Schaffer H. Rudolph
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Schaffer H. Rudolph
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(351)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(196)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(180)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Głowińska Anita
(167)
Widmark Martin (1961- )
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(159)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Lem Stanisław (1921-2006)
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Studenci
(3)
Temat
Psychologia rozwojowa
(3)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Psychologia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6277 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
Dla studentów psychologii, pedagogiki i nauk społecznych oraz nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, dla lekarzy, pielęgniarek i rodziców.
Znakomity podręcznik ukazujący znaczenie dzieciństwa dla funkcjonowania człowieka przez całe życie:pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka;wyczerpująco omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka;wprowadza nowe, dotąd zupełnie w psychologii rozwoju nieobecne zagadnienia, jak: rola TV, komputerów i Internetu, porównania międzykulturowe;ułatwia przyswojenie wiedzy dzięki wyróżnieniom istotnych treści, słowniczkowi pojęć oraz zaproponowanej literaturze dodatkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 377-394 i przy rozdziałach. Indeksy.
Dla studentów psychologii, pedagogiki i nauk społecznych oraz nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, dla lekarzy, pielęgniarek i rodziców.
Znakomity podręcznik ukazujący znaczenie dzieciństwa dla funkcjonowania człowieka przez całe życie:pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka;wyczerpująco omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka;wprowadza nowe, dotąd zupełnie w psychologii rozwoju nieobecne zagadnienia, jak: rola TV, komputerów i Internetu, porównania międzykulturowe;ułatwia przyswojenie wiedzy dzięki wyróżnieniom istotnych treści, słowniczkowi pojęć oraz zaproponowanej literaturze dodatkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [377]-394 i przy rozdziałach. Indeksy.
Dla studentów psychologii, pedagogiki i nauk społecznych oraz nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, dla lekarzy, pielęgniarek i rodziców.
Znakomity podręcznik ukazujący znaczenie dzieciństwa dla funkcjonowania człowieka przez całe życie: pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka; wyczerpująco omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka; wprowadza nowe, dotąd zupełnie w psychologii rozwoju nieobecne zagadnienia, jak: rola TV, komputerów i Internetu, porównania międzykulturowe; ułatwia przyswojenie wiedzy dzięki wyróżnieniom istotnych treści, słowniczkowi pojęć oraz zaproponowanej literaturze dodatkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz.
Dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych, dla nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, także lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Bibliogr. s. 377-394. i przy rozdz.-Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-267 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów psychologii.
"Pojęcia" to narzędzia umysłowe, które pomagają nam myśleć o danym zagadnieniu; nadają one znaczenie wielu różnorodnym faktom i są niezbędne do ich kategoryzacji, wyjaśnienia i zrozumienia. Książka ta opisuje i omawia główne pojęcia rozwojowe w odniesieniu do ich teoretycznego, historycznego i empirycznego tła. Wszystkie pojęcia zdefiniowano, a ich znaczenie poddano analizie, opisano ich genezę i oceniono obecny status w kontekście teorii i badań dotyczących rozwoju. Zamieszczono także wskazówki do dalszej lektury na temat każdego omawianego pojęcia oraz odsyłacze do powiązanych z nim pojęć w książce. Cały materiał został podzielony tematycznie na rozdziały, odpowiadające typowym zagadnieniom poruszanym na wykładach z tej dziedziny, więc książka ta będzie doskonałym uzupełnieniem wiedzy ze wszystkich kursów psychologii rozwojowej. Publikacja ta jest przeznaczona głównie dla studentów, którzy muszą poznać język używany przez psychologów rozwojowych do opisu ich badań, ale będzie także przydatna dla bardziej zaawansowanych czytelników, umożliwiając im sprawdzenie swych poglądów na temat istoty i użycia poszczególnych pojęć. Studenci psychologii rozwojowej (na wszystkich poziomach zaawansowania) docenią to, jak przystępnie i wszechstronnie profesor Schaffer omawia ważne pojęcia, które budzą zainteresowanie nas wszystkich. Profesor Neil Salkind, Uniwersytet Kansas, Stany Zjednoczone H. Rudolph Schaffer jest emerytowanym profesorem katedry psychologii na uniwersytecie w Strathclyde.
Koncepcje rozwoju * Mechanizm zmiany * Aspekty biologiczne * Indywidualność * Rozwój poznawczy * Poznanie społeczne * Budowanie relacji * Socjalizacja * Rozwój języka i komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 159.9 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej