Przedszkola
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(142)
Forma i typ
Książki
(130)
Publikacje dydaktyczne
(120)
Publikacje fachowe
(57)
Proza
(51)
Audiobooki
(11)
Poezja
(7)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
Dramat (rodzaj)
(2)
Nuty
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(141)
wypożyczone
(19)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(6)
BD40 (Suwalska 11)
(9)
BD52 (Rembielińska 6a)
(5)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(8)
MW123 (św. Wincentego 64)
(12)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W85 (Jórskiego 41)
(4)
W98 (Kondratowicza 23)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(110)
Autor
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(30)
Zabdyr Łukasz (1975- )
(30)
Andrzejczuk Beata (1966- )
(8)
Lenczar Jacek
(8)
Regucki Dariusz
(8)
Ziembla Jarek
(8)
Ziembla Marcin
(8)
Szmalec Jacek
(6)
Bala Agnieszka
(4)
Barańska Małgorzata
(4)
Broda-Bajak Maria
(4)
Stadtmüller Ewa
(4)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(4)
Babula Joanna
(3)
Cipelli Patrizia
(3)
Dudziec Kamila
(3)
Głuchowska Hanna
(3)
Kornacka Agnieszka
(3)
Kołodziej Lidia
(3)
Poklewska-Koziełło Ewa
(3)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(3)
Zgondek Elżbieta
(3)
Bednarek Tomasz (1969- )
(2)
Bertarini Maria Grazia
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Frączek Agnieszka (1969- )
(2)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(2)
Gąsieniec Stefan
(2)
Iwanicka Agnieszka
(2)
Jakacka Ewa
(2)
Juszczak-Guca Joanna
(2)
Karczmarska-Strzebońska Alicja
(2)
Kowalcze-Filar Iwona
(2)
Kurczek Kinga
(2)
Makola Ewa
(2)
Onochin-Mączka Magdalena
(2)
Panaś Regina
(2)
Radziszewska Anetta
(2)
Ratyńska Hanna
(2)
Sadowska Katarzyna
(2)
Siatrak Magdalena
(2)
Skiba Dorota
(2)
Supeł Barbara
(2)
Swędrowska Małgorzata
(2)
Szwajkowska Elżbieta
(2)
Szwajkowski Witold
(2)
Wyszyński Dariusz
(2)
Łukaszewska Weronika (1993- )
(2)
Żabiński Dawid
(2)
Żelewska Agnieszka (1964- )
(2)
Abrachamowicz Leszek
(1)
Alistar
(1)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Apostolakis Anna
(1)
Bartczak-Sroka Ewa
(1)
Bartnicka-Kierylak Aneta
(1)
Bauman Sabina
(1)
Bałdyga Agnieszka (1986- )
(1)
Bednarski Włodzimierz (1935- )
(1)
Belli Alfredo (1962- )
(1)
Bergier Tatiana
(1)
Berowska Marta (1952- )
(1)
Bichler Claudia
(1)
Biedroń-Zdęba Beata
(1)
Bogusz Andrzej (1945- )
(1)
Bomba Anna
(1)
Bondarowicz Marian
(1)
Borowiecka Agnieszka (pedagogika)
(1)
Borusewicz Marek
(1)
Bougie Nadine
(1)
Brzezińska Daria
(1)
Buczek Natalia
(1)
Burkacka Julia
(1)
Błędowski Ernest
(1)
Charneau Adeline
(1)
Cholewa Magdalena
(1)
Ciechowicz Sandra
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Cieślikowska Agnieszka
(1)
Czapla Joanna
(1)
Czechowicz Józef (1903-1939)
(1)
Czerska Agata
(1)
Czerwińska-Rydel Anna (1973- )
(1)
Czyż Dagmara
(1)
Derewlana Hanna
(1)
Di Vita Giorgio
(1)
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(1)
Dziewa Karolina
(1)
Dziurzyńska Teresa
(1)
Dąbrowski Mirosław (matematyk)
(1)
Fabisiak-Majcher Agnieszka
(1)
Felec`ka Oksana
(1)
Florkiewicz Violetta
(1)
Franczyk Anna
(1)
Fronczewski Piotr (1946- )
(1)
Frukacz Mariusz (ksiądz)
(1)
Gaschler Frank (1967- )
(1)
Gaschler Gundi (1967- )
(1)
Gawlik Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(95)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(131)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(139)
Włochy
(3)
Język
polski
(139)
włoski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(20750)
6-8 lat
(10165)
9-13 lat
(9014)
Młodzież
(8468)
0-5 lat
(6916)
Przedszkola
(142)
14-17 lat
(4610)
Szkoły wyższe
(2034)
Studenci
(1529)
Rodzice
(892)
Szkoły podstawowe
(692)
Szkoły średnie
(599)
Nauczyciele
(468)
Dorośli
(152)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(111)
Psycholodzy
(108)
Psychoterapeuci
(101)
Menedżerowie
(90)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Przedsiębiorcy
(40)
Klasa 6.
(39)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Kobieta
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 7.
(33)
Klasa 8.
(33)
Klasa 5.
(32)
A2
(31)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 1.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
Klasa 4.
(27)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
A2 (poziom biegłości językowej)
(21)
Licea
(21)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
B1 (poziom biegłości językowej)
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
Psychiatrzy
(16)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
18+
(10)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(53)
Literatura włoska
(3)
Literatura angielska
(1)
Muzyka polska
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(61)
Nauczanie początkowe
(39)
Język polski
(38)
Czytanie ze zrozumieniem
(31)
Czytanie
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(10)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(10)
Gry i zabawy ruchowe
(9)
Gry edukacyjne
(6)
Korekcja mowy
(6)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(6)
Nauka czytania
(6)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Rysowanie
(5)
Rytmika
(5)
Czytanie sylabowe
(4)
Metody nauczania
(4)
Motoryka mała
(4)
Nauczanie
(4)
Nauka pisania
(4)
Umuzykalnianie
(4)
Wymowa
(4)
Dziecko autystyczne
(3)
Gry i zabawy
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Język włoski (przedmiot szkolny)
(3)
Nauka liczenia
(3)
Spółgłoski
(3)
Bajkoterapia
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Matematyka
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Metoda Montessori
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pisanie
(2)
Przedszkola
(2)
Przedszkolaki
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Ręka
(2)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Afazja dziecięca
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bing (postać fikcyjna)
(1)
Czas
(1)
Czytanie globalne
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Diagnoza
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Drewno
(1)
Dwory
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Geometria
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Hortiterapia
(1)
Jesień
(1)
Język ukraiński
(1)
Katecheza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Lateralizacja
(1)
Liczby
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Pedagogika salezjańska
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pismo
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Pory roku
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przemoc
(1)
Rezyliencja
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Słuch
(1)
Teoria ograniczeń
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Bałtyk (morze)
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Austria
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Ciechanów (woj. mazowieckie)
(1)
Czechy
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Francja
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gniezno (woj. wielkopolskie)
(1)
Grecja
(1)
Holandia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Litwa
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Meksyk
(1)
Mikołajki (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nowa Ruda (woj. dolnośląskie)
(1)
Nysa (woj. opolskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rabka-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowotarski, gm. Rabka-Zdrój)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sandomierz (woj. świętokrzyskie)
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Słowacja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wieliczka (woj. małopolskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Zamość (woj. lubelskie)
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Łęczyca (woj. łódzkie)
(1)
Świnoujście (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Żagań (woj. lubuskie)
(1)
Żywiec (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(51)
Ćwiczenia i zadania
(46)
Scenariusz zajęć
(26)
Poradnik
(22)
Materiały pomocnicze
(9)
Elementarz
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Wiersze
(6)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(5)
Pieśń i piosenka
(4)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(4)
Antologia
(3)
Czytanie
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Książka-zabawka
(3)
Melodia z tekstem podłożonym
(3)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Podręcznik
(2)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Elementarze polskie
(1)
Film animowany
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film fabularny
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Inscenizacje
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki dla przedszkolaków
(1)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Opracowanie
(1)
Piosenka dziecięca
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Rymowanki
(1)
Scenariusz imprezy szkolnej
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Teledysk
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(120)
Psychologia
(2)
Matematyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
142 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 1 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. Czy Edytka jest bardzo brzydka? (12:11) ; 2. Krzysiu chce psa (15:50) ; 3. Karolina i Karol (14:57) ; 4. Nikt mnie nie lubi (14:59) ; 5. Dzidzia (17:39).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. Czy Edytka jest bardzo brzydka? : Opowiadanie o sytuacji często spotykanej, o wyśmiewaniu dziecka biednego, postrzeganego przez grupę rówieśniczą jako gorsze, inne. Bohaterką jest dziewczynka z domu dziecka. Próba rozwiązania konfliktu pomiędzy dziecmi, a dziewczynką poprzez uświadomienie grupie rówieśniczej jeje uczuć i przeżyć. 2. Krzysiu chce psa : Opowiadanie uczy odpowiedzialności za zwierzęta. Szczególną uwagę zwraca na obowiązki dziecka wobec posiadanego zwierzęcia, poprzez ukazanie mocno zarysowanych przykładów z życia chłopca opiekującego się psem. 3. Karolina i Karol : przysłowiowe zetknięcie dobra ze złem z próbą zwrócenia uwagi na silną osobowość dziewczynki, która nei uległa złu, niema w niej chęci naśladowania (tak częstej u dzieci), a pragnie zwalczyć je dobrem. Celem opowiadania jest również nakłonienie dzieci do analizy postaci Karola. 4. Nikt mnie nie lubi : Meritum tego opowiadania stanowi myśl, iż najwięcej miłości potrzebują dzieci, które najmniej na nią zasługują. Propaguje też metodę walczenia ze złymi zachowaniami wyłącznie za pomocą dobrego postępowania. 5. Dzidzia : Opowiadanie porusza problem zazdrości o młodsze rodzeństwo. Jest próbą wytłumaczenia dzieciom, dlaczego rodzice poświęcają więcej czasu młodszym członkom rodziny. Utwierdza dzieci w przekonaniu, że są bardzo przez fodziców kochane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 2 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy : 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. Lena chce mieć lalkę Barbi (24:22) ; 2. Bajka o zranionym serduszku (10:17) ; Gabrysia szuka przyjaciela (13:20) ; Prezent dla Agatki (14:22) ; Inny (11:35).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. Lena chce lalkę Barbi : Opowiadanie uświadamia dzieciom, jak należy zachować się w przypadku, gdy zdarzy się przywłszczyć cudza własność. Podkreśla cechy, między innymi odwagę, która pozwala zwrócić nie swoją rzecz. Akcentuje dobro wynikające ze zwrotu cudzej własności, a także pomoc osobie chcącej naprawić błąd poprzez analizę jej uczuć. 2. Bajka o zranionym serduszku : Opowiadanie to jest próbą przekonania dzieci, aby słuchały głosu własnego serca, aby czyniły dobrze w swoim życiu i kierowały się własną wrażliwością. W opowiastce przewodnią myślą jest czynienie dobra. 3. Gabrycia szuka przyjaciela : Próba znalezienia odpowiedzi na pytanie jakie cechy powinien posiadać dobry przyjaciel i dlaczego? Jakim ja powinienem być przyjacielem? Jaką powinnam być przyjaciółką? 4. Prezent dla Agatki : Opowiadanie nakłaniające do wykonywania własnych, oryginalnych, niepowtarzalnych prezentów. To także opowieść o prawdziwej przyjaźni dwóch dziewczynek, dla których to właśnie przyjaciel jest najcenniejszym skarbem. 5. Inny : Opowiastka ukazuje problem dzieci upośledzonych umysłowo, opóźnionych w rozwoju. Głównym zamierzeniem tego opowiadania jest dyskusja na temat prawidłowych relacji z osobami chorymi oraz ukazanie, jak wiele można się od nich nauczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 3 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. Zazdrośnica ( 15:38) ; 2. Okularnik (13:43) ; 3. Jagoda (13:34) ; 4. Pyskata Renata (10:26) ; 5. Nic nie cieszy Klaudi (21:02).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. Zazdrośnica : Opowiadanie porusza problematykę zazdrości wśród dzieci. Szczególnie zwrócona została uwga na fakt, iż nei jest możliwe posiadanie wszystkiego. W tym kontekście przeprowadzona jest analiza uczucia zazdrości i próba radzenia sobie z nim. 2. Okularnik : powiadanie ukazuje konflikt pomiędzy grupą rówieśniczą, a chłopcem noszącym okulary, odrzuconym, uznanym za kujona, typowym przykładem " ofiary klasowej". Zwraca uwagę na różne predyspozycje poszczególnych dzieci i wzajemne uzupełnianie się ich. 3. Jagoda : Opowiadanie porusza problem upośledzenia fizycznego. Prookuje do dsykusji na temat osób wyglądających inaczej. Kształtuje prawidłowe relacje i rozwija wrażliwość. Zwraca uwagę na ponadprzeciętne zdolności w niektórych dziedzinach, dzieci upośledzonych fizycznie. jednak meritum opowiadania stanowi myśl, iż powinniśmy lubić innych za to, że są, i tyakimi, jakimi są. 4. Pyskata Renata : W opowiadaniu poruszono problem niewłaściwego wykorzystania słów i tonu głosu. W ustach dzieci stają się one narzędziem, którym próbują bronić się bądź ranić innych, innymi słowy walczyć. 5. Nic nie cieszy Klaudi : Opowiadanie jest próbą odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak wiele dzieci nie potrafi cieszyć się drobnymi rzeczami, dlaczego do zaspokojenia potrzeb, do radości i uśmiechu potrzebują głównie rzeczy materialnych ? Tektst uświadamia, jaką radość mogą dać rzeczy niematerialne. Mówi o tym, że trzeba cieszyć się życiem i każdą jego chwilą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 4 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 70 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. Chłopiec na wózku (13:23) ; 2. Kto kogo przezywa tak samo się nazywa (15:10) ; 3. Tajemnicze Czamisie (13:10) ; 4. Martyniczka (15:14) ; 5. Kłamczucha (13:56).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. Chłopiec na wózku : Opowiadanie jest próbą zwrócenia uwagi na niepełnosprawnych rówieśników i zachętą do zawierania przyjaźni z nimi. Poruszony został problem empatii, pozwalający spojrzeć na problemy niepełnosprawnych kolegów z zupełnie innej perspektywy. 2. Kto kogo przezywa tak samo się nazywa : Opowiadanie porusza temat przezwisk. Kładzie nacisk na przezwiska sprawiające szczególną przykrość. Próbuje ukazać krzywdę dziecka, które naznaczone jest mało sympatyczną "ksywką", często nawiązującą do jego wyglądu bądź widocznego mankamentu. Opowiastka jest próbą zniechęcenia dzieci do przezywania i dokuczania rówieśnikom. 3. Tajemnicze Czamisie : Główne przesłanie opowiadania to kształtowanie umiejętności i chęci poświęcania innym własnego czasu, dawanie im miłości i siebie. 4. Martyniczka : Zaczarowana laleczka pokrywa się plamami zawsze wtedy, gdy dziecko, do którego należy jest niegrzeczne. Opowiadanie o dziecięcych konfilktach i próbie ich rozwiązania. 5. Kłamczucha : Analiza zjawiska często występującego: kłamstwa. Próba rozróżnienia konfabulacji od kłamstwa. Ukazanie kłamstwa w sposób przyczynowo-skutkowy. Podpowiedzi jak ukierunkować tak zwaną " bujną wyobraźnię".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 5 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. To jest mój tatuś! (16:38) ; 2. Łatka (14:07) ; 3. Drzewko marzeń (15:44) ; 4. Obrażalski Grześ (15:00) ; 5. Coś lepszego (14:12).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. To jest mój tatuś! : Opowiadanie porusza trudne relacje ojczyma i pasierbicy. Pokazuje bunt dziewczynki i przekonuje do budowania pozytywnych więzi między nimi. 2. Łatka : Historia porusza trudne zagadnienie utraty przez dziecko czegoś niezwykle ważnego w życiu. Opowiadanie ukazuje związek pomiędzy utratą, a otrzymaniem w to miejsce "daru od losu". 3. Drzewko marzeń : Opowiadanie o łzach. Jest ono próbą zastanowienia się nad tym, dlaczego ludzie płaczą i co można zrobić, aby łez smutku było jak najmniej. 4. Obrażalski Grześ : Opowiadanie ukazuje wadę często występującą u przedszkolaków i dzieci i dzieci w wieku szkolnym : obrażanie się, dąsanie, kapryszenia i próba podporządkowania sobie innych. Podczas analizy tekstu dzieci mogą spojrzeć na swoje negatywne zachowania z pewnego dystansu, jako obserwatorzy, i relatywnie ocenić zachowania bohatera, a przez to kształtować umiejętność obiektywnego patrzenia na samego siebie. 5. Coś lepszego: Historia przekonująca dzieci do pracy w grupie, do wzajemniej pomocy, do troski o drugiego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 6 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. O Iwonce, która postanowiła wierzyć w to, czego nie widziała (14:07) ; 2. Czarodziejska podróż (19:08) ; 3. Bucik Łukasza (16:06) ; 4. Kaziu i zasady (10:41) ; 5. Antek rozrabiaka (14:51).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar
1-5 lat.
6-9 lat.
1. O Iwonce, która postanowiła wierzyć w to, czego nie widziała : Opowiadanie poruszające kwestie miłości między rodzicami. Inspiruje do rozmowy o uczuciach i emocjach, utwierdzając dzieci w przekonaniu, że są kochane, choć często w sytuacji konfliktowej wydaje się być inaczej. 2. Czarodziejska podróż : Opowiadanie to zwraca uwagę dzieci na szczegóły, radości i smutki, które mijają, dąząc do upragnionego celu. 3. Bucik Łukasza : W tej opowiastce główną rolę grają marzenia. To opowieść o tym, jak bardzo wzbogacają one życie wewnętrzne dzieci. 4. Kaziu i zasady : Historia o zasadach i ich przestrzeganiu w życiu każdego dziecka i każdego dorosłego człowieka. Opowiadanie uświadamia, iż brak zasad nie oznacza wolności, lecz samowolę, a ich przestrzeganie pomaga w bezpiecznej wędrówce przez życie. 5. Antek rozrabiaka : Historia ma na celu skłonienie do dyskusji, w jaki sposób ułozyć sobie relacje z rówieśnikami, którzy nie zawsze postępują dobrze. Czy potępiać niegrzeczne dzieci, czy ich zachowanie ? Odpowiedź jest prosta. nie tolerujemy złych zachowań, natomiast staramy się szanować rówieśników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 7 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. Historia ukryta w czekoladzie (22:14) ; 2. Krótka bajka o miłości (7:52) ; 3. Czarne albo białe (13:36) ; 4. Zwyczajne słowo (18:41) ; 5. Trzy słowa (13:38).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. Historia ukryta w czekoladzie : Opowiadanie traktuje o kradzieży i jej motywach. Celem historii jest uświadomienie dzieciom, iż każda kradzież jest zła bez względu na motywy, choć w tym wypadku dzieci odczuwają współczucie dla głównej bohaterki i jej rodziny. Pozwala to spojrzeć na tę samą sytuację z wielu perspektyw, co stanowi wyjście do ciekawej dyskusji. 2. Krótka bajka o miłości : Meritum opowiastki stanowi miłość jako uczucie odczuwane i wyrażane. Treść historii przypomina o znaczeniu słów "kocham cię" w naszym życiu i o ogromnie ważnej roli, jaką one spełniają. 3. Czarne albo białe : Dobro albo zło. Historia ma na celu uświadomienie dzieciom, iż czasem wybór pomiędzy dobrem, azłem nie jest prosty. Zachęca do stawiania prostych pytań i udzielania na nie jednoznacznych odpowiedzi. Przekonuje, iż zanjomość prostych reguł wyboru pomiędzy dobrem, a złem pomaga w życiu i jest podstawą do rozwiązywania bardziej złożonych problemów. 4. Zwyczajne słowo : Historia porozumienia i współzycia pomiędzy ludźmi biednymi i bogatymi: różnice i podobieństwa, a także rola dziecka, które w żadnym z wyżej wymienionych przypadków nie jest odpowiedzialne za to, w jakiej rodzinie funkcjonuje. 5. Trzy słowa : Wspaniałe opowiadanie dla przedzkolaków (od najmłodszych do starszaków) zwracające uwagę na trzy zwroty grzecznościowe: "Proszę, dziękuję, przepraszam". problematyka osadzona w scenerii bajkowej zachęca do słuchania i dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Opowiastki familijne [Książka mówiona]. 8 / Beata Andrzejczuk. - [Kraków] : Dom Wydawniczy Rafael, [2003]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo ; 12 cm + konspekty pracy: 152 strony ; 20 cm.
ok. 75 min.
Konspekty pracy z dziećmi na podstawie nagrań: dla przedszkoli i szkół podstawowych (klasy I-III).
1. Tatusiu, wróć (19:13) ; 2. Biedne dziecko (14:12) ; 3. Szansa (13:20) ; 4. Zmienić siebie (14:58) ; Miś (13:24).
Reżyseria, muzyka Dariusz Regucki ; nagranie, mastering Marcin Ziembla, Jarek Ziembla.
Czyta: Jacek Lenczar.
1-5 lat.
6-9 lat.
1. Tatusiu, wróć : Opowiadanie porusza problem rozstania rodziców i sytuacji dziecka w rodzinie po tak traumatycznym wydarzeniu. 2. Biedne dziecko : Bohaterem opowiadania jest chłopiec, któremu kilka lat wcześniej zmarła mama. Szybko uświadomił on sobie, że w związku z tą sytuacją ludzie traktują go zupełnie inaczej niż rówieśników. Początkowo okazują współczucie, troskę, ofiarują opiekę, a z czasem stają się pobłażliwi. Chłopiec zaczyna to wykorzystywać. 3. Szansa : Opowiadanie o tym, że nie należy osądzać innych po pozorach. Historia o uprzedzeniu, o zacietrzewieniu i nieuzasadnionej wrogości. 4. Zmienić siebie : Meritum opowiadania stanowi motto: " Jeśli chcesz kogoś zmienić, zacznij od siebie". Uświadamia ono, jak często widzimy wady u innych, natomiast trudno nam je dostrzec u siebie bądź też do przyznać się do nich. Opowiadanie uczy tolerancji, dystansu do samego siebie isamokrytyki. Miś : Opowiadanie o kradzieży, ale i o stracie, rozwijające się na dwóch płaszczyznach. Dominują uczucia i emocje osoby, która coś utraciła. Pozwala to wczuć się w jej role, spojrzeć na stratę z jej perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz wraz z zeszytem ćwiczeń pozwala uczyć komunikacji także dzieci autystyczne i z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Zeszyt ćwiczeń pomoże dziecku zdobywać wiedzę o świecie i ją systematyzować.
Nauka czytania jest jednym z podstawowych elementów stymulujących całościowy rozwój dziecka. Dzięki niej dziecko rozumie świat, mówi o nim, o swoich odczuciach, potrzebach.Elementarz rozwijający komunikację wraz z Zeszytem ćwiczeń skierowany jest do wszystkich dzieci. Jest to doskonała pomoc dla dzieci z zaburzeniami rozwoju funkcji poznawczych jak i dla tych, które chcą rozwijać umiejętności czytania prostymi metodami. Formuła zestawu Elementarz wraz z Zeszytem ćwiczeń pozwala także uczyć komunikacji dzieci autystyczne i z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.W pakiecie zastosowana jest Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania(R) opierająca się na stymulacji prawej i lewej półkuli mózgu.Kolejność pojawiających się sylab w elementarzu jest zgodna z kolejnością pojawiających się sylab w rozwoju dziecka. Zastosowanie wyrazów globalnych ma pomóc w dalszym procesie czytania i formułowania prostych zdań. Aby uzyskać lepszą koncentrację dziecka, teksty napisane są czcionką bezszeryfową, a sylaby umieszczane są na silnie skontrastowanym tle, naprzemiennie białe sylaby czarne tło, czarne sylaby białe tło.Ćwiczenia zawarte w Elementarzu pomagają rozwijać rozumienie pojedynczych wyrazów, zdań, przeczytanych samodzielnie. Wspierają komunikację na podstawowym poziomie. Zeszyt ćwiczeń pomoże dziecku zdobywać wiedzę o świecie i ją systematyzować. Zadania w nim pomogą uczyć się wykorzystywać język, tłumaczyć znaczenie słów, zjawisk, przetwarzać informacje, analizować wydarzenia, wyodrębniać centralny element wydarzenia i jego znaczenie.Elementarz rozwijający komunikację wraz z Zeszytem ćwiczeń ma być przede wszystkim pomocą i wskazówką dla rodziców, terapeutów w pracy z dziećmi z zaburzeniem rozwoju.Elementarz rozwijający komunikację oraz Zeszyt ćwiczeń może być wykorzystany przez nauczyciela nauczania przedszkolnego, który w skuteczny sposób chce nauczyć czytać dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19695 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.07.2024)
Książka
W koszyku
Przedszkolak kocha czytać : czytanie sekwencyjne / Agnieszka Bala ; ilustracja Joanna Babula. - Kraków : Wydawnictwo Edukacyjne, 2017. - 79, [1] strona : ilustracje ; 28 cm + Broszura "Przedszkolak kocha czytać".
Na okładce: Zeszyt ćwiczeń.
Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne to zeszyt ćwiczeń, który przyczynia się do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać. Ćwiczenia pozwalają na łączenie sylab w wyrazy, a wyrazów w zdania przy zachowaniu określonej sekwencji (tj. dostrzeżenia wzajemnego następstwa liter w sylabie), w konsekwencji zaś ułatwiają płynne czytanie z uwzględnieniem zasad składni, fleksji i prawidłowej artykulacji. Lewopółkulowy, sekwencyjny sposób przetwarzania informacji to odczytywanie sylab. Jest to czytanie abstrakcyjne liniowo uporządkowanych dźwięków mowy. Nauka czytania następuje przez poznawanie znaczeń, a nie rozpoznawanie znaków liter. Strategia ta daje dziecku możliwość przeprowadzenia analizy i syntezy słuchowej słowa (wyrazu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedszkolak kocha czytać : czytanie symultaniczne / Agnieszka Bala ; ilustracja Joanna Babula. - Kraków : Wydawnictwo Edukacyjne, 2017. - 55, [1] strona : ilustracje ; 28 cm + Broszura "Przedszkolak kocha czytać".
Na okładce: Zeszyt ćwiczeń.
Przedszkolak kocha czytać. Czytanie symultaniczne to zeszyt ćwiczeń umożliwiający utrwalenie czytania samogłosek i rzeczowników, a także czasowników wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać. Prawopółkulowy, symultaniczny sposób przetwarzania informacji oznacza w praktyce odczytywanie samogłosek i rzeczowników konkretnych w mianowniku. Ten sposób czytania polega na całościowym (globalnym) ujmowaniu obrazu graficznego. Uwzględnia również uczenie czytania przez poznawanie znaczeń. Czytanie symultaniczne stanowi etap przygotowawaczy do nauki czytania, który ma na celu stymulowanie myślenia symbolicznego i rozumowania przez analogię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowująca dzieci do podjęcia nauki czytania w klasie pierwszej.- Elementarz umożliwia swobodne realizowanie różnych form i technik pracy.- Elementarz jest uzupełniony zeszytami ćwiczeń.Najpierw dzieci uczą się równolegle czytać samogłoski i wyrazy globalnie. Taka strategia umożliwia im szybkie odniesienie sukcesu w nauce czytania. Uświadamia, że czytanie jest łatwe i przyjemne. Na kolejnym etapie poznają sylaby. Rozpoczynając od zapisów prostych (sylaby otwarte) i przechodząc do trudniejszych, dzieci samodzielnie czytają teksty, dokonując syntezy sylabowej. Trenując czytanie według tej metody, wkrótce z przyjemnością będą mogły czytać dłuższe teksty.Pracując z Elementarzem, dzieci opisują zdarzenia, rozpoznają uczucia bohaterów, interpretują znaczenia zapisanych w dymkach samogłosek i sylab. Wypracowuje to gotowość do nauki czytania uczy prawidłowej techniki (np. zasady od lewej do prawej) oraz pokazuje, że każdy zapis ma swoje znaczenie, czyli odniesienie do rzeczywistości. Zapisy w dymkach stanowią prototyp słów, a nawet tekstów, które w przyszłości dzieci będą musiały czytać ze zrozumieniem.Elementarz jest przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym, które w sposób radosny mogą rozpocząć przygodę prowadzącą do świata pisma. Propozycje w nim zawarte zapewniają bogate doświadczenia związane z rozwijaniem umiejętności prawo- i lewopółkulowych. Pozwolą osiągnąć sukcesy w nauce czytania i rozwijać różnorodne zainteresowania na kolejnych etapach edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19555 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bardzo proste abecadło / Agnieszka Bałdyga i Edyta Marszałek. - Warszawa : Dwie Siostry, 2017. - Teka (24 kart dwustronnych luzem) : ilustracje kolorowe, 14 x 22 cm.
Na jednej stronie karty - litera. Na drugiej - zwierzę, którego nazwa rozpoczyna się od danej litery.
Tyle różnych zwierząt, a taki porządek. Emu stanęło za delfinem, foka przed gepardem, a zebra? Na samym końcu! Dwustronne karty z literami i odpowiadającymi im zwierzętami pomogą dzieciom we wczesnej nauce czytania. Ułatwią poznawanie liter, poszerzanie słownictwa i ćwiczenie umiejętności językowych. Możecie korzystać z nich na wiele sposobów. Układajcie karty w kolejności alfabetycznej albo stwórzcie swój własny porządek. Odgadujcie, co kryje się pod poszczególnymi literami, albo łączcie je w słowa. Miłej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
Nuty
CD
W koszyku
Na okładce książki: W komplecie 2 płyty CD.
Pudełko z płytami stanowi integralną część książki.
Bibliografia na stronie 149.
Dźwięki mowy, rytm i ruch powstały z myślą o dzieciach przygotowujących się do nauki czytania i pisania, czyli przede wszystkim o przedszkolakach, ale także o uczniach, którzy z różnych powodów nie osiągnęli tej gotowości. Publikacja składa się z książeczki oraz dwóch płyt CD z nagraniami czterdziestu piosenek. Każda piosenka ma dwie wersje: wokalno-instrumentalną oraz instrumentalną. W książeczce znajdują się teksty i zapisy nutowe wszystkich piosenek, a także scenariusze zajęć.Całość rozpoczynają cztery piosenki: Głoski, Samogłoski, Spółgłoski oraz Głoski trwałe i nietrwałe. Ich teksty zawierają podstawowe wiadomości o głoskach, a także wzór wymowy głosek w izolacji. Motywem przewodnim każdej z kolejnych trzydziestu sześciu piosenek jest jedna głoska. Teksty do nich zostały napisane tak, żeby zachęcić dzieci do zwracania uwagi na poszczególne głoski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla dziecka i jego nauczyciela palce dłoni są nieocenioną pomocą dydaktyczną! Doskonale przydają się do kształtowania pojęcia liczby w aspekcie kardynalnym i porządkowym, pomagają w porównywaniu liczb, dodawaniu i odejmowaniu - i to nie tylko w zakresie dziesięciu! Palce przydają się, gdy dziecko uczy się nazw dni tygodnia i dowiaduje się, że tydzień to jest siedem dni następujących jeden po drugim. Ja was, palce, dobrze znam. to książeczka, która powstała z myślą o przedszkolakach, zwłaszcza starszakach i średniakach, o uczniach klas pierwszych oraz o dzieciach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Składają się na nią sześćdziesiąt dwa czterowersowe wierszyki oraz opisy zabaw palcowych, które należy wykonywać podczas ich recytowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty tablic zadrukowane dwustronnie.
Drewnianki to zbiór zabaw z wykorzystaniem drewnianych przedmiotów codziennego użytku. Obręcze od karniszy, kołki montażowe, klocki czy klamerki (spinacze do bielizny) dają mnóstwo możliwości do zabaw! To tani i łatwy w pozyskaniu materiał do pracy z dziećmi w przedszkolu, szkole, a także w domu - czyli wszędzie tam, gdzie można i gdzie chce się aktywnie i twórczo spędzać czas z dzieckiem. Niniejsza publikacja zawiera 100 pomysłów na zabawy z wykorzystaniem drewnianych rekwizytów. Zabawy zostały podzielone na 10 kategorii - ze względu na wykorzystywane przedmioty. W każdej kategorii znajduje się 10 gotowych propozycji zabaw wraz z ilustracjami pomocniczymi. Integralną część publikacji stanowi zestaw gotowych kart i szablonów (do użycia podczas przeprowadzania wybranych propozycji zabaw), który został zamieszczony na perforowanych stronach na końcu książki. Prezentowane w publikacji zabawy są proste, ale doskonale rozwijają wyobraźnię i dają okazję do tego, by w kreatywny sposób spojrzeć na edukację dzieci. Pomagają w rozwijaniu umiejętności matematycznych, poszerzaniu słownictwa, rozwijaniu pamięci, doskonaleniu orientacji przestrzennej czy koordynacji wzrokowo-ruchowej, ale przede wszystkim dają wiele okazji do rozwijania wrażliwości dotykowej. Zmysł dotyku jest przecież tak ważny w procesie poznawania świata przez najmłodszych! Przedmiotami wykorzystanymi w publikacji można manipulować, a przy tym doskonalić sprawność dłoni, kształtować prawidłowe napięcie mięśniowe, rozwijać chwyt pęsetkowy, czyli ćwiczyć wszystko to, co niewątpliwie jest bazą do przygotowania przedszkolaka do roli ucznia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela)
(Bajkoterapia w Przedszkolu)
To 19 scenariuszy wraz z propozycjami zabaw dla dzieci młodszych i starszych oraz kartami zadaniowymi. Scenariusze zakładają powtarzalny układ pracy z grupą przedszkolną: zabawa powitalna, odczytanie bajki przez nauczyciela, wspólna analiza treści bajki, zabawy związane z tematem, praca z kartami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dragon Edukacja)
Wiek: 6-8 lat.
Elementarz jest przeznaczony dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i stanowi bezcenną pomoc przy szybkiej i skutecznej nauce czytania. Początkowe rozdziały książki przeznaczone są do nauki pojedyńczych liter, dwuznaków oraz sylab, w dalszej częśći znajdują się proste czytanki, dzięki którym dziecko szybko nauczy sie płynnie czytać. Kolorowe i zabawne ilustracje są dodatkowym atutem elementarza, co uczyni naukę czytania jeszcze przyjemniejszą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 28.02.2024)
Książka
W koszyku
(Storie per crescere ; 11)
Tytuł oryginału : "Il risveglio della mummia".
Książka z serii : "L`albero dei libri".
Gio e Roby affidati per qualche giorno al nonno Alf, custode del museo. Subito pero cominciano i guai. Una misteriosa ombra li nomina agenti speciali e affidaloro una pericolosissima missione: fermare una mummia del museo che si risvegliera e minaccera di seminare il terrore in citta. I ragazzi riescono a compiere la loro terrorizzante missione tra viaggi spericolati e scorpioni velenosi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II LO (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Storie per crescere ; 7)
Książka z serii : "L`albero dei libri".
Cinque storie scritte da cinque autori diversi che prendono per mano i ragazzi e li guidano attraverso esperienze reali, fantastiche, avventurose, divertenti e talvolta sorprendenti alla scoperta dello spirito natalizio. Le storie raccontano di Silvia e la nascita del fratellino che mette in pericolo l’arrivo dei regali; di Babbo Natale che per un incidente si ritrova senza la renna capo-slitta; degli alberi del bosco che gareggiano per chi sara il piu bello; di Arturo che vuole assolutamente vedere Babbo Natale e di un papa che rivive il suo passato nascosto in un calendario dell’avvento.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II LO (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej