Pokolenie Y
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(6)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Autor
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Barska Anetta
(1)
Bodnar Adam
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Gołota Małgorzata
(1)
Grzegrzółka Liliana
(1)
Kacperczyk Maciej
(1)
Kacperczyk Paweł
(1)
Komorowska Maja
(1)
Kopacki Adam (1989- )
(1)
Kuszewska Magdalena
(1)
Maciołek Dominika (1984- )
(1)
McQueen Michael
(1)
Meller Marcin
(1)
Młynarska Agata
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Sobierajski Tomasz
(1)
Ten Typ Mes (1982- )
(1)
Ten TypMes (1982- )
(1)
Tepling Grzegorz
(1)
Twenge Jean M. (1971- )
(1)
Ukleja Mick
(1)
Zawadzka Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Pracodawcy
(3)
Doradcy personalni
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Kobieta
(5208)
Rodzina
(4013)
Przyjaźń
(3833)
Miłość
(3257)
Tajemnica
(2953)
Pokolenie Y
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2936)
Relacje międzyludzkie
(2517)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1732)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1378)
II wojna światowa (1939-1945)
(1364)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1132)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(998)
Wybory życiowe
(935)
Sekrety rodzinne
(930)
Policjanci
(908)
Żydzi
(893)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(863)
Psy
(862)
Historia
(847)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(676)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Słowacja
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Powieść obyczajowa
(2)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 269-296.
Rozwój ekonomiczno-społeczny gospodarek i zmiany strukturalne oraz technologiczne zachodzące nieustannie w otoczeniu w sposób istotny wpływają na ewolucję postaw i zachowań konsumentów zarówno na rynku, jak i w innych sferach życia społecznego. Pod wpływem postępujących procesów globalizacyjnych i konwergencyjnych, a z drugiej strony dezintegracyjnych i dywergencyjnych, nowych technologii, zmian sposobu komunikowania się, przekształceniu ulegają potrzeby konsumentów i sposoby ich zaspokajania. Wiążą się z tym sposoby podejmowania decyzji nabywczych. Badania zachowań konsumentów są jednym z podstawowych problemów teorii ekonomii. Z naukowego punktu widzenia - pozwalają one na weryfikację różnych, często złożonych teorii ekonomicznych, poznawczych, ekonomiczno-psychologicznych, kulturowych oraz społeczno-psychologicznych (Antonides i van Raaij, 2003). Z punktu widzenia praktyki gospodarczej - są one pomocne w zrozumieniu i prognozowaniu popytu na produkty, co ułatwia menedżerom budowanie skutecznych strategii marketingowych. Jak wskazują Krystyna Mazurek-Łopacińska oraz Magdalena Sobocińska (2014), wiedza o konsumentach ma charakter kumulatywny, a jej pogłębianie wymaga uwzględniania różnych perspektyw badawczych, co uzasadnia permanentne podejmowanie tej tematyki badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach Chip Espinoza, wspólnie z Joelem Schwarzbartem dostrzegają szansę na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ambicji milenialsów, młodego wieku i odmiennej życiowej postawy może sprawić, że rola i pozycja menedżera w firmie ulegną zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni, skupiają się też na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje na system wartości milenialsów, którzy cenią sobie przede wszystkim niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także,jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
1. A priori * 2. Wejście na szczebel kierowniczy * 3. Wykształcenie perspektywy * 4. Bądź w zgodzie ze sobą * 5. Bądź autentyczny * 6. Różnice pokoleniowe: fakt czy fikcja? * 7. Dynamika wielopokoleniowej siły roboczej * 8. Powody, dla których będziesz świetnym przywódcą * 9. Zarządzanie milenialsami * 10. Zarządzanie przedstawicielami pokolenia baby boomers, X i cichej generacji * 11. Wejście na kolejny poziom
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie milenialsami / Chip Espinoza, Mick Ukleja ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 259, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo wciąż otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Jak jest naprawdę? Roszczeniowi? Tak, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia".
Część I. Zjawisko milenialsów * 1. Milenialsi i ty * 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami? * 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni * 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami * Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami * 5. Bądź elastyczny - kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych * 6. Twórz właściwe nagrody - nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych * 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy - są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych * 8. Buduj relację - najpierw oni, potem ty, Angażowanie Zajętych sobą * 9. Bądź pozytywny podczas korygowania - ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych * 10. Nie bierz tego do siebie - nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących * 11. Pokaż im pełny obraz - szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych * 12. Włączaj szczegóły - wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych * 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie - chcą wiedzieć "po co", zanim dowiedzą się "co". Motywowanie Obojętnych. * Część III. Twoja przewaga konkurencyjna * 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y * 15. Mentoring dla milenialsów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20497 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Witamy w piekle / Adam Kopacki. - Wydanie I. - Warszawa : Dlaczemu, 2022. - 295, [4] strony ; 21 cm.
Hello! Witamy w piekle! Obyczajowy portret współczesnych trzydziestolatków. Kasia, Julka, Michał i Jarek poznają się w pracy, rozmawiają o własnych problemach, trudnych relacjach i planach na przyszłość. Surowy ojciec, zagubiona matka, rodzice decydujący o życiu dzieci albo z niego znikający – to bolączki głównych bohaterów, którzy muszą odnaleźć się w korporacyjnym świecie, gdzie rządzi wyścig szczurów, a na mobbing wszyscy przymykają oko. Sprawy komplikują się na pełnej ognia imprezie firmowej, kiedy całej czwórce kumulują się problemy rodzinne. Czy uda im się wyjść cało z opresji i uporać z własnymi demonami? Adam Kopacki w znakomitej, do szpiku kości wrocławskiej powieści o tym, że nikt z nas nie jest idealny. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
(Engram)
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa recenzenta, prawidłowa: Joanna Nieżurawska-Zając.
Bibliografia na stronie [207].
Książka wyczekiwana przez liderów, którzy zarządzają pokoleniem milenium, czyli pracownikami w wieku 22-33 lata. Z jednej strony jest to generacja najlepiej zbadana, jednak z drugiej najmniej odkryta w biznesowej rzeczywistości. Milenialsi, zwani też pokoleniem Y są oceniani jako generacji roszczeniowych pracowników, niepokornych buntowników. Nielojalni i niezaangażowani w pracy, nieuznający autorytetów. Burzą status quo w firmach i przedsiębiorstwach..ale czy tak jest naprawdę? Czy to jest prawdziwe oblicze polskiego pokolenia milenium?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20431 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of engagement : a guide to understanding and connecting with Generation Y.
Bibliografia na stronie [171].
Dostępne także jako e-book.
KIM SĄ "ONI"? I CZEGO CHCĄ?Dla niektórych dobrze wykształconymi i ambitnymi młodymi ludźmi, za pan brat z nowymi technologiami, gotowymi zmierzyć się z całym światem i go zmieniać. Inni widzą w nich osoby nielojalne, niecierpliwe, nieokazujące szacunku, pełne żądań, które wcale nie uważają, że trzeba ciężko pracować, by coś osiągnąć. Urodzeni między wczesnymi latami osiemdziesiątymi a końcem lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku, przedstawiciele generacji Y z pewnością wywołali poruszenie w ostatnich latach. Rodzice, nauczyciele i właściciele firm stoją przed bardzo poważnym wyzwaniem, jak zrozumieć pokolenie, które w rzeczy samej dorastało w innym świecie, i sprawić, by "ONI" chcieli się bardziej zaangażować w działanie.Często jednak w swojej bezradności nie wiedzą jak to na dobrą sprawę zrobić? Ta książka pomaga samodzielnie znaleźć odpowiedzi na to i inne jeszcze ważne pytania. Nie oferuje magicznej pigułki, nie wskazuje prostych trzech kroków do osiągnięcia natychmiastowego porozumienia. Przedstawia natomiast cały szereg dobrych pomysłów, spostrzeżeń i wyjaśnień jak sobie, z większym lub mniejszym powodzeniem, radzić. Nie wystarczy zatrzymać się jedynie na zrozumieniu i porozumieniu. Ważna jest jeszcze empatia. Bardzo ważna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21481 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
(Filia na Faktach)
Na okładce nazwiska rozmówców: Maja Komorowska, Magdalena Zawadzka, Agata Młynarska, Marcin Meller, Adam Bodnar, Małgorzata Gołota, Bracia Kacperczyk.
Na okładce: Jak uczyć się od siebie nawzajem.
Kilka różnych generacji urodzonych i dorastających w odmiennych warunkach społeczno-politycznych. Od pokolenia wojny, przez pokolenie PRL-u, pokolenie X,Y, Z, aż po pokolenie Alfa. Co je łączy, a co dzieli? Czy zetki uprawiają mniej seksu niż ich rodzice? Czy starsze generacje były bardziej pracowite? Czy pokolenie Alfa pochłonie epidemia samotności? Czy milenialsi są niezaradni i roszczeniowi? Czy miłość dla wszystkich generacji zawsze znaczy to samo? Fascynująca opowieść o pokoleniach i sferach życia, w których funkcjonują i przecinają się ze sobą. Wnikliwa analiza społeczno-kulturowa prof. Tomasza Sobierajskiego przeplata się z opowieściami wyjątkowych osób z różnych generacji, z którymi rozmawia Magdalena Kuszewska. Swoimi refleksjami dzielą się: prof. Maja Komorowska, Magdalena Zawadzka, Agata Młynarska, Marcin Meller, prof. Adam Bodnar, Małgorzata Gołota i Bracia Kacperczyk. [Opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
(dostępność ok. 11.07.2024)
Audiobook
CD
W koszyku
Dwa psy przeżyły [Książka mówiona] / Ten Typ Mes/Piotr Szmidt. - Warszawa : Wielka Litera, [2020]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
3 godz. 44 min.
Data wydania według strony www.audiobook.pl.
Czyta Autor
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagrana w formacie mp3.
Zamach na przeciętność, który przyniesie nieoczekiwane skutki. Polska, Warszawa, XXI wiek. Świat rządzony lajkami, subami, wyświetleniami. I buntownik, który zamierza wziąć sprawy w swoje ręce i zdyskredytować popularność idiotów. Walter to trzydziestoparoletni warszawiak, który chciałby zrobić karierę w branży muzycznej, ale na razie komponuje jedynie muzykę do reklam. Z wyglądu tak przeciętny, że znajomi często nie pamiętają jego imienia i mówią o nim "ten typ". Wewnętrznie poskręcany, nie akceptuje czasu i miejsca, w którym przyszło mu żyć. Wkurzają go wszyscy i wszystko: brudne miasto, tępi koledzy i ich puste dziewczyny, rodzinny dom, nudny ojczym, masowa muzyka. Nie ma tu miejsca dla twórczej jednostki. Dlatego Walter postanawia zaprowadzić porządek. Szybko okazuje się, że toczona przez niego walka z otumaniającą codziennością i wszechobecną komercją odsłania zasady, którymi sterowana jest nasza rzeczywistość - wszyscy jesteśmy ofiarami fake newsów. Soczysta, trafna i znakomicie absurdalna opowieść o patologiach czasów współczesnych. Inteligentna i zabawna odtrutka na czyhającą zewsząd nudę. Mes to ostatni żołnierz wyklęty wielkomiejskiego weekendu. Jednocześnie brutalny kark ze Śródmieścia i kotek na sterydach. Do ludzi umiejących czytać ze zrozumieniem: spodoba wam się ta książka. Dobry współczesny noir dziejący się za rogiem - Marcin Kołodziejczyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwa psy przeżyły / Ten Typ Mes / Piotr Szmidt. - Warszawa : Wielka Litera, 2020. - 189, [1] strona ; 21 cm.
Na książce pseudonim: Ten Typ Mes oraz nazwa właściwa autora: Piotr Szmidt.
ZAMACH NA PRZECIĘTNOŚĆ, KTÓRY PRZYNIESIE NIEOCZEKIWANE SKUTKI. Polska, Warszawa, XXI wiek. Świat rządzony lajkami, subami, wyświetleniami. I buntownik, który zamierza wziąć sprawy w swoje ręce i zdyskredytować popularność idiotów. Walter to trzydziestoparoletni warszawiak, który chciałby zrobić karierę w branży muzycznej, ale na razie komponuje jedynie muzykę do reklam. Z wyglądu tak przeciętny, że znajomi często nie pamiętają jego imienia i mówią o nim "ten typ". Wewnętrznie poskręcany, nie akceptuje czasu i miejsca, w którym przyszło mu żyć. Wkurzają go wszyscy i wszystko: brudne miasto, tępi koledzy i ich puste dziewczyny, rodzinny dom, nudny ojczym, masowa muzyka. Nie ma tu miejsca dla twórczej jednostki. Dlatego Walter postanawia zaprowadzić porządek. Szybko okazuje się, że toczona przez niego walka z otumaniającą codziennością i wszechobecną komercją odsłania zasady, którymi sterowana jest nasza rzeczywistość - wszyscy jesteśmy ofiarami fake newsów. Soczysta, trafna i znakomicie absurdalna opowieść o patologiach czasów współczesnych. Inteligentna i zabawna odtrutka na czyhającą zewsząd nudę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [355]-368. Indeksy.
Książka dostępna także wersji elektronicznej.
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od "iGeneracji") - pokolenie internetu. Właśnie nadeszło. W tej fascynującej, pełnej życia książce dr Jean Twenge maluje odkrywczy portret nowego pokolenia, które dojrzewa wolniej i wyrasta na bardziej znerwicowane - ale również bardziej tolerancyjne i bezpieczne - od poprzednich pokoleń. Jego przedstawiciele trzymają się z dala od pokus dla dorosłych, takich jak alkohol czy seks, ale też unikają odpowiedzialności wiążącej się z dorosłością - nie śpieszy im się z nauką jazdy, wyprowadzką z domu ani z osiągnięciem finansowej samodzielności. Są otwarci i postępowi, a przy tym rozważni jak żadne wcześniejsze pokolenie młodych ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57648 (1 egz.)
Kaucja: 33,68 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19735 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej