Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Poezja
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(23)
Autor
Czarnkowska Mariola
(7)
Wójcik-Topór Paulina
(7)
Bala Agnieszka
(5)
Błasiak-Tytuła Marzena
(5)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(5)
Korendo Marta
(5)
Orłowska-Popek Zdzisława
(5)
Lipa Anna (neurologopedia)
(3)
Łysiak Waldemar (1944- )
(3)
Kraszewska Monika
(2)
Lipa Anna
(2)
Lipa Anna (logopeda)
(2)
Siudak Anna
(2)
Asnyk Adam
(1)
Asnyk Adam (1838-1897)
(1)
Fabisiak-Majcher Agnieszka
(1)
Franczyk Anna
(1)
Kajtochowa Anna (1928- )
(1)
Kiebuła Lucyna
(1)
Kościuszko Michał
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Kuziel-Kalina Anna
(1)
Wilk Jowita
(1)
Ławczys Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Logopedzi
(5)
Rodzice
(4)
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy
(3)
Terapeuci pedagogiczni
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Osoby z zaburzeniami językowymi
(2)
9-13 lat
(1)
Chorzy z afazją
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowacy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Afazja
(6)
Czytanie
(6)
Zaburzenia mowy
(6)
Chorzy z afazją
(4)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(4)
Język polski
(3)
Korekcja mowy
(3)
Wymowa
(3)
Cenzura
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Myślenie
(2)
Neurologopedia
(2)
Zaburzenia pamięci
(2)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Język angielski
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pamięć robocza (psychologia)
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Publicystyka polska
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Zaburzenia poznawcze
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(13)
Podręczniki
(4)
Ćwiczenia logopedyczne
(3)
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka polska
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Terapia Umysłowa Osób Dorosłych)
"Ćwiczenia do terapii afazji" to pomoc dla osób z zaburzeniami nadawania i odbioru mowy. Z proponowanego zestawu mogą korzystać wszyscy, którzy chcą budować i odbudowywać system językowy. Zeszyty przeznaczone są do ćwiczeń nazywania, rozumienia, czytania i pisania. Zadania umożliwiają aktualizację słownictwa o wysokiej frekwencyjności w życiu codziennym.W Ćwiczeniach zastosowano proste ilustracje, które pozwolą zrozumieć treść zdań, można je również wykorzystać podczas opisywania przedmiotów. Zadania zostały zapisane dużą czcionką oraz prostym drukiem, co zdecydowanie ułatwia dokonanie analizy i syntezy wzrokowej na materiale literowym.Na początku każdego zeszytu znajduje się karta danych personalnych. Zadanie to ma na celu pomóc pacjentowi w zapamiętaniu najważniejszych informacji o sobie oraz ułatwić programowanie terapii logopedzie. Zeszyty zawierają zadania pozwalające uruchomić mowę spontaniczną, dzięki pracy na automatyzmach słownych, takich jak liczenie, dni tygodnia, miesiące, pory roku.Ćwiczenie pierwsze służy wprowadzeniu słownictwa, a pisanie po śladzie utrwaleniu koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej, co, w przypadku niedowładu kończyny górnej, umożliwia uruchomienie ręki niedominującej. Kolejne ćwiczenie to uzupełnianiew formie przepisywania.Zadania polegające na dopasowywaniu wyrazu do obrazka sprawdzają rozumienie czytanej lub wypowiadanej przez terapeutę nazwy. Służą też utrwalaniu umiejętności czytania globalnego.W ćwiczeniach wprowadzono również uzupełnianie i przepisywanie zdań zadania te kształtują rozumienie kontekstowe, a także odbudowują składnię. Formy do uzupełnienia występują w mianowniku.W zeszycie zastosowano ponadto ćwiczenia sprawdzające umiejętność odmiany fleksyjnej. Opierają się one na analizie i syntezie wzrokowej oraz spostrzeganiu.Teksty zadań skonstruowano tak, by czasowniki występowały w 1. lub 3. os. l. poj. Ułatwia to ich stosowanie w mowie spontanicznej. Pacjenci przyswajają także formy przymiotnika (w zadaniach dopasowywania opisu do obrazka). Ponadto łączenie ze sobą skojarzeń poprawia rozumienie.Po każdej zaprezentowanej kategorii pozostawiono puste strony, mające służyć terapeutom do uzupełnienia ćwiczeń lub zanotowania uwag dotyczących utrwalenia materiału językowego. Zeszyty ćwiczeń do terapii afazji zawierają wskazówki do rozpoczęcia rehabilitacji funkcji językowych i mogą stanowić dziennik prowadzonych terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19538 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Umysłowa Osób Dorosłych)
"Ćwiczenia do terapii afazji" to pomoc dla osób z zaburzeniami nadawania i odbioru mowy. Z proponowanego zestawu mogą korzystać wszyscy, którzy chcą budować i odbudowywać system językowy. Zeszyty przeznaczone są do ćwiczeń nazywania, rozumienia, czytania i pisania. Zadania umożliwiają aktualizację słownictwa o wysokiej frekwencyjności w życiu codziennym.W Ćwiczeniach zastosowano proste ilustracje, które pozwolą zrozumieć treść zdań, można je również wykorzystać podczas opisywania przedmiotów. Zadania zostały zapisane dużą czcionką oraz prostym drukiem, co zdecydowanie ułatwia dokonanie analizy i syntezy wzrokowej na materiale literowym.Na początku każdego zeszytu znajduje się karta danych personalnych. Zadanie to ma na celu pomóc pacjentowi w zapamiętaniu najważniejszych informacji o sobie oraz ułatwić programowanie terapii logopedzie. Zeszyty zawierają zadania pozwalające uruchomić mowę spontaniczną, dzięki pracy na automatyzmach słownych, takich jak liczenie, dni tygodnia, miesiące, pory roku.Ćwiczenie pierwsze służy wprowadzeniu słownictwa, a pisanie po śladzie utrwaleniu koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej, co, w przypadku niedowładu kończyny górnej, umożliwia uruchomienie ręki niedominującej. Kolejne ćwiczenie to uzupełnianiew formie przepisywania.Zadania polegające na dopasowywaniu wyrazu do obrazka sprawdzają rozumienie czytanej lub wypowiadanej przez terapeutę nazwy. Służą też utrwalaniu umiejętności czytania globalnego.W ćwiczeniach wprowadzono również uzupełnianie i przepisywanie zdań zadania te kształtują rozumienie kontekstowe, a także odbudowują składnię. Formy do uzupełnienia występują w mianowniku.W zeszycie zastosowano ponadto ćwiczenia sprawdzające umiejętność odmiany fleksyjnej. Opierają się one na analizie i syntezie wzrokowej oraz spostrzeganiu.Teksty zadań skonstruowano tak, by czasowniki występowały w 1. lub 3. os. l. poj. Ułatwia to ich stosowanie w mowie spontanicznej. Pacjenci przyswajają także formy przymiotnika (w zadaniach dopasowywania opisu do obrazka). Ponadto łączenie ze sobą skojarzeń poprawia rozumienie.Po każdej zaprezentowanej kategorii pozostawiono puste strony, mające służyć terapeutom do uzupełnienia ćwiczeń lub zanotowania uwag dotyczących utrwalenia materiału językowego. Zeszyty ćwiczeń do terapii afazji zawierają wskazówki do rozpoczęcia rehabilitacji funkcji językowych i mogą stanowić dziennik prowadzonych terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Umysłowa Osób Dorosłych)
"Ćwiczenia do terapii afazji" to pomoc dla osób z zaburzeniami nadawania i odbioru mowy. Z proponowanego zestawu mogą korzystać wszyscy, którzy chcą budować i odbudowywać system językowy. Zeszyty przeznaczone są do ćwiczeń nazywania, rozumienia, czytania i pisania. Zadania umożliwiają aktualizację słownictwa o wysokiej frekwencyjności w życiu codziennym.W Ćwiczeniach zastosowano proste ilustracje, które pozwolą zrozumieć treść zdań, można je również wykorzystać podczas opisywania przedmiotów. Zadania zostały zapisane dużą czcionką oraz prostym drukiem, co zdecydowanie ułatwia dokonanie analizy i syntezy wzrokowej na materiale literowym.Na początku każdego zeszytu znajduje się karta danych personalnych. Zadanie to ma na celu pomóc pacjentowi w zapamiętaniu najważniejszych informacji o sobie oraz ułatwić programowanie terapii logopedzie. Zeszyty zawierają zadania pozwalające uruchomić mowę spontaniczną, dzięki pracy na automatyzmach słownych, takich jak liczenie, dni tygodnia, miesiące, pory roku.Ćwiczenie pierwsze służy wprowadzeniu słownictwa, a pisanie po śladzie utrwaleniu koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej, co, w przypadku niedowładu kończyny górnej, umożliwia uruchomienie ręki niedominującej. Kolejne ćwiczenie to uzupełnianiew formie przepisywania.Zadania polegające na dopasowywaniu wyrazu do obrazka sprawdzają rozumienie czytanej lub wypowiadanej przez terapeutę nazwy. Służą też utrwalaniu umiejętności czytania globalnego.W ćwiczeniach wprowadzono również uzupełnianie i przepisywanie zdań zadania te kształtują rozumienie kontekstowe, a także odbudowują składnię. Formy do uzupełnienia występują w mianowniku.W zeszycie zastosowano ponadto ćwiczenia sprawdzające umiejętność odmiany fleksyjnej. Opierają się one na analizie i syntezie wzrokowej oraz spostrzeganiu.Teksty zadań skonstruowano tak, by czasowniki występowały w 1. lub 3. os. l. poj. Ułatwia to ich stosowanie w mowie spontanicznej. Pacjenci przyswajają także formy przymiotnika (w zadaniach dopasowywania opisu do obrazka). Ponadto łączenie ze sobą skojarzeń poprawia rozumienie.Po każdej zaprezentowanej kategorii pozostawiono puste strony, mające służyć terapeutom do uzupełnienia ćwiczeń lub zanotowania uwag dotyczących utrwalenia materiału językowego. Zeszyty ćwiczeń do terapii afazji zawierają wskazówki do rozpoczęcia rehabilitacji funkcji językowych i mogą stanowić dziennik prowadzonych terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Umysłowa Osób Dorosłych)
"Ćwiczenia do terapii afazji" to pomoc dla osób z zaburzeniami nadawania i odbioru mowy. Z proponowanego zestawu mogą korzystać wszyscy, którzy chcą budować i odbudowywać system językowy. Zeszyty przeznaczone są do ćwiczeń nazywania, rozumienia, czytania i pisania. Zadania umożliwiają aktualizację słownictwa o wysokiej frekwencyjności w życiu codziennym.W Ćwiczeniach zastosowano proste ilustracje, które pozwolą zrozumieć treść zdań, można je również wykorzystać podczas opisywania przedmiotów. Zadania zostały zapisane dużą czcionką oraz prostym drukiem, co zdecydowanie ułatwia dokonanie analizy i syntezy wzrokowej na materiale literowym.Na początku każdego zeszytu znajduje się karta danych personalnych. Zadanie to ma na celu pomóc pacjentowi w zapamiętaniu najważniejszych informacji o sobie oraz ułatwić programowanie terapii logopedzie. Zeszyty zawierają zadania pozwalające uruchomić mowę spontaniczną, dzięki pracy na automatyzmach słownych, takich jak liczenie, dni tygodnia, miesiące, pory roku.Ćwiczenie pierwsze służy wprowadzeniu słownictwa, a pisanie po śladzie utrwaleniu koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej, co, w przypadku niedowładu kończyny górnej, umożliwia uruchomienie ręki niedominującej. Kolejne ćwiczenie to uzupełnianiew formie przepisywania.Zadania polegające na dopasowywaniu wyrazu do obrazka sprawdzają rozumienie czytanej lub wypowiadanej przez terapeutę nazwy. Służą też utrwalaniu umiejętności czytania globalnego.W ćwiczeniach wprowadzono również uzupełnianie i przepisywanie zdań zadania te kształtują rozumienie kontekstowe, a także odbudowują składnię. Formy do uzupełnienia występują w mianowniku.W zeszycie zastosowano ponadto ćwiczenia sprawdzające umiejętność odmiany fleksyjnej. Opierają się one na analizie i syntezie wzrokowej oraz spostrzeganiu.Teksty zadań skonstruowano tak, by czasowniki występowały w 1. lub 3. os. l. poj. Ułatwia to ich stosowanie w mowie spontanicznej. Pacjenci przyswajają także formy przymiotnika (w zadaniach dopasowywania opisu do obrazka). Ponadto łączenie ze sobą skojarzeń poprawia rozumienie.Po każdej zaprezentowanej kategorii pozostawiono puste strony, mające służyć terapeutom do uzupełnienia ćwiczeń lub zanotowania uwag dotyczących utrwalenia materiału językowego. Zeszyty ćwiczeń do terapii afazji zawierają wskazówki do rozpoczęcia rehabilitacji funkcji językowych i mogą stanowić dziennik prowadzonych terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia umysłowa osób dorosłych)
Ćwiczenia operacji myślowych są przeznaczone dla osób, które mają trudności z przetwarzaniem i porządkowaniem informacji. Są polecane dla dorosłych i młodzieży szkolnej z zaburzeniami komunikacji językowej, występującej w wyniku: afazji, zespołów otępiennych, choroby Alzheimera, dysleksji, obniżonej sprawności intelektualnej, niedosłuchu. Zestaw ćwiczeń jest także doskonałym treningiem dla osób zdrowych, które chcą zachować jak najdłużej sprawność intelektualną.Zamieszczone zadania dotyczą: aktualizacji słownictwa, pamięci operacyjnej, kategoryzacji, analizy i syntezy literowej, sylabowej, wyrazowej, zdaniowej, pisania i czytania. Ćwiczenia zostały uporządkowane tematycznie, wspomagając proces przetwarzania i rozumienia występującej leksyki. Różnorodność zadań daje możliwość pracy z osobami o różnym stopniu zaburzeń językowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Umysłowa Osób Dorosłych)
Ćwiczenia operacji myślowych są przeznaczone dla osób, które mają trudności z przetwarzaniem i porządkowaniem informacji. Są polecane dla dorosłych i młodzieży szkolnej z zaburzeniami komunikacji językowej, występującej w wyniku: afazji, zespołów otępiennych, choroby Alzheimera, dysleksji, obniżonej sprawności intelektualnej, niedosłuchu. Zestaw ćwiczeń jest także doskonałym treningiem dla osób zdrowych, które chcą zachować jak najdłużej sprawność intelektualną. Zamieszczone zadania dotyczą: aktualizacji słownictwa, pamięci operacyjnej, kategoryzacji, analizy i syntezy literowej, sylabowej, wyrazowej, zdaniowej, pisania i czytania.Ćwiczenia zostały uporządkowane tematycznie, wspomagając proces przetwarzania i rozumienia występującej leksyki. Różnorodność zadań daje możliwość pracy z osobami o różnym stopniu zaburzeń językowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19542 (1 egz.)
(dostępność ok. 08.07.2024)
Książka
W koszyku
(Zabawy z Figurkiem)
3+.
ZABAWY Z FIGURKIEM to seria zeszytów, których zawartość przybliża dzieciom pojęcia i zjawiska zachodzące w otaczającym je świecie oraz rozwija funkcje psychomotoryczne.Książeczki zawierają ćwiczenia i zabawy z figurami geometrycznymi, które mogą być wykorzystywane zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak też w mniejszych grupach przedszkolnych i wczesnoszkolnych.ZABAWY Z FIGURKIEM to doskonały sposób, by:rozluźniać i uelastyczniać zbyt silne napięcie mięśniowe,kształtować umiejętność kontroli ruchów rąk i palców,doskonalić chwyt całą dłonią oraz szczypcowy,utrwalać prawidłowy sposób trzymania narzędzia plastycznego, np. kredki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobry / Waldemar Łysiak. - Warszawa : "Officina" : przy współpr. "WiR", 1990. - 300, [4] s. ; 20 cm.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej