YouTube
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Proza
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(7)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(10)
BD40 (Suwalska 11)
(2)
BD52 (Rembielińska 6a)
(8)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(6)
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Emerson Marcus
(6)
Emerson Marcus. Dziennik Youtubera
(6)
Cajgner Wojtek
(3)
Cajgner Wojtek (1987- )
(3)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Burgess Jean
(1)
Byra Jacek
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Cyber Marian (1984- )
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Dąbrowski Jan (1996- )
(1)
Green Joshua
(1)
Griffin M. A
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Poznański Karol (1996- )
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Sidorownin Jan
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Stępowski Robert
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet (1956- ). My life as
(1)
Zawadzka Maria (1894-1974)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Młodzież
(8)
9-13 lat
(7)
14-17 lat
(2)
Dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura angielska
(1)
Literatura duńska
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
YouTube
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Powieść
(8)
Opracowanie
(3)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tata Oli poznaje świat social mediów i postanawia zostać jutuberem. Żeby zdobyć sławę, robi pranki, wymyśla głupie czelendże i wrzuca krindżowe filmiki, czym irytuje całą rodzinę. Niestety, mimo desperackich prób zrobienia kariery, jego kanał na YouTubie obserwują tylko trzy osoby. Czy bycie jutuberem to na pewno dobry pomysł na sukces? [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 24.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
Bibliogr. s. 191-206.
YouTube jest od lat jednym z najpopularniejszych portali internetowych, mimo że jest wiele innych stron w internecie, na których można umieszczać filmy wideo. Jego szybki rozwój, różnorodne treści i upowszechnienie w anglojęzycznym świecie sprawiają, że można dzięki niemu zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką kultury popularnej. Bez względu na to, jak oceniamy YouTube, serwis ten stanowi siłę, z którą należy się liczyć. Czym jest YouTube i jakim celom może w przyszłości służyć - na te pytania odpowiadają Jean Burgess i Joshua Green. Książkę polecamy wszystkim zainteresowanym socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym. YouTube stanowi dla nas okazję, by stawić czoła niektórym najpilniejszym problemom kultury uczestnictwa: nierówności uczestnictwa i głosu; widocznym napięciom pomiędzy interesami komercyjnymi a dobrem publicznym; oraz kontestacji etyk i norm społecznych, która pojawia się, gdy ścierają się systemy przekonań, interesy i różnice kulturowe, [fragment tekstu]
Kultura YouTube / Edwin Bendyk * Przedmowa * Podziękowania * 1. Znaczenie YouTube * 2. YouTube a media głównego nurtu * 3. Kultura popularna YouTube * 4. Społeczna sieć YouTube * 5. Polityka kulturalna YouTube * 6. Niepewna przyszłość YouTube * Co działo się przed YouTube / Henry Jenkins * Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy / John Hartley
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziś tak bardziej / Cyber Marian [pseud.]. - Kraków : Insignis Media, cop. 2016. - 295 s. : il. ; 23 cm.
Na książce wył. pseud. autora.
Na okł.: Darmowa apka z cyber rzeczywistością rozszerzoną i wyjątkowymi cyber materiałami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [341]-360.
Podstawowy cel niniejszej pracy to poszukiwanie idei zawartych we współczesnych reklamach oraz wyjaśnienie teleologii wykorzystania takich, a nie innych nośników znaczeń i wartości. Reklama jest tu traktowana jako zjawisko społeczne w nawiązaniu do teorii dotyczących nie tyle samego odbioru przekazu, ale jego zawartości w kontekście celu. Niniejsza praca to próba spojrzenia na zmiany i trendy, z jakimi mamy do czynienia w ostatnich latach, czyli od kiedy prowadzone i powszechnie dostępne są comiesięczne rankingi i publikowane zestawienia najbardziej popularnych kreacji w ramach YouTube Ads Leaderboard Top 5 najchętniej oglądanych spotow reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami video opracowywany jest globalnie, ale również ze względu na mutacje krajoweNaukowy namysł nad lokowaniem idei w reklamie był związany z luką, jaką niniejsza publikacja mogłaby zapełnić dzięki prezentacji autorskiej kategoryzacji dziesięciu najważniejszych modusów, poprzez które przekaz ten oddziałuje na użytkowników współczenych mediów.
Wstęp * WPROWADZENIE METODOLOGICZNE * 1. Konteksty naukowe badania reklamy * 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach * 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych * 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych * 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy * 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze * 2.2. Hipotezy gtówne i pomocnicze * 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze * 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów * 3.2. Kryteria ocen eksperckich * 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych * 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych * 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych * 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych * 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań * 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych * 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym * 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym * 4.4. Teleologia podjętych badań * ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI * 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie * 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych * 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej * 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski * 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy * 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe * 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii * 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej * 3.4. Zjawisko idea placement * ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB`A * 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych * 2. Potencjał YouTube??a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych * 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym * 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów * 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców * 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce * 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube * 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube * ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA * PRZEKAZU I RECEPCJI * 1. Prezentacja korpusu badań własnych * 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych * 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji * 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej * 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników * 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube * 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube * 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych * 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych * 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych * 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube * 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji * 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube * 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy * 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych * 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych * 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń * 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 * 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel * 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube * 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną * 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie * 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead * 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana * 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa * 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera * 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża * 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie * 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" * 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu * 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube * ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI * 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii * 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm * 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie * 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień * 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem * 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum * 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii * 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing * 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm * 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie * ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM * 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie * 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej * 1.2. Perswazyjność narracji * 1.3. Teleologia analizy narracyjnej * 2. Badania neuromarketingowe-specyfika i metodologia analizy reklam * 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych * 2.2. Badania eyetrackingowe * 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych * 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji * 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy * 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: * Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") * 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz * cennego | Czego szukasz?") * 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") * 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") * 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") * 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań * Zakończenie * Bibliografia * Spis fotografii * Spis rycin * Spis tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Takie tam / JDabrowsky ; komiksy Jan Sidorownin. - Kraków : Insignis Media, cop. 2016. - 187, [4] s. : il. kolor. ; 23 cm.
Nazywam się Jan Dąbrowski. Dziś mam 20 lat. Jeszcze dziesięć lat temu nie pomyślałbym nawet, że kiedyś mój kanał na TouTubie zasubskrubuje milion widzów, a młodzi ludzie będą wieszać plakaty na ścianach właśnie ze mną. Co to się porobiło!. Wiem jedno - nigdy nie mów nigdy. Pisząc tę książkę, miałem podobny cel jak przy tworzeniu filmów na YouTubie - chciałem Wam podarować chwile niczym nieskrępowanej radości bez cienia negatywnych emocji oraz wywołać na Waszych twarzach bezcenny uśmiech. I zarazić wiarą, że świat jest pełen nieograniczonych możliwości, więc każdy może spełniać swoje marzenia. Wystarczy tylko nie sięgnąć! Podpowiadam Wam, jak tworzyć filmiki i pracować nad swoim kanałem; w co się ubrać, żeby fajnie wyglądać i dobrze się czuć; jak pokonać nieśmiałość i nabrać pewności siebie, a nawet udzielam kilku porad sercowych. Stylizacje, przepisy, wspomnienia, zdjęcia z albumów rodzinnych i spotkań z fanami, opowiadania nawiązujące do moich ulubionych powieści, a nawet mój własny komiks - postarałem się umieścić w tej książce wszystko, co mogłoby się Wam spodobać! Znajdziecie tu także interaktywne strony współdziałające z darmową aplikacją, dzięki której uzyskasz dostęp do niepublikowanych materiałów, zabaw i wyzwań, których się podjąłem, by moja książka była dla Was jak najatrakcyjniejsza! Zapraszam do mojego świata!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Będzie się działo / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2024. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 8)
Stanowi część 7. cyklu. Część 1. pt.: Spoko ze mnie gość ; część 2. pt.: Głód zwycięstwa ; część 3. pt.: Nie ma lekko ; część 4. pt.: Nie ma innej ; częśc 5. pt.: Nie ma sprawy ; część 6. pt.: Sorry, nie będę przepraszał ; część 7. pt.: Raj dla graczy.
Tytuł oryginału cyklu: Kid Youtuber.
Cześć! To znowu ja! Davy Spencer, człowiek o wielu talentach! Ups! Przynajmniej tak mi się zawsze wydawało. Wiem, że wy, moi odlotowi fani, nigdy w to nie wątpiliście. Bo kto, jak nie ja, potrafi z nudnego szkolnego konkursu talentów rozkręcić taką imprezę, że staje się gwiazdą YouTube’a, nawet gdy wyjątkowo tego nie chce! Oj, będzie się działo!
Fergus, najlepszy kumpel Davy’ego, organizuje konkurs talentów. „Sława” youtubera nie pozwala mu na rezygnację z występu, choć wcale nie ma na niego ochoty. Postanawia zhakować system i wystąpić z tajną niespodzianką, na którą niestety jeszcze sam nie ma… pomysłu! Plotki o jego występie zaczynają się rozprzestrzeniać w obłędnym tempie. Mówi się o zapasach z niedźwiedziami, a nawet o przeprowadzeniu na sobie operacji na otwartym sercu. Atmosfera się zagęszcza, a ciekawość sięga zenitu. Davy ma zaledwie kilka dni na wymyślenie talentu wszechczasów, w przeciwnym razie poniesie porażkę tak epicką, że z pewnością zrobi furorę. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
(dostępność ok. 25.05.2024)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
(dostępność ok. 06.06.2024)
Książka
W koszyku
Nie ma innej opcji / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2022. - 185, [7] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 4)
Stanowi część 4. cyklu. Część 1. pt.: Spoko ze mnie gość ; część 2. pt.: Głód zwycięstwa ; część 3. pt.: Nie ma lekko.
Tytuł oryginału: cyklu: Kid Youtuber.
Kolejny sezon przygód Davy’ego Spencera! Nasza prawie-supergwiazda internetu wpadła na kolejny genialny pomysł. Ma zamiar wziąć filmik zrobiony przez KOGOŚ INNEGO, i będący już viralem... i odtworzyć go. Chce odgapić sam pomysł i jak twierdzi Davy nie ma w tym nic złego, bo oryginalna artystka zostanie wspomniana, a jej praca - doceniona! A tą... "docenioną" artystką ma być jego młodsza siostra, Krissy. Jej filmik, na którym wraz z Bo-bo, swoim pieskiem, piją herbatkę ubrani w kowbojskie stroje stał się viralem w ciągu jednej nocy. Prawda, że genialny pomysł?! No cóż, Davy nie ma wątpliwości. Pozostaje przebrać się za kowboja i urządzić herbatkę ze zwierzęciem. Ale nie będzie to PIERWSZE LEPSZE zwierzę... będzie to KURA Pomponiara, żywa maskotka szkoły. Czy plan się powiedzie? Czy Davy osiągnie wreszcie upragniony sukces? Nie ma innej opcji... no prawie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie ma lekko / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2022. - 171, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 3)
Stanowi część 3. cyklu. Część 1. pt.: Spoko ze mnie gość ; część 2. pt.: Głód zwycięstwa.
Tytuł oryginału: The Struggle is real.
Tytuł oryginału cyklu: Kid Youtuber.
Co tam, jak tam? Czujecie głód ekscytacji? Żądacie kolejnych przygód? Już się robi! Oto ja, Davy Spencer, wasz człowiek od szalonej zabawy i wkrótce supergwiazda YouTube’a, znów ruszam do akcji! Tym razem Davy szuka sławy na Comic Conie, na który został zaproszony jako VIP! No prawie! Supergwiazdą konwentu jest jego młodsza siostra, Krissy, której filmik z pieskiem Bo-bo viralowo rozprzestrzenił się po sieci. Ale kto by się tym przejmował?! Na pewno nie Davy, który ma tysiące pomysłów na to, jak zdobyć rzesze fanów! Jedną z atrakcji zlotu jest konkurs na najlepszy cosplay. Annie, Chuck i Fergus przygotowują zupełnie odjechane przebrania. Niestety, wygląda na to, że ich wysiłek pójdzie na marne. Ktoś ukradł główną nagrodę w konkursie! Co zrobi Davy? Czy to szansa dla niego, żeby znów zaistnieć? Plan jest prosty. Sfilmować swoje prywatne śledztwo - dopaść przestępcę - wrzucić filmik na kanał - stać się BOHATEREM Comic Conu i SUPERGWIAZDĄ internetu. Tylko niestety, wszystko co znajduje Davy, to wyłącznie kłopoty. Znów nie ma lekko!.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie ma sprawy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 184, [8] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 5)
Stanowi część 5. cyklu. Część 1. pt.: Spoko ze mnie gość ; część 2. pt.: Głód zwycięstwa ; część 3. pt.: Nie ma lekko ; część 4. pt.: Nie ma innej opcji.
Tytuł oryginału cyklu: Kid Youtuber.
Piąty tom cyklu. Davy razem z rodziną i najlepszymi na świecie przyjaciółmi wybiera się do aquaparku, aby uczcić urodziny siostry Krissy. Plan jest prosty. Relacje i filmiki z kilkudniowej zabawy mają zapewnić Davy’emu zaszczytne miejsce wśród gwiazd internetu i spowodować, że będzie zapraszany przez wszystkie wypasione ośrodki rozrywki w celu relacjonowania ich atrakcji. Niestety, jak zawsze, coś musi póść nie tak. Poprzedni tom nosi tytuł "Nie ma innej opcji".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj dla graczy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 7)
Stanowi część 7. cyklu. Część 1. pt.: Spoko ze mnie gość ; część 2. pt.: Głód zwycięstwa ; część 3. pt.: Nie ma lekko ; część 4. pt.: Nie ma innej ; częśc 5. pt.: Nie ma sprawy ; część 6. pt.: Sorry, nie będę przepraszał.
Tytuł oryginału cyklu: Kid Youtuber.
Czy są tu moi odlotowi fani? Mam dla was coś ekstra! Ten sezon będzie z całą pewnością najlepszy ze wszystkich! Będziecie śmiać się i płakać na przemian, zastanawiając się: „Co, u licha, jest ze mną nie tak?”. Ale bez obaw – WSZYSTKO z wami w porządku. To po prostu efekt uboczny tego bombastycznego sezonu! Jesteście już turbo podekscytowani? Zaczynajmy zatem! Davy z Fergusem i Annie chcą wziąć udział w turnieju gamingowym wodobalonowe wojny i to w trybie… obłędnym. Ceną przegranej w tym trybie jest wszystko. Wszystkie statystyki gracza. Wszystkiepunkty doświadczenia. Cały ekwipunek. Puf! Nie ma! Wasza postać zostaje permanentnie wymazana, ot tak! Czy davy podejmie ryzyko i dołączy do gry? Przed wami: rozgrzane do czerwoności kontrolery, tykające paski życia, Balony Ślizgobuty, Instant-Parasolki, zbroje z wykałaczek, wielolufowe miotacze balonów,czyli wszystkie chwyty dozwolone! Będzie się działo! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sorry, nie będę przepraszał / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa: Muza, 2023. - 182, [10] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 6 )
Stanowi część 6. cyklu. Część 1. pt.: Spoko ze mnie gość ; część 2. pt.: Głód zwycięstwa ; część 3. pt.: Nie ma lekko ; część 4. pt.: Nie ma innej ; częśc 5. pt.: Nie ma sprawy.
Tytuł oryginału: cyklu: Kid Youtuber.
W tym sezonie sprawy dość szybko się komplikują. W Wood Intermediate School jest nowy uczeń, który, żeby zaistnieć, postanawia zabawić się kosztem Davy'ego. Szykuje serię dość nieprzyjemnych psikusów. Z każdym dniem żarty stają się coraz groźniejsze, co prowadzi do epickiego starcia, które w końcu może uczynić Davy'ego sławnym youtuberem, o czym zawsze marzył. Nie jest też łatwo grupce jego przyjaciół: Fergus zostaje postawiony w trudnej sytuacji jako kapitan Hall Monitor, a Dutch dokonuje ostatecznego poświęcenia, aby ocalić swoją załogę. Będzie się działo!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Payback / M. A. Griffin ; tłumaczenie: Jacek Byra. - Warszawa : Ya!, copyright 2020. - 303, [1] strona ; 20 cm.
Na okładce: Rabują bogaych, obdarowują biednych.
Payback - tajemnicza antykapitalistyczna grupa złożona z nastolatków, ma jeden cel: okradać bogatych i obdarowywać biednych. Ich upubliczniane na Youtubie napady i akcje przekazywania pieniędzy potrzebującym szybko stają się elektryzującą sensacją w Internecie. Jednak kiedy do organizacji dołącza jej fan Tom, nieświadomie naprowadza on na trop grupy policję oraz okradzionego przez nią nieuczciwego biznesmana Ruiza. A to tylko niektórzy spośród wrogów, z jakimi przyjdzie się zmierzyć członkom Paybacku. Przed piątką nastolatków walka o to, aby pozostać przy życiu, która skonfrontuje ich z prawdą o tym, czy ich motywacje w rzeczywistości są bezinteresowne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-313. Indeks.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu....bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachine. Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji. dr hab. Barbara Szmigielska, Uniwersytet JagiellońskiProf. PAUL LEVINSON wykłada na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa w Fordham University w Nowym Jorku. Jest autorem zarówno prac naukowych wysoko cenionych w środowiskach akademickich, jak i popularnych powieści science fiction. Często występuje w telewizji i radiu, publikuje recenzje seriali telewizyjnych na swoim blogu InfiniteRegress.tv. W 2009 roku znalazł się na opracowanej przez The Chronicle of Higher Education liście 10 najlepszych naukowców-użytkowników Twittera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53551 (1 egz.)
Kaucja: 42,63 zł
Książka
W koszyku
Youtuber : like & subscribe / tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Dragon, copyright 2020. - 47, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię youtubera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię youtubera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kaiko : it`s only a game / Karol Poznański. - Kraków : Flow Books, 2016. - 268, [1] s. : il. kolor. ; 20 cm.
"Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o mnie, o zwykłym "Kaiko", Karolu Poznańskim, który jako dzieciak usiadł po raz pierwszy przed komputerem, o moich szkolnych traumach, trofeach i wagarach - strzał w dziesiątkę: ta książka jest właśnie dla was." Karol Kaiko pierwszy raz szczerze opowiada o swojej drodze na YouTube, pasjach i o tym co go ukształtowało. Z tej książki dowiecie się jak przeszedł ze sportu do e-sportu, kulisach pracy na YT, przyjaźni. Przeczytacie nawet o kolonialnych romansach ;-)Tego nie znajdziesz na jego kanale!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook`a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: w Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie, uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie, 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie, ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych, 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online, YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie, dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne, ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moje życie jako... / Janet Tashjian)
Derek Fallon w końcu znalazł coś ekscytującego wśród szkolnej nudy - zajęcia dodatkowe z tworzenia filmów! Wraz ze swoimi przyjaciółmi - Carly, Mattem i Umberto - nie może się doczekać stworzenia własnej serii na YouTube. Wkrótce jednak okazuje się, że bycie gwiazdą na YouTube to znacznie więcej pracy... Do akcji będzie trzeba włączyć Franka. Jest tylko jeden problem - Frank jest małpą. Opis pochodzi od wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej