Podręczniki do nauczania początkowego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(2)
BD52 (Rembielińska 6a)
(7)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Halej Lucyna
(3)
Kozubska Marta
(3)
Krawczyk Ewa
(3)
Malinowska-Petelenz Beata
(3)
Chwastniewska Danuta
(2)
Plec Aleksandra
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa
(2)
Skoczylas Marzenna
(2)
Starczewska Barbara
(2)
Żelewska Agnieszka (1964- )
(2)
Althaus Lise
(1)
Boboryk Anna
(1)
Dąbecki Dawid
(1)
Hanauer Michaela. Rennfahrergeschichten
(1)
Nowacka Dorota
(1)
Paule Irmgard (1958- )
(1)
Reider Katja (1960- )
(1)
Reider Katja (1960- ). Geschichten vom Rennfahrer Mick
(1)
Rocławski Bronisław
(1)
Szot Maria
(1)
Wiechmann Heike (1963- )
(1)
Wiechmann Heike (1963- ). Rennfahrergeschichten
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(7)
niemiecki
(6)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(3)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 1.
(1)
Temat
Język niemiecki
(7)
Język polski
(6)
Czytanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Czytanie sylabowe
(1)
Klasa 1
(1)
Nauka czytania
(1)
Gatunek
Powieść
(36902)
Opowiadania i nowele
(13396)
Powieść obyczajowa
(7749)
Poradnik
(5553)
Podręcznik
(4821)
Podręczniki do nauczania początkowego
(-)
Wydawnictwa popularne
(4768)
Film fabularny
(4634)
Kryminał
(4217)
Biografia
(3941)
Wiersze
(3442)
Thriller
(3350)
Opracowanie
(2984)
Powieść przygodowa
(2722)
Publikacja bogato ilustrowana
(2550)
Romans
(2397)
Fantastyka
(2394)
Pamiętniki i wspomnienia
(2385)
Materiały pomocnicze
(2372)
Publikacje dydaktyczne
(2338)
Fantasy
(2213)
Antologia
(2188)
Powieść historyczna
(1989)
Książka obrazkowa
(1647)
Sensacja
(1371)
Powieść psychologiczna
(1303)
Przewodnik turystyczny
(1257)
Encyklopedia
(1112)
Reportaż
(1044)
Adaptacja filmowa
(943)
Science fiction
(938)
Ćwiczenia i zadania
(914)
Adaptacja literacka
(911)
Saga rodzinna
(899)
Wydawnictwa dla dzieci
(897)
Monografia
(858)
Szkic literacki
(815)
Film animowany
(782)
Dramat filmowy
(766)
Podręczniki
(748)
Bajki i baśnie
(723)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(647)
Lektura z opracowaniem
(646)
Książka-zabawka
(630)
Komiks
(616)
Książki dla małych dzieci
(587)
Powieść erotyczna
(581)
Pamiętniki polskie
(568)
Literatura dziecięca polska
(548)
Dokumenty dźwiękowe
(547)
Publicystyka
(537)
Praca zbiorowa
(533)
Powieść biograficzna
(516)
Serial filmowy
(492)
Przepisy kulinarne
(487)
Esej
(470)
Publikacje dla dzieci
(463)
Romans historyczny
(448)
Opowiadania i nowele przygodowe
(446)
Horror
(439)
Literatura polska
(436)
Film przygodowy
(432)
Film amerykański
(424)
Publicystyka polska
(409)
Wywiad dziennikarski
(409)
Materiały konferencyjne
(367)
Komedia
(365)
Komiks przygodowy
(365)
Film familijny
(342)
Relacja z podróży
(333)
Gry i zabawy umysłowe
(327)
Poezja polska
(324)
Film dla dzieci i młodzieży
(311)
Encyklopedie
(305)
Materiały pomocnicze dla szkół
(293)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(283)
Film dokumentalny
(256)
Film akcji
(254)
Książka kucharska
(251)
Legendy i podania
(242)
Muzyka rozrywkowa
(237)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(232)
Film biograficzny
(227)
Album
(221)
Dramat (gatunek literacki)
(218)
Przewodniki turystyczne
(209)
Poradniki dla nauczycieli
(194)
Satyra
(194)
Atlas
(189)
Literatura podróżnicza polska
(185)
Wywiad-rzeka
(184)
Film edukacyjny
(182)
Film obyczajowy
(178)
Felieton
(177)
Dramat polski
(175)
Tragedia
(175)
Albumy
(171)
Komiksy
(169)
Literatura
(162)
Autobiografia
(161)
Komedia kryminalna
(161)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Elementarz współczesny / opracowanie merytoryczne Anna Boboryk ; opracowanie graficzne Dorota Nowacka. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont, 2015. - 159, [1] s. : il. (gł. kolor.) ; 21 cm + Dodatek: 16 s. ; 15 cm.
(Czytam sobie)
Elementarz współczesny to nowoczesna nauka czytania w klasycznej, sprawdzonej od pokoleń formie elementarza oraz nauka pisania. Współczesny w formie, przejrzysty, nowoczesny, czytelny. Współczesny w przekazie, pokazuje świat, jaki otacza nas dziś. Współczesny metodologicznie, opracowany zgodnie z najnowszymi odkryciami pedagogiki i psychologii rozwojowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Książka
W koszyku
(Czytam, Piszę, Liczę)
Dla rozpoczynających naukę czytania, uczniów mających problemy w czytaniu, dzieci z dysleksją.
Elementarz POCZYTAM CI MAMO składa się z dwóch części:- pierwsza zawiera 120 stron z czego 21 pierwszych to ćwiczenia przedelementarzowe, które mają przygotować dziecko do nauki czytania i pisania. Są to ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej oraz strony wprowadzające wszystkie samogłoski. Po ćwiczeniach wprowadzających zaczyna się właściwa nauka czytania i pisania w oparciu o kolejne spółgłoski: t, m, l, s, d, k, j, n, p, w, r. Książka w pierwszej części zawiera 46 czytanek.Część druga elementarza zawiera 55 czytanek i jest w niej kontynuowany dalszy ciąg nauki czytania w oparciu o pozostałe spółgłoski polskiego alfabetu: b, c, g, z, ł, ż, rz, sz, cz, h, ch, dz, dż, ś, ń, ć, ź, dź.wraz z odpowiadającymi im ćwiczeniami usprawniającymi naukę czytania.Obie części zawierają łącznie 101 czytanek na wszystkie litery alfabetu.Obecne drugie wydanie elementarzy zostało dostosowane do nowej podstawy programowej.Dziecko uczy się poznawać nową literą po dokładnym nauczeniu się wprowadzonych wcześniej liter.Przykładowo w książce znajduje się 6 czytanek na literę n wraz ze stronami ćwiczeniowymi. Podobnie jest z innymi literami. W tekstach pojawiają się pytania i informacje mające sprawdzić do dziecka czy dziecko czyta ze zrozumieniem.W pierwszej części elementarza zastosowano podział słów na sylaby, które odróżniają się kolorem.Jednocześnie sylaby zostały dodatkowo wyodrębnione falbankami.Kolor sylab zależy od tonacji tła strony. Falbanki są stonowane z całością.Dziecko poznaje nowe litery dopiero po dokładnym utrwaleniu poznawanej litery. Podobnie jest z nauką chodzenia. Każdy następny krok upewnia dziecko, że może zacząć chodzić.Przeczytanie tekstu oraz wykonanie ćwiczeń znajdujących się obok każdej czytanki, oznacza jeden krok.Na końcu elementarza cz.I jest GÓRA SUKCESU.Każdy kolejny krok jest przez dziecko zauważalny, a wycięcie chorągiewki i jej przyklejenie na drodze ku górze jest formą nagrody i pozytywnego wzmocnienia w dalszej nauce. Dziecko ucząc się systematycznie osiągnie umiejętność płynnego czytania ze zrozumieniem.Część druga elementarza:W drugiej części elementarza sylaby nie mają dodatkowych falbanek, ale odróżniają się kolorem, który zależy od tonacji tła strony.Wykorzystane wyróżniki działają bardzo efektywnie i są znakiem autorskim metody 101 kroków.Zastosowanie wspomnianych wyżej wyróżników spowodowało u dzieci znaczne przyspieszenie procesu nauki czytania.Fragment recenzji prof. UMCS dr hab. Grażyny Krasowicz- Kupis:Znakiem autorskim metody są tzw. falbanki, które wspomagają percepcję sylaby.Chociaż wydaje się, że opracowano wiele podręczników do wczesnej nauki czytania i że wszystkie zawierają podobne elementy, jednak jako psycholog i osoba zajmująca się problematyką nabywania czytania oraz dysleksją, pragnę wyraźnie podkreślić, że elementarz " Poczytam ci, mamo" należy uznać za wyjątkowy z kilku powodów:1. Metoda oparta jest na analizie sylabowej, która jest bardziej efektywna w nauce czytania, zwłaszcza w przypadku dzieci z trudnościami i dyslektycznymi, o czym donosi wiele naukowych źródeł; ma to szczególne znaczenie w przypadku dzieci ryzyka dysleksji, gdyż pozwala pokonać zasadnicze trudności z przetwarzaniem fonologicznym na poziomie pojedyńczego fonemu i grafemu.2. Warstwa językowa jest tu wzbogacona graficznie poprzez stosowanie kolorów i form graficznych tzw. falbanek, które poza stroną wizualną, rytmizują materiał językowy i poprawiają płynność czytania, ułatwiając przejście do czytania całościowego.3. Ogromną zaletą całego kompletu jest oryginalna i piękna szata graficzna, a zarówno teksty jak i ilustracje sa pełne humoru, co czyni nauczanie czynnością wesołą i nie kojarzącą się ze żmudnym powtarzaniem i odczytywaniem fraz czy zdań z tradycyjnego podręcznika. Dzięki temu nauka czytania i pisania z wykorzystaniem "ELEMENTARZA." staje się swoistą zabawą brzmieniem i obrazem.Są to wyjątkowe walory, bowiem materiał dydaktyczny, mający choćby najdoskonalsze podstawy naukowe, to za mało, aby spełniał on swoje zadanie musi trafiać do umysłu i psychiki 6- 7 letniego XXI wieku.Recenzowana pozycja trafia w tym względzie w samo sedno, oparta jest na najnowszych badaniach naukowych dotyczących nabywania czytania oraz jest bardzo atrakcyjna dla użytkowników, co potwierdzają moje praktyczne doświadczenia z wykorzystaniem elementarza.Recenzowany elementarz ma szerokie zastosowanie- jako podstawowy podręcznik do nauczania czytania i pisania do wykorzystania przez nauczycieli klas początkowych a także jako materiał terapeutyczny do wykorzystania w toku zajęć korekcyjno- kompensacyjnych czy indywidualnej pracy z dzieckiem.".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19475 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam, Piszę, Liczę)
Dla rozpoczynających naukę czytania, uczniów mających problemy w czytaniu, dzieci z dysleksją.
Elementarz POCZYTAM CI MAMO składa się z dwóch części:- pierwsza zawiera 120 stron z czego 21 pierwszych to ćwiczenia przedelementarzowe, które mają przygotować dziecko do nauki czytania i pisania. Są to ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej oraz strony wprowadzające wszystkie samogłoski. Po ćwiczeniach wprowadzających zaczyna się właściwa nauka czytania i pisania w oparciu o kolejne spółgłoski: t, m, l, s, d, k, j, n, p, w, r. Książka w pierwszej części zawiera 46 czytanek.Część druga elementarza zawiera 55 czytanek i jest w niej kontynuowany dalszy ciąg nauki czytania w oparciu o pozostałe spółgłoski polskiego alfabetu: b, c, g, z, ł, ż, rz, sz, cz, h, ch, dz, dż, ś, ń, ć, ź, dź.wraz z odpowiadającymi im ćwiczeniami usprawniającymi naukę czytania.Obie części zawierają łącznie 101 czytanek na wszystkie litery alfabetu.Obecne drugie wydanie elementarzy zostało dostosowane do nowej podstawy programowej.Dziecko uczy się poznawać nową literą po dokładnym nauczeniu się wprowadzonych wcześniej liter.Przykładowo w książce znajduje się 6 czytanek na literę n wraz ze stronami ćwiczeniowymi. Podobnie jest z innymi literami. W tekstach pojawiają się pytania i informacje mające sprawdzić do dziecka czy dziecko czyta ze zrozumieniem.W pierwszej części elementarza zastosowano podział słów na sylaby, które odróżniają się kolorem.Jednocześnie sylaby zostały dodatkowo wyodrębnione falbankami.Kolor sylab zależy od tonacji tła strony. Falbanki są stonowane z całością.Dziecko poznaje nowe litery dopiero po dokładnym utrwaleniu poznawanej litery. Podobnie jest z nauką chodzenia. Każdy następny krok upewnia dziecko, że może zacząć chodzić.Przeczytanie tekstu oraz wykonanie ćwiczeń znajdujących się obok każdej czytanki, oznacza jeden krok.Na końcu elementarza cz.I jest GÓRA SUKCESU.Każdy kolejny krok jest przez dziecko zauważalny, a wycięcie chorągiewki i jej przyklejenie na drodze ku górze jest formą nagrody i pozytywnego wzmocnienia w dalszej nauce. Dziecko ucząc się systematycznie osiągnie umiejętność płynnego czytania ze zrozumieniem.Część druga elementarza:W drugiej części elementarza sylaby nie mają dodatkowych falbanek, ale odróżniają się kolorem, który zależy od tonacji tła strony.Wykorzystane wyróżniki działają bardzo efektywnie i są znakiem autorskim metody 101 kroków.Zastosowanie wspomnianych wyżej wyróżników spowodowało u dzieci znaczne przyspieszenie procesu nauki czytania.Fragment recenzji prof. UMCS dr hab. Grażyny Krasowicz- Kupis:Znakiem autorskim metody są tzw. falbanki, które wspomagają percepcję sylaby.Chociaż wydaje się, że opracowano wiele podręczników do wczesnej nauki czytania i że wszystkie zawierają podobne elementy, jednak jako psycholog i osoba zajmująca się problematyką nabywania czytania oraz dysleksją, pragnę wyraźnie podkreślić, że elementarz " Poczytam ci, mamo" należy uznać za wyjątkowy z kilku powodów:1. Metoda oparta jest na analizie sylabowej, która jest bardziej efektywna w nauce czytania, zwłaszcza w przypadku dzieci z trudnościami i dyslektycznymi, o czym donosi wiele naukowych źródeł; ma to szczególne znaczenie w przypadku dzieci ryzyka dysleksji, gdyż pozwala pokonać zasadnicze trudności z przetwarzaniem fonologicznym na poziomie pojedyńczego fonemu i grafemu.2. Warstwa językowa jest tu wzbogacona graficznie poprzez stosowanie kolorów i form graficznych tzw. falbanek, które poza stroną wizualną, rytmizują materiał językowy i poprawiają płynność czytania, ułatwiając przejście do czytania całościowego.3. Ogromną zaletą całego kompletu jest oryginalna i piękna szata graficzna, a zarówno teksty jak i ilustracje sa pełne humoru, co czyni nauczanie czynnością wesołą i nie kojarzącą się ze żmudnym powtarzaniem i odczytywaniem fraz czy zdań z tradycyjnego podręcznika. Dzięki temu nauka czytania i pisania z wykorzystaniem "ELEMENTARZA." staje się swoistą zabawą brzmieniem i obrazem.Są to wyjątkowe walory, bowiem materiał dydaktyczny, mający choćby najdoskonalsze podstawy naukowe, to za mało, aby spełniał on swoje zadanie musi trafiać do umysłu i psychiki 6- 7 letniego XXI wieku.Recenzowana pozycja trafia w tym względzie w samo sedno, oparta jest na najnowszych badaniach naukowych dotyczących nabywania czytania oraz jest bardzo atrakcyjna dla użytkowników, co potwierdzają moje praktyczne doświadczenia z wykorzystaniem elementarza.Recenzowany elementarz ma szerokie zastosowanie- jako podstawowy podręcznik do nauczania czytania i pisania do wykorzystania przez nauczycieli klas początkowych a także jako materiał terapeutyczny do wykorzystania w toku zajęć korekcyjno- kompensacyjnych czy indywidualnej pracy z dzieckiem.".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19476 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Eins, zwei, drei : podręcznik do języka niemieckiego dla klasy I / Lucyna Halej, Marta Kozubska, Ewa Krawczyk ; [il. Beata Malinowska-Petelenz]. - Wyd. 11. - Warszawa : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2008. - 29 s., [15] s. tabl. kolor. : il. ; 21 cm + Wskazówki dla nauczycieli i rodziców : 7 s. + 1 płyta (CD) : digital, stereo. ; 12 cm. Zeszyt ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. LN 81 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Eins, zwei, drei : podręcznik do języka niemieckiego dla klasy II / Lucyna Halej, Marta Kozubska, Ewa Krawczyk ; [il. Beata Malinowska-Petelenz]. - Wyd. 12. - Warszawa : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - [4], 28 s., [16] s. tabl. kolor., [1] k. tabl. złoż. : il. ; 21 cm + Wskazówki dla nauczycieli i rodziców : 11 s. ; 21 cm + 1 płyta (CD) : digital, stereo, 12 cm. Zeszyt ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. LN 81 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Eins, zwei, drei : podręcznik do języka niemieckiego dla klasy III / Lucyna Halej, Marta Kozubska, Ewa Krawczyk ; [il. Beata Malinowska-Petelenz]. - Wyd. 9. - Warszawa : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2008. - 36 s., [24] s. tabl. kolor. : il. ; 22 cm + Wskazówki dla nauczycieli i rodziców : 10 s. + 1 płyta (CD) : digital, stereo. ; 12 cm. Zeszyt ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. LN 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To książka przeznaczona dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i dla tych, którym ta umiejętność sprawia wiele problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Lesenlernen in 3 Schritten)
Na okładce: ideal für die 1. Klasse
Literatura w języku niemieckim.
Geschichten vom Rennfahrer Mick. ; Rennfahrergeschichten. ; Rennfahrergeschichten.
Tekst w języku niemieckim.
Ta książka dla dzieci zabiera chłopców i dziewczynki w wieku od 5 lat do ekscytujących wyścigów samochodowych, błyskawicznych samochodów wyścigowych i prawdziwych kierowców Formuły 1 na torze Formuły 1. Seria "Naucz się czytać w 3 krokach" jest idealnym towarzyszem dla pierwszej klasy! Ekscytujące historie na trzech różnych poziomach trudności pomogą Ci nauczyć się czytać. Więc każde dziecko może rosnąć we własnym tempie. Gwarantujemy poczucie spełnienia i długotrwałą przyjemność z czytania!
Schritt 1 - Mit Bildern lesen lernen * Geschichten vom Rennfahrer Mick. * Schritt 2 - gemiensam lesen * Rennfahrergeschichten. * Schritt 3 - Mit bunten Silben lesen lernen * Rennfahrergeschichten.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I LO (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat głosek i liter : elementarz / Bronisław Rocławski ; [ilustracje Dawid Dąbecki]. - Wydanie VI zmienione i poszerzone. - Gdańsk : Przedsiębiorstwo Glottispol, 2003. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 22x24 cm.
Nowoczesny podręcznik dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania według metody B. Rocławskiego. Niezbędną pomocą w pracy z tym elementarzem jest przewodnik metodyczny do elementarza Świat głosek i liter I. i B. Rocławskich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19214 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. LN 81 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Eins, zwei, drei : piosenki dla klasy I / Barbara Starczewska ; [il. Ewa Poklewska-Koziełło]. - Wyd. 4. - Warszawa : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - 36 s., [1] k. tabl. luzem : il. kolor. ; 20x21 cm + 1 płyta (CD) : digital, stereo. ; 12 cm.
Książka z płytą CD. Koniec tekstu na s. 3 okł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. LN 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. LN 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej