Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Rae Leslie
(6)
Auerbach Carol
(1)
Biliński Witold
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Hędrzak Anna. Tł
(1)
Klin Lidia
(1)
Klin Lidia. Tł
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Podsiadło Iwona. Tł
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Silberman Melvin L
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Zawód
(3)
Kadry
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Oceny pracowników
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Podręczniki
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
(Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Trainer assessment : a guide to measuring the performance of trainers and facilitators" 2002.
Bibliogr. s. 261. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 46183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
(Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Active training : a handbook of techniques, designs, case examples, and tips" 1998.
Bibliogr. s. 343-345. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46657 (1 egz.)
Kaucja: 55,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48540 (1 egz.)
Kaucja: 55,20 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
(Szkolenia)
Tyt. oryg.: "Planning and designing training programmes" 1997.
Bibliogr. s. [259]-261. Indeks.
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny zbiór informacji na temat planowania, projektowania oraz prowadzenia treningów i sesji szkoleniowych. Oferuje wiele technik i metod wraz z procedurami gotowymi do bezpośredniego wykorzystania. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy szkolenia począwszy od rozpoznania potrzeb firmy, określenia celów szkolenia i zaprojektowania odpowiedniego programu, aż do przygotowania poszczególnych sesji szkoleniowych i szacowania efektów szkolenia. Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.Adresaci: trenerzy, pracownicy działów szkoleń, menedżerowie ds. personalnych, studenci zarządzania zasobami ludzkimi i kadra naukowa.
Wstęp * Część I * Rozpoznanie i analiza potrzeb * Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS) * Co to jest RAPS? * Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych * Po co przeprowadza się RAPS? * Zalety i wady RAPS * Kto jest odpowiedzialny za RAPS? * "Kwintet szkoleniowy" * Klienci zamawiający RAPS * Etapy RAPS * Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych * Zastosowanie RAPS w praktyce * Sposób określania potrzeb szkoleniowych * Kto powinien przeprowadzać RAPS? * Metody przeprowadzania analizy * Etap 1 - określanie wymagań * Etap 2 - planowanie RAPS * Etap 3 - ocena istniejących potrzeb * Normy kwalifikacji zawodowych * Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych * Etap 4 i 5 - identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników * i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych * Planowanie RAPS * Analiza wyników * Dalsze działania * Etap 6 - określenie celów i treści szkolenia * Część II * Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych * Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego * Indywidualne cechy uczącego się * Style uczenia się * Preferencje dotyczące sposobu uczenia się * Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się * Model komunikacji * Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych * Cel szkolenia * Przeszkody w procesie uczenia się * Rozdział 5. Cele szkolenia * Określanie celów szkolenia na piśmie * Plan osiągania celów * Sprawdzanie listy celów * Praktyczne zastosowanie listy celów * Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy * Planowanie czynności * Lista ustalonych celów * Grupa uczących się * Ustalenie treści programu szkolenia * Uwzględnienie norm kompetencji w programie * Rodzaje metod szkoleniowych * Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy * Planowanie czynności * Cele a grupa uczących się * Miejsce zorganizowania szkolenia * Ograniczenia czasowe * Termin rozpoczęcia i zakończenia * Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy * Ustalenie treści programu szkolenia * Formy szkolenia * Strategie szkolenia grupowego * Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze * Metody szkolenia grupowego * Kolejność materiału szkoleniowego * Szablon programu szkolenia * Część III * Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych * Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. I * Cele sesji * Metody szkoleniowe * Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych - cz. II * Metody szkoleniowe * Opracowanie sesji * Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych * Ćwiczenia * Obserwacja i podsumowanie * Część IV * Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych * Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych * Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia? * Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia? * Skutki nieprzeprowadzenia oceny * Kto przeprowadza ocenę? * Proces oceny * Projektowanie procesu oceny * Zaangażowanie menedżerów liniowych * Rozdział 12. Ocena przed, na początku i w trakcie programu * Ocena przed lub na początku programu * Testy sprawdzające poziom wiedzy * Ocena wiedzy lub umiejętności * Samoocena wiedzy lub umiejętności * Ocena w trakcie szkolenia * Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia * Podsumowania w kilku słowach * Metoda "znaczków" * Podsumowanie sesji * Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych * Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego * Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu * Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia * Efektywna ocena * Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym * Średnio- i długoterminowe metody oceny * Ocena długoterminowa * Czy warto przeprowadzać szkolenie? * Oszacowanie wartości szkolenia * Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem * Podsumowanie * Lektura uzupełniająca * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53794 (1 egz.)
Kaucja: 46,40 zł
Książka
W koszyku
(Szkolenia - Oficyna Ekonomiczna)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. Indeks.
Dla trenerów, menedżerów i specjalistów ds. personalnych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie polityki szkoleń i rozwoju pracowników, a także dla studentów zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia - Oficyna Ekonomiczna)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. s. 261. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia - Oficyna Ekonomiczna)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi HR)
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej