Cichoń Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Cichoń Marcin
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia!
Wstęp * Rozdział 1. Wybór celu, modelu i strategii * 1.1. Specyfika biznesu w internecie (Jakub Jasiński) * Geneza, czyli dlaczego e-commerce wygląda tak, jak wygląda, i skąd pomysł na dokonywanie zakupów przez elektroniczne kanały sprzedaży * Charakterystyka polskiego e-commerce * Najwięksi gracze w Polsce * E-sklepy.pl * Co przyniesie przyszłość? * 1.2. Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne (Krzysztof Rdzeń) * 1.3. Analiza SWOT i biznesplan - wybór modelu, branży, produktu (Krzysztof Rdzeń) * 1.4. Strategie cenowe (Krzysztof Rdzeń) * 1.5. Częste błędy początkujących e-sprzedawców (Piotr Motyl) * Właściciel firmy jako zagrożenie * 1.6. Finansowanie e-biznesu (Piotr Dywański) * 1.7. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie (Paweł Królak) * Kiedy zatrudnić pierwszych pracowników? * Dlaczego ludzie mieliby pracować dla Ciebie? * Czego pracownicy oczekują od idealnej pracy? * Podstawowy błąd początkujących pracodawców * Jak zatrudniać nowych pracowników? * Kij i marchewka, czyli największy błąd w motywowaniu ludzi * Współpraca zamiast rywalizacji * Dobra praca to lekka praca * Co zrobić, aby Twoi pracownicy uwielbiali swoją pracę? * 1.8. Zarządzanie kryzysem w e-biznesie (Piotr Motyl) * Osobowość przedsiębiorcy źródłem kryzysu * 12 najczęściej pojawiających się błędów w e-biznesach * W jaki sposób zmniejszyć ryzyko sytuacji kryzysowych? * Rozdział 2. Sklep internetowy * 2.1. Kiedy otworzyć własny sklep w sieci (Mirosław Smużniak) * Rozpoczynam e-commerce * Sklep internetowy a platformy ofertowe * Centralizuj, kiedy to tylko możliwe * 2.2. Typy platform e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * SaaS * Open source * Sklepy licencyjne * Wdrożenia dedykowane * Podsumowanie * 2.3. Wzorcowa struktura serwisu sprzedażowego (Mirosław Smużniak) * Jak powinien wyglądać e-sklep, by sprzedawać? * Podstawowe elementy sklepów internetowych * Staraj się być postrzeganym jako ekspert * Struktura Twojego serwisu sprzedażowego * 2.4. Użyteczność sklepu internetowego (Paweł Krzyworączka) * Ideał usability * Rzeczy warte uwagi w e-sklepie * Strona główna sklepu * Strona kategorii * Strona produktu * Koszyk i składanie zamówienia * Podstrony statyczne * Zautomatyzowany kontakt e-mailowy i SMS-owy * Recenzje produktów, blog przysklepowy * Wersja mobilna sklepu * Testowanie skuteczności - test A/B, testy na użytkownikach * Zwiększanie użyteczności * 2.5. Przegląd aplikacji e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * osCommerce * Sote Shop * Presta Shop * Shoper.pl * Podsumowanie * 2.6. iStore.pl - case study (Mariusz Wesołowski) * 2.7. WellCommerce.pl - case study (Mirosław Smużniak) * Krótka historia * Funkcjonalność sklepu * Cennik sklepu * Czym WellCommerce wyróżnia się na tle konkurencji? * Rozdział 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych * 3.1. Uwarunkowania handlu na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Od "Licytuj" do "Kup teraz" * Allegro - rys historyczny * Od domowego zaplecza po Standard Allegro * Palf - filmy * Puszysta_pani - odzież, obuwie, dodatki * 3.2. Zasady sprzedaży w serwisie aukcyjnym - case study: Allegro (Mariusz Wesołowski) * I tu, i tu * Dajcie mi rząd dusz! * Używaj kluczy, a nie wytrychów! * Można czy nie? * Panta rhei * 3.3. Strategie sprzedaży na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Trzy strategiczne grosze na początek * Strategicznie, czyli na lata * Ulubione błędy w oparach złej strategii * Marketing przede wszystkim * Empiria * Powrót do korzeni * Cudów nie ma * Ekspozycja, tak! * Z armatą na muchę * 3.4. Przegląd platform sprzedażowych w Polsce (Mirosław Smużniak) * Platformy aukcyjno-ofertowe * Platformy zakupów lokalnych * Platformy ogłoszeniowe * Jeżeli nie Allegro, to co? * 3.5. Platformy zakupów lokalnych (Mirosław Smużniak) * Czym są serwisy zakupów lokalnych? * Polski rynek zakupów lokalnych * Jak budować profesjonalny e-commerce na serwisach zakupów lokalnych? * Rozdział 4. Usługi online * 4.1. Usługi eksperckie (Maciej Dutko) * 4.2. E-learning - sprzedaż wiedzy (Marcin Godlewski) * Czym jest e-learning? * Nie musisz być od razu specjalistą! * W jakim formacie sprzedawać swoją wiedzę? * Gdzie sprzedawać swoje produkty? * Gdzie reklamować swoje produkty? * Podsumowanie * 4.3. Programy afiliacyjne (Marcin Godlewski) * Własny program partnerski czy przystąpienie do sieci afiliacyjnej? * Forma rozliczeń prowizyjnych * Jaka wysokość prowizji będzie najlepsza? * Największe błędy w programach partnerskich * Co dodatkowo daje program partnerski? * Ja, partner w programach partnerskich! * Popularne programy partnerskie * 4.4. Marketing wielopoziomowy (Jacek Dudzic) * Rozdział 5. E-marketing * 5.1. Główne założenia marketingu internetowego (Agnieszka Dejnaka) * Strategia e-marketingu * Odmiany marketingu internetowego * Zasada 3A: informacja, interakcja, wizualizacja * Informacja i interakcja w e-marketingu a prosument * Blogi jako narzędzie e-marketingu * Facebook marketing * YouTube i działania reklamowe * E-marketing a technologia. Wizualizacja idei i produktów * Awatary handlowe jako narzędzie e-marketingu * Rzeczywistość rozszerzona * 5.2. Budowanie marki online (Maciej Dutko) * 5.3. Tworzenie skutecznej oferty (Maciej Dutko) * Targetowanie czy dywersyfikacja - dwa modele tworzenia ofert * Dobra oferta - co to znaczy? * Częste błędy * 5.4. Komunikacja wizerunkowa w internecie (Agnieszka Dejnaka) * Wizerunek marki w internecie - celowość * Strategia komunikacji wizualnej * Budowanie wizerunku marki przy użyciu wirtualnych postaci * System identyfikacji wizualnej a spójność wizerunkowa * Strategia budowania marki w internecie * 5.5. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych (Sławomir Panek) * Dlaczego zdjęcie? * Aspekty techniczne i merytoryczne * Podstawy obróbki zdjęć * Zakończenie * 5.6. Tagline (Paweł Krzyworączka) * Tagline a USP * Tagline w e-biznesie * Dwa aspekty związane ze sloganami w e-sklepach * Slogany reklamowe w wybranych polskich e-sklepach * Optimum: dwa hasła * 5.7. Marketing wirusowy (Maciej Dutko) * Czym jest marketing wirusowy? * Sposoby realizacji * Dobry viral - zalety i cechy * 5.8. Social media i marketing społecznościowy (Marcin Kosiński) * Zalety marketingu opartego na społecznościach * Budowanie przekazu * Narzędzia * 5.9. Performance marketing (Jakub Jasiński) * Określ, co jest dla Ciebie istotne * Modele współpracy * Narzędzia e-marketingu * Programy afiliacyjne * Retargeting * Agencja i dom mediowy * 5.10. Social gifting (Jakub Jasiński) * Jak to działa? * Czy to się opłaca? * 5.11. E-mail marketing (Paweł Krzyworączka) * Dlaczego warto to robić? * Jakie dane zbierać? * Opt-out, single opt-in czy double opt-in? * E-mail marketing a ochrona danych osobowych * Budowa własnej listy adresowej * Sposoby dystrybucji e-mailingu * Jak stworzyć dobry e-mailing/newsletter * Podsumowanie * 5.12. Marketing automation (Mirosław Szmajda, Lech Nowak) * Co jest potrzebne do automatyzacji marketingu? * Na podstawie jakich danych działa marketing automation? * W jaki sposób automatycznie doprowadzić do sprzedaży? * Kiedy warto wdrażać marketing automation? * 5.13. Pozycjonowanie (Paweł Krzyworączka) * Pozycjonowanie jako jeden z elementów strategii e-marketingowej * Zasada działania wyszukiwarki Google * Etyka w pozycjonowaniu * Pozycja w wynikach wyszukiwania a liczba wejść na stronę * Długi ogon versus trudne frazy * Analiza konkurencji i dobór słów kluczowych * Optymalizacja, czyli SEO * Zdobywanie linków * Google Webmaster Tools - koniecznie dodaj serwis * Śledzenie ruchu na stronie i postępów w pozycjonowaniu * Narzędzia przydatne dla pozycjonera * Częste błędy w pozycjonowaniu * Kary od Google??a (ban i filtr) * Jak wybrać i nadzorować firmę pozycjonerską? * Tendencje ewolucji algorytmu Google??a, czyli jak pozycjonować przyszłościowo * 5.14. Reklama płatna w wyszukiwarce - AdWords (Maciej Lewiński, Przemysław Modrzewski) * Początki reklamy w Google??u * Linki sponsorowane w Google??u * Planowanie kampanii AdWords * Cel kampanii * Analiza klientów * Analiza konkurencji * Tworzenie kampanii AdWords * Tworzenie kampanii Google AdWords * Narzędzia przydatne podczas prowadzenia kampanii linków sponsorowanych * Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej * 5.15. Blogi i mikroblogi firmowe (Paweł Lipiec) * Blog do zadań specjalnych * Dla kogo blog firmowy? * Blogi Earned, czyli współpraca z blogerami * Targetowane dotarcie * To nie display * Korzyści z prowadzenia bloga * Mikroblogi * Case study * 5.16. Serwisy zakupów grupowych (Paweł Lipiec) * Po pierwsze - czy powinienem korzystać z serwisów zakupów grupowych? * Po drugie - jak sprzedawać? * Po trzecie - jak przetrwać? * Po czwarte - jak to wykorzystać? * 5.17. Badanie efektów (Paweł Królak) * Kluczowe pojęcie: ROI * Dodatnie ROI kluczem do sukcesu - kilka własnych doświadczeń * Lifetime value, czyli optymalizacja w wersji hard * Niezbędne narzędzia * Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem * 6.1. Profil konsumenta w sieci (Jakub Jasiński) * 6.2. Zasady komunikacji e-biznesowej (Natalia Szwarc) * Optymalizacja kanałów komunikacji * Zasady komunikacji z klientem: od oferty po reklamacje * Pacyfikacja "trudnego" klienta * Częste błędy w komunikacji z e-klientem * 6.3. Budowanie zaufania klienta (Maciej Dutko) * 6.4. Budowanie relacji z klientem (Agnieszka Dejnaka) * Koncepcja marketingu relacji * Relacje reaktywne, proaktywne i odpowiedzialne * Zasady budowania relacji z klientem w internecie * Customizacja w przykładach * eCRM * 6.5. Programy rekomendacyjne i lojalnościowe (Agnieszka Dejnaka) * Systemy rekomendacyjne w internecie * Koszyk zakupowy, segment rynkowy, opinie innych osób - czyli sposoby rekomendacji * Systemy lojalnościowe w internecie * Podziały e-lojalności * Czynniki budujące e-lojalność * Programy lojalnościowe * Podsumowanie * 6.6. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizowania (Maciej Dutko) * Rozdział 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży * 7.1. Płatności w internecie (Mirosław Smużniak) * Metody płatności w internecie * Operatorzy płatności elektronicznych * Integracja e-sklepu z systemami płatności * Dlaczego klienci chcą korzystać z płatności internetowych? * 7.2. Magazynowanie, pakowanie, wysyłka (Mirosław Smużniak) * Magazynowanie * Przygotowywanie przesyłek * Logistyka sklepu internetowego * 7.3. Firmy kurierskie (Mirosław Smużniak) * Polski rynek przesyłek * Narzędzia wspomagające obsługę przesyłek * Reklamacje * 7.4. Dropshipping (Mirosław Smużniak) * Czym jest dropshipping? * Jak to wygląda w praktyce? * Gdzie ta metoda może znaleźć zastosowanie? * Zestawienie wad i zalet dropshippingu * Jak wprowadzić dropshipping? * Podsumowanie * 7.5. Automatyzacja sprzedaży (Mirosław Smużniak) * Transakcje internetowe, czyli radość ze sprzedaży i koszmar obsługi * Co możesz automatyzować, czyli dane przepływające w tle * Jak dobrać narzędzia? * Jaka jest najprostsza droga do osiągnięcia celu? * 7.6. Automatyzacja obsługi klienta (Mirosław Smużniak) * Co to jest CRM * Praktyka * CRM i zastosowania w e-commerce * Jak podtrzymywać relacje z klientem internetowym? * Podsumowanie * Rozdział 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży * 8.1. Analiza konkurencji (Marcin Cisek) * Analiza SWOT * Narzędzia analizy konkurencji * Korzyści z analizy konkurencji * 8.2. Cross-selling, up-selling, down-selling (Marcin Cichoń) * Czym właściwie jest cross-, up- i down-selling? * Jak i gdzie stosować? * Techniczna strona cross- i up-sellingu * 8.3. Cross-channelling (Jakub Jasiński) * Dlaczego warto krzyżować kanały? * Jak to robić? * Polityka asortymentowa * Polityka cenowa * Kanibalizm * Co możesz wdrożyć? * 8.4. Co-surfing (Rafał Sadłowski) * Surfowanie z przewodnikiem * Mariaż sztucznej i prawdziwej inteligencji * Jak działa co-surfing? * Narzędzia do co-surfingu * Dlaczego klienci potrzebują co-surfingu? * Kiedy sięgnąć po co-surfing? * 8.5. Porównywarki cen (Marcin Cichoń) * Być albo nie być w porównywarce * Koszty współpracy * Techniczna strona integracji * Same plusy i zero zagrożeń? * 8.6. Problem: długi ogon (Krzysztof Rdzeń) * 8.7. Testowanie a optymalizacja sprzedaży (Paweł Królak) * Co jest złego w kopiowaniu innych? * Jak testowanie wygląda w praktyce? * Warunki wiarygodnego testu * Optymalizacja to proces stały * Narzędzia, które warto poznać * Problem z SaaS i gotowymi sklepami * Od czego zacząć testowanie? * Testy dla odważnych * 8.8. Outsourcing w e-biznesie (Mirosław Smużniak) * Co w e-biznesie zlecać firmom zewnętrznym? * Możliwości i zagrożenia outsourcingu * 8.9. M-biznes (Kamil Czopek) * Dlaczego warto zastanowić się nad wdrożeniem technologii mobilnych w biznesie? * Czy nowe jest wrogiem starego? * M-biznes - od czego zacząć? * Narzędzia * SMS * Mobilne strony WWW * Aplikacje mobilne * Kody QR * Reklama mobilna * Inne technologie * Kiedy teoria zderza się z praktyką * Działanie * Prognozy na przyszłość * 8.10. Optymalizacja kosztów (Marcin Cisek) * Optymalizacja kosztów sprzedaży * Optymalizacja kosztów logistyki - lean managment * Optymalizacja kosztów podatkowych * Optymalizacja kosztów - kaizen * 8.11. Zarządzanie finansami e-przedsiębiorstwa (Paweł Królak) * Pierwsza skrajność - tylko zysk * Druga skrajność - tylko wzrost, zysk się nie liczy * Podstawowe zagadnienia zarządzania finansami * Koszty - o czym wielu przedsiębiorców zapomina? * Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami * Co z wynagrodzeniem właściciela? * 8.12. ATL jako wsparcie działań online (Jakub Jasiński) * Zasięg, świadomość, budowa marki * Wpływ użycia ATL na e-biznes * Komunikacja * 8.13. Mity psujące e-sprzedaż (Mariusz Wesołowski) * Paczka za pobraniem * Długi ogon po polsku * W internecie zawsze taniej * W internecie zawsze szybciej * Internet ? supermarket * Efekt kuli śnieżnej, czyli urobek żuka gnojowego * Social must be * 8.14. Zagrożenia dla e-przedsiębiorcy (Piotr Dywański) * Wypalenie e-zawodowe * Usterki e-komunikacji * Telepraca ma też wady * Rozdział 9. E-biznes a prawo * 9.1. Rejestracja działalności gospodarczej (Piotr Szulczewski) * Gdybym był bogaty, to założyłbym firmę i płaciłbym podatki... * Wyprzedaże kolekcji, sprzedaż hobbystyczna * Młody przedsiębiorca jak urzędnik - o dokumentach słów kilka * Data zgłoszenia działalności gospodarczej, czyli od kiedy prowadzisz firmę * Co to jest kod PKD? * Forma opodatkowania i zasady księgowości * Zgłoszenie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych * Istnieją wyjątki, których zwolnienie podmiotowe z podatku VAT nie obejmuje * 9.2. Forma podatkowo-prawna e-biznesu (Piotr Szulczewski) * Bezpieczniej to znaczy drożej, czyli kilka słów o sp. z o.o. * Optymalizacja poprzez strukturę sp. z o.o. & Co. * E-biznes w formie samodzielnej działalności gospodarczej * 9.3. Dokumentacja e-sprzedaży (Marcin Cisek) * Ustalenie daty przychodu dla celów podatkowych * Przedpłata a zaliczka * Ustalenie daty obowiązku podatkowego dla celów podatku VAT * Faktura elektroniczna * Koszty przesyłek - opodatkowanie łączne z produktem * Koszty przesyłek - pełnomocnictwo * Kasa fiskalna - obowiązek podatnika * Zwolnienie z obowiązku kasy fiskalnej przy sprzedaży wysyłkowej * Odliczenie ulgi na zakup kasy fiskalnej * Obowiązki podatnika przy rejestracji sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej * Kasa fiskalna - ewidencja zwrotów * 9.4. Kontrola skarbowa - jak się przygotować. Case study (Piotr Motyl) * Sprzedaż w internecie bez działalności gospodarczej - co mi grozi? * A co zrobić, jeżeli już prowadziłeś sprzedaż bez zakładania firmy? * W internecie mnie nie widać * Kasa fiskalna zainstalowana za późno * Czy potrzebny mi program księgowo-magazynowy? * Konto prywatne a firmowe * Sprzedawanie na wielu kontach - niekoniecznie swoich * Sprzedaż na Allegro: kontrola UKS, dane z Allegro * Co mi grozi, jeśli popełniłem wiele z tych błędów? * Moja firma została "wylosowana" * Profilaktyka, czyli jak takim kontrolom zapobiegać? * Profilaktyczne przeszkolenie pracowników * Uwaga na kontrahentów * Dobry plan działania pomoże nie wpadać w panikę * Upomnieć się o swoje prawo? * Dekalog podatnika przy kontroli * Odpowiedzialność firmy a podatki * 9.5. Prawa konsumenta a obowiązki sprzedawcy (Marcin Cisek) * Podstawy prawne regulacji konsumenckich * Definicja konsumenta * Obowiązki e-sprzedawcy * Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość * Reklamacje - gwarancja * Reklamacje - niezgodność towaru z umową * 9.6. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów (Marcin Cisek) * Klauzule niedozwolone * 9.7. Podatki w e-handlu (Piotr Szulczewski) * Kiedy sprzedajesz prywatnie * Jak się opodatkować, prowadząc działalność gospodarczą w internecie? * Karta podatkowa, czyli stała kwota podatku, niezależnie od tego, ile zarobisz * Ryczałt ewidencjonowany - płacisz od tego, co faktycznie zarobisz * Podatek liniowy - czyli stała stawka, nawet gdy dużo zarabiasz * Kilka słów o kasie fiskalnej w handlu internetowym * Prawdy i mity podatkowe, czyli sześć grzechów głównych przedsiębiorcy * 9.8. Ochrona danych osobowych (Marcin Cisek) * Definicja * Przetwarzanie danych * Zgoda na przetwarzanie danych * Rejestracja zbioru danych * Konsekwencje prawne * 9.9. Nieuczciwa konkurencja (Marcin Cisek) * Nieuczciwe praktyki rynkowe * Czyny nieuczciwej konkurencji * Sankcje prawne * 9.10. Transfer własności intelektualnej (Piotr Szulczewski) * Handel domenami * Sprzedaż logo, grafik i treści strony internetowej * Udostępnianie miejsca reklamowego * 9.11. Ochrona znaków towarowych (Marcin Cisek) * Znak towarowy i jego ochrona * Wzór przemysłowy i jego ochrona * 9.12. Mailing a spam (Marcin Cisek) * Definicja spamu * Poprawna zgoda na przesyłanie informacji handlowych * 9.13. Direct mailing (Marcin Cisek) * Co wybrać: e-mail czy direct mailing? * Uwarunkowania prawne * 9.14. Prawo autorskie w e-handlu (Maciej Dutko) * Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? * Uświadamianie i prewencja * Zabezpieczenie dowodów i reagowanie * Zabezpieczenie techniczne * Zastosowanie fałszywej treści * 9.15. Bezpieczny import z Chin (Joanna Wajdzik) * Poszukiwanie dostawców * Weryfikacja chińskiego partnera * Bezpieczna płatność * Jak zadbać o prawidłową realizację zamówienia * Podsumowanie * O autorach * Skorowidz *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 84,15 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej