Współpraca gospodarcza
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(16)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
Autor
Parzymies Stanisław
(2)
Bagiński Paweł
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bożyk Paweł
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Czaplicka Katarzyna
(1)
Czarny Elżbieta (ekonomia)
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Danik Lidia
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Dobrzycki Wiesław (1936- )
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dunin-Wąsowicz Maria (integracja europejska)
(1)
Gruszczak Artur
(1)
Hagemejer Jan
(1)
Kociubiński Krzysztof
(1)
Lachowski Zdzisław
(1)
Malawski Marcin
(1)
Matera Rafał (1972-)
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Paliński Michał
(1)
Pawlak Karolina
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Puślecki Zdzisław Walenty (1947- )
(1)
Rotfeld Adam Daniel
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Syliwoniuk Marlena
(1)
Szczepaniak Marian
(1)
Szczyciński Jan
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wieczorek Andrzej (1949- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zając Justyna
(1)
Zięba Ryszard
(1)
Śledziewska-Kołodziejska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Kobieta
(5207)
Rodzina
(4011)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2953)
Współpraca gospodarcza
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2516)
Zabójstwo
(2173)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Wybory życiowe
(934)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(861)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1989-
(5)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Ameryka
(1)
Chiny
(1)
Dolnośląskie, województwo
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Niemcy
(1)
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Saksonia, Dolna (Niemcy)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51609 (1 egz.)
Kaucja: 36,45 zł
Książka
W koszyku
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: "Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce". W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58606 (1 egz.)
Kaucja: 00,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patronem wydania jest Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Bibliografia na stronach 163-195.
Praca prezentuje autorski interdyscyplinarny model kompetencji relacyjnej w ramach współpracy gospodarczej. Nowością jest wprowadzenie do modelu, obok zmiennych ekonomicznych, dodatkowych zmiennych psychologicznych. Celem publikacji jest zintegrowanie teorii i koncepcji z obszaru nauk o zarządzaniu z dorobkiem współczesnej psychologii. W pierwszej części pracy przedstawione zostały teoretyczne podstawy współpracy międzyorganizacyjnej na poziomie przedsiębiorstwa, zespołów zaangażowanych w kooperację i jednostkowym (kierowniczym i pracowniczym). W drugiej części w oparciu o wyniki badań własnych autorka buduje psychologiczny portret kierownika, pracownika i zespołu zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę. Książka zainteresuje menedżerów odpowiedzialnych za kooperację gospodarczą, ukazując rolę takich zmiennych, jak współdzielone przywództwo i regulowanie wpływu w procesach kierowania zespołami oraz motywacji autonomicznej i zaangażowania w pracę.
Wstęp * Rozdział 1. Psychologiczne uwarunkowania kompetencji relacyjnej – przegląd teoretyczny * 1.1. Rodzaje kooperacji gospodarczej – wprowadzenie * 1.2. Współpraca gospodarcza jako przejaw współzależności społecznej * 1.3. Współpraca gospodarcza na wymiarach sprawczości i wspólnotowości * 1.4. Psychologiczne efekty współpracy gospodarczej – przegląd zagadnień * 1.5. Współpraca międzyorganizacyjna w perspektywie teorii identyfikacji społecznej i jej rozszerzeń * 1.6. Zaufanie jako warunek sine qua non współpracy * 1.6.1. Charakterystyka zaufania interpersonalnego w organizacji * Rozdział 2. Psychologiczne zespołowe czynniki sukcesu w kooperacji gospodarczej * 2.1. Cele a efektywność zespołów * 2.2. Spójność zespołu a efektywność * 2.3. Struktura oraz skład zespołu a efektywność * 2.4. Procesy kierowania i regulacji wpływu w zespole a efektywność * 2.5. Motywacja i zaangażowanie w pracę a efektywność zespołów * Rozdział 3. Założenia teoretyczne modelu badawczego * 3.1. Ogólna charakterystyka modelu * 3.1.1. Model wymagania – zasoby pracy * 3.1.2. Oparty na dowodach model zaangażowania * 3.2. Postawa prokooperacyjna * 3.2.1. Indywidualny wymiar kompetencji relacyjnej – rola zasobów osobistych * 3.2.2. Zespołowy wymiar kompetencji relacyjnej – rola zasobów pracy w zespole * 3.2.3. Organizacyjny wymiar kompetencji relacyjnej * Rozdział 4. Badania własne * 4.1. Założenia modelu badawczego * 4.1.1. Cel, problemy i hipotezy * 4.1.2. Zmienne i zastosowane narzędzia pomiaru * 4.1.3. Etapy badania, dobór i charakterystyka próby, procedura badań * 4.2. Ilościowa analiza wyników badań * 4.2.1. Prokooperacyjna orientacja kierowników * 4.2.2. Prokooperacyjna orientacja badanych członków zespołów * 4.2.3. Predyktory zaangażowania w pracę * 4.3. Orientacja prokooperacyjna zespołów a kompetencja relacyjna * 4.3.1. Rola kierownika w kształtowaniu zaangażowania w pracę zespołów * 4.3.2. Wpływ zaangażowania w pracę na kompetencje organizacyjne * 4.4. Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań * Rozdział 5. Kształtowanie orientacji prokooperacyjnej pracowników zaangażowanych w międzyorganizacyjną współpracę – rekomendacje dla praktyki zarządzania ludźmi * Załączniki * Bibliografia * Spis tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56347 (1 egz.)
Kaucja: 45,00 zł
Książka
W koszyku
Tyt. z dod. s. tyt.: "The impact of TTIP on selected sectors of the Polish economy - an analysis".
Bibliogr. s. 242-248.
Streszcz. oraz spis treści również w jęz. ang.
Politycznym celem negocjowanego od połowy czerwca 2013 r. Transatlantyckiego Porozumienia w dziedzinie Handlu i Inwestycji (TTIP) między UE i USA jest utworzenie wspólnego rynku transatlantyckiego. Bardzo trudno w połowie 2016 r. ocenić, czy porozumienie zostanie podpisane i ratyfikowane, jaki będzie zakres i tempo liberalizacji. Niemniej kończące się rokowania są dobrym momentem, by rozważyć podjęcie przygotowań - zarówno na poziomie polityki gospodarczej, jak i przedsiębiorstw - do takiej realizacji potencjalnej umowy, by stała się impulsem podniesienia poziomu konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. Badania skutków TTIP na gospodarkę mogą stanowić właściwe wsparcie dla tych przygotowań. W monografii dokonuje się oceny wpływu umowy na te sektory polskiej gospodarki, które z jednej strony rodzą nadzieje na rozwój handlu polsko-amerykańskiego; z drugiej strony - budzą pewne obawy, wynikające z nasilenia konkurencji importowej. Z analizy, osadzonej w perspektywie raportów prowadzonych na poziomie UE oraz studiów sektorowych dwunastu państw UE (łącznie z Polską), wynika, że ekonomiczne skutki umowy mogą być stosunkowo niewielkie w badanych sektorach. Konsekwencje umowy dla całej gospodarki ujawnią się dopiero w długiej perspektywie oraz zależą od zmian w gospodarce polskiej i światowej. Autorzy(.) Praca ma charakter raportu analitycznego o silnej podbudowie teoretycznej, nawiązującej do ekonomii międzynarodowej. Jego mocną stroną jest zastosowanie narzędzi ekonometrycznych, pozwalających na ocenę realnych procesów ekonomicznych. Jest to pierwsza w Polsce praca naukowa dotycząca wpływu TTIP na polską gospodarkę w ujęciu sektorowym, łącząca w sobie elementy analizy ekonomicznej jako nadrzędnej z elementami analizy politologicznej oraz społecznej. (.) Praca jest przykładem analizy strategicznej przeprowadzonej z inicjatywy zainteresowanych Autorów, w sytuacji braku zlecenia takiej analizy przez odpowiednie instytucje. - fragment recenzji wydawniczejprof. dr. hab. Kazimierza Starzyka, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 349-400.
W ostatnich dekadach współpraca przedsiębiorstw nasiliła się, przybierając niejednokrotnie formę współpracy międzynarodowej. Wynika to ze specyfiki współczesnej gospodarki w coraz większym stopniu opartej na wiedzy wymagającej transferu, a także z procesów liberalizacji handlu i globalizacji, przyspieszających dzięki rozwojowi technologii informacyjnej i komunikacyjnej oraz nowym rozwiązaniom w transporcie międzynarodowym. Procesy te zarówno ułatwiają współpracę międzynarodową, jak i wymuszają ją, stając się źródłem rosnącej presji konkurencyjnej. Współpracy podmiotów gospodarczych poświęcono do tej pory tysiące opra­cowań, w których między innymi podejmowano próby stworzenia całościowych modeli współpracy lub - częściej - wyjaśnienia pewnych aspektów. Dotychczasowe badania na temat współpracy międzynarodowej koncentrują się albo na określonych jej rodzajach, albo na niektórych elementach, takich jak motywy, przy czym brakuje kompleksowych opracowań z zakresu relacji organizacji gospodarczych pochodzących z różnych krajów. Niniejsza książka wypełnienia tę lukę, stanowiąc wkład w rozwój nauk o zarządzaniu, zwłaszcza w obszarze dwóch subdyscyplin, jakimi są zarządzanie międzynarodowe, określane też mianem biznesu międzynaro­dowego (por. Gorynia, 2012; Wąsowska, 2016), oraz marketing, a ściślej - marketing na rynku dóbr instytucjonalnych. Zostały w niej przestudiowane uwarunkowania specyficzne dla relacji firm z partnerami zagranicznymi, ze szczególnym uwzględnieniem różnic kulturowych, które w świetle literatury wydają się nad wyraz istotne. Pokazano także mechanizmy rządzące jakością relacji międzynarodowych. Głównym celem tej pracy, w tym także badania, którego wyniki zostały przedstawione w rozdziale 5, jest identyfikacja zależności między jakością relacji przedsiębiorstw a różnicami wynikającymi z kultury narodowej. Cele poboczne to wskazanie wybra­nych pozakulturowych uwarunkowań jakości relacji oraz określenie postaw pol­skich przedsiębiorstw wobec współpracy z partnerami z wybranych krajów. Drogą do ich osiągnięcia jest znalezienie odpowiedzi na wiele pytań badawczych dotyczących związków jakości relacji z czynnikami, takimi jak elementy postaw wobec współpracy z partnerami z określonego kraju, specyfika relacji z tymi partnerami i uwarunkowania organizacyjne, oraz weryfikacja następujących hipotez.
Wstęp * 1. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw - wprowadzenie * 1.1. Podstawowe terminy * 1.2. Ramy teoretyczne międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 1.3. Przesłanki międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 1.4. Rodzaje międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 2. Kulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 2.1. Koncepcja kultury * 2.2. Wybrane badania nad kulturą narodową * 2.2.1. Hofstede * 2.2.2. Hall * 2.2.3. Gesteland * 2.2.4. GLOBE * 2.3. Kontrowersje wokół badań nad kulturą narodową * 2.4. Kultura organizacyjna * 2.5. Dystans kulturowy i dystans psychiczny * 2.6. Różnice kulturowe a relacje przedsiębiorstw * 3. Pozakulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw * 3.1. Uwarunkowania zewnętrzne * 3.2. Uwarunkowania organizacyjne * 3.2.1. Doświadczenie we współpracy międzynarodowej * 3.2.2. Zarządzanie współpracą międzynarodową * 3.3. Uwarunkowania osobowe * 3.4. Specyfika współpracy * 3.4.1. Podobieństwo partnerów * 3.4.2. Władza * 3.5. Bariery współpracy międzynarodowej * 3.6. Czynniki sukcesu współpracy międzynarodowej * 4. Jakość relacji przedsiębiorstw * 4.1. Pojęcie jakości relacji * 4.2. Zaufanie * 4.3. Zaangażowanie * 4.4. Komunikacja * 4.5. Konflikty * 4.6. Satysfakcja * 5. Jakość relacji w międzykulturowej współpracy polskich przedsiębiorstw - wyniki badań własnych * 5.1. Kulturowe uwarunkowania współpracy międzynarodowej polskich, chińskich i niemieckich przedsiębiorstw * 5.2. Hipotezy i pytania badawcze * 5.3. Metoda i próba badawcza * 5.4. Wymiary jakości relacji * 5.5. Kraj pochodzenia i kierunek współpracy a jakość relacji * 5.6. Uwarunkowania organizacyjne a jakość relacji * 5.7. Postawy respondentów a jakość relacji * 5.7.1. Przekonania dotyczące barier w nawiązywaniu współpracy * 5.7.2. Postrzegane czynniki sukcesu współpracy * 5.7.3. Ogólne przekonania na temat współpracy z partnerami z Chin lub z Niemiec * 5.8. Specyfika współpracy a jakość relacji * 5.9. Wyniki weryfikacji hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze * 5.10. Ograniczenia badania i przyszłe kierunki badawcze * Podsumowanie * Spis tabel * Spis rysunków * Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56362 (1 egz.)
Kaucja: 48,98 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54181 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52382 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 351/354 (1 egz.)
Kaucja: 28,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. data cop. 2004.
Data wyd. wg http://ksiegarnia.pwn.pl.
Bibliogr. s. 198-199. Indeks.
1. Podstawowe pojęcia * 2. Drzewo: postać rozwinięta gry * 3. Informacja i strategia * 4. Gry macierzowe czyli prehistoria * 5. O równowagach po raz pierwszy * 6. Przykład rozwiązania gry: NIM czyli zapałki * 7. Ile równowag i które? * 8. O żonach matematyków, stonodze i wspólnej wiedzy * 9. Preferencje i użyteczność * 10. Użyteczność a ryzyko * 11. Dylematy eksploatacji zasobów: racjonalność czy optymalność * 12. Podatki: sposób wymuszania "właściwych" zachowań * 13. Nowy towar na rynku: gra przedsiębiorców * 14. Duopol Cournota: gra wyznacza wielkość produkcji * 15. Powtarzanie tej samej gry * 16. Czy warto być liderem? * 17. O piwie i kefirze: gry z niekompletną informacją * 18. Kiedy sprawdzić przeciwnika? Jeszcze raz indukcja wsteczna * 19. Atakować czy bronić? * 20. Gry a ewolucja * 21. Eksperymenty i teoria gier * 22. Gry różniczkowe * 23. Przetargi * 24. Aukcje * 25. Ryzyko i uczciwość: jak skonstruować optymalny kontrakt? * 26. Działanie w zespole: ile jest warta informacja? * 27. Gry kooperacyjne: tworzenie koalicji * 28. Zbiór stabilny: norma zachowania społecznego * 29. Wartość Shapleya * 30. Spółka akcyjna: przykład gry kooperacyjnej * 31. Gry parlamentarne: reprezentacje i stowarzyszenia * 32. Kto za to zapłaci: zastosowanie wartości Shapleya * 33. Handel wymienny: gry bez wypłat ubocznych * 34. Gry a programowanie liniowe * 35. Produkcja i gry * 36. Gry a programowanie wypukłe * 37. Co zrobili Arrow i Debreu? * 38. Co to jest punkt stały i do czego służy? * 39. Jak "po omacku" dojść do równowagi * 40. Jak się mają gry do teorii zbiorów? * 41. Mało graczy, czy wielu? * 42. Krótko o historii i perspektywach teorii gier
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55439 (1 egz.)
Kaucja: 33,97 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52526 (1 egz.)
Kaucja: 32,19 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49778 (1 egz.)
Kaucja: 60,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46801 (1 egz.)
Kaucja: 36,38 zł
Książka
W koszyku
Polska w okresie transformacji a zjednoczone Niemcy / Zdzisław W. Puślecki. - Warszawa ; Poznań : Wydaw. Naukowe PWN, 1996 (Łódź : DWN). - 185, [1] s. : 2 mapy, wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 177-182. - Summ., Zsfassung.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-241. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne, dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
O autorach * Wstęp * 1.Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce * 1.1. Czynniki sprzyjające tworzeniu się aliansów przedsiębiorstw * 1.2. Zwiększenie konkurencyjności jako odstawowy motyw tworzenia aliansów oraz rodzaje aliansów * 2. Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów * 2.1. Charakterystyka aliansów marketingowych * 2.2. Zakres współpracy partnerów aliansów marketingowych * 2.3.Rodzaje aliansów marketingowych i ich znaczenie dla polskich przedsiębiorstw * 3. Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami * 3.1. Alians marketingowy jako projekt i istota zarządzania projektami * 3.2. Fazy aliansu marketingowego – cykl życia aliansu * 3.3.Koncepcja aliansu i analiza sytuacji przed stworzeniem aliansu * 3.4.Wybór partnera aliansu * 3.5.Określenie zakresu współpracy * 3.6.Realizacja porozumienia w ramach aliansu marketingowego * 3.7.Kontrola współpracy aliantów oraz analiza skuteczności i efektywności aliansu marketingowego * 3.8. Zakończenie współpracy w ramach aliansu marketingowego * 4. Sojusze marek (brand alliances) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu * 4.1.Pojęcie i rodzaje sojuszy marek (brand alliances) * 4.2. Funkcje sojuszy marek * 4.3. Co-branding jako forma sojuszu marek * 4.4. Sojusze marek w działaniach promocyjnych * 5. Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych * 5.1.Istota i rodzaje sojuszy marek w ramach programów lojalnościowych * 5.2.Sojusze marek w ramach programu lojalnościowego jednej ze współpracujących marek * 5.3. Sojusze grupy marek w ramach partnerskich programów lojalnościowych * 5.4.Proces tworzenia i funkcjonowania multipartnerskich programów lojalnościowych * 5.5. Skuteczność i efektywność sojuszy marek * 6. Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych * 6.1. Llicencjonowanie jako forma aliansów marketingowych * 6.2. Franczyza jako forma aliansów marketingowych * 6.3. Franczyza i licencjonowanie jako formy aliansów marketingowych polskich przedsiębiorstw * 7. Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym * 7.1.Czynniki sprzyjające tworzeniu aliansów organizacji kultury * 7.2. Definicje: kultura, przemysły kultury, przemysły kreatywne, alianse kreatywne * 7.3.Zakres aliansów w kulturze * 7.4. Kultura i marketing terytorialny * 8. Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe * 8.1. Istota zjawiska konwergencji mediów * 8.2. Konwergencja mediów jako jeden z czynników stymulujących rozwój aliansów * 8.3. Alianse firm medialnych jako strategia zwiększająca ich konkurencyjność * 8.4. Analiza wybranych przykładów aliansów medialnych * 9. Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego * 9.1. Sponsoring - charakterystyka i rozwój * 9.2. Sponsoring jako sposób zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa sponsora * 9.3. Przekształcanie się porozumień sponsoringowych w alianse marketingowe * 9.4. Rodzaje sponsoringu * 9.5. Sponsoring sportu * 9.6. Sponsoring organizacji kultur * 9.7. Alianse sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach * 9.8. Wspólne działania promocyjne polskich przedsiębiorstw * Zakończenie * Bibliografia * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej