Inteligentne okulary
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
Autor
Harris Blake J
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Inteligentne okulary
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Autor bestsellerowej książki Wojny konsolowe.
Tytuł oryginału: The history of the future : Oculus, Facebook, and the revolution that swept virtual reality.
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Miała pozwolić każdemu, kto chciał, dotknąć Świętego Graala współczesnej technologii - przenieść się do wygenerowanego przez komputer świata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji. Stworzone w Oculusie gogle zachwyciły Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupił start-up za niewiarygodną kwotę trzech miliardów dolarów. Wydawać by się mogło, że to happy end fantastycznej opowieści o młodych wizjonerach, z żelazną konsekwencją dążących do spełnienia marzeń o wirtualnej rzeczywistości. Okazało się jednak, że najciekawsza historia dopiero się zacznie. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi. Tę książkę można czytać jak pasjonującą powieść o amerykańskim śnie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim stały się gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjątkowy sposób: autor dołożył wszelkich starań, aby trzymać się faktów. Dzięki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykła - zawarta w niej historia jest prawdziwa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58029 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej