Januszewska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Januszewska Małgorzata
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Turystyka
(2)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Indeks.
Bibliogr. s. [201]-206 i przy rozdz.
Podręcznik akademicki kierowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-206 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [372]-378. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: - podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, - rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, - zachowania klientów na tym rynku, - elementy marketingu-mix (5P), - marketing terytorialny w turystyce, - markowy produkt turystyczny, - nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, - marketing relacji w turystyce i rekreacji, - badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 1.1. Istota, zasady i cele marketingu * 1.2. Obszary badawcze marketingu usług * 1.3. Usługa jako produkt * 1.4. Koncepcje marketingu usług * ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH * I REKREACYJNYCH * 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i * rekreacyjnych * 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji * 2.4. Orientacje rynkowe * ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU * TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM * 3.1. Zachowania klienta – istota, uwarunkowania, etapy * 3.2. Typologia zachowań klientów * 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i * rekreacji * 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji * 4.4. Marketing mix w turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * * 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji * 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji * 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i * rekreacji * 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji * 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego * 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego * ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen * 6.2. Ogólne metody ustalania cen * 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych * 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych * 6.5. Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych * 7.3. Systemy dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji * 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w * turystyce i rekreacji * 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w * turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I * REKREACJI * ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W * TURYSTYCE * 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych * * 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi * konkurencyjnej * 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne * ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY * 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki * 11.2. Determinanty silnej marki * 11.3. Markowe produkty turystyczne * 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego * ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i * rekreacji * ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W * TURYSTYCE I REKREACJI * 13.1. Definicje marketingu relacji * 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji * 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem * 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE * I REKREACJI * 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 14.2. Projektowanie badania marketingowego w * turystyce i rekreacji * 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach * 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W * TURYSTYCE I REKREACJI * 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych * 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji * 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego *
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57479 (1 egz.)
Kaucja: 43,07 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17800 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej