Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(7)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
Autor
Puławski Krzysztof
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Frąk Michał
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Gorynia Marian
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kryk Barbara (mikroekonomia)
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lis Marcin (zarządzanie)
(1)
Maráková Vanda (1976- )
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Mcnamee Roger
(1)
Olsztyński Andrzej
(1)
Piech Krzysztof (ekonomia)
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Sroczyński Tomasz (zarządzanie)
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Kobieta
(5227)
Rodzina
(4023)
Przyjaźń
(3841)
Miłość
(3262)
Tajemnica
(2966)
Konkurencyjność
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2941)
Relacje międzyludzkie
(2524)
Zabójstwo
(2176)
Życie codzienne
(1911)
Magia
(1735)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1594)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1535)
Uczucia
(1407)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1367)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1350)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1135)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1004)
Trudne sytuacje życiowe
(1004)
Wybory życiowe
(940)
Sekrety rodzinne
(934)
Policjanci
(908)
Żydzi
(896)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(865)
Władcy
(864)
Historia
(847)
Kultura
(823)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(777)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(719)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Arystokracja
(681)
Koty
(681)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Stworzenia fantastyczne
(669)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(624)
Wakacje
(608)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(576)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(560)
Zemsta
(554)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(515)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(507)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(495)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(472)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(457)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Marzenia
(445)
Samotność
(445)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(424)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Referat
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
Streszczenie w języku angielskim.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych. Ze wstępu
WSTĘP * Rozdział 1 * TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII * 1.1. Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań * 1.1.1. Innowacja jako przedmiot badań naukowych * 1.1.2. Kognitywny wymiar modeli biznesu * 1.1.3. Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej * 1.2. Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu * 1.3. Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne * 1.4. Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu * Rozdział 2 * CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE * 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 2.2. Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 2.3. Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 2.4. Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 2.5. Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 3 * METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI * 3.1. Deskrypcja przeprowadzonego badania * 3.1.1. Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach * 3.1.2. Dobór próby badawczej * 3.1.3. Charakterystyka badanej zbiorowości * 3.2. Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość * 3.3. Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach * 3.3.1. Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów * 3.3.2. Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach * 3.3.3. Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 3.4. Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych * 3.5. Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości * 3.6. Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach * 3.7. Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 4 * ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŁ * 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 4.2. Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 4.3. Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki * 4.4. Otoczenie społeczno-kulturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki * Rozdział 5 * ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki * 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 5.4. Psychologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * Rozdział 6 * KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH * 6.1. Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach * 6.2. Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych * 6.2.1. Model zdynamizowany * 6.2.2. Model umiarkowany * 6.2.3. Model zachowawczy * 6.2.4. Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych * 6.3. Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych * 6.4. Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych * ZAKOŁCZENIE * Bibliografia * Spis tabel, rysunków i wykresów * Wykaz akronimów, skrótów i symboli * Załączniki * Summary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338 (1 egz.)
Kaucja: 82,32 zł
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tekst częściowo angielski, słowacki. Streszczenie angielskie przy pracach.
Monografia poświęcona została niezwykle ważnej, a zarazem aktualnej problematyce innowacji i konkurencyjności. Przedstawiono w niej wyniki analiz i badań empirycznych prowadzonych przez autorów w ostatnim okresie. (...) Szczególnie cennym jest podkreślenie interdyscyplinarnego podejścia do procesów innowacyjnych we współczesnych uwarunkowaniach społeczno-gospodarczych. Nie ma obecnie dziedziny biznesu i działalności ludzkiej, w której nie dostrzega się potrzeby kreatywności i innowacyjności. (...) Monografia może być przydatna dla wszystkich zainteresowanych problematyką innowacji i konkurencyjności, zarówno menedżerów, jak też studentów i pracowników naukowych. Prof. Ing. Jaroslav Dado, PhD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56367 (1 egz.)
Kaucja: 54,12 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Four: the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google.
Indeks.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 24,14 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne)
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka jest poświęcona czynnikom kształtującym zdolność konkurencyjną gospodarek narodowych. Autorzy przedstawili: istotę konkurencyjności gospodarki i polityki na rzecz konkurencyjności, ekonomię rozwoju i politykę wsparcia konkurencyjności w krajach rozwijających się, problemy konkurencyjności na rynku pracy, kapitał ludzki wobec konkurencyjności, rolę państwa w stymulowaniu rozwoju i konkurencyjności gospodarki, konkurencyjność regionów i metropolii, znaczenie przedsiębiorczości i innowacyjności, dizajn jako sektor przemysłów kreatywnych i determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania publicznego, administracji, gospodarki publicznej, polityki społecznej, ekonomii i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338 (1 egz.)
Kaucja: 44,36 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako "okres zmiany i pośpiechu". Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machinę learning, druk 3D, big data i inne wymuszają potrzebę zmiany, dostosowania się, a tym samym poszukiwania nowych koncepcji i metod konkurowania. Idee organizacji wirtualnych, turkusowych czy tzw. zwinnych z jednej strony, a lean startup, design thinking, ekonomia współdzielenia z drugiej są przykła­dami eksplozji, z jakąmamy do czynienia na całym świecie, w szczególności w świecie biznesu. Książka poprzez pokazanie kilku narzędzi, które są oparte na nowych technologiach, i ich zastosowaniu w biznesie podejmuje temat wyzwań, korzyści i ograniczeń związanych z adaptacją nowych technologii. Strach może być bowiem zastąpiony przez radość poznawania, lęk przez ciekawość. To zaś może zmieniać nie tylko ludzi, ale i całą organizację. Zapraszamy do wspólnej podróży do świata organizacji jutra. Autorzy "Internet ludzi" to książka bardzo nietypowa, łączy elementy fikcji literackiej, przedstawionej w postaci przyszłościowych narracji, opartych na uprawdopodobnianych jej scenariuszach, z naukową analizą społeczno-ekonomiczną. Książkę zdecydowanie polecam osobom, które myślą o przyszłości sięgającej odrobinę dalej, niż koniec nosa - czyli de facto wszystkim myślącym. Prot. dr hab. Dariusz Jemielniak Akademia Leona Koźmińskiego, Harvard Business School Kiedy wziąłem tę książkę do ręki, pomyślałem: kolejna nudna lektura o prawach rządzących światem biznesu. Tymczasem już pierwsze akapity przeniosły mnie w świat fantazji i przyszłości. To zgrabne połączenie literatury popularno-naukowej oraz podręczni­ka biznesowego z odrobiną akcji, futurologii i humoru. Michał Urbaniak muzyk jazzowy, kompozytor i aranżer Gratuluję autorom społeczno-biznesowej refleksji, skłaniającej do namysłu wielowymiarowego. Warto przeczytać, aby poznać syntetyczną wizję przyszłości. Dr Henryk Siodmok Prezes Grupy Atlas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 33,07 zł
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera referaty zprezentowane podczas V konferencji naukowej z cyklu "wiedza i innowacje" pt. "Ochrona wiedzy i innowacji", która odbyla się w styczniu 2009 r. w Uniwersytecie Jagiellońskim.
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka zawiera 24 rozdziały opracowane przez 28 autorów. Prowadzą oni rozważania o znaczeniu innowacji i innowacyjności na różnych poziomach gospodarowania, wskazując z jednej strony na problemy związane ze stymulowaniem innowacyjności, a z drugiej - na czynniki, procesy, systemy i działania służące jej rozwojowi. Rozdziały mają zróżnicowany charakter, tak teoretyczny, jak i teoretyczno-empiryczny. Cenne są zwłaszcza te, które wnoszą elementy innowacyjności i inspirują do dalszych badań w tak nowoczesnej tematyce
Wstęp * Informacje o autorach * Układ książki i jej zawartość * Część I. Innowacyjność w Unii Europejskiej i w Polsce * Rozdział 1. Innowacyjność, odkrycia oraz ich zastosowanie w XXI wieku / Tomasz Marciniec * Rozdział 2. Struktura sektorowa finansowania wydatków na B+R w krajach strefy euro / Robert W. Włodarczyk * Rozdział 3. Rola sektora usług we współczesnej ekspansji gospodarczej / Grażyna Węgrzyn * Rozdział 4. Innowacyjność INPUT a OUTPUT europejskiej przestrzeni regionalnej - próba oceny zmian w czasie / Małgorzata Markowska * Rozdział 5. Narodowy System Innowacji w Polsce na tle innych działających w Europie / Marek Szajt * Rozdział 6. Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście luki między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i Japonią / Katarzyna Kozioł * Część II. Wybrane zagadnienia polityki innowacyjnej * Rozdział 7. Innowacyjność w sektorze publicznym - bariery i możliwości rozwoju / Barbara Kożuch * Rozdział 8. Transfer i komercjalizacja technologii jako strategiczny element budowy konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstw / Edyta Gwarda-Gruszczyńska * Rozdział 9. Innowacje produktowe w strategiach przedsiębiorstw o zasięgu krajowym a zachowania korporacji transnarodowych / Sławomir Wyciślak * Rozdział 10. Specyfika funkcjonowania specjalistów sektora nowych technologii - bariera rozwoju? / Jerzy Rosiński * Rozdział 11. Bariery ograniczające współpracę przedsiębiorstw ze sferą B+R i ich implikacje dla rozwoju innowacji w Polsce / Aneta Sokół * Część III. Regionalne ujęcie procesów innowacji * Rozdział 12. Zatrudnienie w sektorze B+R a poziom rozwoju regionalnego w Polsce / Jacek Świtała * Rozdział 13. Parki technologiczne jako stymulator innowacyjności przedsiębiorstw. Przypadek Toruńskiego Parku Technologicznego / Adam Balcerzak, Kornelia Gierczyńska * Rozdział 14. Łańcuchy innowacji regionalnych w systemach przemysłowych w Polsce - podejście przemysłowe / Arkadiusz Świadek * Rozdział 15. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych regionu bielsko-bialskiego w świetle badań własnych / Irena Dudzik-Lewicka * Rozdział 16. Geneza i charakterystyka parków technologicznych jako nowoczesnej formy promowania działalności innowacyjnej / Witold Kasperkiewicz * Rozdział 17. Analiza funkcjonowania ośrodków innowacji i przedsiębiorczości w regionie świętokrzyskim / Andrzej Pawlik * Rozdział 18. Współpraca jednostek naukowych z gospodarką regionu na przykładzie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie / Karolina Babuchowska, Magdalena Gross * Część IV. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw * Rozdział 19. Specyfika działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw a źródła finansowania ich rozwoju / Marek Martin, Michał Pietraszewski * Rozdział 20. Czynniki wpływające na aktywność innowacyjną zaawansowanych technologicznie firm produkcyjnych sektora MŚP w Polsce / Hanna Mizgajska, Łukasz Wściubiak * Rozdział 21. Stymulatory innowacyjności małych przedsiębiorstw w Rosji - przykład Funduszu Pomocy dla Małych Innowacyjnych Przedsiębiorstw w Sferze Naukowo-Technicznej / Michał Borowy * Rozdział 22. Innowacyjność firm sektora MŚP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego / Tomasz Norek * Rozdział 23. Geneza innowacji finansowych / Dominika Bosek * Rozdział 24. Innowacje finansowe - dominacja nowych produktów czy modyfikacja już istniejących? / Mateusz Folwarski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57998 (1 egz.)
Kaucja: 5,00 zł
Książka
W koszyku
Indeks.
Dostępne także jako e-book.
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli, a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor, Roger McNamee, doradca Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, potrzebował trochę czasu, by zrozumieć, co tak naprawdę się stało i co z tym zrobić. W rezultacie otrzymaliśmy książkę, która jasno i precyzyjnie wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dostępne także jako e-book.
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli, a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor, Roger McNamee, doradca Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, potrzebował trochę czasu, by zrozumieć, co tak naprawdę się stało i co z tym zrobić. W rezultacie otrzymaliśmy książkę, która jasno i precyzyjnie wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [229]-241. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne, dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
O autorach * Wstęp * 1.Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce * 1.1. Czynniki sprzyjające tworzeniu się aliansów przedsiębiorstw * 1.2. Zwiększenie konkurencyjności jako odstawowy motyw tworzenia aliansów oraz rodzaje aliansów * 2. Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów * 2.1. Charakterystyka aliansów marketingowych * 2.2. Zakres współpracy partnerów aliansów marketingowych * 2.3.Rodzaje aliansów marketingowych i ich znaczenie dla polskich przedsiębiorstw * 3. Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami * 3.1. Alians marketingowy jako projekt i istota zarządzania projektami * 3.2. Fazy aliansu marketingowego – cykl życia aliansu * 3.3.Koncepcja aliansu i analiza sytuacji przed stworzeniem aliansu * 3.4.Wybór partnera aliansu * 3.5.Określenie zakresu współpracy * 3.6.Realizacja porozumienia w ramach aliansu marketingowego * 3.7.Kontrola współpracy aliantów oraz analiza skuteczności i efektywności aliansu marketingowego * 3.8. Zakończenie współpracy w ramach aliansu marketingowego * 4. Sojusze marek (brand alliances) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu * 4.1.Pojęcie i rodzaje sojuszy marek (brand alliances) * 4.2. Funkcje sojuszy marek * 4.3. Co-branding jako forma sojuszu marek * 4.4. Sojusze marek w działaniach promocyjnych * 5. Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych * 5.1.Istota i rodzaje sojuszy marek w ramach programów lojalnościowych * 5.2.Sojusze marek w ramach programu lojalnościowego jednej ze współpracujących marek * 5.3. Sojusze grupy marek w ramach partnerskich programów lojalnościowych * 5.4.Proces tworzenia i funkcjonowania multipartnerskich programów lojalnościowych * 5.5. Skuteczność i efektywność sojuszy marek * 6. Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych * 6.1. Llicencjonowanie jako forma aliansów marketingowych * 6.2. Franczyza jako forma aliansów marketingowych * 6.3. Franczyza i licencjonowanie jako formy aliansów marketingowych polskich przedsiębiorstw * 7. Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym * 7.1.Czynniki sprzyjające tworzeniu aliansów organizacji kultury * 7.2. Definicje: kultura, przemysły kultury, przemysły kreatywne, alianse kreatywne * 7.3.Zakres aliansów w kulturze * 7.4. Kultura i marketing terytorialny * 8. Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe * 8.1. Istota zjawiska konwergencji mediów * 8.2. Konwergencja mediów jako jeden z czynników stymulujących rozwój aliansów * 8.3. Alianse firm medialnych jako strategia zwiększająca ich konkurencyjność * 8.4. Analiza wybranych przykładów aliansów medialnych * 9. Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego * 9.1. Sponsoring - charakterystyka i rozwój * 9.2. Sponsoring jako sposób zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa sponsora * 9.3. Przekształcanie się porozumień sponsoringowych w alianse marketingowe * 9.4. Rodzaje sponsoringu * 9.5. Sponsoring sportu * 9.6. Sponsoring organizacji kultur * 9.7. Alianse sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach * 9.8. Wspólne działania promocyjne polskich przedsiębiorstw * Zakończenie * Bibliografia * Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej