578262
Book
In basket
SzczegółyOd zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w miejscu pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David R. Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to do stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienie ich oraz zarządzania nimi - zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami czy szeregowymi członkami zespołu.
Availability:
Copies are only available in the library: sygn. 57888 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Emotionally intelligent manager
General note
Tytuł oryginału: The emotionally intelligent manager : how to develop and use the four key emotional skills of leadership.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [271]-274. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again