Sorting
Source
Katalog centralny
(70)
Form of Work
Gry i zabawki
(66)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Książki
(3)
Proza
(3)
Status
available
(83)
unavailable
(24)
only on-site
(6)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(5)
BD52 (Rembielińska 6a)
(18)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(13)
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W29 (Rembielińska 6a)
(7)
W37 (Smoleńska 94)
(7)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(2)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(4)
W72 (Suwalska 11)
(5)
W85 (Jórskiego 41)
(11)
W98 (Kondratowicza 20)
(19)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Author
Blanchot Denis
(19)
Cottereau Jacques
(19)
Benedetti Toussaint
(17)
Gille-Naves Guillaume
(16)
Andreani Jean-François
(14)
Polouchine Igor (1969- )
(9)
Polouchine Igor
(8)
Moon Alan R. (1951- )
(6)
Roubira Jean-Louis
(6)
Żabicka Monika
(5)
Benvenuto Johan
(4)
Daujean Cyrille
(4)
Kożyczkowska Magda
(4)
Andreani Jean-Francois
(3)
Bourgoin Nicolas
(3)
Cardouat Marie (1981- )
(3)
Delval Julien
(3)
Juszczak Inga
(3)
Lopez Sébastien
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chojnowski Ryszard
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Deval Julien
(2)
Hoffman Sandra
(2)
Jedlińska Magdalena
(2)
Juszczak Inga. My sweet obsession
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Majkowski Tomasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Quilliams Chris
(2)
Skowron Martyna
(2)
Szweda Szymon
(2)
André Marc
(1)
André Marc (gry planszowe)
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beppler Josh
(1)
Bertelsen Mikkel
(1)
Blink Charlie
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cattiaux Gérard
(1)
Chvátil Vladimír
(1)
Cochard David
(1)
Collette Xavier
(1)
Courtland-Smith Julian
(1)
Dessolain Cloé
(1)
Diochon Alex
(1)
Dombois Natalie
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Dzikowski Jakub
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Foksowicz Piotr
(1)
Fryxelius Isaak
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Fujita Shingo
(1)
Gamrot Magda
(1)
Gantiez Stéphane
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
Gravel Sophie
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hibbler Eric
(1)
Hinder Carine
(1)
Jędraszek Patryk
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kendell Cam
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kotry Matúš
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Kubiak Michał
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Kwapiński Adam
(1)
Labak Ewa
(1)
Lalet Michael
(1)
Landart Jeanne
(1)
Leacock Matt
(1)
Lefebvre Cédric
(1)
Lévi Laurent
(1)
May Dann
(1)
Michaud Laura
(1)
Mikucki Artur
(1)
Miyano Kaya
(1)
Mr. Cuddington
(1)
Murmak Filip
(1)
Nakashima Shotaro
(1)
Ohki Motoyuki
(1)
Oikawa Hiromi
(1)
Ono Shintaro
(1)
Orleański Piotr
(1)
Peitsch Michał
(1)
Pierô
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Péllisier Jérôme
(1)
Quidault Pascal
(1)
Raimbault Christopher
(1)
Reid Connor
(1)
Szulga Jędrzej
(1)
Year
2020 - 2025
(56)
2010 - 2019
(14)
Time Period of Creation
2001-
(58)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(70)
Language
Polish
(70)
English
(1)
Audience Group
Młodzież
(28)
9-13 lat
(27)
Dzieci
(23)
6-8 lat
(15)
14-17 lat
(14)
Dorośli
(9)
0-5 lat
(2)
Demographic Group
Literatura polska
(3)
Subject
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(3)
Handel
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Magia
(3)
Podróże
(3)
Czarownice i czarownicy
(2)
Kamienie szlachetne
(2)
Myślenie
(2)
Rozumowanie (logika)
(2)
Spostrzeganie
(2)
Trening pamięci
(2)
Trening umysłu
(2)
Wyprawy i ekspedycje
(2)
Alchemia
(1)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Atrakcje turystyczne
(1)
Biżuteria
(1)
Gildie
(1)
Gra słów
(1)
Historia
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Koty
(1)
Kradzież
(1)
Kraina Lodu (świat fikcyjny)
(1)
Kreatywność
(1)
Kupcy
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Maski
(1)
Miasta
(1)
Miasta portowe
(1)
Muzea
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nienawiść
(1)
Obeliks (postać fikcyjna)
(1)
Ofiary katastrof i wypadków
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pociągi
(1)
Podróże w czasie
(1)
Powroty
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Prześladowanie
(1)
Przyroda
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Renesans
(1)
Różnica wieku w związku
(1)
Skarby
(1)
Spotkanie po latach
(1)
Storytelling
(1)
Szkoły
(1)
Szpiedzy
(1)
Szpiegostwo
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Tajemnica
(1)
Tajni współpracownicy służb specjalnych
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Trauma
(1)
Ucieczki
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyspy
(1)
Zawód miłosny
(1)
Zbiorniki wodne
(1)
Zwierzęta
(1)
Złotnictwo
(1)
Łowcy nagród
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Subject: work
Frozen (film)
(1)
Lord of the Rings
(1)
Subject: time
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Subject: place
Amsterdam (Holandia)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(42)
Gry planszowe
(39)
Gry w karty
(11)
Gry strategiczne
(7)
Romans
(3)
Gry i zabawy
(2)
Powieść
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry w kości
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(42)
70 results Filter
Board game
In basket
Splendor - Miasta [Gra] : rozszerzenie / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel ; - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 plastikowych twierdz) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja.
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Wiek: 10+.
Splendor: Miasta to rozszerzenie do dynamicznej i uzależniającej gry w zbieranie zasobów na kartach i żetonach. Wcielanie się w renesansowych kupców będzie jeszcze bardziej pasjonujące dzięki czterem fascynującym modułom, które skierują rozgrywkę na nowe tory!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
Board game
In basket
Splendor [Gra] : Pojedynek / twórcy: Marc André i Bruno Cathala ; ilustracje Davide Tosello ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (1 kafelek zwycięstwa, 67 kart klejnotów, 3 zwoje przywilejów, 25 znaczników (4 znaczniki klejnotów niebieskich, 4 znaczniki klejnotów białych, 4 znaczniki klejnotów zielonych, 4 znaczniki klejnotów czarnych, 3 znaczniki zlota, 2 znaczniki pereł), 4 karty monarchów, 1 plansza, 1 woreczek) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 18x13x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
Liczba graczy: 2 ; czas gry: 30 min.
Opis według opakowania i instrukcji.
Samodzielna gra osadzona w świecie gry Splendor.
Wiek: 10+.
Jako mistrz gildii jubilerów tworzysz misterne i majestatyczne ozdoby dla monarchów i innych potężnych przywódców świata renesansu, w zamian zyskując coraz większy prestiż i majątek. Na horyzoncie pojawił się jednak ambitny rywal! Stań z nim w szranki, zbieraj kamienie szlachetne, perły oraz złoto, a następnie twórz z nich ozdoby oraz drogocenną biżuterię. Zyskaj przychylność monarchów, zdobywaj prestiż i stań się najlepszym jubilerem!
Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące! [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. sygn. G.10 (1 egz.)
Board game
In basket
Władca Pierścieni [Gra] : pojedynek o Śródziemie / autorzy gry Antoine Bauza i Bruno Cathala ; ilustracje: Vincent Dutrait. - Gdańsk : Rebel, copyright 2024. - 1 gra (1 plansza główna, 4-częściowy tor, 69 kart, 44 pionki, 18 żetonów, 30 monet, 7 płytek) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x21x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm), pomoc gracza (1 karta dwustronnie zadrukowana : ilustracje ; 26 cm).
Na podstawie powieści J. R. R. Tolkiena.
Gra przystosowana dla osób z zaburzeniami widzenia barw. Mechanika oparta na zasadach gry pt.: 7 Cudów Świata: Pojedynek.
Na opakowaniu logo producenta: Repos Production.
Czas gry: 30 min.
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2.
Wiek 10+.
Tłumaczone z języka francuskiego.
Pokieruj Drużyną Pierścienia, aby bronić wolnych ras i zniszczyć Jedyny Pierścień albo wciel się w Saurona ścigającego Froda i Sama, wysyłając swoje hordy pod bramy wrogich miast. Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia. [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. G.87 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.01.2026)
All copies are currently on loan: sygn. G.23 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.12.2025)
Board game
In basket
Cortex [Gra] : Dzieci, 1 / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 gra (pudełko: 90 kart - 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu - razem 24 części) : 14x14x5 cm +1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 13 cm).
Czas gry: 15 min.
Gra dla 2-6 graczy.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W "Cortex" dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysł! "Cortex" dla Dzieci posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G. 34 (1 egz.)
Board game
In basket
Cortex [Gra] : Dzieci. 2 / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, copyright [2018]. - 1 gra (pudełko: 90 kart - 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami) ) ; 14x14x5 cm +1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 13 cm).
Czas gry: 15 minut.
Liczba graczy: 2-6.
Wiek: 6+.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych! [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G. 35 (1 egz.)
Board game
In basket
Cortex [Gra]. 2 / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 gra (90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań zapachowych, 10 kart zapachów), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części)) : karton, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 13 cm).
Na opakowaniu: Mądra gra, 8 nowych wyzwań.
Czas gry: 15 min.
Dla 2-6 graczy.
Opis według pudełka.
Wiek 8+.
Tłumaczenie z języka francuskiego.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić rozmaite funkcje mózgu: spostrzegawczość, pamięć, refleks, logiczne myślenie i wiele, wiele innych, zapewniając jednocześnie doskonałą zabawę!
W Cortex 2 gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży! [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.24 (1 egz.)
Board game
In basket
Cortex [Gra]. 3 / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań zapachowych, 10 kart zapachów), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części)) : karton, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 13 cm).
Na opakowaniu: Mądra gra, 8 nowych wyzwań.
Czas gry: 15 min.
Dla 2-6 graczy.
Opis według pudełka.
Wiek 8+.
Tłumaczenie z języka francuskiego.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić rozmaite funkcje mózgu: spostrzegawczość, pamięć, refleks, logiczne myślenie i wiele, wiele innych, zapewniając jednocześnie doskonałą zabawę!
Podczas rozgrywki od 2 do 6 osób będzie rywalizować ze sobą, ekspresowo rozwiązując zadania z 8 kategorii. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami. [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.104 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G. 23 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. G.80 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.01.2026)
Board game
In basket
Klask [Gra] / Mikkel Bertelsen. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (1 plansza, 2 magnetyczne młoteczki, 2 znaczniki punktacji, 2 magnesy sterujące, 2 kulki, 4 białe magnesiki, 1 woreczek na elementy) : drewno, metal, magnes, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 45x35x15 cm + instrukcja ([14] stron : ilustracje, zdjęcia ; 21 cm).
Gra dla 2 graczy, czas rozgrywki 10 min.
Opis według pudełka. Na opakowaniu: Szałowa bitwa na magnesy!
Data wydania według strony dystrybutora https://www.wydawnictworebel.pl/games/klask-edycja-polska-5315.html
Wiek 8+.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Przesuwaj! Unikaj! Uderzaj! Strzelaj! Myśl taktycznie, podejmuj trafne decyzje i przede wszystkim działaj szybko, zanim przeciwnik zaskoczy Cię celnym strzałem i zwycięży!
KLASK to wyjątkowa, ekscytująca i jedyna w swoim rodzaju gra z użyciem magnesów. Podczas zabawy mamy jeden cel: umieścić kulkę w bramce przeciwnika! Każdy z graczy dysponuje własnym młoteczkiem, którym steruje spod planszy za pomocą specjalnego magnesu. W ten sposób przepychamy kulkę aż do zdobycia punktu. Ale uwaga! Na stole znajdują się też pułapki w postaci białych magnesów – jeśli 2 lub 3 przyczepią się do Twojego młoteczka, przeciwnik zdobędzie cenny punkt! [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. sygn. G.8 (1 egz.)
Board game
In basket
Czas gry: 15 minut. Liczba graczy: 2-8.
OPis na podstawie pudełka i instrukcji.
Wiek graczy: 4+.
Blue, Bingo i ich rodzice zapraszają do wspólnej zabawy! Zebrali najważniejsze rzeczy, a po drodze zawitali na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 okrągłych kartach znajdziemy zarówno kultowe postacie, jak i charakterystyczne przedmioty. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy?.
Na czym to polega? Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, 2 dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako minigry. Dodatkowo, aby utrudnić zabawę, symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych ze światem Blue. [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. G.113 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.12.2025)
Board game
In basket
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Miejsce i data wydania na podstawie informacji na stronie wydawcy.
Gra dla 2-5 graczy.
5 gier w 1.
Czas gry: 10 min.
Wiek: 4+.
Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G. 24 (1 egz.)
Board game
In basket
Opis według pudełka.
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1.
Liczba graczy: 2-8.
Wiek: 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Ale tu nie ma żadnego wspólnego symbolu! Na pewno jest! Ja mam marchewkę!! Ej, ale nie mam, serio!!! Musi być! Kostka lodu u mnie!! W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. W celu utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. [opis wydawcy].
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.40, G.36, G.42, G.44, G.38, G.41, G.45, G.37, G.43, G.39 (10 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G.45, G.48, G.47, G.44, G.50, G.46, G.49, G.43, G.42, G.51 (10 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G.1 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. G.64 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.12.2025)
All copies are currently on loan: sygn. G.1 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1. (dostępność ok. 07.01.2026)
Board game
In basket
Dobble Access+ [Gra] / autorzy Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory, w skład którego wchodzą Jean-François Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves oraz Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (65 kart: 13 kart o łatwym poziomie trudności - po 4 symbole na każdej, 21 kart o średnim poziomie trudności - po 5 symboli na każdej, 31 kart o zaawansowanym poziomie trudnosci - po 6 symboli na każdej) : papier, karton, kolor ; w pudełku o wymiarach 21x21x5 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje kolorowe).
Opis według pudełka.
Czas gry: 10 minut.
Liczba graczy: 1-4.
Wiek: 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Dobble Access+ to zupełnie nowa wersja popularnej na całym świecie gry, w której liczą się spostrzegawczość i refleks. Dzięki większym kartom i symbolom każdy może wziąć udział w wyzwaniu! Znajdź symbol łączący Twoją kartę z kartą na środku stołu, zanim zrobią to pozostali gracze.
To doskonały sposób na ćwiczenie skupienia i spostrzegawczości przy świetnej zabawie. Dodatkowo gra rozwija pamięć i przetwarzanie wizualno-przestrzenne, pozwala też lepiej zarządząć emocjami.
Co wyróżnia tę wersję Dobble? Powiększone karty i większe, wyraźne symbole sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej uniwersalna - można ją wykorzystać w pracy z osobami z trudnościami motorycznymi lub wzrokowymi. Dzięki trzem poziomom trudności grę można w pełni dostosować do możliwości graczy, a także podnosić poprzeczkę, gdy zajdzie taka potrzeba. W instrukcji znajdziesz dodatkowe materiały w postaci wypowiedzi ekspertów: psychiatrów i pedagogów, a także omówienie konkretnych funkcji poznawczych, które rozwija zabawa z Dobble Access+ [Opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. G.96 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.01.2026)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G.12 (1 egz.)
Board game
In basket
Opis według pudełka.
Czas gry: 15 minut.
Liczba graczy: 2-8.
5 gier w 1.
Wiek: 4+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Dobble Kids to gra wspierająca trening spostrzegawczości i szybkości reakcji, w pełni dostosowana do potrzeb najmłodszych. Zestaw zawiera 55 kart z symbolami przedstawiającymi przedmioty i zabawki, którymi dzieci bawią się każdego dnia. Miś, plecak, piłka, rower, lalka - proste obrazki łatwiej nazwać, dzięki czemu możemy zaprosić do zabawy dzieci od 4. roku życia. Dlaczego pokochasz tę grę? Przyjrzyj się obrazkom, znajdź parę, przejdź do kolejnej karty. Wydaje się proste, prawda? Ale pary nie są tak oczywiste: obrazki na kartach są różnej wielkości, odwrócone, a przede wszystkim otoczone zupełnie innymi grafikami, co potrafi zmylić nawet najbardziej spostrzegawczych graczy! Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, a przy stole dużo się dzieje, gdy każdy próbuje wyprzedzić innych uczestników w wyścigu do zwycięstwa. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.11 (1 egz.)
Board game
In basket
Dobble Super Mario [Gra] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, copyright 2024. - 1 gra (55 kart) : papier, karton, metal, kolor ; w pudełku metalowym 10x5 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1.
Wiek: 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Mario, Luigi, Toad, Peach, Yoshi i Bowser są gotowi do wspólnej zabawy! I choć nie zawsze się zgadzają, wspólnie zawitali na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 okrągłych kartach znajdziemy zarówno kultowe postacie, jak i charakterystyczne przedmioty. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy? [opis wydawcy].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. G. 29 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. sygn. G.14 (1 egz.)
Board game
In basket
Dobble zwierzaki [Gra] / Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2025. - 1 gra (55 kart) : papier, karton, metal, kolor ; format puszki: 9x5 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 22x27 cm), lista symboli (1 karta złożona).
Opis według opakowania.
Liczba graczy 2-8 graczy, czas gry 15 min.
Dla dzieci 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna w języku francuskim.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojego kartonika. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem! Dobble Zwierzaki to rozrywka absolutnie dla każdego gra nadaje się zarówno do zabawy z dziećmi, jak i na imprezy dorosłych. 55 kolorowych kart z czytelnymi symbolami zwierząt zamkniętych jest w solidnej, metalowej puszce, dzięki czemu łatwo zabrać Dobble ze sobą i grać absolutnie wszędzie: w poczekalni u lekarza, w pociągu, na wycieczce Dlaczego pokochasz tę grę? Przyjrzyj się obrazkom, znajdź parę, przejdź do kolejnej karty. Wydaje się proste, prawda? Ale pary nie są tak oczywiste: obrazki na kartach są różnej wielkości, odwrócone, a przede wszystkim otoczone zupełnie innymi grafikami, co potrafi zmylić nawet najbardziej spostrzegawczych graczy! Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, a przy stole dużo się dzieje, gdy każdy próbuje wyprzedzić innych uczestników w wyścigu do zwycięstwa. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. G.55 (1 egz.)
Board game
In basket
Trekking przez historię [Gra] / projekt gry Charlie Bink ; ilustracje Eric Hibbeler ; projekt graficzny Dann May ; tłumaczenie Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (108 kart historii, 12 kart przodków, 1 plansza zegara, 1 neoprenowa plansza główna, 4 zegarki kieszonkowe, 4 znaczniki punktacji, 84 żetony doświadczeń, 20 kryształów czasu, 4 zbiorniki na kryształy, 24 plany podróży, 4 karty pomocy, indeks dat, 24 karty zakrzywienia czasoprzestrzeni, 4 znaczniki zakrzywienia czasoprzestrzeni, , 2 plany podróży do trybu solo, 1 pojemnik na elementy : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 23 cm), instrukcja trybu solo (1 karta luzem), instrukcja "Zakrzywienia czasoprzestrzeni" (1 karta złożona)
Opis według pudełka i instrukcji.
Liczba graczy 1-4, czas 30-60 minut.
Wiek graczy 10+.
Witajcie w biurze podróży Wayback Tours! Za chwilę wyruszycie na trzydniową wycieczkę po historii. W wehikule czasu odwiedzicie miejsca odległe o tysiące lat i na własne oczy zobaczycie najważniejsze wydarzenia z przeszłości. Trzymajcie się planu i starajcie się podróżować zgodnie z chronologią, a wyprawa z pewnością Was nie zawiedzie! Trekking przez historię to strategiczna gra dla całej rodziny, która zabiera uczestników w wyjątkową podróż po najważniejszych wydarzeniach w dziejach. Podczas rozgrywki będziemy dobierali specjalne karty historii, starając się zachować odpowiednią kolejność, by zdobyć jak najwięcej punktów. Zmienne układy elementów i indywidualne plansze celów sprawiają, że gra jest niezwykle wciągająca nawet po kilku rozegranych partiach, a klimatyczne ilustracje i opisy wydarzeń historycznych nadają jej edukacyjnego charakteru. Rozgrywka w Trekking przez historię składa się z 3 rund, które odpowiadają poszczególnym etapom Waszej wycieczki. Każdego dnia spędzicie różną liczbę godzin, uczestnicząc w ważnych wydarzeniach historycznych. To od Was zależy, w jaki okres w dziejach się udacie, jednak warto zachować chronologię odwiedzanych wydarzeń, by zdobywać jak najwięcej punktów. Na planszy czekają na Was karty wydarzeń, do których możecie się przenieść. W grze walutą jest czas zaznaczany na specjalnym zegarze, a koszt karty jest zależny od jej położenia. Jeśli wyjątkowo zależy nam na którejś z nich, możemy przesunąć się dalej na planszy zegara, jednak warto pamiętać, że ma ona ważną funkcję wyznacza kolejność, w jakiej rozgrywamy swoje tury. W tej grze nie działamy jedno po drugim; aktywnym graczem jest ten, kto jest najbardziej z tyłu na planszy zegara. Pozornie niezwykle opłacalny ruch może się okazać mniej atrakcyjny, gdy weźmiemy pod uwagę, że dzięki nam przeciwnicy będą mogli rozegrać po dwie rundy zanim nas dogonią. Pozyskane karty historii zapewniają nam żetony doświadczeń, które służą do realizowania indywidualnych celów. Każdy z graczy dysponuje własnym planem podróży, który wymaga innej kombinacji żetonów. Realizowanie tych celów pozwala na zdobywanie cennych punktów. Otrzymujemy je również za odbyte wędrówki, czyli zestawy zebranych kart historii, które tworzą nieprzerwany ciąg chronologicznych wydarzeń. Im więcej kart uda nam się zebrać, tym więcej punktów otrzymamy. [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.24 (1 egz.)
Board game
In basket
Dixit Universe Access+ [Gra] / autorzy Gérald Cattiaux, Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat, Xavier Collette, Jérôme Pélissier, Carine Hinder ; tłumaczenie i redakcja: zespół Rebel. - Gdańsk : Rebel, copyright 2024. - 1 gra (18 kart haseł, 10 kart haseł z symbolami, 35 klasycznych kart, 35 uproszczonych kart, 1 plansza, 20 żetonów zwycięstwa, 4 zestawy kart do głosowania ) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Gra dla 1-4 graczy.
Czas rozgrywki 20 min.
Opis według pudełka.
Wiek 8+
Dixit Universe Access+ to adaptacja popularnych gier Dixit i Stella: Dixit Universe, które od lat pobudzają kreatywność graczy na całym świecie. Dzięki specjalnie dostosowanym elementom i zasadom gry każdy może wziąć udział w zabawie. Zagłosuj na 3 karty obrazków, które kojarzą Ci się z odkrytym słowem. Jeśli wybierzesz podobnie jak przeciwnicy, otrzymasz cenne punkty, które przybliżą Cię do zwycięstwa.
To doskonały sposób na ćwiczenie obrazowania mentalnego, mowy i dyskursu przy świetnej zabawie. Dodatkowo gra pozwala ćwiczyć pamięć krótkotrwałą i wspiera rozwój kompetencji społecznych.
Czym jest Access+? To seria gier przetestowanych i zatwierdzonych przez ekspertów w dziedzinach zdrowia i rekreacji. Zawiera tytuły znane ze swojej wartości edukacyjnej, dostosowane pod względem elementów i zasad, by były dostępne dla każdego i łatwe do zrozumienia. Gry Access+ stymulują wiele funkcji poznawczych i zachęcają do interakcji społecznych w bezpiecznym, przyjaznym otoczeniu.
Co wyróżnia tę odsłonę Dixit Universe? Wykorzystanie mechanizmów z gier Dixit i Stella pozwoliło uzyskać zabawę łączącą szerokie spektrum skojarzeń. W grze wykorzystujemy zarówno słowne hasła, jak i obrazy o różnym stopniu skomplikowania. Dzięki dwóm poziomom trudności grę można w pełni dostosować do możliwości graczy, a także podnosić poprzeczkę, gdy zajdzie taka potrzeba. W instrukcji znajdziesz dodatkowe materiały w postaci wypowiedzi ekspertów z zakresu pedagogiki, a także omówienie konkretnych funkcji poznawczych, które rozwija zabawa z Dixit Universe Access+ [Opis pochodzi od dystrybutora].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.3, G.4 (2 egz.)
Board game
In basket
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1.
Wiek: 4+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) )
Wszystkie symbole są bardzo proste do nazwania, charakterystycznie narysowane, co pozwala dzieciom nie tylko szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać symbol, ale też utrwala im nazewnictwo. [Opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.92 (1 egz.)
Board game
In basket
Dobble Asterix [Gra] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory, w skład którego wchodzą Jean-François Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves oraz Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra (55 kart) : papier, karton, metal, kolor ; format puszki: 90x45 mm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje kolorowe).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1.
Postacie Asterixa i Obelixa stworzyli Albert René, Goscinny, Uderzo.
Wiek: 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Szukaj par wśród Galów, Rzymian i ich atrybutów!
Asteriks, Obeliks, Panoramiks i inni mieszkańcy wioski szykują się do obrony przed Rzymianami! Zebrali najważniejsze rzeczy, a po drodze zawitali na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 okrągłych kartach znajdziemy zarówno kultowe postacie, jak i charakterystyczne przedmioty. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy? [Opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. sygn. G.16 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. G.51 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. G.6, G.5 (2 egz.)
Board game
In basket
Dobble Connect [Gra] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory, w skład którego wchodzą Jean-François Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves oraz Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra (90 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku o wymiarach 13x13x6 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
Wiek: 8+.
Zbierz drużynę, znajdź wspólny symbol i połącz karty!
Połącz siły z innymi mistrzami spostrzegawczości i odkryj zupełnie nowy wymiar rozgrywki! Spójrz na wylosowaną kartę oraz na te, które już zostały wyłożone na stole. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i dołóż kartonik do wzoru. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem!
Dobble Connect to zupełnie nowa odsłona rodzinnej gry karcianej, w której ćwiczymy refleks i spostrzegawczość. Naszym celem jest ułożenie 4 kart w swoim kolorze tak, by tworzyły nieprzerwaną linię – poziomą, pionową lub na skos. Aby dołożyć kolejną kartę do wzoru, musimy znaleźć wspólny symbol, łączący ją z jedną z kart, do której chcemy ją przyłączyć. Kto pierwszy, ten lepszy!
W Dobble Connect możemy grać indywidualnie lub w drużynach, dzięki czemu zabawa będzie jeszcze bardziej emocjonująca! [Opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. G.97 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again