Produktywność pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(19)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
MW123 (św. Wincentego 64)
(2)
W2 (Bazyliańska 6)
(4)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(14)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Allen David (1945- )
(4)
Sugiero Joanna
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Jeżewski Władysław
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Newport Cal
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Barczak Michał
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Furtwengler Dale
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Hall Brandon (1951- )
(1)
Hollins Peter
(1)
Knapp Jake
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowitz Braden
(1)
Leinberger Anna
(1)
Lewis William W
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalczyk Ryszard (1957-2019)
(1)
Najman Marta
(1)
Pszczółkowski Piotr (zasoby ludzkie)
(1)
Roberts John
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sikora Anna (tłumacz)
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Wallace Mark (konsulting)
(1)
Williams Mike A
(1)
Zahariades Damon
(1)
Zeratsky John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(24)
Szwecja
(1)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Doradcy personalni
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5200)
Rodzina
(4008)
Przyjaźń
(3824)
Miłość
(3252)
Tajemnica
(2947)
Produktywność pracy
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2933)
Relacje międzyludzkie
(2510)
Zabójstwo
(2168)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1728)
Zwierzęta
(1601)
Dzieci
(1587)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1375)
II wojna światowa (1939-1945)
(1361)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1013)
Chłopcy
(996)
Trudne sytuacje życiowe
(992)
Sekrety rodzinne
(928)
Wybory życiowe
(928)
Policjanci
(907)
Żydzi
(891)
Relacja romantyczna
(878)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(819)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(649)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(606)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(562)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(472)
Seryjni zabójcy
(468)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Ludzie bogaci
(425)
Pisarze
(417)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(408)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Rozwój osobisty
(10)
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
24 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
616 min.
Czyta : Marcin Fugiel.
Dostępne również w formie drukowanej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.33 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Getting things done czyli Sztuka bezstresowej efektywności : bestseller Davida Allena / [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 424 strony : ilustracje ; 21 cm + 1 płyta (CD-MP3) (14 godz. 46 min).
(Onepress Power)
Tłumaczenie z wykorzystaniem fragmentów książki "Getting things done, czyli sztuka bezstresowej efektywności" w tłumaczeniu Marcina Kapeli.
Na okładce: Całkiem nowe wydanie.
Indeks.
Całkiem nowe wydanie!Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres!Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany.Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów". I oczywiście do Ciebie!Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać!Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Świat jest bardzo interesujący, ale też wymaga dostosowania się do szalonego tempa i ogarnięcia mnóstwa najrozmaitszych spraw. Współczesny młody człowiek najczęściej uczy się, utrzymuje kontakty z rodziną i przyjaciółmi, uprawia sport, być może angażuje się w działalność społeczną, pierwszy raz się zakochuje i przeżywa miłosne rozterki. Równocześnie cały czas jest on-line, co wiąże się z konsekwencjami. W jednej chwili pojedynczy sygnał w formie komentarza, zdjęcia lub filmiku, odebrany za pomocą telefonu, może całkowicie odmienić jego nastrój i wywrócić priorytety do góry nogami. Młody człowiek musi sobie z tym radzić, a przy tym nie zaniedbać żadnej z tysięcy ważnych spraw, które akurat ma na głowie.Ta książka jest znakomitym poradnikiem prezentującym nowe spojrzenie na GTD, kultową metodę Davisa Allena. Została opracowana z myślą o młodych ludziach, którzy muszą sobie radzić z niespotykanym przez nich nigdy wcześniej zalewem informacji i spraw wymagających częstego podejmowania decyzji. Zaprezentowano tu bogaty zestaw narzędzi, dzięki którym ograniczanie stresu i koncentracja stają się dużo łatwiejsze. Poszczególne techniki zostały przedstawione w prosty, a przy tym niebanalny i interesujący sposób. Liczne wskazówki i dodatkowe wyjaśnienia sprawiają, że korzystanie z tych technik w praktyce przychodzi niemal niezauważalnie, w bardzo naturalny i oczywisty sposób. W rezultacie zwiększa się kreatywność, odporność na stres, pewność siebie i... radość z każdego nadchodzącego dnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20476 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The Getting Things Done workbook : 10 moves to stress-free productivity.
Efektywność stała się bardzo ważna. Wymagamy jej od siebie i innych. Bycie produktywnym nie jest jednak łatwe. W natłoku zadań, newsów, e-maili i innych rozpraszaczy uwagi trudno o właściwe zarządzanie czasem, dokonywanie odpowiednich wyborów i konsekwentne realizowanie wyznaczonych celów, a skutkiem popełnionych błędów, poza niepowodzeniem, jest narastający stres i poczucie przytłoczenia. Na szczęście tak być nie musi. Dzięki metodzie Getting Things Done wykonasz wszystkie ważne zadania, zwiększysz swoją kreatywność, a dodatkowo odzyskasz spokój i radość z życia.To wyjątkowo przystępny podręcznik praktycznego stosowania metody GTD. Wyjaśniono tu wszystkie potrzebne zasady i prawidła oraz wskazano cele do osiągnięcia na poszczególnych etapach. W każdym rozdziale przedstawiono wyzwanie, z którym musisz się uporać, techniki pracy, szereg porad, a także nieco bardziej szczegółowe wskazówki. Dowiesz się również, jak monitorować swoje postępy. Podręcznik zawiera łatwe do przyswojenia zagadnienia, z którymi można zapoznać się w niemal dowolnej kolejności. Został przygotowany tak, aby stanowić możliwie jak najprzydatniejszy zestaw instrukcji, z którego skorzystają zarówno doświadczeni praktycy GTD, jak i osoby początkujące. Przekonaj się, jak bardzo satysfakcjonująca jest osobista efektywność!W tej książce:praktyczne podstawy metody GTD i 10 działań GTDdokładny opis 10 działaństosowanie zasady 2 minut oraz list GTDprzeglądy dzienne i tygodniowe oraz ich znaczenietechniki przydatnej samooceny i śledzenia postępówO autorachDavid Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii.Dr Brandon Hall - specjalizuje się w nauczaniu, jak osiągać ambitne cele osobiste. Uczestniczy w konferencjach na całym świecie. Pracował z takimi firmami jak IBM, Apple, GE, Cisco, Microsoft, a także z Departamentem Obrony Stanów Zjednoczonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaleźć czas : twój sprawdzony system produktywności / Michał Barczak. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 180, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Ebook dostępny na: ebookpoint.pl.
Podobno o ile Włosi pracują po to, by żyć, o tyle Polacy żyją po to, by pracować. Tak to w każdym razie wygląda - kogo nie zagadniesz, jeden z drugim zajęty, każdy dokądś biegnie, wszyscy się spieszą, bo robota... A gdzie rodzina, gdzie hobby, gdzie przyjemności, gdzie czas na leżenie i kiwanie palcem w bucie? Tak, kiwanie palcem w bucie, ponieważ kto chce sięgać szczytów życiowego powodzenia, ten powinien czasami zwyczajnie zmarnować nieco godzin, spędzić je całkowicie bezproduktywnie. Pracowitość doprawiona odrobinką słodkiego lenistwa - oto przepis na sukces. Tylko jak znaleźć czas na nicnierobienie, skoro świat wciąż krzyczy: Szybciej! Dalej! Lepiej!Odpowiedź kryje się w magicznym słowie produktywność, za którym stoi drugie, nie mniej magiczne - organizacja. Z kolei nad nimi górują: zdrowy rozsądek i właściwe podejście do życia. Wie o tym dobrze autor tej książki. Sam przebył bardzo długą drogę. Od niezorganizowanego chłopaka, któremu wiecznie brakowało czasu, przez superzdyscyplinowanego przedsiębiorcę, do szczęśliwego człowieka, jakim jest dziś. Poszukując Świętego Graala sukcesu, nauczył się, że więcej pracy i więcej zleceń wcale nie jest tym, do czego należy uparcie dążyć. Zrozumiał, że prawdziwe wartości to rodzina, duchowość i - szeroko pojęte - zdrowie. Wszystkie one wymagają czasu.Z tej książki dowiesz się, jak go znaleźć. Jak zarządzać sobą w czasie na tyle skutecznie, by wygospodarować szczęśliwe chwile dla rodziny, na hobby, na przyjemności i na tę odrobinę słodkiego lenistwa, która należy się każdemu. Także najbardziej produktywnemu człowiekowi na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20622 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. [277]-278. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51411 (1 egz.)
Kaucja: 47,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie - pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58174 (1 egz.)
Kaucja: 20,93 zł
Audiobook
CD
W koszyku
165 min.
Tytuł oryginału: The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work.
Muzyka: Grzegorz Dondziłło.
Czyta: Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w wersji drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Bestsellerowy poradnik o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Jon Gordon snuje pasjonującą opowieść z mnóstwem nowatorskich pomysłów i praktycznych strategii, które kształtują pozytywnie nastawienie u liderów i efektywne działanie zespołów i organizacji. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera "Autobus energii", Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania wielkie nakłady finansowe, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 193-194.
Dostępne także jako e-book w formatach ePUB, PDF oraz MOBI na ebookpoint.
"Nowa psychologia zarządzania" opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Sztuka samodyscypliny, czyli jak zabrać się do pracy i doprowadzić ją do końca.
Ebook dostępny na: ebookpoint.pl.
Czy zawsze realizujesz swoje plany i kończysz rozpoczęte zadania? Czy też częściej po złożeniu obietnicy lub podjęciu postanowienia udaje Ci się rozpocząć pracę i... porzucasz ją nieukończoną? Niekiedy niepokonaną przeszkodą okazują się zaledwie pierwsze oznaki znużenia czy zasadniczo niewielkie trudności. Często po prostu coś ciekawszego lub przyjemniejszego odwraca Twoją uwagę. Tymczasem umiejętność zamiany zamiaru w rzeczywistość jest niezwykle ważna zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. To dość trudna sztuka, gdyż pokonanie własnego lenistwa i prokrastynacji wymaga sporego wysiłku i wytrwałości.Dzięki tej książce łatwiej opanujesz trudną sztukę kończenia rozpoczętych zadań. Dowiesz się, skąd się bierze niechlubna skłonność do niepodejmowania działań i w jaki sposób wzmocnić motywację. Ustanowisz własne reguły, których przestrzeganie zbliży Cię do wyznaczonych celów. Dowiesz się, jakie nastawienie sprzyja realizacji zadań i jak zapanować nad nastrojami, które mogą obniżać Twoją efektywność. Sporo miejsca poświęcono strategiom walki z prokrastynacją. Nauczysz się łączyć obowiązek z przyjemnością, dzięki czemu wytrwanie w pracy stanie się o wiele łatwiejsze. Przekonasz się również, jak ważne jest zapewnienie odpowiedniego skupienia uwagi, i dowiesz się, w jaki sposób zastosować regułę 40 - 70 w skutecznym pokonywaniu własnej bezczynności.W tej książce:przyczyny blokowania własnej aktywnościsztuka automotywacjiwypracowanie nastawienia na realizacjępokonywanie prokrastynacjiomijanie pułapek samodyscyplinycodzienne napędzanie sukcesuPrzestań się zastanawiać. Po prostu zacznij działać!O autorzePeter Hollins jest badaczem i psychologiem zgłębiającym meandry natury człowieka. Po latach praktykowania i pracy z setkami ludzi pochodzących z różnych środowisk postanowił poświęcić się pisaniu, dzięki czemu może pomóc milionom czytelników w poprawie jakości ich życia. Napisał kilka znakomicie przyjętych książek. Mieszka w Seattle w stanie Waszyngton.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko — bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się dyskusji? Innymi słowy, jak podejmować dobre decyzje biznesowe?Dzięki tej książce dowiesz się, czym są i jak przeprowadzać sprinty, aby znaleźć rozwiązania trudnych problemów. Nauczysz się dobierać idealny zespół i zyskasz wiedzę, jak najlepiej wykorzystywać potencjał poszczególnych jego członków, a także jak w praktyczny sposób organizować przebieg sprintu. Zapoznasz się z różnymi metodologiami sprintu. Jeśli masz przed sobą duże szanse, problem czy pomysł, w tej książce znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek. Każda z przedstawionych metod została wypróbowana, ulepszona i przetestowana przez społeczność sprinterów. Dzięki tej książce świetnie przygotujesz swój pierwszy sprint i znajdziesz rozwiązanie... w pięć dni!Dowiedz się, jak:dobrać zespół, miejsce i czas,ustalić cel i formułować właściwe pytania,tworzyć mapy i korzystać z wiedzy ekspertów,wybierać najlepsze rozwiązanie,utworzyć prototyp i przetestować go,korzystać z list kontrolnych sprintu.Pięć dni wystarczy, by rozwiązać problem i znaleźć drogę do sukcesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47772 (1 egz.)
Kaucja: 46,02 zł
Książka
W koszyku
Indeks.
Dostępna również jako ebook.
Przestań łamać sobie głowę nad tym, co chciałbyś robić w życiu (i co ci się należy od świata) - zacznij tworzyć rzeczy wartościowe i podaruj je światu. Cal właśnie pokazał, jak to się robi. Seth Godin, autor Linchpin Przedsiębiorczy profesjonaliści zdobywają przewagę nad konkurencją, rozwijając cenne umiejętności. Z tej książki dowiecie się, jak inwestować w siebie, żeby wyróżnić się spośród tłumu. I są to wskazówki oparte na badaniach naukowych i doświadczeniu, a nie puste frazesy. Cenny poradnik dla każdego, kto zaczyna karierę zawodową. Reid Hoffman, współzałożyciel i prezes LinkedIn oraz współautor bestsellera The Start-Up of You: Adapt to the Future, Invest in Yourself, and Transform Your Career. Po przeczytaniu tej książki zmieniłem dewizę życiową - ze "znajdź swoją pasję, abyś mógł być przydatny" na "bądź przydatny, abyś mógł znaleźć swoją pasję". To wielka zmiana, ale takie postawienie sprawy jest bardziej uczciwe i dlatego każdemu ze swych dorosłych dzieci podaruję egzemplarz tego niekonwencjonalnego poradnika. Kevin Kelly, redaktor pisma "Wired". "Rób to, co kochasz, a pieniądze same przyjdą" - to wygląda na wspaniałą radę, dopóki nie zaczniesz pracować i nie spotka cię nieuchronne rozczarowanie. Cal Newport zręcznie dowodzi, że poszukiwanie "pasji" może prowadzić do ciągłego niezadowolenia z pracy. Gdyby w tej książce udało mu się tylko wykazać, że obiegową opinię trzeba obrócić o 180 stopni, to już byłaby ona interesująca. Ale Newport na tym nie poprzestaje - proponuje wskazówki i przykłady, które pomogą ci wyzbyć się niezadowolenia i rozwijać umiejętności istotne dla kariery zawodowej. Daniel H. Pink, autor bestsellera Drive: kompletnie nowe spojrzenie na motywację. Pierwsza książka od wielu lat, którą przeczytałem dwa razy, by mieć pewność, że wszystko dobrze zrozumiałem. Są tu odkrywcze, sprzeczne z intuicją spostrzeżenia dotyczące kariery zawodowej. Są ważne nowe koncepcje, które już zmieniły mój sposób myślenia o pracy, i są rady, które daję odtąd innym. Derek Sivers, założyciel CD Baby
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dostępne także jako e-book.
Praca głęboka to umiejętność koncentracji na trudnym poznawczo zadaniu bez rozpraszania uwagi. Umiejętność ta pozwala na szybsze przyswajanie specjalistycznej wiedzy i osiąganie korzystniejszych wyników w krótszym czasie. Dzięki pracy głębokiej staniesz się lepszy w tym, co robisz, przez co poczujesz prawdziwe spełnienie, które daje fachowo wykonane zadanie. Słowem, praca głęboka to rodzaj superumiejętności w coraz bardziej konkurencyjnej gospodarce XXI wieku. Tymczasem większość ludzi zatraciła zdolność koncentracji i trwoni czas na gorączkowym e-mailowaniu i udzielaniu się w mediach społecznościowych - nie wiedząc nawet, że istnieje lepsza alternatywa.W "Pracy głębokiej" ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa - koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program systematycznych ćwiczeń, który opiera się na czterech zasadach i ma pomóc przestawić twój umysł i nawyki, abyś mógł opanować tę umiejętność.W "Pracy głębokiej", łączącej krytykę współczesnej kultury z praktycznym doradztwem, czytelnik znajdzie zapadające w pamięć opowieści - od kamiennej wieży w lesie, w której Carl Gustav Jung szukał skupienia, do podróży lotniczej do Tokio i z powrotem, dzięki której pionier mediów społecznościowych mógł skoncentrować się na pisaniu książki. Autor udziela też wielu rozsądnych rad, na przykład takich, że większość profesjonalistów powinna zrezygnować z mediów społecznościowych i że trzeba nauczyć się nudzić."Praca głęboka" to niezbędny podręcznik dla każdego, kto pragnie odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś rozprasza naszą uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21251 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia na stronie [147].
Dla pracowników działów HR, a także dla nauczycieli akademickich wykładających na kierunkach ZZL i studentów i słuchaczy tych kierunków.
Analityka HR to analiza i przetwarzanie danych w obszarze zasobów ludzkich i wyciąganie wniosków na przyszłość. Autorzy, na podstawie przeprowadzonych badań, opisali najważniejsze obszary procesów ZZL i stworzyli reprezentatywny bank mierników ich efektywności.Czytelnicy dowiedzą się, w jaki sposób mierzyć m.in.: średnioroczną fluktuację w organizacji, poziom strat, jakie ponosi firma w związku z rotacją kadry, odsetek pracowników, którzy prawdopodobnie odejdą z firmy w ciągu najbliższego roku.Mając takie informacje, można zmieniać procedury i decyzje w zakresie rekrutacji i selekcji na te właściwe - bardziej efektywne. Analityka HR pozwala na: podejmowanie lepszych decyzji przy użyciu danych, sprawdzanie skuteczności podejmowanych działań, przeniesienie ciężaru działań HR z operacyjnych na taktyczne i o strategicznym znaczeniu dla firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52086 (1 egz.)
Kaucja: 34,79 zł
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie III rozszerzone i uzupełnione. - Göteborg : MT Biznes ; Wamex, 2017. - 130 stron ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania.
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia.Ta przekonująca metafora, "ogromna żaba" czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia "żaby" gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić.Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiąganiu lepszych wyników i poprawianiu wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności - takiej, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej.Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w USA w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 1000 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, m.in. Pocałuj tę żabę!, Psychologia sprzedaży czy Potęga pewności siebie twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wyd. wg. bazy ISBN.
Książka pt. "Zjedz tę żabę" to książka dla ludzi biznesu. Ta metaforyczna żaba czekająca na pożarcie, symbolizuje twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu celu. Rozpoczęcie pracy od "połknięcia żaby" gwarantuje całodniowe poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. W książce opisano dwadzieścia jeden metod osiągania sukcesu, których stosowanie ma celu poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane techniki możesz stosować w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy na płaszczyźnie zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18024 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.07.2018)
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę! : dla uczniów i studentów / Brian Tracy, Anna Leinberger ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - [Warszawa] : MT Biznes ; Göteborg ; [Poznań] : Wamex, copyright 2022. - 168, [7] stron : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 22 metody, by niczego nie odkładać na później i osiągać świetne wyniki w nauce.
Pierwsze miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN, trzecie miejsce wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Bibliografia, netografia na stronach [165]-168.
Książka, którą trzymasz w rękach, to adaptacja międzynarodowego bestsellera Briana Tracy'ego na temat zarządzania czasem, pt. "Zjedz tę żabę!". Jej głównym celem jest pomóc zestresowanym i przytłoczonym nadmiarem zajęć uczniom i studentom osiągnąć życiowy sukces. Bo młodzi ludzie podobnie jak dorośli mają problem z zarządzaniem swoim czasem. Liczne zadania w szkole czy na uczelni, korepetycje, praktyki i staże, obowiązki wobec rodziny, zajęcia pozalekcyjne, np. sportowe czy związane z hobby, powodują, że dzisiejsi uczniowie i studenci nieustannie walczą z czasem, by uporać się z lawiną obowiązków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22301 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej