Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(17)
Autor
Mruk Henryk
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bilińska-|Reformat Katarzyna
(1)
Czernecka Julita
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Król Lech C
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Masztalerz Marek
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(5211)
Rodzina
(4014)
Przyjaźń
(3834)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2954)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2937)
Relacje międzyludzkie
(2518)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1908)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1589)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1528)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1379)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Trudne sytuacje życiowe
(1000)
Chłopcy
(998)
Wybory życiowe
(937)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(878)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(475)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52571 (1 egz.)
Kaucja: 39,87 zł
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56181 (1 egz.)
Kaucja: 41,30 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52373 (1 egz.)
Kaucja: 31,05 zł
Książka
W koszyku
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47785 (1 egz.)
Kaucja: 31,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48797 (1 egz.)
Kaucja: 40,32 zł
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; nr 1)
Bibliogr. s. 269-283.
Streszcz. ang.
Głównym celem naukowym pracy była weryfikacja hipotez, wśród których główna brzmi następująco: wykorzystanie środków public relations podczas targów znacząco wpływa na kreowanie czy poprawę wizerunku firmy.Badanie wykorzystania środków public relations przez małe i średnie przedsiębiorstwa, wystawiające się na polskich targach, zostało przeprowadzone w latach 2006-2007. Swoim zasięgiem objęło niemal całą Polskę. Bazę danych wszystkich wystawców sporządzono na podstawie katalogów targowych, uzyskanych od organizacji targowych, oraz na podstawie danych teleadresowych, dostępnych na stronach internetowych tych organizacji. Oszacowano, że liczba małych i średnich przedsiębiorstw, wystawiająca się na targach w badanych okresie, wynosi 13 235. Następnie wyeliminowano przedsiębiorstwa duże, zagraniczne, organizacje non profit, stowarzyszenia, kluby i towarzystwa. Projektując badanie, podjęto decyzję o zastosowaniu losowania warstwowego. Dane, służące realizacji tematu badawczego, zebrano metodą wywiadu telefonicznego, w którym uczestniczyły 363 przedsiębiorstwa, oraz za pomocą wywiadów osobistych z dziennikarką prasową i organizatorem targów.
WSTĘP * 1. KOMUNIKOWANIE JAKO SPOSÓB NA KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY * 1.1. Rola i funkcje public relations w erze szumu informacyjnego i reklamy * 1.1.1. Koncepcja doboru technik i treści public relations * 1.1.2. Rola otoczenia w budowaniu planu działań public relations * 1.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z grupami otoczenia * 1.3. Public relations a dziedziny pokrewne * 1.4. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie * 1.4.1. Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta * 1.4.2. Prezentacja oferty a psychologia nabywcy * 2. ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM I KOMUNIKOWANIE SIĘ FIRMY Z OTOCZENIEM * 2.1. Wizerunek firmy jako rezultat oddziaływania public relations * 2.1.1. Reputacja i wizerunek firmy (corporate image) * 2.1.2. Wizerunek firmy a wizerunek marki * 2.2. System całościowej identyfikacji firmy (corporate identity) * 2.3. Przyczyny różnic między tożsamością a wizerunkiem przedsiębiorstwa * 2.4. Targi a marketing relacji * 2.4.1. Promocja bezpośrednia jako czynnik tworzący marketing targowy i targowe public relations * 2.4.2. Rozwój targowego-wystawienniczego public relations * 3. EWOLUCJA KONCEPCJI TARGÓW * 3.1. Geneza powstania targów oraz ich funkcje * 3.1.1. Starożytność i średniowiecze * 3.1.2. Targi w Europie nowożytnej * 3.2. Współczesny krajowy rynek targowy, jego początki i uwarunkowania historyczne * 3.3. Rodzaje imprez targowych * 3.4. Typologia uczestników targów * 3.5. Cele uczestnictwa w targach i ich klasyfikacja * 3.5.1. Ilościowe określenie celów * 3.5.2. Cele promocyjne a dobór narzędzi * 4. TECHNICZNO-ORGANIZACYJNE ASPEKTY WYSTAWIANIA SIĘ NA TARGACH * 4.1. Targi jako sposób na kreowanie wizerunku firmy * 4.1.1. Wybór powierzchni wystawienniczej * 4.1.2. Kształt stoiska * 4.1.3. Wpływ wyposażenia stoiska na postrzeganie zwiedzających * 4.2. Budowanie wizerunku za pomocą środków promocyjnych * 4.2.1. Środki wizualne jako sposób komunikowania się firmy z otoczeniem * 4.2.2. Literatura firmowa i targowa jako element całościowej identyfikacji firmy. * 4.3. Działania promocyjne, w tym sponsoringowe * 5. REALIZACJA DZIAŁAŁ WIZERUNKOWYCH NA TARGACH ZA POMOCĄ AKTYWNYCH DZIAŁAŁ I ŚRODKÓW PUBLIC RELATIONS * 5.1. Rola personelu targowego w kreowaniu pozytywnego wyobrażenia o firmie * 5.1.1. Zasady doboru personelu * 5.1.2 Rola efektywnej komunikacji personelu * 5.2. Relacje z mediami jako sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem * 5.2.1. Specyfika pracy z dziennikarzami * 5.2.2. Działania medialne w tworzeniu wizerunku firmy na targach * 5.2.3. Wybór rzecznika prasowego a bezpośredni kontakt z mediami * 5.3. Prezentacja firmy podczas konkursów organizowanych przez zarząd targów * 6. DZIAŁALNOŚĆ PUBLIC RELATIONS NA TARGACH W ŚWIETLE BADAŁ EMPIRYCZNYCH * 6.1. Targi w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw * 6.2. Etapy komunikacji targowej na podstawie przeprowadzonego badania * 6.2.1. Komunikacja przed targami * 6.2.2. Komunikacja podczas targów * 6.2.3. Komunikacja po zakończeniu targów * 6.3. Poprawa wizerunku firmy poprzez udział w targach * ZAKOŁCZENIE * ZAŁĄCZNIK 1. PROJEKT BADANIA WŁASNEGO * ZAŁĄCZNIK 2. TARGI POSIADAJĄCE ZNAK "TARGI Z REKOMENDACJĄ" * ZAŁĄCZNIK 3. WYWIAD Z WANDĄ MISIAK, ORGANIZATORKĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW WARMII I MAZUR * ZAŁĄCZNIK 4. WYWIAD Z LUDMIŁĄ KAMIŁSKĄ-BARTOCHĄ, DZIENNDXARKĄ PRASOWĄ SPECJALIZUJĄCĄ SIĘ W TEMATYCE TARGOWEJ * ZAŁĄCZNIK 5. KWESTIONARIUSZ WYWIADU TELEFONICZNEGO ZASTOSOWANY W BADANIACH WŁASNYCH PROWADZONYCH NA TEMAT WYKORZYSTYWANIA ŚRODKÓW PUBLIC RELATIONS NA POLSKICH TARGACH * BIBLIOGRAFIA * SPIS RYSUNKÓW * SPIS TABEL * SPIS WYKRESÓW * Sumary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53651 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Książka
W koszyku
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym).Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54627 (1 egz.)
Kaucja: 42,14 zł
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Wstęp * 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) * Wprowadzenie * 1.1. Cyfrowa transformacja * 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja * 1.3. Marketing a technologia * 1.3.1. Technologie mobilne * 1.3.2. Internet Rzeczy * 1.3.3. Media społecznościowe * 1.3.4. Sztuczna inteligencja * 1.4. Marketing a metody zarządzania * 1.5. Marketing a organizacja działań * 1.6. Przyszłość marketingu * Podsumowanie * 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) * Wprowadzenie * 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach * 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania * 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające * 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej * Podsumowanie * 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) * Wprowadzenie * 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych * 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości * 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji * Podsumowanie * 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) * Wprowadzenie * 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności * 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line * 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty * 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki * 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej * 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych * 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci * 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics * 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej * Podsumowanie * 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) * Wprowadzenie * 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 * 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów * 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 * 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 * 5.5. Wartości tworząpozycję marki * 5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki * 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa * 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 * Podsumowanie * 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) * Wprowadzenie * 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej * 6.1.1. Formy i techniki wywiadów * 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowańkonsumenckich * 6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej * 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów * 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej * 6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji * 6.4. Big Data w analityce marketingowej * 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań * 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu * 6 5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych * 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych * 6.7. Kierunki zastosowańanalityki marketingowej * 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych * 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej * Podsumowanie * 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) * Wprowadzenie * 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu * 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji * 7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją * 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy * 7.5. Wykorzystanie Market telligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych * Podsumowanie * 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) * Wprowadzenie * 8.1. Przesłanki i kierunki zmian * 8.2. Istota innowacji * 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki * 8.4. Zarządzanie innowacjami * 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami * Podsumowanie * 9. Oczami praktyków * 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje * i mikroewolucje (Artur Maciorowski) * 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje * 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii * 9.1.3. Mikrotrendy * 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) * 9.2.1. Duch w maszynie * 9.2.2. Dane * 9.2.3. Algorytmy * 9.2.4. Sprzęt * 9.2.5. SISO * 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? * 9.2.7. Telefon od Absolutu * 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) * Epilog * O Autorach * Bibliografia * Netografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Branding na smartfonie : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 235 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-227. Indeks.
Dla specjalistów ds. marketingu, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami.
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: funkcję, kapitał i wartość marki, komunikację marketingową marki i proces jej planowania, rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne, cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y), narzędzia komunikacji mobilnej, technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację, zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian. Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 56525 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46244 (1 egz.)
Kaucja: 38,48 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49918 (1 egz.)
Kaucja: 33,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [511]-532.
Podręcznik, adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta.
1. REKLAMA W PROCESIE KOMUNIKOWANIA MARKETINGOWEGO * 1.1. Proces komunikowania: podstawowe zagadnienia * 1.2. Komunikowanie marketingowe: zarys zagadnień * 1.2.1. Komunikowanie marketingowe a promocja: zakres pojęć * 1.2.2. Cele komunikowania marketingowego * 1.3. Rola reklamy w komunikowaniu marketingowym * 1.3.1. Reklama: zakres pojęcia * 1.3.2. Reklama na tle innych instrumentów komunikowania marketingowego * 1.3.3. Znaczenie poszczególnych instrumentów komunikowania marketingowego * 2. BUDOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ * 2.1. Proces planowania kampanii reklamowej * 2.2. Wybór celów kampanii reklamowej * 2.3. Wybór grupy docelowej * 2.4. Metody ustalania budżetu reklamowego * 2.5. Dobór treści reklamowych i sposobu ich prezentacji * 2.6. Wybór mediów reklamowych * 2.7. Metody badania skuteczności i efektywności kampanii reklamowej * 3. PROCES PRZETWARZANIA INFORMACJI REKLAMOWYCH * 3.1. Proces przetwarzania informacji: zagadnienia podstawowe * 3.2. Czynniki decydujące o przetwarzaniu informacji reklamowych * 3.3. Specyfika przetwarzania komunikatu reklamowego * 3.4. Trzy podstawowe poziomy percepcji informacji reklamowych * 3.5. Podstawowe wnioski płynące ze sposobu percepcji informacji reklamowych * 3.6. Spójność kampanii reklamowej * 3.7. Elementy przekazu ułatwiające przetwarzanie informacji reklamowej * 3.8. Rola reklamy w procesie uczenia się zachowań konsumpcyjnych * 3.9. Wpływ reklamy na sposób odtwarzania informacji reklamowej * 3.10. Sposoby oddziaływania reklamy na odbiorcę poza jego świadomością * 4. REKLAMA JAKO KOMUNIKAT SYMBOLICZNY * 4.1. Znak i znaczenie * 4.2. Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego * 4.3. Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia * 4.4. Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych * 4.5. Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego * 5. TRADYCYJNE MEDIA REKLAMOWE: CECHY, TECHNIKI I STRUKTURA PRZEKAZU * 5.1. Reklama telewizyjna: specyfika oddziaływania * 5.1.1. Telewizja jako medium reklamowe * 5.1.2. Podstawowe elementy budowy reklamy telewizyjnej * 5.1.3. Budowanie reklamy telewizyjnej * 5.1.4. Podstawowe rodzaje filmu reklamowego * 5.2. Reklama kinowa: podstawowe zagadnienia * 5.3. Reklama radiowa: cechy, techniki oddziaływania i elementy budowy * 5.3.1. Radio jako medium wyobraźni * 5.3.2. Budowa i rodzaje reklamy radiowej * 5.4. Reklama prasowa: charakterystyka, rodzaje, struktura * 5.4.1. Prasa jako medium reklamowe * 5.4.2. Formy reklamy prasowej * 5.4.3. Podstawowe techniki reklamy prasowej * 5.4.4. Struktura reklamy prasowej * 5.5. Reklama zewnętrzna: charakterystyka oddziaływania * 5.5.1. Specyfika mediów zewnętrznych * 5.5.2. Podstawowe nośniki reklamy zewnętrznej * 5.5.3. Budowa reklamy zewnętrznej * 6. NOWE FORMY KOMUNIKOWANIA MARKETINGOWEGO * 6.1. Czynniki decydujące o zmianie podejścia do komunikowania marketingowego * 6.2. Zmiany w strategiach marketingowych * 6.3. Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa * 6.4. Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej * 6.4.1. Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta * 6.4.2. Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego * 6.5. Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym * 6.6. Ambient media w komunikowaniu marketingowym * 6.7. Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie * 6.8. Flash mob jako nowatorska technika public relations * 7. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY NA POTRZEBY I MOTYWACJE KONSUMENTÓW * 7.1. Potrzeby jako główny motyw ludzkiego zachowania * 7.2. Potrzeby konsumpcyjne: zarys zagadnień * 7.3. Mechanizm oddziaływania reklamy na potrzeby konsumenta * 7.4. Rola reklamy w procesie motywacyjnym * 8. WPŁYW REKLAMY NA POSTAWY I ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE * 8.1. Postawa: zakres pojęcia * 8.2. Oddziaływanie reklamy na postawy (zachowania) konsumpcyjne * 8.3. Kształtowanie czy zmiana postaw wobec produktów * 8.4. Techniki oddziaływania reklamy na postawy konsumpcyjne * 8.5. Postawy a zachowania konsumpcyjne * 9. ZASTOSOWANIE MECHANIZMU DYSONANSU POZNAWCZEGO W REKLAMIE * 9.1. Podstawowe założenia teorii dysonansu poznawczego * 9.2. Wykorzystanie mechanizmu dysonansu poznawczego w oddziaływaniu na postawy konsumpcyjne * 9.2. Wykorzystanie mechanizmu dysonansu pozakupowego w reklamie * 10. REKLAMA W PROCESIE BUDOWANIA WIZERUNKU MARKI * 10.1. Pojęcie marki * 10.2. Tożsamość a wizerunek marki (firmy) * 10.3. Od tożsamości marki do tożsamości konsumenta * 10.4. Rola reklamy w budowaniu wizerunku marki * 11. ROLA CECH NADAWCY-BOHATERA W REKLAMIE * 11.1. Efekt źródła: mechanizm oddziaływania nadawcy na odbiorcę * 11.2. Wykorzystanie cech nadawcy-bohatera w reklamie * 11.2.1. Odwołanie do wiarygodności bohatera w reklamie: mechanizm internalizacji * 11.2.2. Odwołanie do atrakcyjności bohatera w reklamie: mechanizm identyfikacji * 11.2.3. Odwołanie do władzy bohatera w reklamie: mechanizm ulegania * 11.3. Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów * 11.3.1. Celebrity: zakres pojęcia * 11.3.2. Celebrity endorsement: mechanizm oddziaływania osoby sławnej w reklamie * 11.3.3. Podstawowe modele celebrity endorsement * 11.4. Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie * 11.5. Motyw rodziny w komunikacie reklamowym * 11.6. Zwierzęta w przekazie reklamowym * 12. STEREOTYP PŁCIOWY W REKLAMIE * 12.1. Stereotyp płciowy: zakres pojęcia * 12.2. Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie * 12.2.1. Wizerunek kobiety w reklamie * 12.2.2. Wizerunek mężczyzny w reklamie * 12.3. Rola stereotypów w reklamie * 12.4. Przeformułowania wizerunków kobiet i mężczyzn w reklamie * 13. REKLAMA SPOŁECZNA: SOCJOTECHNIKA ODDZIAŁYWANIA * 13.1. Reklama społeczna: problemy definicyjne * 13.2. Obszary oddziaływania reklamy społecznej * 13.3. Cele, funkcje i zadania reklamy społecznej * 13.4. Rodzaje reklamy społecznej * 13.5. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej * 13.6. Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania * 14. REKLAMA POLITYCZNA: SOCJOTECHNIKA ODDZIAŁYWANIA * 14.1. Reklama w procesie komunikowania politycznego * 14.2. Reklama polityczna: zakres pojęcia, podstawowe cele * 14.3. Reklama w procesie kreowania wizerunku polityka * 14.3.1. Budowanie wizerunku polityka: od tożsamości do wizerunku * 14.3.2. Rola reklamy w budowaniu wizerunku polityka * 14.3.3. Rodzaje reklamy politycznej * 15. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY ODDZIAŁYWANIA REKLAMY NA KONSUMENTA * 15.1. Etyczne aspekty funkcjonowania reklamy w Polsce * 15.1.1. Kodeks etyczny dotyczący reklamy * 15.1.2. Dobrowolne branżowe kodeksy postępowania w zakresie reklamy * 15.1.3. Etyczne aspekty reklamy politycznej * 15.2. Prawne aspekty funkcjonowania reklamy w Polsce * 15.2.1. Ogólne prawo reklamy * 15.2.2. Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych * 15.2.3. Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów * 15.2.4. Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 659 (1 egz.)
Kaucja: 57,42 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 179-[198].
Podjęcie przez Autora badań nad komunikacją w rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów językowych, nalezy powitać z uznaniem. Jest to pierwsze znane mi zwarte opracowanie poświęcone w całości temu zagadnieniu. Autor w kompleksowy sposób ujmuje w nim komunikację w rachunkowości rozumianej jako byt trójczłonowy, obejmujący teorię, politykę i praktykę. Rozważania zaprezentowane w monografii stanowią postęp w teorii rachunkowości rozumianej jakos system informacyjny jednostki gospodarczej, gdyż identyfikują, systematyzują i objaśniają językowe problemy komunikacji w rachunkowości. Z recenzji prof. dr. hab. Edwarda Nowaka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56549 (1 egz.)
Kaucja: 29,92 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-[355].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46530 (1 egz.)
Kaucja: 41,58 zł
Książka
W koszyku
Biznes. Potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia. W ujęciu socjologii to cała gama elementów, z których także składa się autentyczne komunikowanie. Mamy więc wpływ archetypów, stereotypów, licznych fobii i obsesji. Posługujemy się często sloganami i ulegamy swoistej iluzji. Ale także używamy tego, co mają w swym dorobku poeci - metafor. W kulturze i polityce nie ma biznesu bez komunikowania. Z jednej strony, dużą rolę odgrywa gra interesów, z drugiej - przyswojone w ciągu całego życia wzory kultury i sposoby skutecznego konsensusu. Nawet z udziałem religii. Pozostaje sztuka i upowszechniające ją media. W naszym złożonym świecie mamy do czynienia z tak bogatym i różnorodnym materiałem napędzającym komunikację między ludźmi i całymi grupami, a nawet narodami, że każde nowe zjawisko artystyczne czy medialne da się w tym celu zastosować. Jak widać, BIZNES TO ZJAWISKO WIELOWYMIAROWE zarówno w ujęciu ludzkim, jak i materialnym. W tym rozumieniu zaczyna być zjawiskiem INTERESUJĄCYM. Dla ucznia, studenta, nauczyciela, a nawet pracownika (tym bardziej!) nauki na wyższej uczelni. Ta książka o komunikowaniu w biznesie stara się nas uczyć prawdziwego rozumienia tego zjawiska w ogóle. W różnych dziedzinach naszego życia. Zwłaszcza w obecnej epoce, kiedy ludzie "komunikują się" siedząc samotnie w czterech ścianach, a "najlepsze życzenia" przesyła się mailami tak, jakby to byli żywi rozmówcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55762 (1 egz.)
Kaucja: 47,09 zł
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka przybliża elementy komunikacji marketingowej: modele, funkcje, struktury i formy. Omawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane przez firmy i agencje np. faktycznie zrealizowane kampanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 50,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51046 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej