578231
Książka
W koszyku
Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją i jej znaczeniem dla procesu uczenia się, a także oferują szereg praktycznych wskazówek dotyczących m.in.: - projektowania sal lekcyjnych, - tworzenia harmonogramów zajęć, - organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji u uczniów. Stuart Shanker i Susan Hopkins omawiają tu także konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak: - świadomość emocji, - radzenie sobie ze stresem, - koncentracja uwagi, -rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział zawiera liczne przykłady z praktyki oraz ćwiczenia, które można zastosować w pracy z uczniami. [opis wydawcy].
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23441 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Self-Reg schools : A Handbook for Educators
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 257-[264].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej