Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(21)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Galloway Scott (1964- )
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Miotk Anna
(2)
Nahai Nathalie
(2)
Sala Paweł
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowiec Bartosz
(1)
Bębenista Roman
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Dutko Maciej
(1)
Garton Ash Timothy (1955- )
(1)
Gawlik Katarzyna (zarządzanie)
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gruszecki Paweł (prawo)
(1)
Hajdas Monika
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Jenkins Simms
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kaushik Avinash
(1)
Kot Michał (marketing)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kołodziej Maciej
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Król Lech C
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lee Kevin
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowski Szymon
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Miegoń Arkadiusz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mącik Radosław
(1)
Najman Marta
(1)
Olszak Celina M
(1)
Plata-Alf Dagmara
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seda Catherine
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sokołowski Jarosław (reklama)
(1)
Sowiński Łukasz (marketing)
(1)
Szymański Wojciech (informatyka)
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Ulman Marta
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Winciorek Aleksander
(1)
Woźniak Monika
(1)
Woźniak Tomasz (1978- )
(1)
Zach Konrad
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łoboda Mirosław
(1)
Żołądkowicz Wojciech
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Marketing elektroniczny
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Dostępna również jako e-book.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić.W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś! E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr Podwykonawcy Marketing dla lokalnych biznesów Strony członkowskie i webinaria Reklamy w internecieKlikaj za miliony!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.06.2024)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją, blogerów oraz osób prowadzących fora lub tematyczne serwisy internetowe.
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, jak mierzyć oglądalność witryny, jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, jak zarabiać na sprzedaży online, jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56535 (1 egz.)
Kaucja: 36,75 zł
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia!
Wstęp * Rozdział 1. Wybór celu, modelu i strategii * 1.1. Specyfika biznesu w internecie (Jakub Jasiński) * Geneza, czyli dlaczego e-commerce wygląda tak, jak wygląda, i skąd pomysł na dokonywanie zakupów przez elektroniczne kanały sprzedaży * Charakterystyka polskiego e-commerce * Najwięksi gracze w Polsce * E-sklepy.pl * Co przyniesie przyszłość? * 1.2. Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne (Krzysztof Rdzeń) * 1.3. Analiza SWOT i biznesplan - wybór modelu, branży, produktu (Krzysztof Rdzeń) * 1.4. Strategie cenowe (Krzysztof Rdzeń) * 1.5. Częste błędy początkujących e-sprzedawców (Piotr Motyl) * Właściciel firmy jako zagrożenie * 1.6. Finansowanie e-biznesu (Piotr Dywański) * 1.7. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie (Paweł Królak) * Kiedy zatrudnić pierwszych pracowników? * Dlaczego ludzie mieliby pracować dla Ciebie? * Czego pracownicy oczekują od idealnej pracy? * Podstawowy błąd początkujących pracodawców * Jak zatrudniać nowych pracowników? * Kij i marchewka, czyli największy błąd w motywowaniu ludzi * Współpraca zamiast rywalizacji * Dobra praca to lekka praca * Co zrobić, aby Twoi pracownicy uwielbiali swoją pracę? * 1.8. Zarządzanie kryzysem w e-biznesie (Piotr Motyl) * Osobowość przedsiębiorcy źródłem kryzysu * 12 najczęściej pojawiających się błędów w e-biznesach * W jaki sposób zmniejszyć ryzyko sytuacji kryzysowych? * Rozdział 2. Sklep internetowy * 2.1. Kiedy otworzyć własny sklep w sieci (Mirosław Smużniak) * Rozpoczynam e-commerce * Sklep internetowy a platformy ofertowe * Centralizuj, kiedy to tylko możliwe * 2.2. Typy platform e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * SaaS * Open source * Sklepy licencyjne * Wdrożenia dedykowane * Podsumowanie * 2.3. Wzorcowa struktura serwisu sprzedażowego (Mirosław Smużniak) * Jak powinien wyglądać e-sklep, by sprzedawać? * Podstawowe elementy sklepów internetowych * Staraj się być postrzeganym jako ekspert * Struktura Twojego serwisu sprzedażowego * 2.4. Użyteczność sklepu internetowego (Paweł Krzyworączka) * Ideał usability * Rzeczy warte uwagi w e-sklepie * Strona główna sklepu * Strona kategorii * Strona produktu * Koszyk i składanie zamówienia * Podstrony statyczne * Zautomatyzowany kontakt e-mailowy i SMS-owy * Recenzje produktów, blog przysklepowy * Wersja mobilna sklepu * Testowanie skuteczności - test A/B, testy na użytkownikach * Zwiększanie użyteczności * 2.5. Przegląd aplikacji e-sklepowych (Mirosław Smużniak) * osCommerce * Sote Shop * Presta Shop * Shoper.pl * Podsumowanie * 2.6. iStore.pl - case study (Mariusz Wesołowski) * 2.7. WellCommerce.pl - case study (Mirosław Smużniak) * Krótka historia * Funkcjonalność sklepu * Cennik sklepu * Czym WellCommerce wyróżnia się na tle konkurencji? * Rozdział 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych * 3.1. Uwarunkowania handlu na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Od "Licytuj" do "Kup teraz" * Allegro - rys historyczny * Od domowego zaplecza po Standard Allegro * Palf - filmy * Puszysta_pani - odzież, obuwie, dodatki * 3.2. Zasady sprzedaży w serwisie aukcyjnym - case study: Allegro (Mariusz Wesołowski) * I tu, i tu * Dajcie mi rząd dusz! * Używaj kluczy, a nie wytrychów! * Można czy nie? * Panta rhei * 3.3. Strategie sprzedaży na Allegro (Mariusz Wesołowski) * Trzy strategiczne grosze na początek * Strategicznie, czyli na lata * Ulubione błędy w oparach złej strategii * Marketing przede wszystkim * Empiria * Powrót do korzeni * Cudów nie ma * Ekspozycja, tak! * Z armatą na muchę * 3.4. Przegląd platform sprzedażowych w Polsce (Mirosław Smużniak) * Platformy aukcyjno-ofertowe * Platformy zakupów lokalnych * Platformy ogłoszeniowe * Jeżeli nie Allegro, to co? * 3.5. Platformy zakupów lokalnych (Mirosław Smużniak) * Czym są serwisy zakupów lokalnych? * Polski rynek zakupów lokalnych * Jak budować profesjonalny e-commerce na serwisach zakupów lokalnych? * Rozdział 4. Usługi online * 4.1. Usługi eksperckie (Maciej Dutko) * 4.2. E-learning - sprzedaż wiedzy (Marcin Godlewski) * Czym jest e-learning? * Nie musisz być od razu specjalistą! * W jakim formacie sprzedawać swoją wiedzę? * Gdzie sprzedawać swoje produkty? * Gdzie reklamować swoje produkty? * Podsumowanie * 4.3. Programy afiliacyjne (Marcin Godlewski) * Własny program partnerski czy przystąpienie do sieci afiliacyjnej? * Forma rozliczeń prowizyjnych * Jaka wysokość prowizji będzie najlepsza? * Największe błędy w programach partnerskich * Co dodatkowo daje program partnerski? * Ja, partner w programach partnerskich! * Popularne programy partnerskie * 4.4. Marketing wielopoziomowy (Jacek Dudzic) * Rozdział 5. E-marketing * 5.1. Główne założenia marketingu internetowego (Agnieszka Dejnaka) * Strategia e-marketingu * Odmiany marketingu internetowego * Zasada 3A: informacja, interakcja, wizualizacja * Informacja i interakcja w e-marketingu a prosument * Blogi jako narzędzie e-marketingu * Facebook marketing * YouTube i działania reklamowe * E-marketing a technologia. Wizualizacja idei i produktów * Awatary handlowe jako narzędzie e-marketingu * Rzeczywistość rozszerzona * 5.2. Budowanie marki online (Maciej Dutko) * 5.3. Tworzenie skutecznej oferty (Maciej Dutko) * Targetowanie czy dywersyfikacja - dwa modele tworzenia ofert * Dobra oferta - co to znaczy? * Częste błędy * 5.4. Komunikacja wizerunkowa w internecie (Agnieszka Dejnaka) * Wizerunek marki w internecie - celowość * Strategia komunikacji wizualnej * Budowanie wizerunku marki przy użyciu wirtualnych postaci * System identyfikacji wizualnej a spójność wizerunkowa * Strategia budowania marki w internecie * 5.5. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych (Sławomir Panek) * Dlaczego zdjęcie? * Aspekty techniczne i merytoryczne * Podstawy obróbki zdjęć * Zakończenie * 5.6. Tagline (Paweł Krzyworączka) * Tagline a USP * Tagline w e-biznesie * Dwa aspekty związane ze sloganami w e-sklepach * Slogany reklamowe w wybranych polskich e-sklepach * Optimum: dwa hasła * 5.7. Marketing wirusowy (Maciej Dutko) * Czym jest marketing wirusowy? * Sposoby realizacji * Dobry viral - zalety i cechy * 5.8. Social media i marketing społecznościowy (Marcin Kosiński) * Zalety marketingu opartego na społecznościach * Budowanie przekazu * Narzędzia * 5.9. Performance marketing (Jakub Jasiński) * Określ, co jest dla Ciebie istotne * Modele współpracy * Narzędzia e-marketingu * Programy afiliacyjne * Retargeting * Agencja i dom mediowy * 5.10. Social gifting (Jakub Jasiński) * Jak to działa? * Czy to się opłaca? * 5.11. E-mail marketing (Paweł Krzyworączka) * Dlaczego warto to robić? * Jakie dane zbierać? * Opt-out, single opt-in czy double opt-in? * E-mail marketing a ochrona danych osobowych * Budowa własnej listy adresowej * Sposoby dystrybucji e-mailingu * Jak stworzyć dobry e-mailing/newsletter * Podsumowanie * 5.12. Marketing automation (Mirosław Szmajda, Lech Nowak) * Co jest potrzebne do automatyzacji marketingu? * Na podstawie jakich danych działa marketing automation? * W jaki sposób automatycznie doprowadzić do sprzedaży? * Kiedy warto wdrażać marketing automation? * 5.13. Pozycjonowanie (Paweł Krzyworączka) * Pozycjonowanie jako jeden z elementów strategii e-marketingowej * Zasada działania wyszukiwarki Google * Etyka w pozycjonowaniu * Pozycja w wynikach wyszukiwania a liczba wejść na stronę * Długi ogon versus trudne frazy * Analiza konkurencji i dobór słów kluczowych * Optymalizacja, czyli SEO * Zdobywanie linków * Google Webmaster Tools - koniecznie dodaj serwis * Śledzenie ruchu na stronie i postępów w pozycjonowaniu * Narzędzia przydatne dla pozycjonera * Częste błędy w pozycjonowaniu * Kary od Google??a (ban i filtr) * Jak wybrać i nadzorować firmę pozycjonerską? * Tendencje ewolucji algorytmu Google??a, czyli jak pozycjonować przyszłościowo * 5.14. Reklama płatna w wyszukiwarce - AdWords (Maciej Lewiński, Przemysław Modrzewski) * Początki reklamy w Google??u * Linki sponsorowane w Google??u * Planowanie kampanii AdWords * Cel kampanii * Analiza klientów * Analiza konkurencji * Tworzenie kampanii AdWords * Tworzenie kampanii Google AdWords * Narzędzia przydatne podczas prowadzenia kampanii linków sponsorowanych * Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej * 5.15. Blogi i mikroblogi firmowe (Paweł Lipiec) * Blog do zadań specjalnych * Dla kogo blog firmowy? * Blogi Earned, czyli współpraca z blogerami * Targetowane dotarcie * To nie display * Korzyści z prowadzenia bloga * Mikroblogi * Case study * 5.16. Serwisy zakupów grupowych (Paweł Lipiec) * Po pierwsze - czy powinienem korzystać z serwisów zakupów grupowych? * Po drugie - jak sprzedawać? * Po trzecie - jak przetrwać? * Po czwarte - jak to wykorzystać? * 5.17. Badanie efektów (Paweł Królak) * Kluczowe pojęcie: ROI * Dodatnie ROI kluczem do sukcesu - kilka własnych doświadczeń * Lifetime value, czyli optymalizacja w wersji hard * Niezbędne narzędzia * Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem * 6.1. Profil konsumenta w sieci (Jakub Jasiński) * 6.2. Zasady komunikacji e-biznesowej (Natalia Szwarc) * Optymalizacja kanałów komunikacji * Zasady komunikacji z klientem: od oferty po reklamacje * Pacyfikacja "trudnego" klienta * Częste błędy w komunikacji z e-klientem * 6.3. Budowanie zaufania klienta (Maciej Dutko) * 6.4. Budowanie relacji z klientem (Agnieszka Dejnaka) * Koncepcja marketingu relacji * Relacje reaktywne, proaktywne i odpowiedzialne * Zasady budowania relacji z klientem w internecie * Customizacja w przykładach * eCRM * 6.5. Programy rekomendacyjne i lojalnościowe (Agnieszka Dejnaka) * Systemy rekomendacyjne w internecie * Koszyk zakupowy, segment rynkowy, opinie innych osób - czyli sposoby rekomendacji * Systemy lojalnościowe w internecie * Podziały e-lojalności * Czynniki budujące e-lojalność * Programy lojalnościowe * Podsumowanie * 6.6. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizowania (Maciej Dutko) * Rozdział 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży * 7.1. Płatności w internecie (Mirosław Smużniak) * Metody płatności w internecie * Operatorzy płatności elektronicznych * Integracja e-sklepu z systemami płatności * Dlaczego klienci chcą korzystać z płatności internetowych? * 7.2. Magazynowanie, pakowanie, wysyłka (Mirosław Smużniak) * Magazynowanie * Przygotowywanie przesyłek * Logistyka sklepu internetowego * 7.3. Firmy kurierskie (Mirosław Smużniak) * Polski rynek przesyłek * Narzędzia wspomagające obsługę przesyłek * Reklamacje * 7.4. Dropshipping (Mirosław Smużniak) * Czym jest dropshipping? * Jak to wygląda w praktyce? * Gdzie ta metoda może znaleźć zastosowanie? * Zestawienie wad i zalet dropshippingu * Jak wprowadzić dropshipping? * Podsumowanie * 7.5. Automatyzacja sprzedaży (Mirosław Smużniak) * Transakcje internetowe, czyli radość ze sprzedaży i koszmar obsługi * Co możesz automatyzować, czyli dane przepływające w tle * Jak dobrać narzędzia? * Jaka jest najprostsza droga do osiągnięcia celu? * 7.6. Automatyzacja obsługi klienta (Mirosław Smużniak) * Co to jest CRM * Praktyka * CRM i zastosowania w e-commerce * Jak podtrzymywać relacje z klientem internetowym? * Podsumowanie * Rozdział 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży * 8.1. Analiza konkurencji (Marcin Cisek) * Analiza SWOT * Narzędzia analizy konkurencji * Korzyści z analizy konkurencji * 8.2. Cross-selling, up-selling, down-selling (Marcin Cichoń) * Czym właściwie jest cross-, up- i down-selling? * Jak i gdzie stosować? * Techniczna strona cross- i up-sellingu * 8.3. Cross-channelling (Jakub Jasiński) * Dlaczego warto krzyżować kanały? * Jak to robić? * Polityka asortymentowa * Polityka cenowa * Kanibalizm * Co możesz wdrożyć? * 8.4. Co-surfing (Rafał Sadłowski) * Surfowanie z przewodnikiem * Mariaż sztucznej i prawdziwej inteligencji * Jak działa co-surfing? * Narzędzia do co-surfingu * Dlaczego klienci potrzebują co-surfingu? * Kiedy sięgnąć po co-surfing? * 8.5. Porównywarki cen (Marcin Cichoń) * Być albo nie być w porównywarce * Koszty współpracy * Techniczna strona integracji * Same plusy i zero zagrożeń? * 8.6. Problem: długi ogon (Krzysztof Rdzeń) * 8.7. Testowanie a optymalizacja sprzedaży (Paweł Królak) * Co jest złego w kopiowaniu innych? * Jak testowanie wygląda w praktyce? * Warunki wiarygodnego testu * Optymalizacja to proces stały * Narzędzia, które warto poznać * Problem z SaaS i gotowymi sklepami * Od czego zacząć testowanie? * Testy dla odważnych * 8.8. Outsourcing w e-biznesie (Mirosław Smużniak) * Co w e-biznesie zlecać firmom zewnętrznym? * Możliwości i zagrożenia outsourcingu * 8.9. M-biznes (Kamil Czopek) * Dlaczego warto zastanowić się nad wdrożeniem technologii mobilnych w biznesie? * Czy nowe jest wrogiem starego? * M-biznes - od czego zacząć? * Narzędzia * SMS * Mobilne strony WWW * Aplikacje mobilne * Kody QR * Reklama mobilna * Inne technologie * Kiedy teoria zderza się z praktyką * Działanie * Prognozy na przyszłość * 8.10. Optymalizacja kosztów (Marcin Cisek) * Optymalizacja kosztów sprzedaży * Optymalizacja kosztów logistyki - lean managment * Optymalizacja kosztów podatkowych * Optymalizacja kosztów - kaizen * 8.11. Zarządzanie finansami e-przedsiębiorstwa (Paweł Królak) * Pierwsza skrajność - tylko zysk * Druga skrajność - tylko wzrost, zysk się nie liczy * Podstawowe zagadnienia zarządzania finansami * Koszty - o czym wielu przedsiębiorców zapomina? * Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami * Co z wynagrodzeniem właściciela? * 8.12. ATL jako wsparcie działań online (Jakub Jasiński) * Zasięg, świadomość, budowa marki * Wpływ użycia ATL na e-biznes * Komunikacja * 8.13. Mity psujące e-sprzedaż (Mariusz Wesołowski) * Paczka za pobraniem * Długi ogon po polsku * W internecie zawsze taniej * W internecie zawsze szybciej * Internet ? supermarket * Efekt kuli śnieżnej, czyli urobek żuka gnojowego * Social must be * 8.14. Zagrożenia dla e-przedsiębiorcy (Piotr Dywański) * Wypalenie e-zawodowe * Usterki e-komunikacji * Telepraca ma też wady * Rozdział 9. E-biznes a prawo * 9.1. Rejestracja działalności gospodarczej (Piotr Szulczewski) * Gdybym był bogaty, to założyłbym firmę i płaciłbym podatki... * Wyprzedaże kolekcji, sprzedaż hobbystyczna * Młody przedsiębiorca jak urzędnik - o dokumentach słów kilka * Data zgłoszenia działalności gospodarczej, czyli od kiedy prowadzisz firmę * Co to jest kod PKD? * Forma opodatkowania i zasady księgowości * Zgłoszenie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych * Istnieją wyjątki, których zwolnienie podmiotowe z podatku VAT nie obejmuje * 9.2. Forma podatkowo-prawna e-biznesu (Piotr Szulczewski) * Bezpieczniej to znaczy drożej, czyli kilka słów o sp. z o.o. * Optymalizacja poprzez strukturę sp. z o.o. & Co. * E-biznes w formie samodzielnej działalności gospodarczej * 9.3. Dokumentacja e-sprzedaży (Marcin Cisek) * Ustalenie daty przychodu dla celów podatkowych * Przedpłata a zaliczka * Ustalenie daty obowiązku podatkowego dla celów podatku VAT * Faktura elektroniczna * Koszty przesyłek - opodatkowanie łączne z produktem * Koszty przesyłek - pełnomocnictwo * Kasa fiskalna - obowiązek podatnika * Zwolnienie z obowiązku kasy fiskalnej przy sprzedaży wysyłkowej * Odliczenie ulgi na zakup kasy fiskalnej * Obowiązki podatnika przy rejestracji sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej * Kasa fiskalna - ewidencja zwrotów * 9.4. Kontrola skarbowa - jak się przygotować. Case study (Piotr Motyl) * Sprzedaż w internecie bez działalności gospodarczej - co mi grozi? * A co zrobić, jeżeli już prowadziłeś sprzedaż bez zakładania firmy? * W internecie mnie nie widać * Kasa fiskalna zainstalowana za późno * Czy potrzebny mi program księgowo-magazynowy? * Konto prywatne a firmowe * Sprzedawanie na wielu kontach - niekoniecznie swoich * Sprzedaż na Allegro: kontrola UKS, dane z Allegro * Co mi grozi, jeśli popełniłem wiele z tych błędów? * Moja firma została "wylosowana" * Profilaktyka, czyli jak takim kontrolom zapobiegać? * Profilaktyczne przeszkolenie pracowników * Uwaga na kontrahentów * Dobry plan działania pomoże nie wpadać w panikę * Upomnieć się o swoje prawo? * Dekalog podatnika przy kontroli * Odpowiedzialność firmy a podatki * 9.5. Prawa konsumenta a obowiązki sprzedawcy (Marcin Cisek) * Podstawy prawne regulacji konsumenckich * Definicja konsumenta * Obowiązki e-sprzedawcy * Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość * Reklamacje - gwarancja * Reklamacje - niezgodność towaru z umową * 9.6. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów (Marcin Cisek) * Klauzule niedozwolone * 9.7. Podatki w e-handlu (Piotr Szulczewski) * Kiedy sprzedajesz prywatnie * Jak się opodatkować, prowadząc działalność gospodarczą w internecie? * Karta podatkowa, czyli stała kwota podatku, niezależnie od tego, ile zarobisz * Ryczałt ewidencjonowany - płacisz od tego, co faktycznie zarobisz * Podatek liniowy - czyli stała stawka, nawet gdy dużo zarabiasz * Kilka słów o kasie fiskalnej w handlu internetowym * Prawdy i mity podatkowe, czyli sześć grzechów głównych przedsiębiorcy * 9.8. Ochrona danych osobowych (Marcin Cisek) * Definicja * Przetwarzanie danych * Zgoda na przetwarzanie danych * Rejestracja zbioru danych * Konsekwencje prawne * 9.9. Nieuczciwa konkurencja (Marcin Cisek) * Nieuczciwe praktyki rynkowe * Czyny nieuczciwej konkurencji * Sankcje prawne * 9.10. Transfer własności intelektualnej (Piotr Szulczewski) * Handel domenami * Sprzedaż logo, grafik i treści strony internetowej * Udostępnianie miejsca reklamowego * 9.11. Ochrona znaków towarowych (Marcin Cisek) * Znak towarowy i jego ochrona * Wzór przemysłowy i jego ochrona * 9.12. Mailing a spam (Marcin Cisek) * Definicja spamu * Poprawna zgoda na przesyłanie informacji handlowych * 9.13. Direct mailing (Marcin Cisek) * Co wybrać: e-mail czy direct mailing? * Uwarunkowania prawne * 9.14. Prawo autorskie w e-handlu (Maciej Dutko) * Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? * Uświadamianie i prewencja * Zabezpieczenie dowodów i reagowanie * Zabezpieczenie techniczne * Zastosowanie fałszywej treści * 9.15. Bezpieczny import z Chin (Joanna Wajdzik) * Poszukiwanie dostawców * Weryfikacja chińskiego partnera * Bezpieczna płatność * Jak zadbać o prawidłową realizację zamówienia * Podsumowanie * O autorach * Skorowidz *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 84,15 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [341]-360.
Podstawowy cel niniejszej pracy to poszukiwanie idei zawartych we współczesnych reklamach oraz wyjaśnienie teleologii wykorzystania takich, a nie innych nośników znaczeń i wartości. Reklama jest tu traktowana jako zjawisko społeczne w nawiązaniu do teorii dotyczących nie tyle samego odbioru przekazu, ale jego zawartości w kontekście celu. Niniejsza praca to próba spojrzenia na zmiany i trendy, z jakimi mamy do czynienia w ostatnich latach, czyli od kiedy prowadzone i powszechnie dostępne są comiesięczne rankingi i publikowane zestawienia najbardziej popularnych kreacji w ramach YouTube Ads Leaderboard Top 5 najchętniej oglądanych spotow reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami video opracowywany jest globalnie, ale również ze względu na mutacje krajoweNaukowy namysł nad lokowaniem idei w reklamie był związany z luką, jaką niniejsza publikacja mogłaby zapełnić dzięki prezentacji autorskiej kategoryzacji dziesięciu najważniejszych modusów, poprzez które przekaz ten oddziałuje na użytkowników współczenych mediów.
Wstęp * WPROWADZENIE METODOLOGICZNE * 1. Konteksty naukowe badania reklamy * 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach * 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych * 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych * 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy * 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze * 2.2. Hipotezy gtówne i pomocnicze * 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze * 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów * 3.2. Kryteria ocen eksperckich * 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych * 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych * 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych * 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych * 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań * 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych * 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym * 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym * 4.4. Teleologia podjętych badań * ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI * 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie * 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych * 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej * 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski * 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy * 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe * 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii * 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej * 3.4. Zjawisko idea placement * ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB`A * 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych * 2. Potencjał YouTube??a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych * 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym * 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów * 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców * 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce * 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube * 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube * ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA * PRZEKAZU I RECEPCJI * 1. Prezentacja korpusu badań własnych * 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych * 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji * 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej * 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników * 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube * 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych * 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych * 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych * 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube * 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji * 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube * 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy * 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych * 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych * 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń * 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 * 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel * 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube * 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną * 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie * 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead * 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana * 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa * 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera * 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża * 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie * 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" * 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu * 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube * ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI * 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii * 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm * 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie * 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień * 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem * 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum * 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii * 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing * 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm * 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie * ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM * 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie * 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej * 1.2. Perswazyjność narracji * 1.3. Teleologia analizy narracyjnej * 2. Badania neuromarketingowe-specyfika i metodologia analizy reklam * 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych * 2.2. Badania eyetrackingowe * 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych * 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji * 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy * 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: * Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") * 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz * cennego | Czego szukasz?") * 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") * 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") * 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") * 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań * Zakończenie * Bibliografia * Spis fotografii * Spis rycin * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Wydanie I - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 116 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
U góry okładki: Pisz perswazyjnie, sprzedawaj skutecznie, zarabiaj więcej.
Indeks.
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!Maciej Dutko
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58051 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
ok. 612 min.
Czyta Wojciech Żołądkowicz.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. "Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób." - Jonah Berger, autor "Efektu wirusowego w biznesie" "Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia." - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory "Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom." - Adam Alter, autor Siły podświadomości "Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia." -"Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017 "Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, "Fortune" "Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie." - Joanne Tombrakos, "Huffington Post".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K.33 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.06.2024)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Four: the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google.
Indeks.
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 004 (1 egz.)
Kaucja: 24,14 zł
Książka
W koszyku
Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54065 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-128. Indeks.
W swoim nowym eseju Łukasz Gołębiewski zastanawia się nad tym, jak wyglądać będzie dystrybucja książek, muzyki, filmów, gazet i innych nośników kultury, gdy e-czytniki (np. Kindle) będą sprzedawane jak telefony komórkowe - za złotówkę. Zdaniem autora kultura popłynie wówczas do odbiorcy "szerokopasmowo", w formie abonamentu. "Nadchodza złote czasy dla kultury" - pisze autor, wbrew obiegowej opinii, że digitalizacja może być zagrożeniem dla biznesu kulturalnego. Wiele uwagi autor poświęca też zagadnieniom ochrony praw autorskich, pisze m.in. o tym, dlaczego do lamusa historii przejdą niebawem sieci darmowej wymiany plików.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52104 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Wstęp * 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) * Wprowadzenie * 1.1. Cyfrowa transformacja * 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja * 1.3. Marketing a technologia * 1.3.1. Technologie mobilne * 1.3.2. Internet Rzeczy * 1.3.3. Media społecznościowe * 1.3.4. Sztuczna inteligencja * 1.4. Marketing a metody zarządzania * 1.5. Marketing a organizacja działań * 1.6. Przyszłość marketingu * Podsumowanie * 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) * Wprowadzenie * 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach * 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania * 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające * 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej * Podsumowanie * 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) * Wprowadzenie * 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych * 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości * 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji * Podsumowanie * 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) * Wprowadzenie * 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności * 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line * 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty * 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki * 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej * 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych * 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci * 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics * 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej * Podsumowanie * 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) * Wprowadzenie * 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 * 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów * 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 * 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 * 5.5. Wartości tworząpozycję marki * 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki * 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa * 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 * Podsumowanie * 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) * Wprowadzenie * 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej * 6.1.1. Formy i techniki wywiadów * 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowańkonsumenckich * 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej * 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów * 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej * 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji * 6.4. Big Data w analityce marketingowej * 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań * 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu * 6 5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych * 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych * 6.7. Kierunki zastosowańanalityki marketingowej * 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych * 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej * Podsumowanie * 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) * Wprowadzenie * 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu * 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji * 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją * 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy * 7.5. Wykorzystanie Market telligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych * Podsumowanie * 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) * Wprowadzenie * 8.1. Przesłanki i kierunki zmian * 8.2. Istota innowacji * 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki * 8.4. Zarządzanie innowacjami * 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami * Podsumowanie * 9. Oczami praktyków * 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje * i mikroewolucje (Artur Maciorowski) * 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje * 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii * 9.1.3. Mikrotrendy * 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) * 9.2.1. Duch w maszynie * 9.2.2. Dane * 9.2.3. Algorytmy * 9.2.4. Sprzęt * 9.2.5. SISO * 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? * 9.2.7. Telefon od Absolutu * 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) * Epilog * O Autorach * Bibliografia * Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzy filary biznesu w internecie : kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych / Ryszard Jellinek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Jelinek Agencja Interaktywna, 2017. - 222 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 21 cm.
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek. Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21073 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.07.2024)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The truth about email marketing" 2009.
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom."Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie".Aaron Kahlouu, założyciel i dyrektor generalny Online Marketing Summie"Simms Jenkins z dużą wprawą wykłada serię prawd, których poznanie może ułatwić tworzenie efektywnych programów marketingowych, opartych na e-mailach wysyłanych za zgodą adresatów. Skorzystaj z ogromnego doświadczenia autora niniejszej książki i wejdź na prostą ścieżkę do odblokowania możliwości tego niezwykle ważnego kanału marketingowego".Sam Cece, dyrektor generalny StrongMail Systems
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53784 (1 egz.)
Kaucja: 60,03 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Dostępne również jako e-book.
Streszczenie w języku angielskim.
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Wstęp * Rozdział 1. Istota kapitału marki z perspektywy konsumenta * Wprowadzenie * 1.1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje * 1.2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału * 1.3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką * 1.4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego * Podsumowanie * Rozdział 2. Specyfika komunikacji marek w mediach społecznościowych * Wprowadzenie * 2.1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne * 2.2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) * 2.3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych * Podsumowanie * Rozdział 3. Kapitał marki jako rezultat i jako czynnik mediujący efekty komunikacji * Wprowadzenie * 3.1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) * 3.2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna * 3.3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) * Podsumowanie * Zakończenie * Wykaz cytowanej literatury * Wykaz cytowanych filmów i materiałów graficznych pochodzących ze źródeł internetowych * Aneks * Summary * Spis tabel i rysunków * O autorce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57607 (1 egz.)
Kaucja: 26,18 zł
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54059 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja "Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych" jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 55692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. cop. 2014.
Bibliogr.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.Z publikacji czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają social media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński i Marek Przystaś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54721 (1 egz.)
Kaucja: 44,97 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i na okł. : "Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnieć sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?".
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 53056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10172 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47776 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej