Przedsiębiorstwa małe i średnie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(63)
Forma i typ
Książki
(62)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(3)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
CN1 (św. Wincentego 85)
(52)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Sojak Sławomir
(3)
Sojak Sławomir (1952- )
(3)
Pluta Wiesław
(2)
Sokołowicz Wieńczysława
(2)
Srzednicki Andrzej
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Armendâriz de Aghion Beatriz
(1)
Białecki Klemens Paweł
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Biernacik-Bartkiewicz Marianna
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Bąkiewicz Anna
(1)
Chmielewski Adam
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Chynał Hanna
(1)
Czarecki Jacek
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Daszyńska-Zygadło Karolina
(1)
Duszyńska-|Zygadło Karolina
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Flis Iwona
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Grotte Małgorzata
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Harasim Janina
(1)
Hejduk Irena
(1)
Herman Andrzej (ekonomia)
(1)
Jankowska Małgorzata
(1)
Johnson Ron (1937- )
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Kaczmarek Tadeusz T
(1)
Klimek Jan
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Król Henryk
(1)
Król Henryk (zarządzanie)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(1)
Mikołajczyk Bożena
(1)
Mikulec Marek
(1)
Misiąg Franciszek
(1)
Morduch Jonathan
(1)
Młodkowski Paweł
(1)
Niemczyk Roman
(1)
Osikowicz Marcin
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Piasecki Ryszard
(1)
Piocha Stanisław
(1)
Pluskota Przemysław
(1)
Roberts John
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Rossiter Jill
(1)
Rytelewska Grażyna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Saczek Andrzej
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sidor-|Rządkowska Małgorzata
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobień Damian
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stolarek Teresa
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szymańska Anna
(1)
Szymczak Iwona
(1)
Trawiński Mariusz
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Waniak-|Michalak Halina
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
West James
(1)
Wicher Anna
(1)
Zabiciel Marek
(1)
Zadora Halina
(1)
Żebrowski Michał (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Uczniowie szkół zawodowych
(1)
Temat
Kobieta
(5212)
Rodzina
(4014)
Przyjaźń
(3834)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2954)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2518)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1908)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1589)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1528)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1379)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1000)
Chłopcy
(998)
Wybory życiowe
(937)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(881)
Osoby zaginione
(878)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(475)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1989-
(9)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Azja
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Daleki Wschód
(1)
Korea Południowa
(1)
Tajlandia
(1)
Tajwan
(1)
Wietnam
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Podręcznik
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47251 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46717 (1 egz.)
Kaucja: 31,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 336 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Na powstanie tej książki czekało w Polsce wielu ludzi. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Jakub B. Bączek pisze o budowaniu firmy od zera, bez mentorów i dofinansowań, w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swoich biznesów i inwestycji. Z dużym poczuciem humoru odnosi się do tradycyjnych sposobów myślenia o biznesie czy rozwoju i bezlitośnie udowadnia, że te sposoby myślenia są już nieskuteczne. Historia trzydziestoparolatka, który nie musi już pracować, dzięki zbudowaniu stabilnych przychodów pasywnych z wielu źródeł. A dodatkowo, wiele z tych źródeł jest tak opisanych, że można z nich skorzystać od zaraz...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53102 (1 egz.)
Kaucja: 25,23 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51385 (1 egz.)
Kaucja: 46,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47464 (1 egz.)
Kaucja: 33,60 zł
Książka
CD
W koszyku
Aut.cz. 1: Marianna Biernacik-Bartkiewicz.
Bibliogr. s. 341-342.
Podręcznik jest dostosowany do programu nauczania bloku tematycznego "Elementy rachunkowości". Struktura podręczników oparta jest na zasadach kształcenia kierowanego, organizuje pracę podczas lekcji i w systemie pozalekcyjnym, skłania do sięgania po inne źródła wiedzy. Podręczniki mogą być z powodzeniem wykorzystywane jako pomocnicze do nauczania zasad rachunkowości w innych profilach kształcenia, w kształceniu kursowym dotyczącym uproszczonych form rachunkowości lub w samokształceniu. Część druga obejmuje:1. Rachunkowość w małej jednostce gospodarczej:- dokumentowanie działalności małej jednostki gospodarczej,- rozrachunki w małej jednostce gospodarczej, - uproszczone formy ewidencji dla celów podatkowych, - kalkulacje kosztów i cen; 2. Technologie informacyjne w uproszczonych formach rachunkowości:- obsługę programów Mała Księgowość Pro i Faktura Pro w komputerowym Systemie zarządzania SYMFONIA,- obsługę programu Płatnik, - obsługę arkusza kalkulacyjnego Excel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17868 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52055 (1 egz.)
Kaucja: 32,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Bibliogr. s. 175-[181]. Indeks.
Podręcznik omawia ważny instrument finansowy jakim jest faktoring, który zapewnia stały dopływ kapitału do przedsiębiorstwa, jednocześnie oferując szereg dodatkowych usług. W książce podjęto istotne kwestie związane z identyfikacją potencjalnych zewnętrznych źródeł kapitału obcego. Zdefiniowanie przydatnych grupie małych i średnich przedsiębiorstw instrumentów finansowych zostało dokonane na tle oceny finansowego potencjału i ekonomicznych uwarunkowań tej grupy podmiotów gospodarczych. Niniejsza publikacja zawiera: syntezę wiedzy na temat faktoringu, prezentuje rzeczywiste, zweryfikowane badania efektów zastosowania faktoringu w przedsiębiorstwach, zawiera dogłębną analizę porównawczą faktoringu z innymi alternatywnymi źródłami krótkoterminowego finansowania działalności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 354-361.
Monografia jest efektem badań naukowych i składa się z trzech części: merytorycznej, ujmującej zagadnienia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, empiryczno-analitycznej, zawierającej wyniki badań oraz części praktycznej, obejmującej wskazówki dla rozpoczynających i prowadzących działalność gospodarczą, stanowiącej kompendium wiedzy z tego zakresu. Zróżnicowana zawartość merytoryczno-empiryczna stanowi o zunifikowanym charakterze publikacji i dywersyfikuje tym samym grupę odbiorców. Oprócz studentów, wiele rozwiązań i podpowiedzi znajdą tu osoby zainteresowane otwieraniem działalności gospodarczej i przygotowywaniem biznes planów, ale także organizacje z otoczenia biznesu, doradcze i eksperckie.
Wstęp * Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce * ROZDZIAŁ 1. Ewaluacja pojęcia przedsiębiorczość * 1.1.Przedsiębiorstwo, przedsiębiorca, przedsiębiorczość * 1.2.Rola przedsiębiorcy w sukcesie firmy * 1.3.Identyfikacja przedsiębiorczości * ROZDZIAŁ 2. Zarządzanie przedsiębiorstwem * 2.1.Ewolucja metod organizacji i zarządzania * 2.2.Efektywnościowe modele organizacji i zarządzania * 2.3.Nowy model gospodarki oparty na wiedzy, identyfikacja modeli zarządzania wiedzą * 2.4.Modele zarządzania wiedzą * 2.5.Modele zarządzania kadrami * ROZDZIAŁ 3. Pojęcie teoretyczne innowacji * 3.1.Definicyjne ujęcie innowacji * 3.2.Rodzaje innowacji ze względu na kryterium przedmiotowe * 3.3.Źródła innowacji w przedsiębiorstwie * 3.4.Zasady wdrażania innowacji na podstawie procesu innowacyjnego * Część II. Szanse i zagrożenia otwierania działalności gospodarczej * ROZDZIAŁ 4. Raport z badań * Część III. Działalność gospodarcza w małych przedsiębiorstwach * ROZDZIAŁ 5. Procedura rozpoczynania działalności gospodarczej * 5.1.Uruchamianie działalności gospodarczej przez małe przedsiębiorstwa * 5.2.Krajowy Rejestr Sądowy * 5.3.Nadanie numeru REGON - Urząd Statystyczny * 5.4.Wybór formy opodatkowania i nadanie numeru NIP - urząd skarbowy * 5.5.Zgłoszenie obowiązku ubezpieczenia - ZUS * 5.6.Pieczątka i konto firmowe * 5.7.Państwowa Inspekcja Pracy - PIP * 5.8.Jedno okienko * ROZDZIAŁ 6. Podstawowe obciążenia podatkowe przedsiębiorstw * 6.1.Opodatkowanie małych przedsiębiorstw * 6.2.Podatek dochodowy od osób fizycznych w skali progresywnej * 6.3.Podatek dochodowy od osób fizycznych w skali liniowej * 6.4.Zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych * 6.5.Karta podatkowa * ROZDZIAŁ 7. Pozostałe obciążenia publicznoprawne działalności gospodarczej małych przedsiębiorstw * 7.1.Podatek od towarów i usług * 7.2.Kasy rejestrujące * 7.3.Podatek akcyzowy * 7.4.Pozostałe podatki i opłaty lokalne * 7.5.Ubezpieczenia społeczne * ROZDZIAŁ 8. Kontrola w małym przedsiębiorstwie * 8.1.Kontrola u przedsiębiorcy * 8.2.Narzędzia kontroli podatkowej * 8.3.Kontrola sanitarna * 8.4.Kontrola Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych * 8.5.Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy * Biznes plan firmy cateringowej (studium przypadku) * Biznes plan agencji reklamowej (studium przypadku) * Spis rysunków i tabel * Bibliografia * *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; nr 1)
Bibliogr. s. 269-283.
Streszcz. ang.
Głównym celem naukowym pracy była weryfikacja hipotez, wśród których główna brzmi następująco: wykorzystanie środków public relations podczas targów znacząco wpływa na kreowanie czy poprawę wizerunku firmy.Badanie wykorzystania środków public relations przez małe i średnie przedsiębiorstwa, wystawiające się na polskich targach, zostało przeprowadzone w latach 2006-2007. Swoim zasięgiem objęło niemal całą Polskę. Bazę danych wszystkich wystawców sporządzono na podstawie katalogów targowych, uzyskanych od organizacji targowych, oraz na podstawie danych teleadresowych, dostępnych na stronach internetowych tych organizacji. Oszacowano, że liczba małych i średnich przedsiębiorstw, wystawiająca się na targach w badanych okresie, wynosi 13 235. Następnie wyeliminowano przedsiębiorstwa duże, zagraniczne, organizacje non profit, stowarzyszenia, kluby i towarzystwa. Projektując badanie, podjęto decyzję o zastosowaniu losowania warstwowego. Dane, służące realizacji tematu badawczego, zebrano metodą wywiadu telefonicznego, w którym uczestniczyły 363 przedsiębiorstwa, oraz za pomocą wywiadów osobistych z dziennikarką prasową i organizatorem targów.
WSTĘP * 1. KOMUNIKOWANIE JAKO SPOSÓB NA KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY * 1.1. Rola i funkcje public relations w erze szumu informacyjnego i reklamy * 1.1.1. Koncepcja doboru technik i treści public relations * 1.1.2. Rola otoczenia w budowaniu planu działań public relations * 1.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z grupami otoczenia * 1.3. Public relations a dziedziny pokrewne * 1.4. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie * 1.4.1. Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta * 1.4.2. Prezentacja oferty a psychologia nabywcy * 2. ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM I KOMUNIKOWANIE SIĘ FIRMY Z OTOCZENIEM * 2.1. Wizerunek firmy jako rezultat oddziaływania public relations * 2.1.1. Reputacja i wizerunek firmy (corporate image) * 2.1.2. Wizerunek firmy a wizerunek marki * 2.2. System całościowej identyfikacji firmy (corporate identity) * 2.3. Przyczyny różnic między tożsamością a wizerunkiem przedsiębiorstwa * 2.4. Targi a marketing relacji * 2.4.1. Promocja bezpośrednia jako czynnik tworzący marketing targowy i targowe public relations * 2.4.2. Rozwój targowego-wystawienniczego public relations * 3. EWOLUCJA KONCEPCJI TARGÓW * 3.1. Geneza powstania targów oraz ich funkcje * 3.1.1. Starożytność i średniowiecze * 3.1.2. Targi w Europie nowożytnej * 3.2. Współczesny krajowy rynek targowy, jego początki i uwarunkowania historyczne * 3.3. Rodzaje imprez targowych * 3.4. Typologia uczestników targów * 3.5. Cele uczestnictwa w targach i ich klasyfikacja * 3.5.1. Ilościowe określenie celów * 3.5.2. Cele promocyjne a dobór narzędzi * 4. TECHNICZNO-ORGANIZACYJNE ASPEKTY WYSTAWIANIA SIĘ NA TARGACH * 4.1. Targi jako sposób na kreowanie wizerunku firmy * 4.1.1. Wybór powierzchni wystawienniczej * 4.1.2. Kształt stoiska * 4.1.3. Wpływ wyposażenia stoiska na postrzeganie zwiedzających * 4.2. Budowanie wizerunku za pomocą środków promocyjnych * 4.2.1. Środki wizualne jako sposób komunikowania się firmy z otoczeniem * 4.2.2. Literatura firmowa i targowa jako element całościowej identyfikacji firmy. * 4.3. Działania promocyjne, w tym sponsoringowe * 5. REALIZACJA DZIAŁAŁ WIZERUNKOWYCH NA TARGACH ZA POMOCĄ AKTYWNYCH DZIAŁAŁ I ŚRODKÓW PUBLIC RELATIONS * 5.1. Rola personelu targowego w kreowaniu pozytywnego wyobrażenia o firmie * 5.1.1. Zasady doboru personelu * 5.1.2 Rola efektywnej komunikacji personelu * 5.2. Relacje z mediami jako sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem * 5.2.1. Specyfika pracy z dziennikarzami * 5.2.2. Działania medialne w tworzeniu wizerunku firmy na targach * 5.2.3. Wybór rzecznika prasowego a bezpośredni kontakt z mediami * 5.3. Prezentacja firmy podczas konkursów organizowanych przez zarząd targów * 6. DZIAŁALNOŚĆ PUBLIC RELATIONS NA TARGACH W ŚWIETLE BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 6.1. Targi w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw * 6.2. Etapy komunikacji targowej na podstawie przeprowadzonego badania * 6.2.1. Komunikacja przed targami * 6.2.2. Komunikacja podczas targów * 6.2.3. Komunikacja po zakończeniu targów * 6.3. Poprawa wizerunku firmy poprzez udział w targach * ZAKOŁCZENIE * ZAŁĄCZNIK 1. PROJEKT BADANIA WŁASNEGO * ZAŁĄCZNIK 2. TARGI POSIADAJĄCE ZNAK "TARGI Z REKOMENDACJĄ" * ZAŁĄCZNIK 3. WYWIAD Z WANDĄ MISIAK, ORGANIZATORKĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW WARMII I MAZUR * ZAŁĄCZNIK 4. WYWIAD Z LUDMIŁĄ KAMIŁSKĄ-BARTOCHĄ, DZIENNDXARKĄ PRASOWĄ SPECJALIZUJĄCĄ SIĘ W TEMATYCE TARGOWEJ * ZAŁĄCZNIK 5. KWESTIONARIUSZ WYWIADU TELEFONICZNEGO ZASTOSOWANY W BADANIACH WŁASNYCH PROWADZONYCH NA TEMAT WYKORZYSTYWANIA ŚRODKÓW PUBLIC RELATIONS NA POLSKICH TARGACH * BIBLIOGRAFIA * SPIS RYSUNKÓW * SPIS TABEL * SPIS WYKRESÓW * Sumary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53651 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 41,25 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49672 (1 egz.)
Kaucja: 33,75 zł
Książka
W koszyku
Twoja firma : przewodnik po świecie biznesu / Iwona Flis, Małgorzata Makiewicz. - Bielsko Biała, : "Park", [2004]. - 304 s. : fot., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 299-300. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47789 (1 egz.)
Kaucja: 26,40 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 47,85 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-233.
W niniejszej książce starano się odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu i w jaki sposób różne formy kapitału polskich migrantów zarobkowych wpływają na rozwój zakładanych przez nich mikroprzedsiębiorstw. Podjęto próbę weryfikacji hipotezy, że kapitał migracyjny przyczynia się do rozwoju mikroprzedsiębiorstw pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Tym samym książka miała na celu częściowo wypełnić lukę w dotychczasowych badaniach nad efektami migracji zarobkowej Polaków oraz stanowić niekonwencjonalny wkład do wiedzy na temat źródeł innowacyjności i rozwoju polskich mikroprzedsiębiorstw.Na podstawie przytoczonych teorii migracji międzynarodowych oraz teorii przedsiębiorstwa i przedsiębiorczości została przeprowadzona analiza dostępnych danych dotyczących mobilności zarobkowej Polaków, w tym migracji powrotnych, jak również analiza stanu i uwarunkowań rozwoju polskich mikroprzedsiębiorstw. Następnie zostało przeprowadzone badanie jakościowe i badanie ilościowe wśród polskich mikroprzedsiębiorstw, których właścicielem była osoba, która powróciła z zagranicznej migracji zarobkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54311 (1 egz.)
Kaucja: 44,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz prac opubl. w ramach projektu badawczego s. 290.
Bibliogr. s. 291-298.
Streszcz. ang., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47023 (1 egz.)
Kaucja: 40,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Management : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1993 (Krak. : "Perfekt"). - 237, [2] s. : rys., wykr. ; 23 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Bibliogr. s. [238-239].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej