Dudzik Teresa (1952- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Dudzik Teresa (1952- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Mortka Marcin (1976- )
(203)
Supeł Barbara
(201)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Drewnowski Jacek (1974- )
(190)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(174)
Braiter Paulina
(169)
Widmark Martin (1961- )
(169)
Głowińska Anita
(168)
Skalska Katarzyna
(168)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(159)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Tuwim Julian (1894-1953)
(139)
Urban Miłosz
(139)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Olejnik Donata
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Alians marketingowy
(1)
Franczyza
(1)
Konkurencyjność
(1)
Sponsoring
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-241. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne, dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
O autorach * Wstęp * 1.Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce * 1.1. Czynniki sprzyjające tworzeniu się aliansów przedsiębiorstw * 1.2. Zwiększenie konkurencyjności jako odstawowy motyw tworzenia aliansów oraz rodzaje aliansów * 2. Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów * 2.1. Charakterystyka aliansów marketingowych * 2.2. Zakres współpracy partnerów aliansów marketingowych * 2.3.Rodzaje aliansów marketingowych i ich znaczenie dla polskich przedsiębiorstw * 3. Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami * 3.1. Alians marketingowy jako projekt i istota zarządzania projektami * 3.2. Fazy aliansu marketingowego – cykl życia aliansu * 3.3.Koncepcja aliansu i analiza sytuacji przed stworzeniem aliansu * 3.4.Wybór partnera aliansu * 3.5.Określenie zakresu współpracy * 3.6.Realizacja porozumienia w ramach aliansu marketingowego * 3.7.Kontrola współpracy aliantów oraz analiza skuteczności i efektywności aliansu marketingowego * 3.8. Zakończenie współpracy w ramach aliansu marketingowego * 4. Sojusze marek (brand alliances) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu * 4.1.Pojęcie i rodzaje sojuszy marek (brand alliances) * 4.2. Funkcje sojuszy marek * 4.3. Co-branding jako forma sojuszu marek * 4.4. Sojusze marek w działaniach promocyjnych * 5. Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych * 5.1.Istota i rodzaje sojuszy marek w ramach programów lojalnościowych * 5.2.Sojusze marek w ramach programu lojalnościowego jednej ze współpracujących marek * 5.3. Sojusze grupy marek w ramach partnerskich programów lojalnościowych * 5.4.Proces tworzenia i funkcjonowania multipartnerskich programów lojalnościowych * 5.5. Skuteczność i efektywność sojuszy marek * 6. Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych * 6.1. Llicencjonowanie jako forma aliansów marketingowych * 6.2. Franczyza jako forma aliansów marketingowych * 6.3. Franczyza i licencjonowanie jako formy aliansów marketingowych polskich przedsiębiorstw * 7. Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym * 7.1.Czynniki sprzyjające tworzeniu aliansów organizacji kultury * 7.2. Definicje: kultura, przemysły kultury, przemysły kreatywne, alianse kreatywne * 7.3.Zakres aliansów w kulturze * 7.4. Kultura i marketing terytorialny * 8. Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe * 8.1. Istota zjawiska konwergencji mediów * 8.2. Konwergencja mediów jako jeden z czynników stymulujących rozwój aliansów * 8.3. Alianse firm medialnych jako strategia zwiększająca ich konkurencyjność * 8.4. Analiza wybranych przykładów aliansów medialnych * 9. Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego * 9.1. Sponsoring - charakterystyka i rozwój * 9.2. Sponsoring jako sposób zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa sponsora * 9.3. Przekształcanie się porozumień sponsoringowych w alianse marketingowe * 9.4. Rodzaje sponsoringu * 9.5. Sponsoring sportu * 9.6. Sponsoring organizacji kultur * 9.7. Alianse sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach * 9.8. Wspólne działania promocyjne polskich przedsiębiorstw * Zakończenie * Bibliografia * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej