Storytelling
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Garlej Piotr
(1)
Hall Kindra
(1)
Norris Dana
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(5488)
Rodzina
(4210)
Przyjaźń
(4106)
Miłość
(3406)
Tajemnica
(3212)
Storytelling
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(3105)
Relacje międzyludzkie
(2699)
Zabójstwo
(2327)
Życie codzienne
(2001)
Magia
(1805)
Zwierzęta
(1684)
Dzieci
(1673)
Dziewczęta
(1642)
Literatura polska
(1570)
Uczucia
(1529)
Nastolatki
(1499)
II wojna światowa (1939-1945)
(1452)
Rodzeństwo
(1431)
Język polski
(1275)
Uczniowie
(1261)
Małżeństwo
(1184)
Dziecko
(1132)
Trudne sytuacje życiowe
(1110)
Filozofia
(1085)
Literatura dziecięca polska
(1081)
Ludzie a zwierzęta
(1076)
Chłopcy
(1058)
Wybory życiowe
(1036)
Sekrety rodzinne
(1020)
Wychowanie w rodzinie
(1016)
Policjanci
(984)
Osoby zaginione
(970)
Relacja romantyczna
(952)
Żydzi
(917)
Władcy
(914)
Psy
(913)
Podróże
(855)
Historia
(826)
Boże Narodzenie
(821)
Kultura
(814)
Prywatni detektywi
(796)
Przestępczość zorganizowana
(788)
Pisarze polscy
(776)
Walka dobra ze złem
(750)
Koty
(749)
Stworzenia fantastyczne
(716)
Arystokracja
(714)
Krainy i światy fikcyjne
(711)
Literatura
(708)
Polityka
(704)
Poszukiwania zaginionych
(698)
Uprowadzenie
(688)
Mężczyzna
(680)
Młodzież
(673)
Wychowanie
(671)
Matki i córki
(670)
Pamiętniki polskie
(667)
Samorealizacja
(651)
Wakacje
(651)
Wojna
(620)
Literatura młodzieżowa polska
(618)
Zemsta
(608)
Dziennikarze
(591)
Polacy za granicą
(587)
Psychologia
(585)
Sztuka
(562)
Dziadkowie i wnuki
(554)
Przedsiębiorstwo
(550)
Nauczyciele
(549)
Zakochanie
(548)
Obyczaje i zwyczaje
(547)
Wojsko
(544)
Śmierć
(543)
Dojrzewanie
(530)
Seryjni zabójcy
(519)
Psychoterapia
(511)
Spisek
(510)
Zarządzanie
(491)
Ojcowie i córki
(489)
Marzenia
(481)
Czytanie
(480)
Nauczanie
(479)
Samotność
(476)
Pedagogika
(473)
Osobowość
(465)
Postawy
(465)
Ludzie bogaci
(464)
Lekarze
(463)
Przyroda
(463)
Pisarze
(459)
Czarownice i czarownicy
(458)
Opieka nad zwierzętami
(456)
Matematyka
(445)
Pomaganie
(435)
Wojownicy
(430)
Nauka
(424)
Władza
(424)
Samopoznanie
(423)
Politycy
(421)
Szczęście
(418)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [339]-342.
Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 22999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów.Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom. Autorka Potęgi opowieści opisuje:opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz;opowieść o założycielu, którą przekonasz inwestorów i klientów, że twoja organizacja jest warta inwestycji;opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz pracowników oraz klientów wewnętrznych;opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami. Odpowiednie opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.Każda osoba, każda organizacja ma do dyspozycji co najmniej cztery rodzaje historii. Czy opowiesz swoje?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 147-[150].
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i - co niezwykle ważne - dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki. Wykorzystaj moc storytellingu Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać - czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich uniknąć. Przygotowanie intrygującej opowieści Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści - te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach - mają zawsze tę samą strukturę. "Serio?", pomyślisz sobie. "To niemożliwe". Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać. Zostań mistrzem słowa Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) - może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację. *** Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów. Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce. Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble oraz In Good Co. Detroit Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać. Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu Risk *** Dana Norris jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej informacji na temat Dany znaleźć można na stronie danastories.com.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58364 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21762 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej