Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(4)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(23)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(2)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(2)
Arkuszewska Aneta
(1)
Blount Jeb
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borek Paweł (biznes)
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gajór Joanna
(1)
Gali Sandra
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Gawlik Remigiusz
(1)
Gołaczyński Jacek
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Janoś-|Kresło Mirosława
(1)
Kaczorowska Bogna
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Klecha-Tylec Karolina
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kwaśny Jakub
(1)
Lee Kevin
(1)
Lewestam-Rodziewicz Agnieszka
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Materla Anna
(1)
Mesjasz Lidia
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Molendowski Edward
(1)
Mroczek Arkadiusz
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Norris Mark
(1)
Odrobina Anna (ekonomia)
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pach-Gurgul Agnieszka
(1)
Pera Jacek
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rozmiarek Jan
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seda Catherine
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smaga Marta
(1)
Smyk Katarzyna
(1)
Sojat Anna
(1)
Stanek Piotr (1978- )
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Surendra Sebastian
(1)
Szaran Adam
(1)
Sękowski Maciej
(1)
Ulbrych Marta
(1)
Walczak Tomasz
(1)
West Steve
(1)
Wilma Anna
(1)
Woźniak Monika
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zalisko Marek
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zwolińska Aneta
(1)
Łoboda Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Aplikanci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Seniorzy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Handel elektroniczny
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Kryminał
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść
(2)
Komentarz
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: * sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, * zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, * efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, * różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, * pięć C sprzedaży społecznościowej, * łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją, blogerów oraz osób prowadzących fora lub tematyczne serwisy internetowe.
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, jak mierzyć oglądalność witryny, jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, jak zarabiać na sprzedaży online, jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56535 (1 egz.)
Kaucja: 36,75 zł
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17755 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.05.2024)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia!
Wstęp * Rozdział 1. Wybór celu, modelu i strategii * 1.1. Specyfika biznesu w internecie (Jakub Jasiński) * Geneza, czyli dlaczego e-commerce wygląda tak, jak wygląda, i skąd pomysł na dokonywanie zakupów przez elektroniczne kanały sprzedaży * Charakterystyka polskiego e-commerce * Najwięksi gracze w Polsce * E-sklepy.pl * Co przyniesie przyszłość? * 1.2. Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne (Krzysztof Rdzeń) * 1.3. Analiza SWOT i biznesplan - wybór modelu, branży, produktu (Krzysztof Rdzeń) * 1.4. Strategie cenowe (Krzysztof Rdzeń) * 1.5. Częste błędy początkujących e-sprzedawców (Piotr Motyl) * Właściciel firmy jako zagrożenie * 1.6. Finansowanie e-biznesu (Piotr Dywański) * 1.7. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie (Paweł Królak) * Kiedy zatrudnić pierwszych pracowników? * Dlaczego ludzie mieliby pracować dla Ciebie? * Czego pracownicy oczekują od idealnej pracy? * Podstawowy błąd początkujących pracodawców * Jak zatrudniać nowych pracowników? * Kij i marchewka, czyli największy błąd w motywowaniu ludzi * Współpraca zamiast rywalizacji * Dobra praca to lekka praca * Co zrobić, aby Twoi pracownicy uwielbiali swoją pracę? * 1.8. Zarządzanie kryzysem w e-biznesie (Piotr Motyl) * Osobowość przedsiębiorcy źródłem kryzysu * 12 najczęściej pojawiających się błędów w e-biznesach * W jaki sposób zmniejszyć ryzyko sytuacji kryzysowych? * Rozdział 2. Sklep internetowy * 2.1. Kiedy otworzyć własny sklep w sieci (Mirosław Smużniak) * Rozpoczynam e-commerce * Sklep internetowy a platformy ofertowe * Centralizuj, kiedy to tylko możliwe * 2.2. Typy platform e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * SaaS * Open source * Sklepy licencyjne * Wdrożenia dedykowane * Podsumowanie * 2.3. Wzorcowa struktura serwisu sprzedażowego (Mirosław Smużniak) * Jak powinien wyglądać e-sklep, by sprzedawać? * Podstawowe elementy sklepów internetowych * Staraj się być postrzeganym jako ekspert * Struktura Twojego serwisu sprzedażowego * 2.4. Użyteczność sklepu internetowego (Paweł Krzyworączka) * Ideał usability * Rzeczy warte uwagi w e-sklepie * Strona główna sklepu * Strona kategorii * Strona produktu * Koszyk i składanie zamówienia * Podstrony statyczne * Zautomatyzowany kontakt e-mailowy i SMS-owy * Recenzje produktów, blog przysklepowy * Wersja mobilna sklepu * Testowanie skuteczności - test A/B, testy na użytkownikach * Zwiększanie użyteczności * 2.5. Przegląd aplikacji e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * osCommerce * Sote Shop * Presta Shop * Shoper.pl * Podsumowanie * 2.6. iStore.pl - case study (Mariusz Wesołowski) * 2.7. WellCommerce.pl - case study (Mirosław Smużniak) * Krótka historia * Funkcjonalność sklepu * Cennik sklepu * Czym WellCommerce wyróżnia się na tle konkurencji? * Rozdział 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych * 3.1. Uwarunkowania handlu na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Od "Licytuj" do "Kup teraz" * Allegro - rys historyczny * Od domowego zaplecza po Standard Allegro * Palf - filmy * Puszysta_pani - odzież, obuwie, dodatki * 3.2. Zasady sprzedaży w serwisie aukcyjnym - case study: Allegro (Mariusz Wesołowski) * I tu, i tu * Dajcie mi rząd dusz! * Używaj kluczy, a nie wytrychów! * Można czy nie? * Panta rhei * 3.3. Strategie sprzedaży na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Trzy strategiczne grosze na początek * Strategicznie, czyli na lata * Ulubione błędy w oparach złej strategii * Marketing przede wszystkim * Empiria * Powrót do korzeni * Cudów nie ma * Ekspozycja, tak! * Z armatą na muchę * 3.4. Przegląd platform sprzedażowych w Polsce (Mirosław Smużniak) * Platformy aukcyjno-ofertowe * Platformy zakupów lokalnych * Platformy ogłoszeniowe * Jeżeli nie Allegro, to co? * 3.5. Platformy zakupów lokalnych (Mirosław Smużniak) * Czym są serwisy zakupów lokalnych? * Polski rynek zakupów lokalnych * Jak budować profesjonalny e-commerce na serwisach zakupów lokalnych? * Rozdział 4. Usługi online * 4.1. Usługi eksperckie (Maciej Dutko) * 4.2. E-learning - sprzedaż wiedzy (Marcin Godlewski) * Czym jest e-learning? * Nie musisz być od razu specjalistą! * W jakim formacie sprzedawać swoją wiedzę? * Gdzie sprzedawać swoje produkty? * Gdzie reklamować swoje produkty? * Podsumowanie * 4.3. Programy afiliacyjne (Marcin Godlewski) * Własny program partnerski czy przystąpienie do sieci afiliacyjnej? * Forma rozliczeń prowizyjnych * Jaka wysokość prowizji będzie najlepsza? * Największe błędy w programach partnerskich * Co dodatkowo daje program partnerski? * Ja, partner w programach partnerskich! * Popularne programy partnerskie * 4.4. Marketing wielopoziomowy (Jacek Dudzic) * Rozdział 5. E-marketing * 5.1. Główne założenia marketingu internetowego (Agnieszka Dejnaka) * Strategia e-marketingu * Odmiany marketingu internetowego * Zasada 3A: informacja, interakcja, wizualizacja * Informacja i interakcja w e-marketingu a prosument * Blogi jako narzędzie e-marketingu * Facebook marketing * YouTube i działania reklamowe * E-marketing a technologia. Wizualizacja idei i produktów * Awatary handlowe jako narzędzie e-marketingu * Rzeczywistość rozszerzona * 5.2. Budowanie marki online (Maciej Dutko) * 5.3. Tworzenie skutecznej oferty (Maciej Dutko) * Targetowanie czy dywersyfikacja - dwa modele tworzenia ofert * Dobra oferta - co to znaczy? * Częste błędy * 5.4. Komunikacja wizerunkowa w internecie (Agnieszka Dejnaka) * Wizerunek marki w internecie - celowość * Strategia komunikacji wizualnej * Budowanie wizerunku marki przy użyciu wirtualnych postaci * System identyfikacji wizualnej a spójność wizerunkowa * Strategia budowania marki w internecie * 5.5. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych (Sławomir Panek) * Dlaczego zdjęcie? * Aspekty techniczne i merytoryczne * Podstawy obróbki zdjęć * Zakończenie * 5.6. Tagline (Paweł Krzyworączka) * Tagline a USP * Tagline w e-biznesie * Dwa aspekty związane ze sloganami w e-sklepach * Slogany reklamowe w wybranych polskich e-sklepach * Optimum: dwa hasła * 5.7. Marketing wirusowy (Maciej Dutko) * Czym jest marketing wirusowy? * Sposoby realizacji * Dobry viral - zalety i cechy * 5.8. Social media i marketing społecznościowy (Marcin Kosiński) * Zalety marketingu opartego na społecznościach * Budowanie przekazu * Narzędzia * 5.9. Performance marketing (Jakub Jasiński) * Określ, co jest dla Ciebie istotne * Modele współpracy * Narzędzia e-marketingu * Programy afiliacyjne * Retargeting * Agencja i dom mediowy * 5.10. Social gifting (Jakub Jasiński) * Jak to działa? * Czy to się opłaca? * 5.11. E-mail marketing (Paweł Krzyworączka) * Dlaczego warto to robić? * Jakie dane zbierać? * Opt-out, single opt-in czy double opt-in? * E-mail marketing a ochrona danych osobowych * Budowa własnej listy adresowej * Sposoby dystrybucji e-mailingu * Jak stworzyć dobry e-mailing/newsletter * Podsumowanie * 5.12. Marketing automation (Mirosław Szmajda, Lech Nowak) * Co jest potrzebne do automatyzacji marketingu? * Na podstawie jakich danych działa marketing automation? * W jaki sposób automatycznie doprowadzić do sprzedaży? * Kiedy warto wdrażać marketing automation? * 5.13. Pozycjonowanie (Paweł Krzyworączka) * Pozycjonowanie jako jeden z elementów strategii e-marketingowej * Zasada działania wyszukiwarki Google * Etyka w pozycjonowaniu * Pozycja w wynikach wyszukiwania a liczba wejść na stronę * Długi ogon versus trudne frazy * Analiza konkurencji i dobór słów kluczowych * Optymalizacja, czyli SEO * Zdobywanie linków * Google Webmaster Tools - koniecznie dodaj serwis * Śledzenie ruchu na stronie i postępów w pozycjonowaniu * Narzędzia przydatne dla pozycjonera * Częste błędy w pozycjonowaniu * Kary od Google??a (ban i filtr) * Jak wybrać i nadzorować firmę pozycjonerską? * Tendencje ewolucji algorytmu Google??a, czyli jak pozycjonować przyszłościowo * 5.14. Reklama płatna w wyszukiwarce - AdWords (Maciej Lewiński, Przemysław Modrzewski) * Początki reklamy w Google??u * Linki sponsorowane w Google??u * Planowanie kampanii AdWords * Cel kampanii * Analiza klientów * Analiza konkurencji * Tworzenie kampanii AdWords * Tworzenie kampanii Google AdWords * Narzędzia przydatne podczas prowadzenia kampanii linków sponsorowanych * Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej * 5.15. Blogi i mikroblogi firmowe (Paweł Lipiec) * Blog do zadań specjalnych * Dla kogo blog firmowy? * Blogi Earned, czyli współpraca z blogerami * Targetowane dotarcie * To nie display * Korzyści z prowadzenia bloga * Mikroblogi * Case study * 5.16. Serwisy zakupów grupowych (Paweł Lipiec) * Po pierwsze - czy powinienem korzystać z serwisów zakupów grupowych? * Po drugie - jak sprzedawać? * Po trzecie - jak przetrwać? * Po czwarte - jak to wykorzystać? * 5.17. Badanie efektów (Paweł Królak) * Kluczowe pojęcie: ROI * Dodatnie ROI kluczem do sukcesu - kilka własnych doświadczeń * Lifetime value, czyli optymalizacja w wersji hard * Niezbędne narzędzia * Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem * 6.1. Profil konsumenta w sieci (Jakub Jasiński) * 6.2. Zasady komunikacji e-biznesowej (Natalia Szwarc) * Optymalizacja kanałów komunikacji * Zasady komunikacji z klientem: od oferty po reklamacje * Pacyfikacja "trudnego" klienta * Częste błędy w komunikacji z e-klientem * 6.3. Budowanie zaufania klienta (Maciej Dutko) * 6.4. Budowanie relacji z klientem (Agnieszka Dejnaka) * Koncepcja marketingu relacji * Relacje reaktywne, proaktywne i odpowiedzialne * Zasady budowania relacji z klientem w internecie * Customizacja w przykładach * eCRM * 6.5. Programy rekomendacyjne i lojalnościowe (Agnieszka Dejnaka) * Systemy rekomendacyjne w internecie * Koszyk zakupowy, segment rynkowy, opinie innych osób - czyli sposoby rekomendacji * Systemy lojalnościowe w internecie * Podziały e-lojalności * Czynniki budujące e-lojalność * Programy lojalnościowe * Podsumowanie * 6.6. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizowania (Maciej Dutko) * Rozdział 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży * 7.1. Płatności w internecie (Mirosław Smużniak) * Metody płatności w internecie * Operatorzy płatności elektronicznych * Integracja e-sklepu z systemami płatności * Dlaczego klienci chcą korzystać z płatności internetowych? * 7.2. Magazynowanie, pakowanie, wysyłka (Mirosław Smużniak) * Magazynowanie * Przygotowywanie przesyłek * Logistyka sklepu internetowego * 7.3. Firmy kurierskie (Mirosław Smużniak) * Polski rynek przesyłek * Narzędzia wspomagające obsługę przesyłek * Reklamacje * 7.4. Dropshipping (Mirosław Smużniak) * Czym jest dropshipping? * Jak to wygląda w praktyce? * Gdzie ta metoda może znaleźć zastosowanie? * Zestawienie wad i zalet dropshippingu * Jak wprowadzić dropshipping? * Podsumowanie * 7.5. Automatyzacja sprzedaży (Mirosław Smużniak) * Transakcje internetowe, czyli radość ze sprzedaży i koszmar obsługi * Co możesz automatyzować, czyli dane przepływające w tle * Jak dobrać narzędzia? * Jaka jest najprostsza droga do osiągnięcia celu? * 7.6. Automatyzacja obsługi klienta (Mirosław Smużniak) * Co to jest CRM * Praktyka * CRM i zastosowania w e-commerce * Jak podtrzymywać relacje z klientem internetowym? * Podsumowanie * Rozdział 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży * 8.1. Analiza konkurencji (Marcin Cisek) * Analiza SWOT * Narzędzia analizy konkurencji * Korzyści z analizy konkurencji * 8.2. Cross-selling, up-selling, down-selling (Marcin Cichoń) * Czym właściwie jest cross-, up- i down-selling? * Jak i gdzie stosować? * Techniczna strona cross- i up-sellingu * 8.3. Cross-channelling (Jakub Jasiński) * Dlaczego warto krzyżować kanały? * Jak to robić? * Polityka asortymentowa * Polityka cenowa * Kanibalizm * Co możesz wdrożyć? * 8.4. Co-surfing (Rafał Sadłowski) * Surfowanie z przewodnikiem * Mariaż sztucznej i prawdziwej inteligencji * Jak działa co-surfing? * Narzędzia do co-surfingu * Dlaczego klienci potrzebują co-surfingu? * Kiedy sięgnąć po co-surfing? * 8.5. Porównywarki cen (Marcin Cichoń) * Być albo nie być w porównywarce * Koszty współpracy * Techniczna strona integracji * Same plusy i zero zagrożeń? * 8.6. Problem: długi ogon (Krzysztof Rdzeń) * 8.7. Testowanie a optymalizacja sprzedaży (Paweł Królak) * Co jest złego w kopiowaniu innych? * Jak testowanie wygląda w praktyce? * Warunki wiarygodnego testu * Optymalizacja to proces stały * Narzędzia, które warto poznać * Problem z SaaS i gotowymi sklepami * Od czego zacząć testowanie? * Testy dla odważnych * 8.8. Outsourcing w e-biznesie (Mirosław Smużniak) * Co w e-biznesie zlecać firmom zewnętrznym? * Możliwości i zagrożenia outsourcingu * 8.9. M-biznes (Kamil Czopek) * Dlaczego warto zastanowić się nad wdrożeniem technologii mobilnych w biznesie? * Czy nowe jest wrogiem starego? * M-biznes - od czego zacząć? * Narzędzia * SMS * Mobilne strony WWW * Aplikacje mobilne * Kody QR * Reklama mobilna * Inne technologie * Kiedy teoria zderza się z praktyką * Działanie * Prognozy na przyszłość * 8.10. Optymalizacja kosztów (Marcin Cisek) * Optymalizacja kosztów sprzedaży * Optymalizacja kosztów logistyki - lean managment * Optymalizacja kosztów podatkowych * Optymalizacja kosztów - kaizen * 8.11. Zarządzanie finansami e-przedsiębiorstwa (Paweł Królak) * Pierwsza skrajność - tylko zysk * Druga skrajność - tylko wzrost, zysk się nie liczy * Podstawowe zagadnienia zarządzania finansami * Koszty - o czym wielu przedsiębiorców zapomina? * Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami * Co z wynagrodzeniem właściciela? * 8.12. ATL jako wsparcie działań online (Jakub Jasiński) * Zasięg, świadomość, budowa marki * Wpływ użycia ATL na e-biznes * Komunikacja * 8.13. Mity psujące e-sprzedaż (Mariusz Wesołowski) * Paczka za pobraniem * Długi ogon po polsku * W internecie zawsze taniej * W internecie zawsze szybciej * Internet ? supermarket * Efekt kuli śnieżnej, czyli urobek żuka gnojowego * Social must be * 8.14. Zagrożenia dla e-przedsiębiorcy (Piotr Dywański) * Wypalenie e-zawodowe * Usterki e-komunikacji * Telepraca ma też wady * Rozdział 9. E-biznes a prawo * 9.1. Rejestracja działalności gospodarczej (Piotr Szulczewski) * Gdybym był bogaty, to założyłbym firmę i płaciłbym podatki... * Wyprzedaże kolekcji, sprzedaż hobbystyczna * Młody przedsiębiorca jak urzędnik - o dokumentach słów kilka * Data zgłoszenia działalności gospodarczej, czyli od kiedy prowadzisz firmę * Co to jest kod PKD? * Forma opodatkowania i zasady księgowości * Zgłoszenie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych * Istnieją wyjątki, których zwolnienie podmiotowe z podatku VAT nie obejmuje * 9.2. Forma podatkowo-prawna e-biznesu (Piotr Szulczewski) * Bezpieczniej to znaczy drożej, czyli kilka słów o sp. z o.o. * Optymalizacja poprzez strukturę sp. z o.o. & Co. * E-biznes w formie samodzielnej działalności gospodarczej * 9.3. Dokumentacja e-sprzedaży (Marcin Cisek) * Ustalenie daty przychodu dla celów podatkowych * Przedpłata a zaliczka * Ustalenie daty obowiązku podatkowego dla celów podatku VAT * Faktura elektroniczna * Koszty przesyłek - opodatkowanie łączne z produktem * Koszty przesyłek - pełnomocnictwo * Kasa fiskalna - obowiązek podatnika * Zwolnienie z obowiązku kasy fiskalnej przy sprzedaży wysyłkowej * Odliczenie ulgi na zakup kasy fiskalnej * Obowiązki podatnika przy rejestracji sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej * Kasa fiskalna - ewidencja zwrotów * 9.4. Kontrola skarbowa - jak się przygotować. Case study (Piotr Motyl) * Sprzedaż w internecie bez działalności gospodarczej - co mi grozi? * A co zrobić, jeżeli już prowadziłeś sprzedaż bez zakładania firmy? * W internecie mnie nie widać * Kasa fiskalna zainstalowana za późno * Czy potrzebny mi program księgowo-magazynowy? * Konto prywatne a firmowe * Sprzedawanie na wielu kontach - niekoniecznie swoich * Sprzedaż na Allegro: kontrola UKS, dane z Allegro * Co mi grozi, jeśli popełniłem wiele z tych błędów? * Moja firma została "wylosowana" * Profilaktyka, czyli jak takim kontrolom zapobiegać? * Profilaktyczne przeszkolenie pracowników * Uwaga na kontrahentów * Dobry plan działania pomoże nie wpadać w panikę * Upomnieć się o swoje prawo? * Dekalog podatnika przy kontroli * Odpowiedzialność firmy a podatki * 9.5. Prawa konsumenta a obowiązki sprzedawcy (Marcin Cisek) * Podstawy prawne regulacji konsumenckich * Definicja konsumenta * Obowiązki e-sprzedawcy * Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość * Reklamacje - gwarancja * Reklamacje - niezgodność towaru z umową * 9.6. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów (Marcin Cisek) * Klauzule niedozwolone * 9.7. Podatki w e-handlu (Piotr Szulczewski) * Kiedy sprzedajesz prywatnie * Jak się opodatkować, prowadząc działalność gospodarczą w internecie? * Karta podatkowa, czyli stała kwota podatku, niezależnie od tego, ile zarobisz * Ryczałt ewidencjonowany - płacisz od tego, co faktycznie zarobisz * Podatek liniowy - czyli stała stawka, nawet gdy dużo zarabiasz * Kilka słów o kasie fiskalnej w handlu internetowym * Prawdy i mity podatkowe, czyli sześć grzechów głównych przedsiębiorcy * 9.8. Ochrona danych osobowych (Marcin Cisek) * Definicja * Przetwarzanie danych * Zgoda na przetwarzanie danych * Rejestracja zbioru danych * Konsekwencje prawne * 9.9. Nieuczciwa konkurencja (Marcin Cisek) * Nieuczciwe praktyki rynkowe * Czyny nieuczciwej konkurencji * Sankcje prawne * 9.10. Transfer własności intelektualnej (Piotr Szulczewski) * Handel domenami * Sprzedaż logo, grafik i treści strony internetowej * Udostępnianie miejsca reklamowego * 9.11. Ochrona znaków towarowych (Marcin Cisek) * Znak towarowy i jego ochrona * Wzór przemysłowy i jego ochrona * 9.12. Mailing a spam (Marcin Cisek) * Definicja spamu * Poprawna zgoda na przesyłanie informacji handlowych * 9.13. Direct mailing (Marcin Cisek) * Co wybrać: e-mail czy direct mailing? * Uwarunkowania prawne * 9.14. Prawo autorskie w e-handlu (Maciej Dutko) * Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? * Uświadamianie i prewencja * Zabezpieczenie dowodów i reagowanie * Zabezpieczenie techniczne * Zastosowanie fałszywej treści * 9.15. Bezpieczny import z Chin (Joanna Wajdzik) * Poszukiwanie dostawców * Weryfikacja chińskiego partnera * Bezpieczna płatność * Jak zadbać o prawidłową realizację zamówienia * Podsumowanie * O autorach * Skorowidz *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 84,15 zł
Książka
W koszyku
Oszczędzaj nerwy, czas i pieniądze - pora zrobić zakupy w sieci!* Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz* Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać* Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta. Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie. Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać. Nauczysz się korzystać z różnego typu ofert (w tym ze zniżką dla grup), brać udział w aukcjach internetowych i płacić tak, by mieć pewność, że Twoje pieniądze nie zginą po drodze. Poznasz także szczególne prawa e-klienta. Załóż konto i zaszalej!* Podstawowe informacje na temat internetu* Niezbędne konto e-mail* Pierwsze zakupy* Oszczędność pieniędzy i czasu* Aukcje internetowe* Bezpieczne kupowanie i płacenie w sieci* Prawa e-klientaWygodnie, szybko, tanio - wypróbuj e-zakupy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 33,06 zł
Książka
W koszyku
(Metodyki Becka)
Zawiera także teksty aktów prawnych.
Bibliografia na stronach XXIII-XXXIX. Indeks.
Dla adwokatów, radców prawnych, aplikantów, studentów prawa i przedsiębiorców.
Prezentowana publikacja to praktyczny komentarz kompleksowo omawiający problematykę sporządzania umów elektronicznych. Opracowanie składa się z praktycznego komentarza, wzorów umów oraz wykazów najważniejszych orzeczeń z prezentowanej tematyki. W niniejszej publikacji omówione zostały m.in. zagadnienia takie jak: pojęcie i rodzaje umów elektronicznych:problemy umów elektronicznych, zasada swobody umów, definicje umów elektronicznych, typy umów elektronicznych; zawieranie umów elektronicznych: sposoby zawierania umów, forma, klauzule niedozwolone, ochrona konsumenta, odstąpienie od umowy, zwrot przedmiotu umowy elektronicznej; wykonanie umów elektronicznych: sposób wykonania umów, kryteria należytego wykonania zobowiązania powstającego z umowy elektronicznej, klasyfikacja umów, skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania wynikającego z umowy elektronicznej; prawo właściwe dla umów elektronicznych: autonomia woli stron w prawie prywatnym międzynarodowym, wybór prawa dla umów elektronicznych brak wyboru prawa art. 4 rozporządzenia Rzym I, klauzula korekcyjna oraz uzupełniająca, umowy konsumenckie; jurysdykcja w sprawach sporów z umów elektronicznych: umowy jurysdykcyjne, arbitraż, jurysdykcja ogólna, szczególna oraz w sprawach konsumenckich, zawiłość sprawy; dowody zawarcia umowy elektronicznej: weryfikacja autentyczności i prawdziwości umów elektronicznych, postępowanie dowodowe przy zawieraniu umowy elektronicznej, blockchain; elektroniczny arbitraż: forma zapisu na sąd polubowny, wszczęcie postępowania arbitrażowego, skład sądu; umowy elektroniczne w obrocie międzynarodowym: Komisja UNICITRAL, efekty prac komisji ONZ-UNICITRAL, konwencja nowojorska. Niezwykle funkcjonalnym atutem publikacji jest przegląd orzecznictwa, który znajduje się na końcu każdego rozdziału - są to najistotniejsze orzeczenia, mające dużą doniosłość dla praktyki. W publikacji zostały zamieszczone m.in. następujące wzory: wzór formularza reklamacyjnego - reklamacja towaru, wzór formularza odstąpienia od umowy (załącznik Nr 2 do PrKonsU), wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 od PrKonsU). Publikację przygotowano z myślą o praktykach - osobach świadczących profesjonalną pomoc prawną takich jak: adwokaci i radcowie prawni. Autorzy omawiają zagadnienia z uwzględnieniem potrzeb teorii i praktyki, przez co książka stanowi pomoc również dla aplikantów i studentów prawa. Opracowanie stanowi także nieocenioną pomoc dla osób fizycznych i przedsiębiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56220 (1 egz.)
Kaucja: 152,15 zł
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia, netografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: - Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? - W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? - Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? - Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? - Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? - Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? - Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? - W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Przedmowa * Wstęp * ROZDZIAŁ 1. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH * 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. * 1.1.1. Pojęcie i znaczenie nowych technologii * 1.1.2. Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji * 1.1.3. Młodzi uzytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych * 1.2. Kryteria wyodrębniania pokoleń * 1.3. Definicje pokolenia Z * 1.3.1. Pokolenia Y i Z - odrębne generacje młodych konsumentów * 1.3.2. Digital Natives * 1.3.3. 9/11 Generation * 1.1.4. iGeneration * 1.4. Pokolenie Z w Polsce * 1.4.1. Demografia pokolenia Z w Polsce * 1.4.2. Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej oraz w USA * 1.4.3. Cecgy behawioralne pokolenia Z w Polsce - przegląd badań wtórnych * ROZDZIAŁ 2. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŁ KONSUMENCKICH * 2.1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich * 2.1.1. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej * 2.1.2. Segmentacja konsumentów * 2.1.3. Definicja zachowań konsumenckich * 2.1.4. Rodzaje zachowań konsumenckich * 2.1.5. Modele zachowań konsumenckich * 2.2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych * 2.2.1. Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy * 2.2.2. Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych * 2.3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji * 2.3.1. E-konsument * 2.3.2. Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych * 2.3.3. Kluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów * ROZDZIAŁ 3. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z * 3.1. Charakterystyka urządzeń mobilnych * 3.1.1. Smartfony * 3.1.2. tablety * 3.1.3. Akcesoria do noszenia - wearables * 3.1.4. Aplikacje mobilne * 3.2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce * 3.2.1. Globalny rynek technologii mobilnych * 3.2.2. Polski rynek technologii mobulnych * 3.2.3. M-commerce na rynku globalnym * 3.2.4. M-commerce na polskim rynku * 3.3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych * 3.3.1. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym * 3.3.2. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim * 3. 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce * 3.4.1. Posiadane urządzenie mobilne * 3.4.2. Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych * 3.5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych * 3.5.1. Wykorzystanie wielu urządzeń - mutisreening * 3.5.2. Krótki czas żywotności i przekazu i live streaming * 3.5.3. Wykorzstanie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych * ROZDZIAŁ 4. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 4.1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych * 4.1.1. Badania jakościowe * 4.1.2. Badania ilościowe * 4.2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów * 4.3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym * 4.3.1. Częstotliwość i okoliczność korzystania z urządzeń mobilnych * 4.3.2. Sosoby korzystania z technologii mobilnych * 4.4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z * 4.4.1. Odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych * 4.4.2. Sosoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych * 4.4.3. metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych * 4.4.4. Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie * 4.4.5. Wykorzystanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych * 4.5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych * 4.5.1. Oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych * 4.5.2. Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych * 4.5.3. Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych bedące rezultatem wykorzystania przez firmy technologiii moblinych * ROZDZIAŁ 5. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE * 5.1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury * 5.1.1. Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych * 5.1.2. Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami * 5.1.3. Wpływ działań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z * 5.2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych * 5.2.1. Kryteria i metoda segmentacji * 5.2.2. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne * 5.2.3. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne * ROZDZIAŁ 6. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY * 6.1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych * 6.1.1. Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku * 6.1.2. Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalizacji * 6.1.3. Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji natywnych * 6.2. Mobilne działania reklamowe * 6.2.1. Wyszukiwanie internetowe * 6.2.3. Działania reklamowe typu push * 6.2.3. Mobilna relkama graficzna * 6.3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej * 6.3.1. Charakterystyka mediów społecznoścjiowych * 6.3.2. Komunikatory mobilne * 6.3.3. Relacjonowanie na żywo - livestreaming * 6.3.4. Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Informatyki Gospodarczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja podejmuje problematykę rozszerzonego zastosowania informatyki gospodarczej w Polsce na tle tej problematyki na świecie w zastosowaniu do sfery finansowo-bankowej, sektora produkcji żywności, marketingu i rynku elektronicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53631 (1 egz.)
Kaucja: 10,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da sie? sprzedawac?? zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos??c??. "A juz˙ pozyskac?? nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac?? sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas??cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w ksia?z˙ce "Techniki sprzedaży zdalnej". Czego moz˙na sie? spodziewac?? po ich książce? Zdobycia umieje?tnos??ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes??li do tej pory byłes?? handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis??cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac?? w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc?? swoje kompetencje i poznac?? wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. Tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58524 (1 egz.)
Kaucja: 37,42 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i na okł. : "Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnieć sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?".
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 53056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49059 (1 egz.)
Kaucja: 38,04 zł
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dostępna również jako e-book.
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ... i wciąż się opiera ... ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalny handel elektroniczny / Marian Niedźwiedziński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 182, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 175-179.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46279 (1 egz.)
Kaucja: 21,17 zł
Książka
W koszyku
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiona i omówiona problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Atutem książki są liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w tematyce omawianej w książce.
2. Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet * 2.1. Jak założyć działalność gospodarczą w Internecie - zagadnienia prawne * 2.2. Szczególne obowiązki sprzedawców w sklepach internetowych * 2.3. Szczegółowe zagadnienia związane z ochroną danych osobowych * 2.4. Regulamin sklepu internetowego * 2.5. Problematyka prawna tzw. "plików cookies" * 2.6. Prawne aspekty spamu * 2.7. Konkursy * 3. Blogi i portale społecznościowe * 3.1. Zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności prawnej za treści publikowane na blogach i portalach społecznościowych * 3.2. Aspekty prawne działalności marketingowej na blogach * 3.3. Prawo prasowe a błogi * 3.4. Przestępstwa w Internecie * 3.5. Problematyka prawna vlogów * 4. Prawo autorskie w Internecie * 4.1. Utwór * 4.2. Osobiste a majątkowe prawa autorskie * 4.3. Granice dozwolonego użytku prywatnego i publicznego * 4.4. Wizerunek i jego ochrona * 4.5. Ochrona praw autorskich * 4.6. Linkowanie * 4.7. Ochrona domen internetowych * 4.8. Licencje Creative Commons (CC) * 5. Znaki towarowe - zarys * 5.1. Pojęcie znaku towarowego * 5.2. Udzielenie prawa ochronnego na znak towarowy * 5.3. Postępowanie sporne * 5.4. Umowy dotyczące znaków towarowych * 5.5. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu cywilnym * 5.6. Znak towarowy a utwór * 6. Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi * Wzory pism * WZÓR A - Regulamin sklepu internetowego * WZÓR B - Regulamin konkursu internetowego * WZÓR C - Pozew o ochronę dóbr osobistych * WZÓR D -Wniosek o udostępnienie danych osobowych * WZÓR E -Wniosek do GIODO o nakazanie udostępnienia danych osobowych * WZÓR F - Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa * WZÓR G -Wezwanie do zaniechania naruszeń dóbr osobistych * WZÓR H - Zgoda na wykorzystanie wizerunku * WZÓR I - Umowa licencyjna * WZÓR J -Wezwanie do ujawnienia informacji z zakresu prawa autorskiego * WZÓR K - Pozew z tytułu naruszenia praw autorskich osobistych i majątkowych * WZÓR L -Wezwanie do zaprzestania naruszania znaku towarowego * WZÓR M - Regulamin dotyczący używania znaku towarowego * WZÓR N - Umowa licencyjna w zakresie korzystania ze znaku towarowego * WZÓR O - Formularz rejestracyjny znaku towarowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 29,18 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wiedzieć Więcej / Wydawnictwa Komunikacji i Łączności)
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52462 (1 egz.)
Kaucja: 38,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50031 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej