Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(52)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(12)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(25)
MW123 (św. Wincentego 64)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(23)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Belker Loren B
(1)
Białek Maria (tłumaczka)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Broadwell Renee
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichosz Adam
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Czapla Tomasz
(1)
Czyż Magdalena
(1)
Daisley Bruce
(1)
Dolot Anna
(1)
Dottino Tony
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Frk Vladimír (1946- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grzeszczyk Tadeusz Adam
(1)
Gębska Agata
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hawrysz Liliana
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jaksa Michał
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Jasińska Joanna (ekonomia)
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jurczak Jolanta
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kahney Leander (1965- )
(1)
Kalinowska Monika
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kluj Grzegorz
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Król Henryk (zarządzanie)
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Lipka Anna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Lyons Daniel (1960- )
(1)
Maciołek Dominika (1984- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
McCormick Jim
(1)
Michalczyk Ryszard (1957-2019)
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Miś Alicja
(1)
Morawski Cezary (1954- )
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Napierała Piotr (1982- )
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Nowak Anna
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Patkaniowski Michał (1975- )
(1)
Pawłowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pieńkowski Ryszard (1948- )
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Ponikowska Marta
(1)
Popieluch Karina
(1)
Porter Michael E
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Pszczółkowski Piotr (zasoby ludzkie)
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Rojek Danuta
(1)
Rost Małgorzata
(1)
Rzepka Beata (1978- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Samul Joanna
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Menedżerowie
(15)
Szkoły wyższe
(8)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Dyrektorzy personalni
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1906)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1015)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Biografia
(2)
Esej
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(47)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim, wynagradzanie, zaangażowanie pracowników, polityka kadrowa, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki organizacji.Nowe wydanie tego dzieła uzupełniono o następujące zagadnienia:- międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi,- wynagradzanie specjalnych grup pracowników,- wyniki nowych projektów badawczych ukazujących funkcjonowanie ZZL w praktyce.W każdym rozdziale wyszczególniono kluczowe pojęcia i terminy z zakresu ZZL oraz sformułowano pytania pozwalające zarówno studentom, jak i praktykom zweryfikować zdobytą wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The first time manager.
Indeks.
Dla kierowników.
Droga do błyskotliwego zarządzania Zostałeś menedżerem? Gratulacje! A teraz do roboty! Czy jesteś w stanie tak pokierować swoimi ludźmi, by osiągali jak najlepsze wyniki, a Twój dział funkcjonował bez zarzutu? Czy Twoi podwładni są zmotywowani, a budżet dopięty? Co wiesz na temat zatrudniania, zwalniania i dyscyplinowania ludzi? Czy potrafisz właściwie komunikować się z przełożonymi? Czy jesteś gotowy na to, by stawić czoła nowym wyzwaniom? Tysiące pytań, a w odpowiedzi tylko jedna książka, należąca już do klasyki zarządzania. Pomogła wielu świeżo upieczonym menedżerom, pokazując w jasny i zrozumiały sposób, jak odnaleźć się w tej nowej roli. Pełna cennych uwag, które obejmują szerokie spektrum zagadnień - od budowania pozytywnej atmosfery w zespole, przez ocenianie wyników podwładnych i zarządzanie czasem, po przywództwo i delegowanie obowiązków - pomoże Ci szybko osiągnąć wspaniałe rezultaty. Wydanie szóste zostało wzbogacone o rozdziały na temat pozyskiwania zaangażowania podwładnych, pomagania im w jak najlepszym wykorzystywaniu swoich talentów, prowadzenia zebrań, radzenia sobie z problematycznymi członkami zespołu, szkolenia nowych członków zespołu i wypracowywania własnego stylu zarządzania. Zanim zdobędziesz doświadczenie, posiądź niezbędną wiedzę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 331 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
(Biznes Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 260-[263].
Opracowana przez doświadczone trenerki biznesu książka pomoże menedżerom i liderom wybrać najlepsze metody działania, które będą podstawą budowania dobrych relacji oraz tworzenia silnych zespołów skoncentrowanych na wspólnym celu. Pracownikom dużych firm i organizacji pozwoli zaś lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.
Od autorek * Zamiast wstępu. Autorefleksja - ja i mój zespół * 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły? * Studium przypadku * Kiedy zespół jest w formie? * Zdefiniowany cel * Jasna komunikacja * Przejrzysta struktura * Czytelne role * Znane zasady * Silna integracja * Barometr zdrowia twojego zespołu * Psychologia zespołów w pigułce * Konformizm * Syndrom myślenia grupowego * Wpływ mniejszości na większość * Polaryzacja * Próżniactwo społeczne * Synergia * Przepis na zdrowe normy zespołowe * Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy? * Ćwiczenie rozwojowe. Kontrakt * 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? * Studium przypadku * Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe? * Jestem tutaj na pół gwizdka * Moja racja jest najmojsza * Ja swoje zrobiłem * Trudny interfejs * Już taki ze mnie asertywny typ * Wieczna ofiara * Ćwiczenie rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania * 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? * Studium przypadku * Skąd ten opór? * Opór wobec szefa * Jesteś naszym czwartym szefem * Zespół ekspercki z szefem nieekspertem * I co nam zrobisz? Lider projektu bez zależności administracyjnej * Opór wobec zmian organizacyjnych * Kto to wymyślił? Zespoły nieidentyfikujące się z celami firmy * Zespoły narzekające * Zespoły roszczeniowe * Skostniałe zespoły dążące do status quo * Opór wobec celów * Zespoły prawie dowożące * Kultura przeciętności. Zespoły mierne, ale wierne * Strajk włoski. Jestem OK wobec procedur * A nie mówiliśmy, że się nie da? * Opór wynikający z dynamiki zespołowej * Gromadomyślenie * Zespoły, które potrzebują ekstradoładowania * Zespoły pasywno-agresywne, czyli o zamiataniu pod dywan * Ćwiczenie rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny * 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? * Studium przypadku * Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy * Kliki i ich interesy * Parawaning, czyli kultura silosowa * Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menedżer siedzi po godzinach * Organizacja szklanych sufitów * Gierki organizacyjne * Co jest w twojej strefie wpływu? * Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej? * Ćwiczenie rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania * 5. A co, jeśli to lider jest trudny? * Studium przypadku * Jak sobie zrobić trudny zespół? * Patrząc w głąb siebie * Ćwiczenie rozwojowe. PoMOCY! * Zakończenie * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57762 (1 egz.)
Kaucja: 20,62 zł
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współczesność charakteryzują dwa megatrendy: VUCA i Czwarta Rewolucja Przemysłowa. Akronim VUCA został utworzony z pierwszych liter słów: Volatility (zmienność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Termin VUCA został szybko zaadaptowany do świata biznesu, a współczesny świat charakteryzowanyprzez VUCA opisywany jest jako "Nowa Normalność". Zespół naukowy prof. Grażyny Gierszewskiej(głównie, choć nie tylko, z kierowanej przez nią Katedry Procesów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej) opublikował zbiór analiz pod wspólnym tytułem "Co dalej z zarządzaniem?". W przeważającym stopniu tamte teksty nie udzieliły ostatecznej odpowiedzi na tytułowe pytanie, raczej pokazywały stan i miejsce nauk o zarządzaniu w świecie VUCA. W niniejszym zbiorze, nadal w formie felietonów naukowych, autorzy próbują pójść dalej. Z lekka przewrotnie w odniesieniu do pojawiających się ostatnio deskrypcji 2.0 czy 4.0 podpisują się pod sygnaturą zarządzanie N.0, aby podzielić się swymi refleksjami co do wyzwań tej dyscypliny, należącej - co niezmiernie ważne - do nauk stosowanych, empirycznych, choć w samym założeniu dydaktycznej. Podejście przez nich wyartykułowane, diagnozy, a zwłaszcza konkluzje co do wyzwań, są zapewne dyskusyjne i także w ich zamiarze służą sprowokowaniu odzewu. Jeśli się pojawi, niezależnie od zabarwienia - akceptacji czy dezaprobaty - to autorzy osiągną zamierzony cel. Nauka bowiem to wolność, ograniczana tylko odpowiedzialnością badawczą, głównie moralną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57849 (1 egz.)
Kaucja: 38,34 zł
Książka
W koszyku
Na stronie przedtytułowej podtytuł : Poznaj tajemnicę wielkich liderów. - Tytuł oryginału: The secret : what great leaders know - and do.
Jaki jest sekret wielkich liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który z pracownika fizycznego awansował na wiceprezesa jednej z największych sieci fast foodów w Stanach Zjednoczonych. Dowiesz się: · W jaki sposób efektywnie motywować i inspirować ludzi.· Dlaczego wielcy liderzy interesują się przyszłością.· Jakie trzy obszary wymagają ciągłych ulepszeń.· W jaki sposób można świadomie umacniać lub niszczyć wiarygodność lidera.· Jakie dwa składniki są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na stanowisku przywódczym.Sekret przyniesie korzyść tobie, twojej firmie oraz osobom, które liczą na twoje przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa autora wstępu na okładce.
Współautorzy w kolejności alfabetycznej podani przed stroną tytułową.
Dostępna również jako e-book.
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn "Fortune" do rankingu "100 Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce i stronie tytułowej logo: Kontekst HR.
U góry okładki: Gratis case studies w formacie mp3.
Na 3. stronie rozkładanej okładki kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox".
Bibliografia na stronach 229-[230].
Dostępne również jako e-book.
Za każdym sukcesem w biznesie stoi odpowiednio zarządzana drużyna. Rewolucja cyfrowa i postęp technologiczny radykalnie wpłynęły na to, jak pracujemy, nawiązujemy relacje czy spędzamy wolny czas. Wraz z globalnymi zmianami oraz zachodzącymi przemianami społecznymi i pokoleniowymi modyfikacji uległ także portret skutecznego lidera. Rynek potrzebuje dziś nowego modelu kompetencji przywódczych. Czas twardych, wszystkowiedzących wodzów minął bezpowrotnie. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi - stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem. Wymaga to od nich umiejętności pracy nad sobą, wzmacniania mocnych i korygowania słabych stron. Ale jak być skutecznym liderem w dzisiejszym świecie? Coraz większe wymagania i coraz mniej czasu - to codzienność współczesnych menedżerów! Oczywiście ta codzienność przekłada się bezpośrednio na deficyt czasu potrzebnego na pracę z ludźmi. Wiele dotychczasowych narzędzi kierowania przestaje sprawdzać się w praktyce. Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest "Leadership Toolbox". To zestaw łatwych do zastosowania modeli zachowań, pozwalających skutecznie reagować w sytuacjach związanych z kierowaniem ludźmi. "Leadership Toolbox" zawiera techniki, z których może korzystać zarówno brygadzista pracujący na linii produkcyjnej, menedżer kierujący zespołem handlowców, dyrektor ministerialnego departamentu, jak i menedżer wyższego szczebla w międzynarodowej korporacji. Modele zachowań mogą być adaptowane do określonych sytuacji, bez względu na profil czy wielkość firmy. W książce znajdziecie też specjalny kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox". Na naszych oczach zmienia się charakter i rola liderów, pojawia się nowe przywództwo. I jak we wszystkim, ci, którzy jako pierwsi zastosują je w swoich organizacjach, wygrają. W tym wyścigu nie będzie srebrnych medali. A my? Czy chcemy takiego przywództwa? Czy jesteśmy gotowi zrezygnować z przynależnej nam władzy i podzielić się nią z naszymi ludźmi? Czy potrafimy właściwie dobrać sobie współpracowników - o różnych kompetencjach, umiejętnościach i doświadczeniach? Czy umiemy zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu? Po przeczytaniu tej książki wielu czytelników z pełnym przekonaniem odpowie: "Tak!". I co ważniejsze, będzie wiedziało, jak to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57611 (1 egz.)
Kaucja: 30,31 zł
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja Zarządzania)
Dla dyplomantów, doktorantów oraz ludzi nauki i przemysłu.
Autorom książki przyświecał cel pokazania Czytelnikom rzeczywistych zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych.
W rozdziale 1 skupiono się na zagadnieniach dotyczących chmur obliczeniowych. W rozdziale 2 poddano analizie zagadnienia sztucznej inteligencji. Rozdział 3 dotyczy tematyki łańcuchów bloków – znanych powszechnie jako blockchain. Tematyce mobilnego internetu poświęcono rozdział 4, rozdział 5 zaś – przedstawieniu technologii AR. Rozważania na temat rozszerzonej rzeczywistości implikują niejako kontekst VR, któremu poświęcono analizy w rozdziale 6. Ostatni rozdział książki został poświęcony tematyce rozpoznawania mowy ludzkiej. W końcowym fragmencie książki autorzy przedstawili prognozowane przez nich trendy i kierunki rozwoju w zakresie innowacyjnych technologii informatycznych.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, w tym pracowników branży przemysłowej, produkcyjnej, informatycznej, transportowej oraz grona akademickiego – zarówno naukowego, naukowo-dydaktycznego, dydaktycznego, jak i doktorantów oraz studentów, zwłaszcza uczelni technicznych. Książka ta jest przy tym źródłem informacji dla pracowników, którzy pragną poszerzyć wiedzę dotyczącą zastosowań innowacyjnych technologii informatycznych w praktyce, ale także dla uczestników kursów i studiów podyplomowych z wielu dyscyplin dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych i specjalistów z innych dziedzin, którzy szukają możliwości zastosowania innowacyjnych technologii informatycznych w zakresie działań własnych, prywatnych lub zawodowych. [Opis pochodzi z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zwykli ludzie - liderzy / Tony Buzan, Tony Dottino, Richard Israel ; tłumaczenie: Anna Czajkowska. - Wydanie I. - Warszawa : Muza S.A, 2008. - 286, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
Na okładce: Jak maksymalnie wykorzystać kreatywność pracowników.
Książka wiernie opisuje sytuację panującą obecnie w firmach i instytucjach, a także najnowsze badania nad funkcjonowaniem naszego mózgu, przedstawia projekt radykalnych zmian, które firmy muszą wprowadzić, aby przetrwać, i wyjaśnienia, co to oznacza dla ich kadry kierowniczej i pracowników. Jeśli jesteś pracownikiem, który ma serdecznie dość codziennych stresów, chybionych planów, nieprzemyślanych zmian, a także skarg klientów - ta książka jest dla Ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce przy nazwie autora: Silicon Valley Product Group.
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59033 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Indeks.
"Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie emocjami w organizacji / Adam Cichosz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 248 stron ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 244-248.
W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm oraz reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji oraz postaw pracowniczych, wraz z wymiarem materialnym kultury i strukturą ??zyczną organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach [137]-143.
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 min internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje. W odróżnieniu od większości opracowań skupiających się na różnych aspektach zarządzania zmianami, autor prezentowanej monografii wychodzi naprzeciw opisanemu wyżej trendowi, koncentrując się na perspektywie pracowników i ich funkcjonowaniu w sytuacji zmiany. W książce Czytelnik znajdzie nie tylko ocenę poziomu gotowości do zmian, jaki prezentują badani pracownicy, lecz także pogłębioną analizę źródeł takiego stanu rzeczy. Przyjęcie perspektywy kompetencyjnej jako elementu metodyki badania pozwoliło na wskazanie mocnych stron i obszarów rozwoju, a te elementy mogą stanowić inspirację dla bezpośrednich przełożonych i menedżerów odpowiadających za rozwój organizacji. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57645 (1 egz.)
Kaucja: 29,93 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The joy of work : 30 ways to fix your work culture and fall in love with your job again.
Bibliografia, filmografia na stronach 293-[297]. Indeks.
Czy współcześni menedżerowie potrafią stworzyć przyjazne środowiska pracy dla siebie i zespołów? Czy praca w przestrzeni open-space faktycznie sprzyja integracji i kooperacji? Czy przełomowe technologie XX i XXI wieku sprawiają, że ubywa nam stresu, a przybywa czasu? Czy korporacyjna kultura pracy promuje rozwój umiejętności pracownika? Czy to, że mamy coraz więcej zadań, sprawia, że rzeczywiście jesteśmy bardziej wydajni? Czy potrafimy czerpać satysfakcję ze swojej pracy? Odpowiedzi na te pytania często brzmią: niestety nie. Dzisiejsi pracownicy są bardziej zestresowani i mniej efektywni niż kiedykolwiek w przeszłości. Co możemy z tym zrobić? To książka dla tych, którzy są zmęczeni, stracili z oczu sens swojej pracy, mają dosyć szefa i kolegów, jak również przestali kochać to, co robią. Bruce Daisley, wiceprezes europejskiego Twittera, podpowiada, jak (znów) poczuć się szczęśliwym w życiu zawodowym. Bruce Daisley jest autorem licznych projektów i prezentacji dla Google’a i YouTube’a, poświęconym budowaniu poczucia szczęścia w pracy. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniem kultury pracy i jej ewolucji. Bazą jego wystąpień i podcastów są rozmowy z pracownikami: od liderów i kadry menedżerskiej po pracowników najniższego szczebla w firmach reprezentujących rozmaite branże (od Microsoftu po Netlixa). Równie ważne są dla niego rozmowy z ekspertami reprezentującymi tradycyjne dziedziny nauki (jak psychologia) oraz te, które właśnie się rozwijają (jak neuroekonomia czy socjofizyka). Z tego materiału Daisley stworzył kompendium – przystępny i praktyczny poradnik służący świadomemu budowaniu kultury pracy i przywróceniu radości i satysfakcji z tego, co robimy przez co najmniej jedną trzecią doby. Publikacja stanowi przegląd najważniejszych aspektów (problemów) pracy w XXI wieku. Autor kompleksowo pokazuje, w jaki sposób zmiana nawyków w pracy przekłada się na nasze zdrowie, poczucie spełnienia i rozmaite sfery naszego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22622 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi / Ada Dziopak-Strach - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 209 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji.
Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki. Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi. [Opis pochodzi ze strony ksiegarniamyslenice.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 59011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach Chip Espinoza, wspólnie z Joelem Schwarzbartem dostrzegają szansę na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ambicji milenialsów, młodego wieku i odmiennej życiowej postawy może sprawić, że rola i pozycja menedżera w firmie ulegną zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni, skupiają się też na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje na system wartości milenialsów, którzy cenią sobie przede wszystkim niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także,jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
1. A priori * 2. Wejście na szczebel kierowniczy * 3. Wykształcenie perspektywy * 4. Bądź w zgodzie ze sobą * 5. Bądź autentyczny * 6. Różnice pokoleniowe: fakt czy fikcja? * 7. Dynamika wielopokoleniowej siły roboczej * 8. Powody, dla których będziesz świetnym przywódcą * 9. Zarządzanie milenialsami * 10. Zarządzanie przedstawicielami pokolenia baby boomers, X i cichej generacji * 11. Wejście na kolejny poziom
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie milenialsami / Chip Espinoza, Mick Ukleja ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 259, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo wciąż otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Jak jest naprawdę? Roszczeniowi? Tak, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia".
Część I. Zjawisko milenialsów * 1. Milenialsi i ty * 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami? * 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni * 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami * Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami * 5. Bądź elastyczny - kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych * 6. Twórz właściwe nagrody - nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych * 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy - są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych * 8. Buduj relację - najpierw oni, potem ty, Angażowanie Zajętych sobą * 9. Bądź pozytywny podczas korygowania - ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych * 10. Nie bierz tego do siebie - nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących * 11. Pokaż im pełny obraz - szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych * 12. Włączaj szczegóły - wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych * 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie - chcą wiedzieć "po co", zanim dowiedzą się "co". Motywowanie Obojętnych. * Część III. Twoja przewaga konkurencyjna * 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y * 15. Mentoring dla milenialsów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20497 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
HR business partner : koncepcja i praktyka / Grzegorz Filipowicz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 254 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach 247-250. Indeks.
Koncepcja zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów jest rozwijana od pewnego już czasu. Wydaje się jednak, że dopiero teraz zdobyliśmy odpowiedni zakres wiedzy i doświadczeń pozwalający na przejście przez ten proces w optymalny sposób. Książka ta może być traktowana jako swoisty przewodnik dla tych osób i organizacji, które doszły już do wniosku, że odpowiednio prowadzona polityka personalna jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy, i szukają sposobów na wdrożenie najlepszych rozwiązań w tym zakresie. Nie jest to zatem wyłącznie omówienie koncepcji, lecz także - a może przede wszystkim - prezentacja wniosków z badań i najlepszych praktyk w możliwie jak najbardziej użyteczny sposób.Opracowanie to powinno zainteresować wszystkie osoby, które kształtują czynniki wpływające na realizację strategicznych celów organizacji z wykorzystaniem jej najcenniejszego zasobu, jakim są sami pracownicy. Poruszono takie kwestie jak:- budowanie wysokoefektywnych organizacji,- kształtowanie kapitału ludzkiego zapewniającego stały rozwój firmy,- wdrażanie w organizacji roli HR Business Partnera,- wykorzystanie innowacyjnych narzędzi, sprawdzonych rozwiązań i najlepszych praktyk.Lektura książki może przyczynić się do podjęcia kluczowych decyzji dotyczących zmiany funkcjonowania całego obszaru HR w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 74,26 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Subiektywna psychologia biznesu / Paweł Fortuna. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2018. - 227, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-[365].
SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH Ľ Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki? Ľ Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy? Ľ Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości? Ľ Jak powstało hasło "Polak potrafi"? Ľ Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury? Ľ Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek? Ľ Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami? Ľ Czy umiemy doceniać siebie? A innych? Ľ Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany? Ľ Perfekcjonizm - błogosławieństwo czy przekleństwo? Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna - jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza - Janusza Kapusty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20190 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej