Green Joshua
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Green Joshua
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Kulturoznawcy
(1)
Medioznawcy
(1)
Temat
Kultura
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
YouTube
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
Bibliogr. s. 191-206.
YouTube jest od lat jednym z najpopularniejszych portali internetowych, mimo że jest wiele innych stron w internecie, na których można umieszczać filmy wideo. Jego szybki rozwój, różnorodne treści i upowszechnienie w anglojęzycznym świecie sprawiają, że można dzięki niemu zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką kultury popularnej. Bez względu na to, jak oceniamy YouTube, serwis ten stanowi siłę, z którą należy się liczyć. Czym jest YouTube i jakim celom może w przyszłości służyć - na te pytania odpowiadają Jean Burgess i Joshua Green. Książkę polecamy wszystkim zainteresowanym socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym. YouTube stanowi dla nas okazję, by stawić czoła niektórym najpilniejszym problemom kultury uczestnictwa: nierówności uczestnictwa i głosu; widocznym napięciom pomiędzy interesami komercyjnymi a dobrem publicznym; oraz kontestacji etyk i norm społecznych, która pojawia się, gdy ścierają się systemy przekonań, interesy i różnice kulturowe, [fragment tekstu]
Kultura YouTube / Edwin Bendyk * Przedmowa * Podziękowania * 1. Znaczenie YouTube * 2. YouTube a media głównego nurtu * 3. Kultura popularna YouTube * 4. Społeczna sieć YouTube * 5. Polityka kulturalna YouTube * 6. Niepewna przyszłość YouTube * Co działo się przed YouTube / Henry Jenkins * Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy / John Hartley
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku)
Bibliografia na stronach [457]-488. Indeks.
?Książka dostępna również jako e-book.
"Co się nie rozprzestrzenia - umiera" - tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni. Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.
Przedmowa do wydania polskiego 7 * Podziękowania 19 * Jak czytać tę książkę? 23 * Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? 33 * Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak 97 * Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało 149 * Rozdział 3. Wartość zaangażowania 187 * Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? 245 * Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności 305 * Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych 353 * Rozdział 7. Myśląc transnarodowo 395 * Podsumowanie 437 * Bibliografia 457 * Indeks 489 * O Autorach 511
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej