Nauczyciele języka angielskiego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Alderson J. Charles
(1)
Collie Joanne
(1)
Duff Alan (1942- )
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Maley Alan (1937- )
(1)
Nuttall Christine (1930- )
(1)
Scrivener Jim
(1)
Slater Stephen (1947- )
(1)
Swan Michael (1936- )
(1)
Szplit Agnieszka
(1)
Ur Penny
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
2001-
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(6)
Polska
(1)
Język
angielski
(6)
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(20811)
6-8 lat
(10199)
9-13 lat
(9035)
Młodzież
(8501)
0-5 lat
(6963)
Nauczyciele języka angielskiego
(-)
14-17 lat
(4618)
Szkoły wyższe
(2035)
Studenci
(1529)
Rodzice
(893)
Szkoły podstawowe
(696)
Szkoły średnie
(600)
Nauczyciele
(469)
Dorośli
(155)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(113)
Psycholodzy
(111)
Psychoterapeuci
(102)
Menedżerowie
(90)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Klasa 6.
(40)
Przedsiębiorcy
(40)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Kobieta
(37)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Klasa 7.
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 8.
(34)
A2 (poziom biegłości językowej)
(33)
Klasa 5.
(33)
A2
(31)
A1 (poziom biegłości językowej)
(29)
Klasa 1.
(29)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 4.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
B1 (poziom biegłości językowej)
(26)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
Licea
(22)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
B2 (poziom biegłości językowej)
(19)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
18+
(11)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Temat
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
Język angielski
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia strona 263.
Indeks.
This is a practical guide for practising teachers of English and teachers in training. It offers teachers a rationale and a variety of imaginative techniques for integrating literature work with language teaching. It is divided into three sections: Part I discusses the questions: Why teach literature? What should we teach? How should we teach it?; Part II outlines and illustrates a wealth of student-centred class and homework activities appropriate to each stage of the study of a literary work. Detailed descriptions of the activities are accompanied by numerous sample worksheets; Part III demonstrates techniques for working with complete texts, and shows how the activities outlined in Part II can be applied to particular novels, plays, short stories and poems. All activities described have been used successfully with a wide range of classes from intermediate level up.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literature / Alan Duff & Alan Maley. - First published. - Oxford [etc.] : Oxford University Press, 1990. - [8], 167 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Resource Books for Teachers)
(Oxford English)
Bibliografia strony 166-167.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The practice of English language teaching / Jeremy Harmer. - 3rd edition completely revised and updated, 5th imprression. - Harlow : Longman, 2004. - XII, 370, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia strony 359-364. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19117 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: New edition.
Bibliografia strona 267-274. Indeks.
A revised edition of Christine Nuttall`s established text on the teaching of reading skills in a foreign language. It examines the skills required to read effectively and suggests classroom strategies for developing them. A new chapter on testing reading is provided by Charles Alderson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Teacher Development Series)
Bibliografia strona 216.
Learning Teaching has been one of the most successful guides to English since it was first published in 1994. Not only a superb textbook for initial training courses, it is also a no-nonsense handbook for practising ELT teachers, helping you to succeed from class to class, from week to week and from year to year. This book will help you to deepen your understanding of what happens - and of what is possible - in the language classroom. But Jim Scrivener’s approach is not merely theoretical: Learning Teaching is packed with practical - and immediately useable - activities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 157-165.
Książka poświęcona jest nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zawiera gotowe pomysły, które nie tylko uatrakcyjnią lekcje, ale i pomogą w ich prowadzeniu. Konstrukcja pozycji pozwala na swobodny wybór tych materiałów, które w danej chwili są potrzebne w pracy. Warto zaznaczyć, że jest to publikacja dla doświadczonych praktyków, pragnących rozwijać swoją wiedzę i umiejętności, jak też i początkujących nauczycieli, potrzebujących wsparcia i inspiracji.Wszystkie rozdziały pozycji zawierają informacje teoretyczne, dzięki czemu poszerzają wiedzę nauczycieli, oraz przykłady dobrych praktyk wraz z wyjaśnieniami pozwalającymi dopasować je do własnych potrzeb. Analiza treści jest dokonana z punktu widzenia nauczyciela praktyka, który w swojej pracy spotyka się z wieloma problemami. Pomaga więc w rozwiązywaniu tych problemów.Odnoszę się do takich zagadnień, jak: nauczanie wzrokowców, kinestetyków, czuciowców i słuchowców, indywidualizacja pracy (w tym nauczanie dyslektyków), wielokulturowość, edukacja plastyczna, inscenizacje i teatr, nowoczesna technologia, edukacja zdrowotna i integracja języka angielskiego z matematyką oraz projekty międzynarodowe. Analizuję również teoretyczne i praktyczne aspekty okresu bezpodręcznikowego, pracy w parach i grupach, wzbudzania pozytywnych emocji (inspirując się sugestopedią) i motywacji, rozwijania twórczości u dzieci, omawiam rytuały klasowe, uczenie się poza murami szkoły oraz przygotowanie rodziców do współpracy z nauczycielem i korzyści z uczenia się na kursach językowych. [.]Z książką tą jestem mocno związana emocjonalnie. Stanowi ona obraz mojej refleksji pedagogicznej i przemyśleń wynikających z łączenia pracy nauczyciela akademickiego, nauczyciela języka angielskiego i metodyka. [.] W ciągu wielu lat pracy nabierałam doświadczenia, sama prowadząc zajęcia językowe dla dzieci, ale i obserwując nauczycieli podczas hospitacji w szkołach językowych i na wyjazdach studyjnych oraz prowadząc szkolenia jako trener nauczycieli. Przez te lata budowałam swoją wiedzę i przenosiłam ją na pole praktyki także jako nauczyciel akademicki. [.]Mam nadzieję, że przedstawione pomysły i komentarze zaciekawią nauczycieli, którzy podobnie jak ja mają różne doświadczenia i wielostronne spojrzenie na świat. Szczerze zachęcam zatem do poszukiwania inspiracji w niniejszej książce i tworzenia własnych pomysłów w oparciu o moje przemyślenia i refleksje.(Ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20006 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.06.2024)
Książka
W koszyku
A course in language teaching : trainee book : [practice and theory] / Penny Ur. - First published. - Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 1999. - XII, 142 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
Bibliografia strona 142.
Providing a comprehensive basic introduction to teaching languages in pre-service or early experience settings, this important new course can be used by groups of teachers working with a trainer, or as a self-study resource. Suggestions for classroom observation and practice and action research projects are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19112 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej