z nieoczekiwaną łatwością.Co ci w tym pomoże:- intensywny trening metodą pięciu kroków- ponad 130 ćwiczeń, które inspirują, zaskakują, denerwują i zmuszają do porzucenia strefy komfortu- podpowiedzi i wskazówki, jak pozbyć się wewnętrznego krytyka i pobudzić swój umysł do eksploracji, dedukcji, transformacji oraz poszukiwania nieoczywistych analogiiAgnieszka Biela ? psycholożka i trenerka umiejętności społecznych. Ukończyła studia na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Studium Pedagogiczne UJ. Od 2011 r. prowadzi w Sosnowcu Ośrodek Twórczego Rozwoju ?Skrzydlata Żyrafa?. Organizuje warsztaty edukacyjne i rozwojowe dla przedszkoli, szkół i organizacji pozarządowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Wstęp * 2. Coaching * 3. Relacje i komunikacja * 4. Uczenie się i rozwój osobisty * 5. Przywództwo, wpływanie i motywowanie * 6. Analiza, wybór i zmiana * 7. Superwizja i facylitacja * 8. Rozwój kreatywności * 9. Bibliografia i polecane lektury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21438 (1 egz.)
(dostępność ok. 24.05.2024)
Książka
W koszyku
Czasy, kiedy można było całe życie zawodowe spędzić w jednej firmie, są dawno za nami! Dzisiejszy rynek pracy zmienia się niezwykle dynamicznie, co powoduje, że często zadajemy sobie pytania o przyszłość kariery, a planowanie rozwoju zawodowego na kilka lat naprzód traci sens. Nawet jeśli pozornie masz idealną, stabilną pracę i udało Ci się odnieść sukces, możesz odczuwać frustrującą stagnację i wypalać się zawodowo. A może widzisz, że w swojej organizacji nie masz szans na awans, a wykonywane obowiązki stają się coraz bardziej nużące?Jeśli już wiesz, że musisz coś zmienić w swoim życiu zawodowym, a równocześnie radykalne posunięcia wydają Ci się zbyt ryzykowne, trzymasz w ręku właściwą książkę. Przedstawiono w niej metodę czteroetapowego procesu wprowadzania zmian: pivot. Ten termin pierwotnie oznaczał obrót z zachowaniem stabilnego oparcia, a dziś pozwala na rozejrzenie się wokół i wybór najlepszego pomysłu. Taki schemat działania pomaga również w przygotowaniu kolejnego etapu kariery. Pivot. Liczy się tylko Twój następny ruch zawiera mnóstwo wskazówek dotyczących tego, w jaki sposób zadbać o właściwą pozycję wyjściową, jak identyfikować szanse rozwoju i rozpoznawać okazje oraz bezpiecznie przetestować zaplanowaną zmianę, aby realizacja pomysłu zakończyła się pomyślnie.Za chwilę zaplanujesz najlepszy ruch w swoim życiu!Poznaj zasady, dzięki którym nauczysz się:osiągać maksymalne korzyści ze swoich atutówujawniać swoje ukryte talenty i nieuświadomione umiejętnościaktywnie szukać dogodnych okazjitworzyć relacje, dzięki którym zyskasz mentorów — przyjaciółzarządzać ryzykiem związanym ze zmianami...i świadomie budować karierę swoich marzeń!Jenny Blake — strateg kariery i biznesu. Jest znaną ekspertką w dziedzinie budowania dynamicznej kariery zawodowej. Przez pięć lat pracowała w Google jako specjalistka ds. doskonalenia zawodowego i rozwoju kariery. W tym samym czasie pisała swoją pierwszą książkę zatytułowaną Life After College. Od 2011 roku Blake jest niezależną konsultantką i pomaga innym w rozwoju zawodowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora wstępu na okładce.
Współautorzy w kolejności alfabetycznej podani przed stroną tytułową.
Dostępna również jako e-book.
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn "Fortune" do rankingu "100 Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka "Jakiego koloru jest twój spadochron?" od trzydziestu lat najlepiej sprzedający się na całym świecie poradnik dla poszukujących pracy, zarówno w dobrych, jak i gorszych czasach. Stała pozycja wszystkich list bestsellerów - od "New York Timesa" po "Business Week". Przetłumaczona na 20 języków, znalazła dotychczas 10 milionów nabywców na wszystkich kontynentach. Tegoroczne wydanie Spadochronu kierowane jest do tych, którym w ciężkim dla gospodarki okresie potrzebne są szybsze i efektywniejsze narzędzia znalezienia pracy. Zawarte w książce "informacje ratujące życie" są, jak co roku, zaktualizowane i dostosowane do obecnych realiów rynku pracy. Richard N. Bolles, guru doradztwa zawodowego, namawia, aby celem poszukiwań była praca nadająca sens naszemu życiu. Zadaje nam pytania: JAKIMI umiejętnościami z radością się posługujesz? GDZIE - czyli w jakiej dziedzinie - najchętniej byś ich użył? I mówi nam, JAK znaleźć taką wymarzoną pracę, bez pośrednictwa firm rekrutacyjnych i ogłoszeń. Ta książka jest nie tylko o znajdowaniu pracy w ciężkich czasach. Ona mówi o odnajdywaniu życiowej pasji. Jak napisano w "Fortune": "Spadochron pozostaje niedościgłym wzorcem przewodnika po zawiłościach kariery zawodowej".
Przedmowa: Wyznania szczęśliwego człowieka * CZĘŚĆ I/ Znaleźć pracę... * Rozdział 1. Znaleźć pracę... nawet w ciężkich czasach. Trauma odrzucenia * Rozdział 2. Znaleźć pracę... nawet w ciężkich czasach: myślenie * Rozdział 3. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: pięć najlepszych sposobów na zdobycie pracy * Rozdział 4. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: jak sobie radzić z obciążeniami * Rozdział 5. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: życiorysy i kontakty * Rozdział 6. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: rozmowy kwalifikacyjne * Rozdział 7. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: negocjacje płacowe * Rozdział 8. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: jak, w razie konieczności, wybrać nowy zawód * Rozdział 9. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: jak założyć własną firmę * Rozdział 10. Czego o poszukiwaniu pracy nie nauczyła nas szkoła: jak wejść w wiek 50+ * CZĘŚĆ II. Odnaleźć siebie... * Rozdział 11. Odnaleźć siebie... Ćwiczenie Kwiatowe: Spadochronowy Podręcznik (2010) * Dopisek A. Znajdź swoje życiowe posłannictwo * Dopisek 6. Jak wybrać coacha lub doradcę do spraw kariery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To książka dla tych, którzy przestali kochać to, co robią. I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także w innych sferach życia. Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym. Dla tych, którzy zeszli z obranej niegdyś drogi, chwilowo albo bezpowrotnie. Dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową i chcą się dowiedzieć, jak zapisać tę czystą kartę. Dla tych, którzy przeszli na emeryturę albo nie mogą już dłużej pracować, a pragną wieść pełniejsze życie. Dla tych, którzy kochają swoją pracę tak bardzo, że chcą zainspirować innych i pomóc im odnaleźć życiową pasję. Dla tych, którzy - jak ja - czuli się kiedyś zagubieni w życiu i kluczyli krętą ścieżką, dopóki ta nie zaprowadziła ich w idealne miejsce. Wierzę, że każdy z nas ma takie miejsce. Musimy je tylko odszukać. Albo odprężyć się i pozwolić, żeby to ono odszukało nas. [Regina Brett]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.09.2020)
Książka
W koszyku
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników?Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów "New York Timesa", od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem lat poświęciła wiele czasu na pracę z wpływowymi liderami i zespołami z całego świata. W niniejszej książce, w typowy dla siebie i uwielbiany przez czytelników sposób, udziela odpowiedzi na powyższe pytania, powołując się na wyniki swoich badań, a przy okazji przywołując liczne anegdoty i przykłady.Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje, których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności. Czy to jest proste? Nie! Ponieważ nie zawsze odruchowo przedkładamy odwagę nad wygodę. Czy jednak warto się wysilać? Zdecydowanie tak! Chcemy się przecież wykazywać odwagą w życiu i w pracy. W jaki więc sposób możemy realizować koncepcję odważnego przywództwa?Odważny lider to ktoś, kto bierze na siebie odpowiedzialność za poszukiwanie potencjału w pomysłach i innych ludziach, a potem z odwagą ten potencjał rozwija.Odważny lider nie udaje, że zna odpowiedź na każde pytanie, tylko niezmiennie wykazuje się ciekawością i stara się zadawać właściwe pytania.Odważny lider wie, że władza nie jest skończonym zasobem, który należy w jak największym stopniu zachowywać dla siebie. Wie, że władzy można mieć więcej, jeśli się nią dzieli z innymi.Odważny lider nie unika trudnych rozmów ani trudnych sytuacji, a kiedy trzeba, potrafi się wykazać wrażliwością.Liderzy najróżniejszych organizacji - począwszy od małych start-upów, przez firmy rodzinne, organizacje non profit i organizacje społeczne, a na firmach z listy Fortune 50 skończywszy - mogą stać się lepszymi przywódcami, o ile nauczą się właściwie korzystać ze swoich zasobów empatii, zdolności do budowania więzi czy odwagi. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych.***W książce Odwaga lidera Brené podsumowuje wyniki dwudziestu lat badań w postaci wnikliwych obserwacji dotyczących praktyki odważnego przywództwa. Ta książka to poradnik dla każdego, kto pragnie odważnie przewodzić, śmiało żyć i w sposób świadomy wskazywać drogę innym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20788 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Książka
W koszyku
Kierunek freelance : sukces na własnych zasadach / Ewa Brzozowska. - Wydanie I. - Warszawa : Edgar, 2018. - 248 stron ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronie 246-248.
Przejmij kontrolę nad swoją karierą! Chcesz zacząć zarabiać na swoim talencie, pasji i pracować według własnej wizji? Poszukujesz dodatkowego źródła dochodu lub nowej ścieżki rozwoju zawodowego? Radość z wykonywanej pracy stała się odległym marzeniem? Nieważne, jaka motywacja tobą kieruje - nie czekaj na lepszy moment i już dziś stań się panem własnego czasu.Freelancing daje nieograniczoną możliwość rozwoju i zarobku, jednak aby porzucić pracę na etacie i odnieść sukces, trzeba się do tego odpowiednio przygotować. Wszystko zależy od ciebie, twojej wiedzy, zaangażowania i kreatywności.Ta książka pomoże ci rozpocząć przygodę z freelancingiem!Ewa Brzozowska, doświadczona freelancerka, udowadnia, że przedsiębiorcą może stać się każdy, inspiruje do szukania pomysłu na siebie i konfrontowania go z realiami biznesowymi. Prezentuje na przykładach, jak budować własną markę, przygotować atrakcyjną ofertę i poszukiwać zleceń, wyceniać swoją pracę oraz efektywnie współpracować z klientami. W książce znajdziesz również sprawdzone sposoby na promocję biznesu w internecie oraz opanujesz kwestie formalne związane z pracą na własny rachunek.Dzięki lekturze poradnika:· odkryjesz swoje mocne strony i wykorzystasz je w pracy freelancera· poznasz zawody z freelancerskim potencjałem· zbudujesz autentyczny i spójny wizerunek· dowiesz się, jak przygotować profesjonalne portfolio· nauczysz się właściwie organizować swoją pracęO autorce:Ewa Brzozowska - Surface Pattern Designer, grafik komputerowy i ilustrator. Z wykształcenia informatyk, z pasji - artysta. Od 2007 r. pracuje jako freelancer, a od 2011 r. z powodzeniem prowadzi własną działalność gospodarczą. Przez lata zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem biznesowych marek, obecnie specjalizuje się w projektowaniu wzorów dziecięcych. Prywatnie szczęśliwa żona i matka. Swoje zmagania związane z łączeniem macierzyństwa i życia zawodowego opisuje na blogu FreelanceMama.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19873 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Znajdź to, co kochasz, kochaj to, co robisz, i rób to do końca życia Zapewne od zawsze powtarzano ci: „Rób to, co kochasz.” Ta rada wydaje się prosta, ale prawdziwym wyzwaniem jest wprowadzenie jej w czyn w świecie, który nie jest urządzony tak, by nam w tym pomagać. Większość z nas nie wie tak naprawdę, co kochamy — co nas porusza, angażuje i sprawia, że się rozwijamy, a miejsca pracy, szkoły, a nawet rodzice koncentrują się na tym, abyśmy się dostosowali.
Światowej sławy badacz i autor bestsellerów „New York Timesa” Marcus Buckingham pokazuje, jak uwolnić się od tego konformizmu — zarówno w pracy, jak i w życiu. Pomaga nam odkryć, w czym jesteśmy najlepsi, jak odkryć swoje prawdziwe pasje i zacząć je realizować z pożytkiem dla siebie i innych, a następnie pomóc w tym ludziom, którym przewodzisz i których kochasz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58983 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków. "W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (.) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść". ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu.Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.W książce:Jak występować publicznie inaczej niż wszyscyJak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacjiJak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję ekspertaJak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The go-giver leader : a little story about what matters most in business.
Na okładce: Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam. John C. Maxwell, autor bestsellerów ,,New York Timesa"
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce "Go-Giver. Lider-Rozdawca" przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji. Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki. Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58171 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej