Guzowska Małgorzata (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Mortka Marcin (1976- )
(202)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Supeł Barbara
(200)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Drewnowski Jacek (1974- )
(190)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Głowińska Anita
(168)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(159)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Olejnik Donata
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Pracodawcy
(2)
Temat
Pokolenie Y
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach Chip Espinoza, wspólnie z Joelem Schwarzbartem dostrzegają szansę na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ambicji milenialsów, młodego wieku i odmiennej życiowej postawy może sprawić, że rola i pozycja menedżera w firmie ulegną zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni, skupiają się też na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje na system wartości milenialsów, którzy cenią sobie przede wszystkim niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także,jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
1. A priori * 2. Wejście na szczebel kierowniczy * 3. Wykształcenie perspektywy * 4. Bądź w zgodzie ze sobą * 5. Bądź autentyczny * 6. Różnice pokoleniowe: fakt czy fikcja? * 7. Dynamika wielopokoleniowej siły roboczej * 8. Powody, dla których będziesz świetnym przywódcą * 9. Zarządzanie milenialsami * 10. Zarządzanie przedstawicielami pokolenia baby boomers, X i cichej generacji * 11. Wejście na kolejny poziom
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie milenialsami / Chip Espinoza, Mick Ukleja ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 259, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo wciąż otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Jak jest naprawdę? Roszczeniowi? Tak, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia".
Część I. Zjawisko milenialsów * 1. Milenialsi i ty * 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami? * 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni * 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami * Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami * 5. Bądź elastyczny - kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych * 6. Twórz właściwe nagrody - nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych * 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy - są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych * 8. Buduj relację - najpierw oni, potem ty, Angażowanie Zajętych sobą * 9. Bądź pozytywny podczas korygowania - ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych * 10. Nie bierz tego do siebie - nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących * 11. Pokaż im pełny obraz - szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych * 12. Włączaj szczegóły - wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych * 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie - chcą wiedzieć "po co", zanim dowiedzą się "co". Motywowanie Obojętnych. * Część III. Twoja przewaga konkurencyjna * 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y * 15. Mentoring dla milenialsów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20497 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej