Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Budzyński Wojciech
(1)
Dąbrowska Julita
(1)
Hall Kindra
(1)
Jankowska Alicja (nauki ekonomiczne)
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kobieta
(5212)
Rodzina
(4014)
Przyjaźń
(3834)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2954)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2518)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1908)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1589)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1528)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1379)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1000)
Chłopcy
(998)
Wybory życiowe
(937)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(881)
Osoby zaginione
(878)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(475)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych * 1.1. Istota nowoczesnego public relations * 1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją * 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu * na otoczenie * 1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe * 1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania * 1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku * Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności * 2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu * 2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku * 2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności * 2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności * Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations * 3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej * 3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych * 3.3. Metody wstępnych badań wizerunku * 3.4. Prowadzenie monitoringu mediów * Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations * 4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M * 4.2. Określenie misji i celów działania * 4.3. Identyfikacja grup docelowych * 4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations * 4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania * skuteczności * Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations * 5.1. Elementy programu public relations * 5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania * 5.3. Kompleksowy program kształtowania * wizerunku * Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu * 6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością * 6.2. System identyfikacji wizualnej * 6.3. Decyzj e dotyczące wdrażania systemu * Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą * 7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami * 7.2. System informacji bieżącej do prasy * 7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe * 7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej * Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym * 8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations * 8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej * 8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego * 8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza * Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie * 9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć * 9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami * 9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW * 9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe * 9.5. Wykorzystanie technik SEO PR * Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne * 10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych * 10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne * 10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych * Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych * 11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji * 11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw * 11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne * 11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym * Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej * 12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego * 12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich * 12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych * Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej * 13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników * 13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej * 13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej * Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki * 14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich * 14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich * 14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce * Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej * 15.1. Zasady zarządzania kryzysami * wizerunkowymi * 15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych * 15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej * Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations * 16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego * 16.2. Istota wizerunku równoległego * 16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku * 16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu * Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-228.
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy może być gwarantem, że w firmie będą pracować właściwe osoby, które docenią to, co firma już osiągnęła i które będą właściwie wypełniać powierzane im zadania.Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele innych pytań w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 37,72 zł
Książka
W koszyku
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów.Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom. Autorka Potęgi opowieści opisuje:opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz;opowieść o założycielu, którą przekonasz inwestorów i klientów, że twoja organizacja jest warta inwestycji;opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz pracowników oraz klientów wewnętrznych;opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami. Odpowiednie opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.Każda osoba, każda organizacja ma do dyspozycji co najmniej cztery rodzaje historii. Czy opowiesz swoje?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 140.
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół - młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki.Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzy filary biznesu w internecie : kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych / Ryszard Jellinek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Jelinek Agencja Interaktywna, 2017. - 222 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 21 cm.
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21073 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.07.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej