Panasiuk Aleksander (1965- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Studenci
(2)
Wykładowcy wyższych uczelni
(1)
Temat
Turystyka
(6)
Ekonomika
(2)
Hotelarstwo
(2)
Biura podróży
(1)
Gastronomia
(1)
Marketing
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Transport
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 216-221. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach 400-409. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i - co ważne - w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym.(Dr hab. Krystyna Żelazna, Rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie)Drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku TURYSTYKA I REKREAKCJA.W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.Publikacja skierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Państwowe Wydawnictwo Naukowe)
Rok wydania dodruku wg PWN.
Bibliografia strony 260-267 i przy rozdziałach. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych.Autorzy omawiają kolejno:podstawy teoretyczne i terminologię,problemy jakości w gospodarce turystycznej,przewozy turystyczne,hotelarstwo i gastronomię,biura podróży,inne formy obsługi ruchu turystycznego,gospodarkę lokalną i regionalną,jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.Dodatkowymi zaletami podręcznika są:dostosowanie do programów nauczania,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 364-367. Indeks.
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploatacją hoteli.Książka zawiera kompleksową wiedzę na temat hotelarstwa - jednego z najważniejszych elementów infrastruktury i biznesu turystycznego. Autorzy przedstawiają w nim:podstawy teoretyczne i terminologię,rynek usług hotelarskich - współczesne trendy rozwojowe,zagadnienia związanie z eksploatacją hotelu,zarządzanie hotelem - z naciskiem na najnowsze trendy, jakość, standaryzację i innowacyjność świadczonych usług,gastronomię i inne usługi towarzyszące.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.
CZĘŚĆ I. Podstawy hotelarstwa * Rozdział 1. Zarys historii hotelarstwa na świecie i w Polsce * Rozdział 2. Podstawowa terminologia związana z hotelarstwem * Rozdział 3. Wzajemne relacje między turystyką, hotelarstwem a gastronomią * Rozdział 4. Miejsce hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego * Rozdział 5. Źródła prawa dotyczące hotelarstwa * CZĘŚĆ II. Rynek usług hotelarskich * Rozdział 6. Makro- i mikrootoczenie hotelarstwa * Rozdział 7. Rodzaje przedsiębiorstw hotelarskich * Rozdział 8. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów hotelarskich * Rozdział 9. Usługi hotelarskie jako produkt * Rozdział 10. Klasyfikacja usług hotelarskich * Rozdział 11. Zachowania konsumentów w hotelarstwie * Rozdział 12. Mierniki charakteryzujące hotelarstwo * Rozdział 13. Miejsce państwa na rynku usług hotelarskich * Rozdział 14. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce * Rozdział 15. Kierunki rozwoju współczesnego hotelarstwa * CZĘŚĆ III. Eksploatacja hotelu * Rozdział 16. Części składowe współczesnego hotelu * Otoczenie eksploatacyjne obiektu hotelowego * Recepcja (wraz z holem hotelowym) * Część mieszkalna * Działalność służb pięter * Gastronomia hotelowa * Zaplecze techniczne obiektu hotelowego * Dyrekcja (wraz z komórkami funkcyjnymi i pomocniczymi) * Rozdział 17. Budowa, modernizacja i wyposażanie obiektów hotelarskich * Rozdział 18. Personel hotelowy * Rozdział 19. Standardy obsługi i techniki pracy w hotelu * Rozdział 20. Regulamin organizacyjny hotelu * Rozdział 21. Technologie informatyczne w hotelu * Rozdział 22. Internet w hotelarstwie * Rozdział 23. Współpraca podmiotów hotelarskich z biurami podróży * Rozdział 24. Obsługa osób niepełnosprawnych w hotelarstwie * Rozdział 25. Ochrona praw gości hotelowych i ich mienia * Rozdział 26. Łańcuchy, systemy i sieci hotelowe * CZĘŚĆ IV. Zarządzanie hotelem * Rozdział 27. Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim * Rozdział 28. Zarządzanie kadrami w hotelu * Rozdział 29. Zarządzanie marketingowe usługami hotelarskimi * Rozdział 30. Zarządzanie ceną usług hotelarskich * Rozdział 31. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie * * Rozdział 32. Zarządzanie jakością usług hotelarskich * Rozdział 33. Zarządzanie bezpieczeństwem w hotelarstwie * Rozdział 34. Zarządzanie majątkiem hotelu * Rozdział 35. Zarządzanie strategiczne we współczesnym hotelu * CZĘŚĆ V. Gastronomia i usługi towarzyszące działalności hotelarskiej * Rozdział 36. Zasady prowadzenia działalności gastronomicznej w turystyce i hotelarstwie * Rozdział 37. Zakres działalności gastronomii hotelowej * Rozdział 38. Obsługa gości w gastronomii * Rozdział 39. Personel w działalności gastronomicznej * Rozdział 40. Obsługa konferencji * Rozdział 41. Piony rekreacyjny, sportowy i zdrowotny w działalności współczesnego obiektu * hotelarskiego * Rozdział 42. Pozostała działalność handlowa i usługowa hotelu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.B (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0, 21.B (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 169-175. Indeks.
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług.Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego.Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Wstęp (Aleksander Panasiuk) * Rozdział 1 Zadania samorządu terytorialnego w gospodarce turystycznej * (Beata Filipiak, DawidMilewski, Aleksander Panasiuk) * 1.1. Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego we współczesnej gospodarce * 1.2. Zakres zadaniowy jednostek samorządu lokalnego a jego finansowanie * 1.3. Rola samorządu terytorialnego w kształtowaniu świadomości i tożsamości lokalnej i regionalnej * 1.4. Samorząd lokalny jako kreator rozwoju turystyki * 1.5. Zadania samorządu w zakresie turystyki * 1.6. Zadania samorządu w zakresie informacji turystycznej * Rozdział 2 Społeczeństwo informacyjne (Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz) * 2.1. Istota i podstawowe cechy społeczeństwa informacyjnego * 2.2. Rodzaje informacji i ich wykorzystanie * 2.3. Znaczenie informacji w rozwoju współczesnej gospodarki * 2.4. Rola nowych mediów w rozwoju społeczeństwa informacyjnego * Rozdział 3 Gospodarka turystyczna (Aleksander Panasiuk) * 3.1. Istota gospodarki turystycznej * 3.2. Struktura gospodarki turystycznej * 3.3. Podmioty gospodarki turystycznej * 3.4. Samorząd jako element gospodarki turystycznej * 3.5. Innowacje w gospodarce turystycznej * Rozdział 4 Informacja w turystyce (Beata Meyer, Adam Pawlicz) * 4.1. Istota i formy informacji turystycznej * 4.2. Znaczenie informacji w procesie obsługi ruchu turystycznego * 4.3. System informacji turystycznej * 4.4. Elektroniczne systemy informacji turystycznej * Rozdział 5. Region jako obszar badań systemu informacji turystycznej * (Anna Gardzińska, Tomasz Mańkowski, Dawid Milewski, * Anna Tokarz) * 5.1. Atrakcyjność turystyczna regionu * 5.1.1. Założenia metodyczne badań * 5.1.2. Analiza atrakcyjności turystycznej gmin z zastosowaniem taksonomicznego miernika rozwoju * 5.2. Podmioty odpowiedzialne za system informacji turystycznej * 5.2.1. Samorząd terytorialny (wojewódzki, powiatowy, gminny) * 5.2.2. Przedsiębiorstwa turystyczne * 5.2.3. Organizacje turystyczne * 5.3. Rola regionalnej i lokalnych organizacji turystycznych w tworzeniu systemu informacji turystycznej * 5.4. Placówki informacji turystycznej (ii) * Rozdział 6. Ocena funkcjonowania systemu informacji turystycznej * (Anna Gardzińska, Tomasz Mańkowski, Adam Pawlicz, * Marta Sidorkiewicz) * 6.1. Metodyka przeprowadzonych badań * 6.2. Ogólne informacje na temat informacji turystycznej w badanych gminach * 6.3. Personel oraz funkcjonowanie placówek informacji turystycznej w opinii samorządu i przedsiębiorców * 6.4. Zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych w placówkach informacji turystycznej * 6.5. Współpraca publiczno-prywatna w zakresie informacji turystycznej * 6.6. Regionalny internetowy system informacji turystycznej w opinii samorządu i branży turystycznej * 6.7. Ogólna ocena współpracy publiczno-prywatnej * 6.8. Pozostałe formy informacji turystycznej * 6.8.1. Informacja turystyczna na poziomie powiatowym * 6.8.2. Informacja turystyczna na poziomie wojewódzkim * 6.8.3. Informacja turystyczna prowadzona przez inne organizacje * 6.8.4. Informacja turystyczna prowadzona przez podmioty komercyjne * Rozdział 7. Próba konstrukcji modelu funkcjonowania lokalnego * (regionalnego) systemu informacji turystycznej * (Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz) * 7.1. Model optymalizacji oferty usługowej * 7.2. Model zarządzania zasobami ludzkimi * 7.3. Model finansowania działalności * 7.4. Model wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych * 7.5. Model współpracy publiczno-prywatnej * 7.6. Model oceny efektywności funkcjonowania badanych placówek * 7.7. Model regionalnego (wojewódzkiego) systemu informacji turystycznej * Zakończenie (Aleksander Panasiuk) * Załącznik (Agnieszka Sawińska, Anna Tokarz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 28,37 zł
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 635 (709))
Na s. tyt. także t. 709, oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia, do nr 74 wydawanego przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliogr. s. 221-226.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50359 (1 egz.)
Kaucja: 26,10 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-206 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliografia na stronach [372]-378. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: - podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, - rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, - zachowania klientów na tym rynku, - elementy marketingu-mix (5P), - marketing terytorialny w turystyce, - markowy produkt turystyczny, - nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, - marketing relacji w turystyce i rekreacji, - badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 1.1. Istota, zasady i cele marketingu * 1.2. Obszary badawcze marketingu usług * 1.3. Usługa jako produkt * 1.4. Koncepcje marketingu usług * ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH * I REKREACYJNYCH * 2.1. Istota i elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i * rekreacyjnych * 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji * 2.4. Orientacje rynkowe * ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU * TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM * 3.1. Zachowania klienta – istota, uwarunkowania, etapy * 3.2. Typologia zachowań klientów * 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 4.1. Przesłanki stosowania marketingu w turystyce i * rekreacji * 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji * 4.4. Marketing mix w turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * ROZDZIAŁ 5. PRODUKT JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * * 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji * 5.2. Rodzaje produktów w turystyce i rekreacji * 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i * rekreacji * 5.4. Jakość jako element marketingowego różnicowania produktu w turystyce i rekreacji * 5.5. Cykl życia produktu turystycznego i rekreacyjnego * 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego * ROZDZIAŁ 6. CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU * W TURYSTYCE I REKREACJI * 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen * 6.2. Ogólne metody ustalania cen * 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych * 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych * 6.5. Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 7.2. Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych * 7.3. Systemy dystrybucji usług turystycznych i * rekreacyjnych * ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji * 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i * rekreacyjnych * 8.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI * 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w * turystyce i rekreacji * 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w * turystyce i rekreacji * CZĘŚĆ III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I * REKREACJI * ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W * TURYSTYCE * 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych * * 10.2. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi * konkurencyjnej * 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego przez regiony turystyczne * ROZDZIAŁ 11. MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY * 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki * 11.2. Determinanty silnej marki * 11.3. Markowe produkty turystyczne * 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego * ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W * TURYSTYCE I REKREACJI * 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.2. Elementy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.4. Proces komunikacji marketingowej w turystyce i * rekreacji * 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w * turystyce i rekreacji * 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i * rekreacji * ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W * TURYSTYCE I REKREACJI * 13.1. Definicje marketingu relacji * 13.2. Podstawowe komponenty marketingu relacji * 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem * 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w * turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE * I REKREACJI * 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w * turystyce i rekreacji * 14.2. Projektowanie badania marketingowego w * turystyce i rekreacji * 14.3. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach * 14.4. Metody i techniki badań marketingowych wykorzystywane w turystyce i rekreacji * ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W * TURYSTYCE I REKREACJI * 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych * 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji * 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych * 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego *
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57479 (1 egz.)
Kaucja: 43,07 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17800 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 353-373.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej