578215
Audiobook
CD
W koszyku
165 min.
Bestsellerowy poradnik o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Jon Gordon snuje pasjonującą opowieść z mnóstwem nowatorskich pomysłów i praktycznych strategii, które kształtują pozytywnie nastawienie u liderów i efektywne działanie zespołów i organizacji. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera "Autobus energii", Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania wielkie nakłady finansowe, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, "Nie narzekaj!" oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: No complaining rule : positive ways to deal with negativity at work
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work.
Uwaga dotycząca osób związanych z dziełem
Muzyka: Grzegorz Dondziłło.
Uwaga dotycząca uczestników/wykonawców
Czyta: Robert Michalak.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Publikacja dostępna również w wersji drukowanej.
Uwaga dotycząca wymagań systemowych
Nagranie w formacie mp3.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej