Franczyza
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
Autor
Ducey Doug
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- ). Rich dad, poor dad
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Ritchie Kelly
(1)
Rundo Agata
(1)
Sleep Drew
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Włodarz Marek
(1)
Ziółkowska Marta Joanna (1979- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(5245)
Rodzina
(4041)
Przyjaźń
(3862)
Miłość
(3270)
Tajemnica
(2987)
Franczyza
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2960)
Relacje międzyludzkie
(2542)
Zabójstwo
(2192)
Życie codzienne
(1920)
Magia
(1742)
Zwierzęta
(1612)
Dzieci
(1603)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1551)
Uczucia
(1414)
Nastolatki
(1391)
II wojna światowa (1939-1945)
(1372)
Rodzeństwo
(1360)
Język polski
(1353)
Uczniowie
(1261)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1137)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1019)
Trudne sytuacje życiowe
(1015)
Chłopcy
(1008)
Wybory życiowe
(952)
Sekrety rodzinne
(939)
Policjanci
(922)
Żydzi
(898)
Relacja romantyczna
(885)
Osoby zaginione
(881)
Psy
(867)
Władcy
(866)
Historia
(849)
Kultura
(825)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(785)
Prywatni detektywi
(773)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(745)
Walka dobra ze złem
(721)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Krainy i światy fikcyjne
(685)
Koty
(684)
Arystokracja
(683)
Stworzenia fantastyczne
(672)
Mężczyzna
(654)
Poszukiwania zaginionych
(644)
Uprowadzenie
(642)
Literatura młodzieżowa polska
(640)
Psychologia
(637)
Matki i córki
(631)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(614)
Wojna
(602)
Dziennikarze
(591)
Sztuka
(579)
Nauczyciele
(564)
Polacy za granicą
(561)
Zemsta
(557)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(517)
Zakochanie
(511)
Śmierć
(511)
Dziadkowie i wnuki
(506)
Psychoterapia
(505)
Dojrzewanie
(499)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(495)
Matematyka
(482)
Spisek
(479)
Seryjni zabójcy
(476)
Osobowość
(473)
Przyroda
(462)
Ojcowie i córki
(461)
Postawy
(452)
Lekarze
(451)
Marzenia
(447)
Samotność
(445)
Opieka nad zwierzętami
(436)
Język angielski
(435)
Nauka
(435)
Ludzie bogaci
(432)
Czarownice i czarownicy
(429)
Nauczanie początkowe
(428)
Pisarze
(428)
Stosunki interpersonalne
(426)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(2)
Opracowanie
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
(Bogaty ojciec / Robert T. Kiyosaki i Sharon L. Lechter)
ok. 73 min.
Format CD-audio.
Pracuj dla siebie, ale nie sam, dzięki potędze franchisingu! Franchising może być świetnym sposobem na rozpoczęcie własnego biznesu. Jeśli poszukujesz rady, jak znaleźć biznes oparty na franchisingu, który spełni Twoje oczekiwania lub szukasz strategii, które pozwolą zmienić Twój biznes we franchising - znajdziesz to wszystko w programie nagranym przez dwóch międzynarodowych franczyzodawców. Obaj doświadczyli tego, co dobre, złe i niespodziewane w świecie franchisingu. Obaj podzielą się z Tobą tym, co decyduje o sukcesie we franchisingu. Z nagrania dowiesz się: Jak ocenić ofertę franchisingową? ; Z kim rozmawiać i jakie pytania należy zadać? ; Jak znaleźć franchising, który spełni Twoje oczekiwania? ; Dlaczego systemy i procesy są tak ważne, aby odnieść sukces? ; Jakie kluczowe komponenty musi zapewnić franczyzodawcawszystkim franczyzobiorcom i partnerom? ; Dlaczego szkolenie i wsparcie ze strony franczyzodawcyma nadrzędne znaczenie? ; Dlaczego nigdy nie powinieneś lekceważyć znaczenia marki orazwypełnianej misji? ; Jak powiązać Twój biznes z lokalną społecznością i dlaczegodzielenie się z innymi jest tak ważne? ; Dlaczego wydajność oznacza zysk i minimalizuje ryzyko?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 121-126.
Wraz z następującą globalizacją rynków gospodarki światowej obserwuje się wzrost konkurencji w ostatnich latach, co w obliczu zachodzących zmian w otoczeniu w zakresie technologii, regulacji i popytu powoduje jeszcze wyższy poziom rywalizacji między przedsiębiorstwami. Starają się one sprostać wymaganiom rynku nawiązując współpracę z innymi podmiotami rynkowymi w formie aliansów strategicznych, organizacji wirtualnych, klastrów czy też powiązań franczyzowych. W niniejszym opracowaniu przedstawiono wybrane modele współpracy przedsiębiorstw, które - zdaniem autorek - charakteryzują się nowoczesnymi atrybutami i mogą być uznane jako zgodne z tendencjami rozwojowymi współczesnych gospodarek światowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia Pokémonów / redaktor Drew Sleep ; przekład Marek Włodarz. - Wydanie polskie. - Warszawa : APN Promise SA, copyright 2023. - 129, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 31 cm.
Tytuł oryginału: The Story of Pokémon.
U góry okładki: retro GAMER przedstawia w 100 % nieoficjalna.
Na okładce: Kompletna historia najbardziej udanej franczyzy na świecie.
U dołu okładki: Omówienie każdej generacji ; Ikoniczne anime ; Niezapomniane gry.
Kompletna historia najbardziej udanej franczyzy na świecie. Witajcie! Zapraszamy do świata Pokémonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata. Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, czy anime, Pokémon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Poké Ball. W tym specjalnym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokémonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego wniosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokédex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokémonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka. Twoja własna legenda Pokémonów za chwilę się rozwinie. Świat marzeń i przygód z Pokémon czeka. Ruszajmy! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 07.07.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-241. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne, dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
O autorach * Wstęp * 1.Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce * 1.1. Czynniki sprzyjające tworzeniu się aliansów przedsiębiorstw * 1.2. Zwiększenie konkurencyjności jako odstawowy motyw tworzenia aliansów oraz rodzaje aliansów * 2. Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów * 2.1. Charakterystyka aliansów marketingowych * 2.2. Zakres współpracy partnerów aliansów marketingowych * 2.3.Rodzaje aliansów marketingowych i ich znaczenie dla polskich przedsiębiorstw * 3. Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami * 3.1. Alians marketingowy jako projekt i istota zarządzania projektami * 3.2. Fazy aliansu marketingowego – cykl życia aliansu * 3.3.Koncepcja aliansu i analiza sytuacji przed stworzeniem aliansu * 3.4.Wybór partnera aliansu * 3.5.Określenie zakresu współpracy * 3.6.Realizacja porozumienia w ramach aliansu marketingowego * 3.7.Kontrola współpracy aliantów oraz analiza skuteczności i efektywności aliansu marketingowego * 3.8. Zakończenie współpracy w ramach aliansu marketingowego * 4. Sojusze marek (brand alliances) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu * 4.1.Pojęcie i rodzaje sojuszy marek (brand alliances) * 4.2. Funkcje sojuszy marek * 4.3. Co-branding jako forma sojuszu marek * 4.4. Sojusze marek w działaniach promocyjnych * 5. Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych * 5.1.Istota i rodzaje sojuszy marek w ramach programów lojalnościowych * 5.2.Sojusze marek w ramach programu lojalnościowego jednej ze współpracujących marek * 5.3. Sojusze grupy marek w ramach partnerskich programów lojalnościowych * 5.4.Proces tworzenia i funkcjonowania multipartnerskich programów lojalnościowych * 5.5. Skuteczność i efektywność sojuszy marek * 6. Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych * 6.1. Llicencjonowanie jako forma aliansów marketingowych * 6.2. Franczyza jako forma aliansów marketingowych * 6.3. Franczyza i licencjonowanie jako formy aliansów marketingowych polskich przedsiębiorstw * 7. Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym * 7.1.Czynniki sprzyjające tworzeniu aliansów organizacji kultury * 7.2. Definicje: kultura, przemysły kultury, przemysły kreatywne, alianse kreatywne * 7.3.Zakres aliansów w kulturze * 7.4. Kultura i marketing terytorialny * 8. Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe * 8.1. Istota zjawiska konwergencji mediów * 8.2. Konwergencja mediów jako jeden z czynników stymulujących rozwój aliansów * 8.3. Alianse firm medialnych jako strategia zwiększająca ich konkurencyjność * 8.4. Analiza wybranych przykładów aliansów medialnych * 9. Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego * 9.1. Sponsoring - charakterystyka i rozwój * 9.2. Sponsoring jako sposób zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa sponsora * 9.3. Przekształcanie się porozumień sponsoringowych w alianse marketingowe * 9.4. Rodzaje sponsoringu * 9.5. Sponsoring sportu * 9.6. Sponsoring organizacji kultur * 9.7. Alianse sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach * 9.8. Wspólne działania promocyjne polskich przedsiębiorstw * Zakończenie * Bibliografia * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej