Sorting
Source
Katalog centralny
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
BD40 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Author
Łojewska Aleksandra
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Sadowska Katarzyna
(2)
Sadowska Katarzyna (pedagog)
(1)
Sadowska Katarzyna (pedagogika)
(1)
Żukowska Beata Jolanta (1969- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Terapeuci zajęciowi
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły specjalne
(1)
Subject
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(4)
Czytanie
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Komunikacja wspomagająca
(1)
PCS (system symboli)
(1)
Genre/Form
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
4 results Filter
Book
In basket
Antoś na zielonej łące : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Aleksandra Łojewska, Katarzyna Sadowska ; ilustracje i projekt teczki: Dawid Żabiński. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - Teka (broszura: 8 stron, [3] karty tablic luzem, skoroszyt: 23 strony) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Niniejsza publikacja jest kontynuacją cyklu o przygodach Antosia (Antoś i słońce oraz Antoś i deszcz z publikacji W deszczu i w słońcu) z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. I (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 19951 (1 egz.)
Book
In basket
Miś i szal : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się /Katarzyna Sadowska ; [ilustracje Beata Żukowska]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2019. - Teka (broszura: 8, [1] strona, skoroszyt 23, [1] strona, [3] karty tablic luzem) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Miś i szal to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące oraz Piłkach) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19970 (1 egz.)
Book
In basket
Mycie rąk : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się /Katarzyna Sadowska, Aleksandra Łojewska ; [ilustracje Dawid Żabiński]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2019. - Teka (broszura: 8, [1]strona, skoroszyt: 15 stron, [3] karty tablic luzem) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Mycie rąk to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące, Piłkach oraz Misiu i szalu) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 19971 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.01.2026)
Book
In basket
Piłki :czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Katarzyna Sadowska, Aleksandra Łojewska ; [ilustracje Dawid Żabiński]. - Wydanie I. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018. - Teka (broszura: 11 stron, skoroszyt: 15 stron, [5] kart tablic luzem) : ilustracje ; 30 cm. + 6 pasków rzepowych.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Piłki to kolejna (po W deszczu i w słońcu oraz Antosiu na zielonej łące) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 19973 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again